خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

۵۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای شروع یک کسب و کار اینترنتی و راه‌اندازی و طراحی سایت برای فعالیت و کسب درآمد از اینترنت اولین قدم انتخاب دامنه مناسب و خرید بهترین هاست از بهترین شرکت‌های هاست در ایران است، برای همین امروز می خواهیم که ۱۰ شرکت هاستینگ برتر ایران را برای خرید یک هاست عالی مورد بررسی قرار دهیم که شما بتوانید به‌راحتی و با مقایسه بین این شرکت‌ها، شرکت هاستی که برای شما بهتر است را انتخاب کرده و یک هاست خوب و مطمئن برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود تهیه کنید.

انتخاب دامنه و هاست مناسب اولین قدم مهم در راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی
به احتمال زیاد شما که در حال خواندن این مقاله هستید، در شرف راه‌اندازی یک سایت و کسب‌وکار اینترنتی برای کسب درآمد از فضای اینترنت هستید، بزارید بهتون بگم که انتخاب یک نام دامنه مناسب و خرید بهترین هاست، مهمترین قدم برای شروع کار شماست، اینم بگم که خرید یک هاست عالی، حتی از انتخاب نام دامنه هم واجب‌تر و برای سایت شما حیاتی‌تر است و اگر در انتخاب هاست اشتباه کنید و یک هاست ضعیف بگیرید از همان ابتدای کار با مشکل جدی روبرو خواهید شد.

عواقب انتخاب اشتباه در تهیه هاست
شما باید بدونید که یک هاست خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا در انتخاب شرکت هاستینگ برتر دچار سردگمی نشوید. اینو بدونید که اگر در انتخاب هاست اشتباه کنید در هر لحظه امکان از دسترس خارج شدن سایت ، پاک شدن تمام یا قسمتی از اطلاعات ، هک شدن سایت ، بالا نیامدن سایت به دلایل گوناگون هست و کلی مشکل دیگه که سایت شما را با مشکلات جدی روبرو خواهد کرد.

از آن طرف اگر بتوانید یک شرکت هاست معتبر و خرید بهترین هاست را برای میزبانی سایت خود داشته باشید ، از همان ابتدا سرعت پیشرفت کارتان کاملا محسوس خواهد بود و خیلی زود از رقیبان تان جلو زده و کاربران بیشتری جذب سایت شما خواهند شد از همه مهمتر هاست خوب باعث بالا رفتن سرعت سایت شده و در بهبود سئو سایت تان هم تاثیر به سزایی خواهد داشت.

نکات مهم برای انتخاب بهترین هاست ایرانی
برای انتخاب شرکت هاستینگ برتر و خرید بهترین هاست باید نکات مختلفی را در نظر داشته باشید، هاست سایت شما باید از شرکت های هاستینگ معتبر تهیه شود و هاست سایت باید از پایداری بالا، سرعت لودینگ خوب، کیفیت عالی و امنیت بالا برخوردار باشد تا به عنوان مهمترین قسمت از کسب و کار اینترنتی شما بتواند بدرستی کارش را انجام دهد.

قیمت خیلی پایین=کیفیت خیلی پایین
یک نکته را خدمت تون عرض کنم که به هیچ عنوان به خاطر قیمت پایین تر سراغ شرکت های نامعتبر ارائه دهنده هاست نروید، اگر کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید برای تان ارزشمند است برای کمی هزینه بیشتر ، سایت ارزشمندتان را دست هر شرکت هاستینگی نسپارید.  

یک تجربه از یک هاست نامعتبر:
می خوام یک تجربه از همکاری با یک شرکت هاست نامعتبر برایتان تعریف کنم، بنده قصد تهیه یک هاست و راه اندازی یک سایت شرکتی برای یکی از دوستان داشتم که دوستم برای هزینه هاست خیلی سخت گیر بود و همش می گفت یه هاست ارزون باشه مگه هاست می خواد چیکار کنه واسه سایت! با اینکه چندبار بهش گفتم که یک هاست نامعتبر چقدر می تونه به کارش ضربه بزنه ولی کو گوش شنوا! خلاصه اینکه بعد از تهیه یک هاست با قیمت خیلی پایین نسبت به هاست های دیگه ما با کلی هزینه و زحمت سایت رو آوردیم بالا، به غیر از آپ تایم خیلی داغونی که هاستینگ مورد نظر داشت از پشتیبانی خیلی ضعیفش بگیر تا از دسترس خارج شدن سایت در ساعات مختلف روز در آخر بعد از گذشت یک ماه که کلی هزینه کرده بودیم واسه سایت مجبور شدیم سایت رو به یک شرکت هاست معتبر منتقل کنیم.

تجربه همکاری با یک شرکت هاست نامعتبر
یک هاست خوب دارای چه فاکتورهایی است؟
برای انتخاب شرکت هاست معتبر و خرید بهترین هاست، شما ابتدا باید با ویژگی‌ها و امکانات یک هاست خوب آشنا باشید و بدانید که از یک شرکت هاست خوب باید چه انتظاراتی داشته باشید در ادامه 16 مورد مهم از ویژگی‌هایی که یک هاست معتبر و خوب باید داشته باشد را لیست کرده ایم:

فضای هاست مناسب: فضای هاست دقیقا برابر با فضای هارد کامپیوتر شماست، هر چقدر این فضا بیشتر باشد شما راحت‌تر و با دست باز می‌توانید فایل‌های مورد نیاز سایت‌تان را آپلود کنید و استفاده کنید. توجه کنید که قبل از انتخاب بین پلن‌های مختلف فضای هاست باید بررسی کنید که برای راه‌اندازی سایت‌تان به چقدر فضای میزبانی یا همان فضای هاست نیاز دارید تا بعد از خرید پلن دچار مشکل نشوید و بعد از مدتی کوتاه مجبور به تغییر پلن فضای میزبانی سایت نشوید.
میزان رم هاست: رم جز مواردی است که می تواند سرعت لود سایت شما را بسیار بهبود دهد. در واقع با رم بیشتر حافظه اختصاص داده شده به کدهای سایت، بیشتر شده و توان پردازشی بالاتر می‌رود.
پهنای باند مناسب: پهنای باند به میزان تبادل اطلاعات وب‌سایت شما و کاربران‌تان گفته می‌شود و هر اندازه این فاکتور بیش‌تر باشد میزان حجم دانلودها و آپلودها در ماه بیشتر خواهد بود.
امنیت: فایروال‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، مقابله با حملات DDOS و جلوگیری از نفوذ به شبکه و سرور از جمله فاکتورهایی است که شرکت هاستینگ موظف است برای شما فراهم آورد.
آپ تایم بالا: قطعا هیچ وبمستری مایل نیست که سایت وی دچار قطعی شود. قطعی های وب سایت موجب می شود تا در بحث SEO تاثیرات منفی مشاهده شود. لذا یک دیتاسنتر خوب می بایست آپتایم 99 درصد را برایتان فراهم آورد.
بکاپ گیری منظم: حفظ امنیت داده ها بسیار مهم است. شما می توانید به صورت دوره ای از اطلاعات هاست خود بکاپ تهیه کنید اما در نظر داشته باشید به جهت اطمینان لازم است تا شرکت هاستینگ به صورت دوره ای از اطلاعات شما بکاپ گرفته و نگهداری کند.
امنیت سرور: امنیت هاست از جمله مواردی است که توسط واحد مانیتورینگ در یک شرکت هاست معتبر باید تضمین شود. جلوگیری از هک و نفوذ در این مبحث جای می‌گیرد.
پنل ادمین: یکی از ویژگی های مهم هر شرکت هاست اینه که از پنل‌های ادمین خوبی برای هاستینگ خود استفاده کنند، در ایران سی‌پنل (CPanel) و دایرکت ادمین (Direct Admin) از پراستفاده‌ترین پنل‌های هاست هستند که از بین این دو معمولا سی‌پنل به خاطر راحتی استفاده، قابلیت‌های بیشتر و امکانات بهتر طرفدار بیشتری دارد.
نوع سیستم عامل و کنترل پنل: شرکت ارائه دهنده هاست لازم است تا همواره از بروزترین نسخه‌های لایسنس‌دار سیستم عامل و کنترل پنل استفاده کند تا برای سایت شما مشکلی ایجاد نشود.
امکان اضافه کردن دامنه: اگر می‌خواهید روی هاست خود بیشتر از یک سایت راه‌اندازی کنید هاست شما باید از امکان اَدآن دامین (Add-On Domain) پشتیبانی کند معمولا در پنل‌های خرید هاست تعداد دامنهای که میتوانید به هاست اضافه کنید نوشته شده است.
امکان پارک دامین: احتمالا سایت‌هایی را دیده‌اید که دو یا سه یا بیشتر دامنه دارند و هرکدام از دامنه‌ها را که در مرورگر وارد می‌کنید به آن سایت وارد می‌شوید این همان قابلیت پارک دامین در هاست است که این امکان را می‌دهد. توجه کنید که برای سئوی سایت، باید تمام پارک دامین‌ها را به دامنه اصلی سایت ریدارکت ۳۰۱ کنید.
ساب‌دامین (Subdomain): معمولا در اکثر شرکت‌های هاست خوب قابلیت ساب‌‌دامین وجود دارد. ساب‌دامین‌ها همان زیر دامنه‌های سایت شما هستند که برای هر دامنه می توانید بی‌نهایت ساب ‌دامنه ایجاد کنید و از ساب دامنه‌هاتون یک سایت کاملا مستقل ایجاد کنید که البته هاست شما باید این قابلیت را داشته باشد. 
گواهینامه امنیتی SSL: گواهینامه امنیتی SSL پروتکل ناامن http را به پروتکل امن https تبدیل می‌کند و باعث می‌شود، اطلاعاتی که در سایت شما ردوبدل می‌شوند رمزگذاری شوند. اگر بخواهید در سایت خود پرداخت آنلاین داشته باشید باید سایت‌تان را به گواهینامه امنیتی SSL مجهز کنید.
پشتیبانی از چند پایگاه داده (Database): شما باید بتوانید هم‌زمان از چند دیتابیس یا پایگاه داده در هاست خود استفاده کنید و شرکت هاست باید این امکان را در سرویس‌های خود داشته باشد و مهم نیست که هاست ویندوز یا لینوکس باشد این یکی از ویژگی‌های هاست‌های معتبر است.
پشتیبانی در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز: پشتیبانی خوب از عوامل مهم فروش و داشتن مشتری‌های پروپاقرص در شرکت‌های هاست به شما می‌رود. اکثر شرکت‌های هاست، ادعا می‌کنند که پشتیبانی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز دارند که در عمل این اتفاق نمی‌افتد و برای خود من چند مرتبه پیش اومده که بیش‌تر از ۴۸ ساعت منتظر پاسخ یک تیکت و پیگیری شرکت هاست بودم که البته ناگفته نماند که هستند شرکت‌های هاستی که برای وقت مشتریان خود ارزش هستند و در کمتر از یک ساعت مشکلات را برطرف می‌کنند.
زبان برنامه‌نویسی و CMS: همیشه سعی کنید هاستی تهیه کنید که با زبان سایت شما بهینه‌ شده باشد، برای مثال وردپرس (وردپرس چیست) که با زبان PHP کدنویسی شده است بهتر است از هاست‌های لینوکسی مخصوص وردپرس استفاده کنید که معمولا در شرکت‌های هاست معتبر گزینه‌هایی برای سایت‌های وردپرسی مشخص کرده‌اند.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

همه ما به دنبال داشتن ظاهری آراسته و مرتب در طول روز هستیم، به همین منظور اصلاح صورت یکی از ضرری ترین نیازها در طول هفته و گاه روزانه آقایان است. در گذشته، مردان از روش های مختلف سنتی برای تراشیدن موی سر یا صورت خود استفاده می کردند. بهترین ماشین ریش تراش فیلیپس به مرور زمان، با پیشرفت علم و متعاقب آن ظهور فناوری، دستگاه های برقی اصلاح صورت و سر اختراع شدند. با اختراع این دستگاه ها، اصلاح مو برای مردان بسیار آسان و سریعتر شد. اما جای تعجب نبود که با پیشرفت تکنولوژی، همه دستگاه های الکترونیکی، بخصوص ماشین های اصلاح سر، دچار تغییرات زیادی شدند. در نتیجه این تغییرات، این نوع دستگاه ها به ویژگی های بیشمار و قابل توجهی مجهز شدند و می توانند به یکی از پرفروش ترین انواع الکترونیک در بازار تبدیل شوند، اگرچه بسته به ویژگی های آنها قیمت های بسیار متفاوتی داشتند.

البته همیشه باید یک نکته مهم را برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت در نظر داشت و آن انجام تحقیقات زیاد قبل از خرید است تا با مشخصات و تجهیزات مختلف این نوع دستگاه ها و البته تنوع قیمت آنها بیشتر آشنا شوید و سپس با توجه به نیاز خود مدل خاصی از این دستگاه ها را بخرید.

ما در این مقاله ابتدا قصد داریم بهترین ویژگی های یک ماشین اصلاح صورت را به شما معرفی کنیم، سپس شما را انواع ماشین اصلاح آشنا می کنیم و در ادامه به معرفی بهترین محصولات موجود از معروف ترین و پرفروش ترین برندهای بازار می پردازیم، پس با ما همراه باشید:

فهرست عناوین و توضیحات مقاله (با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید):  نمایش 
چگونه ریش تراش مناسب انتخاب کنیم؟
آیا شما عادت دارید صورتتان کاملاً صاف و بدون ریش باشد؟ شاید شما از آن دسته افرادی باشید که می خواهند ته ریش یا ریش کوتاه و یا متوسط داشته باشند. بنابراین، هنگام خرید ماشین اصلاح صورت، باید به تنظیمات ریش تراش توجه کنید تا نوع مناسب خود را خریداری کنید.

اگر هر چند روز یک بار اصلاح می کنید، باید ماشین اصلاحی را انتخاب کنید که دارای چندین مدل تیغه باشد تا بتوانید ریش خود را همانطور که می خواهید حالت دهید. ریش تراش هایی که مجهز به تیغه های متنوعی هستند نیز برای اصلاح مو سر یا کل بدن مناسب هستند.

انواع ریش تراش مردانه و تفاوت بین آنها
بطور کلی دو نوع ریش تراش در بازار وجود دارد، که عبارتند از:

ریش تراش چرخشی
در این نوع ریش تراش ها معمولاً سه تیغه وجود دارد که ریشه ها را با یک حرکت چرخشی می تراشند. با استفاده از این تیغ می توانید تمام بخش های صورت خود را کاملا تمیز اصلاح کنید. در واقع حرکت چرخشی آن باعث می شود که ریش های بخش زیر چانه و گردن خود را به راحتی اصلاح کنید.

ریش تراش چرخشی
ریش تراش چرخشی
ریش تراش چرخشی برای افرادی مناسب است که پوست نسبتا ضخیمی دارند، یا افرادی که مدتی از اصلاح صورتشان گذشته است. در نتیجه این نوع ریش تراش برای افرادی که به تازگی شروع به اصلاح صورت کرده اند مناسب نخواهد بود.

همچنین ریش تراش های چرخشی برای افرادی که نمی خواهند هر روز اصلاح کنند، و معمولا یک روز درمیان و یا حتی هفته ای یک بار اصلاح می کنند نیز می تواند گزینه ای مناسب باشد.

ریش تراش فویلی
در ریش تراش های فویلی، تیغه ها به صورت ردیفی مرتب شده و حرکت آنها رفت و برگشتی است. در واقع، این تیغه ها در زیر یک لایه نازک از فلز قرار می گیرند و یک الگوی مشبک تشکیل می دهند. این لایه نازک فویل محافظ تیغ های ریش تراش است.

ریش تراش فویلی
ریش تراش فویلی
ریش تراش های فویلی برای افرادی مناسب اند که تارهای ریش نسبتا نازک و نرمی دارند و قصد دارند با اصلاح هروزه، صورتی کاملا صاف و نرم داشته باشند. در ضمن این نوع ریش تراش برای افرادی که پوست حساسی دارند بهترین گزینه است. ریش تراش هایی از نوع چرخشی موجب سوزش پوست می شوند و برای افرادی که داری پوست حساس، گزینه نامناسبی هستند.

در همین زمینه بیشتر بخوانید: پیشنهاد خرید ۲۰ مدل ادکلن مردانه پرفروش برای آقایان شیک پوش

مهمترین معیارها برای خرید ریش تراش چیست؟
تنظیم اندازه کوتاهی مو: بعضی از ماشین های اصلاح صورت فقط دارای یک حالت برای کوتاه کردن ریش دارند. به عبارت دیگر، برای تنظیم اصلاح، ابزار دیگری لازم است. برای تهیه این نوع ریش تراش ها ممکن است هزینه بیشتری بپردازید، اما همین ریش تراش باعث صرفه جویی در وقت شما می شود ، زیرا دیگر مجبور نیستید که کارهای روزمره را قطع کرده و منتظر بمانید تا از سایر ابزارهای تکمیلی برای انجام کارهای روزمره استفاده کنید.

قابلیت استفاده از ریش تراش هنگام اتصال به برق: ممکن است در حین اصلاح با ریش تراش شارژی، این امکان وجود دارد که شارژ تمام شود و نتوانید اصلاح صورت خود را با آن به پایان برسانید، بنابراین قابلیت استفاده از ریش تراش با سیم از ویژگی های مهم یک ریش تراش خوب است.

دارای شانه های با درجات مختلف: اگر نمی خواهید موهای صورتتان کاملاً از ریشه کوتاه شود، بلکه می خواهید ریش خود را مطابق با سلیقه خود مرتب کنید، ریش تراشی تهیه کنید که در درجه های مختلف با استفاده از شانه از اندازه های مختلف برای کوتاهی یا بلندی ریش پشتیبانی کند.

میزان نگهداری شارژ: این ویژگی ممکن است برای شما مهم نباشد اما نبود آن همیشه پس از خرید تیغ می تواند برای شما دردسر ساز شود. این روزها مدل های مدرن ریش تراش هایی که وارد بازار شده اند بر مشکل میزان نگهداری شارژ از هم سبقت می گیرند، اما باید توجه داشته باشید که علاوه بر این ویژگی، ریش تراش نیز سریعتر شارژ شود که که در زیر به آن خواهیم پرداخت.

نمایش دهنده سطح شارژ: برخی از ریش تراش های برقی مدرن دارای صفحه نمایش دیجیتالی برای شمارش معکوس هستند که میزان شارژ ماشین اصلاح را قبل از نیاز به شارژ مجدد نشان می دهد. بعضی از ریش تراش ها دارای چراغ های سبز (کاملاً شارژ شده) و قرمز (ناقص) هستند که زمان شارژ کامل دستگاه را به شما می گویند.

شارژ سریع ریش تراش: برخی از ریش تراش های بی سیم ویژگی شارژ سریع دارند، شما می توانید ریش تراش را شارژ کرده و پس از ۱۰ دقیقه دوش گرفتن صورت خود را اصلاح کنید.

ریش تراش مردانه
ریش تراش
ماشین ریش تراش با خاصیت ضد آب: در بعضی از ماشین های اصلاح علاوه بر اصلاح خشک، این ویژگی نیز وجود دارد که می توانید از ژل یا کف برای اصلاح صورت و یا استفاده از ریش تراش در حمام با صورت خیس استفاده کنید. محصولاتی که خاصیت استفاده با ژل را دارند بهترین گزینه برای افرادی است که پوست حساس دارند. همیشه قبل از استفاده از ریش تراش دستور کار را بخوانید، اگر از امکان استفاده در حالت خیس پشتیبای می کند، می توانید آن را در حمام استفاده کنید.

اصلاح خط ریش و مو های بلند: اکثر ریش تراش ها قابلیت اصلاح خط ریش را دارند، که می تواند برای کوتاه کردن موهای گوش یا موهای بلند دیگر استفاده شود.

نظافت آسان ماشین ریش تراش: بیشتر ریش تراش ها پس از چند بار استفاده باید تمیز شوند و اغلب ماشین های اصلاح دارای برس کوچکی هستند که می توان با استفاده از آنها، ریش تراش را پاک کرد. برخی از انواع ماشین های اصلاح را می توان با آب تمیز کرد و برخی قابلیت تمیز کردن خودکار با یک سیستم تمیز کننده اتوماتیک با مواد ضد عفونی کننده را دارند.

لوازم جانبی: اغلب ریش تراش ها به لوازم جانبی مجهز هستند که کار با آنها راحتی بیشتری به شما می دهند. امروزه انواع مختلفی از ریش تراش ها در بازار وجود دارد که با کمک ابزارهای مختلف می توانید ریش خود را به مدل های مختلف اصلاح کنید. همچنین به کمک این تجهیزات می توانید تمام موهای بدن، بینی و گوش خود را تمیز کنید. با صرف هزینه بیشتر در خرید این نوع ماشین های اصلاح می توانید لوازم جانبی بیشتری دریافت کنید.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

کباب پز آپارتمانی

کباب پز آپارتمانی یکی از موارد اصلی پخت کباب است که روند تهیه و پخت این غذای خوشمزه را بسیار آسان می کند. این دستگاه حرارت کافی را برای پخت بهتر کباب ها فراهم می کند و به شما این امکان را می دهد که در مدت زمان کوتاهی یک غذای عالی مغز پخت شده تهیه کنید و سپس از آن لذت ببرید.

کباب یکی از غذاهای اصیل ایرانی ماست و وقتی می خواهیم این غذای خوشمزه را بپزیم به یک کباب پز آپارتمانی نیاز داریم تا بتوانیم به راحتی آن را پخت کنیم.

در بیشتر مهمانی ها و دوره ها (در داخل و خارج از منزل و در دل طبیعت) ، کباب ها بخش مهمی از ضیافت های ما هستند. اما آنچه گاهی آزاردهنده است طرز تهیه این غذا است که این کار را کمی سخت می کند.

فهرست مقاله    
کباب پز آپارتمانی چیست؟
در گذشته برای تهیه کباب فقط از سیخ استفاده می شد و با گذاشتن سیخ روی آتش کباب درست می شد. این فرایند آسان نبود و همه نمی توانستند از عهده آن برآیند. در حال حاضر با کمک کباب پزهای خانگی مختلف این کار آسان تر شده است.

ظروف پخت کباب دارای تجهیزات و مدلهای متفاوتی هستند. کباب پزها بیشتر در رستوران ها استفاده می شود. انواع مختلف کباب پزها کاربردهای متفاوتی دارد.

برای مثال ، اگر قصد دارید این وسیله را برای سفرهای خود تهیه کنید ، مدلهای ساده ای بخرید که حمل و جابجایی آنها راحت تر است و به راحتی می توانید آنها را جابجا کنید. اما اگر می خواهید.

کاربردهای کباب پز خانگی
اگر در محیط آپارتمان هستید ، حتی وقتی مهمانی به شما می آید و دوست دارید سفره های رنگارنگ پهن کنید و بهترین غذا را برای او آماده کنید در حیاط یا تراس کباب کنید ، می توانید این کار را در اسرع وقت انجام دهید و از آنها استقبال فوق العاده ای خواهید داشت.

این وسایل مجهز به نشانگر گرما هستند که به سرآشپز کمک می کند تا بداند چه موقع کباب بپزد و غذا را به بهترین شکل آماده کند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: چای ساز خوب چی بخرم؟

کباب پز ضیافت مدل تابش 2020

انواع کباب پز ها عبارتند از:

 کباب پز برقی
ذغالی
 گازی
از میان همه ی کباب پز ها باید ببینید که کدام یک برای خانه و سلیقه شما مناسب تر است. البته هر نوع کباب پز مزایا و معایبی دارد. به عنوان مثال:

کباب پز های ذغالی، بو و دودی طبیعی را به کباب می بخشند، در حالی که کباب پزهای گازی و برقی، فاقد بوی دود و آتش هستند.

کباب‌ پزهای گازی، گرما را به طور مساوی به قسمتهای مختلف کباب منتقل می کند. یک کباب پز برقی، ساده و بدون دود، یک بشقاب غذای خوشمزه به شما می دهد.
روش استفاده از کباب‌ پزهای ذغالی برای پخت کباب مدتی طول می کشد، اما استفاده از انواع دیگر کباب پز، بسیار راحت است.

کباب‌ پزهای شعله‌ دار و ذغالی، بوی دود تولید می کنند، بنابراین اگر در آپارتمان زندگی می کنید، بهتر است هنگام خرید، این موضوع را مد نظر قرار دهید، در این حالت بهتر است کباب پز برقی بخرید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: سرویس چاقو آشپزخانه چه مارکی خوبه؟

کباب پز پولاد گاز مدل PG50

خرید بهترین کباب پز خانگی
تصمیم برای خرید بهترین کباب پز خانگی بستگی به هدفی دارد که قصد دارید از این دستگاه استفاده کنید. از کباب پز خانگی برای پخت و پز در خانه استفاده می شود ، به همین دلیل این ظروف ساده تر هستند و عملکردهای زیادی ندارند.

هنگام خرید این دستگاه ها به عواملی مانند اندازه توجه کنید. به این فکر کنید که کباب را کجا قرار می دهید و این به شما کمک می کند مناسب ترین نوع این دستگاه را خریداری کنید.

بی دلیل نیست که بگوییم وجود چنین وسیله ای در هر آشپزخانه یا بالکن و تراس یک ضرورت است. به عنوان مثال ، برای استفاده عادی ، می توانید از مدل های تهویه مطبوع استفاده کنید و مدل های تاشو را برای سفر انتخاب کنید.

همچنین باید به نوع محصول توجه کنید. فقط ظاهر کباب پز آپارتمانی مهم نیست. در عوض ، شما باید دستگاهی را انتخاب کنید که دوام داشته باشد و بتوان از آن برای مدت طولانی استفاده کرد.

قیمت کباب آپارتمانی نیز بستگی به جنس و ویژگی های آن دارد. پس از تعیین بودجه خود ، می توانید مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

در لیست زیر انواع کباب پز آپارتمانی و حرفه ای در مدل های برقی ، گازی و زغال سنگ را برای شما آماده و جمع آوری کرده ایم که می توان آنها را به صورت عمودی روی میز استفاده کرد.

بسته به نیاز خود می توانید یک مدل صنعتی ، حرفه ای یا خانگی را با توجه به بودجه مورد نظر خود انتخاب کنید.

دز زیر لیستی از بهترین مدل های کباب پز آپارتمانی را به همراه لینک خرید از سایت معتبر دیجی کالا معرفی می کنیم که خریداران از خرید خود راضی بوده اند و شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: یخچال هیمالیا چی بخرم؟

بهترین مدل های کباب پز آپارتمانی در سال ۲۰۲۱
کباب پز مدل گازی

کباب پز مدل گازی

کباب پز گازی ۷ شعله روکش چدن قابل اتصال به گاز شهری درست کردن کباب در منزل خصوصا پخت کباب کوبیده و جوجه کباب در آپارتمان و منازل شخصی به دلیل داشتن دود زیاد دردسر زیادی دارد اما این کباب پز این مشکل را برای همیشه حل کرده است

طرح کباب پز به نحوی است که از دود و کثیفی اجاق گاز شما هیچ خبری نیست.سینی کباب پز به ارتفاع ۵ سانتی متر جایی برای ریختن آب دارد که چربی های اضافی کباب درون آب بریزند ک دود نکنند و کباب نرم پخته شود.

این دستگاه برای جوجه کباب، کوبیده، برگ، جگر، سوسیس، ماهی،میگو،انواع سبزیجات، سیب زمینی کبابی، قارچ، مناسب بوده و شما با داشتن این کباب پز خانگی دیگر نیازی به داشتن کباب پز های دیگر نخواهید داشت.

دستگاه کباب پز به علت کوچک بودن و سبک بودن و سهولت در جابجایی کاربرد فراوانی دارد و همچنین بدلیل طراحی بسیار زیبا حتی برای مصارف خانگی در بالکن منازل قابل استفاده می باشد.

محصولی کاملا متفاوت با نمونه های مشابه در بازار است که از استیل ضد زنگ ومقاوم با قطر بالا و اسکلت بندی محکمی ساخته شده است.جهت ساخت این کباب پز از کالاهای درجه ۱ و شیرآلات استاندارد و ولوم های با کیفیت استفاده شده است.

کباب پز استیل ۵۰ سانتی دارای ۷ عدد ناودانی چدن طول ناودانی چدنی ۲۹ سانت دارای ۱ عدد شیر گازی استاندارد دارای اسکلت از قوطی پروفیل محکم قاب و فرم بدنه از استیل نگیر براق که ارتفاع ۲۵ سانت دارد

جمع وزن کل ۸,۶۰۰ کیلو گرم دارای سینی زیرین به ارتفاع ۵ سانتی متر از جنس ورق گالوانیزه جهت جمع آوری روغن و ضایعات، قابل استفاده با گاز شهری و گاز مایع میباشد

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

بهترین مدل های سشوار چرخشی بابیلیس کدام است؟ اگر شما قصد خرید سشوار چرخشی بابلیس را دارید جای درستی آمده اید چون ما می خواهیم در این مقاله لیستی از بهترین مدل های سشوار بابلیس را به همراه لینک خرید آنلاین به شما معرفی کنیم.

اگر در تصمیم خود جدی هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مقاله    
سشوار چرخشی چیست؟
سشوار چرخشی با یک سری برس های چرخشی که به دلیل شتاب بخشیدن به آرایش مو نیز منجر به استایل بهتر می شود و ابزاری مناسب برای افرادی است که می خواهند با کمترین سختی بهترین حالت را در کوتاهترین زمان به موهای خود بدهند.

سشوار چرخشی یابلیس یکی از انواع سشوار است که برای افزایش رضایت مصرف کننده دارای ترکیبی از سشوار و نرم کننده مو است. امکان نصب چندین برس ساخته شده از پلاستیک و سرامیک در سشوار چرخان وجود دارد که بسته به انتخاب کاربر ، به سرعت در دو یا یک جهت می چرخند.

مزایای استفاده از سشوار چرخشی بابلیس
از بین بردن گرما

چیزی که بیشتر به موهای شما آسیب می رساند گرما است که وظیفه اصلی اکثر ابزارهای استایل دهی مو است. اما سبک سشوار چرخشی و برس حرارتی دو ولتاژ، عنصر گرم کننده را به حداقل می رساند.

حداقل آسیب به مو

یکی از ویژگی هایی که اکثر محصولات مراقبت از مو ندارند این است که می توان آن را روی موهای خیس استفاده کرد. از آنجا که کار اصلی آنها گرم کردن زیاد است ، گرم کردن مستقیم موهای خیس می تواند برای سلامت مو بسیار خطرناک باشد.

منحصر به فردترین ویژگی سشوار چرخشی این است که می توان از آن برای موهای خیس بدون آسیب رساندن به آن استفاده کرد.

بهترین نتیجه

هنگام استفاده از برس مو کار با سشوار ، اتوی مو یا فر کننده می تواند ناراحت کننده و وقت گیر باشد. نتایج آرایش نیز رضایت بخش نیست. اما با استفاده از سشوار چرخشی می توانید هر دو دستگاه را نگه دارید: سشوار و برس با یک دست ، که خستگی دست را کاهش می دهد و روند حالت دادن مو را بهبود می بخشد.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین ماشین ریش تراش موزر [۱۵+ مدل پرفروش بازار]

سشوار برس دار چرخشی بابیلیس مدل 2736SDE

نکات مهم هنگام خرید سشلوار چرخشی بابلیس
به نوع موتور توجه کنید

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید سشوار چرخشی باید به آن توجه کنید نوع موتور است. سشوارها معمولاً از دو نوع موتور AC و DC استفاده می کنند. سشوارهای حرفه ای معمولاً دارای یک موتور متغیر قوی هستند.

این نوع موتورها در مقایسه با موتورهای DC که از انواع متداول هستند عملکرد بالاتری خواهند داشت. علاوه بر این ، سشوارهای مجهز به DC قابلیت تنظیم سرعت و دما را ندارند.

مهمترین تفاوت سشوار خانگی و حرفه ای استفاده از موتورهای قدرتمند و بادوام AC است. تولیدکنندگان این موتورها مدعی هستند که برخی از مدل های این موتورها در مقایسه با دو هزار ساعت کارکرد موتورهای DC معمولی که در سشوارهای خانگی استفاده می شود ، تا ده هزار ساعت کار می کنند که رقم قابل توجهی است.

سیستم یونیزاسیون

جدیدترین فناوری مورد استفاده در سشوار. سیستم یونیزاسیون برای از بین بردن الکتریسیته مو ، درخشندگی و مقاوم شدن مو در برابر حرارت و گرما طراحی شده است.

این نوع سشوار باعث می شود مولکول های آب با حرارت بسیار کمی تجزیه شده و میلیون ها ذره یونی را روی موها آزاد کنند. تارهای مو می توانند این ذرات کوچک را جذب کنند.

علاوه بر این ، با جذب تقویت کننده های یونی ، آسیب به سلول های مو کاهش می یابد. جذب رطوبت باعث می شود موهای کوتاه در پشت براق ، نرم و ابریشمی به نظر برسند.

 باد سرد

برخی از سشوارها دارای دکمه هوای سرد هستند که در صورت نیاز می تواند موها را خنک کند. هنگام خشک کردن موهای خود این دکمه را جدی بگیرید. اگر هوای سرد روی آن بوزد ، هم برای ریشه مو مفید است تا بیش از حد گرم نشود و هم به تثبیت وضعیت موها کمک می کند.

سشوار چرخشی بابیلیس مدل AS250E

وزن سشوار

ممکن است هنگام خرید به این موضوع کمتر توجه کنید. اما وزن سشوار بسیار مهم است. این دستگاه را برای چند دقیقه در دستان خود خواهید داشت.

اگر سشوار شما خیلی سنگین است ، می تواند به مرور زمان باعث آسیب و ناراحتی دستان شما شود ، حتی در خانم هایی که ماهیچه های ضعیف تری دارند ، که می تواند باعث درد در بازوی شما شود.

تنظیم سرعت باد

سرعت باد در سشوارهای حرفه ای از حدود ۸۰ شروع می شود و در مدلهای لوکس تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت و بیشتر دوام می آورد. سرعت باد سشوار نیز در مدلهای خوب قابل تنظیم است. این گزینه ها هنگام استفاده مفید هستند.

سیم سشوار

هنگام خرید سشوار همیشه به طول سیم توجه کنید. اگر پریز برق خانه یا آرایشگاه شما بسیار دور است ، مطمئناً در استفاده از آن با مشکل مواجه خواهید شد. طول مناسب سیم معمولاً ۱٫۵ تا ۲ متر است.

قدرت سشوار

قدرت سشوار بستگی به قدرت موتور آن دارد. هرچه قوی تر باشد ، موها سریعتر خشک می شوند. هرچه قدرت کمتری داشته باشید ، دستگاه ارزانتر خواهد بود ، همچنین می تواند به سرعت از بین برود زیرا برای خشک کردن موهای شما به انرژی زیادی احتیاج دارند. در نتیجه ، به زودی باید مدل قدرتمندتری را جایگزین آن کنید.

هنگام خرید سشوار ، سعی کنید مدلی با حداقل توان ۱۵۰۰ وات خریداری کنید. اگر موهای شما ضخیم است ، سشوار با قدرت ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ وات انتخاب خوبی است.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین مارک سشوار [۱۵ حرفه ای در سال ۱۴۰۰]

بهترین مدل سشوار چرخشی بابیلیس چی بخرم؟
در ابتدای مقاله اشاره کردیم که می خواهیم لیستی از بهترین مدل ها را معرفی کنیم در ادامه بهترین مدل های سشوار چرخشی بابیلس را به همراه لینک خرید ازدیجی کالا معرفی می کنیم تا با خیال راحت و با توجه به نیاز خود و بررسی مشخصات بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

بهترین مدل های سشوار چرخشی بابیلیس در سال ۲۰۲۱
 

سشوار چرخشی بابلیس مدل ۲۷۳۶E

سشوار چرخشی بابلیس مدل 2736E

سشوار چرخشی «۲۷۳۶E» تولید شرکت «بابیلیس» (Babyliss)، دارای سری‌های مختلف است که هرکدام کاربردهای متفاوتی دارند. برس گرد ۵۰ میلی‌متری و ۲۰ میلی‌متری برای حجم‌دادن و حالت‌دارکردن موها استفاده می‌شوند.

برای صاف و خشک‌کردن موها می‌توان سری‌های دندانه‌دار و متمرکزکننده را به کار برد. برس ۵۰میلی‌متری گرد و سری دندانه‌دار از جنس سرامیک ساخته شده‌اند که در برابر حرارت مقاومت زیادی دارد. ویژگی دیگر سرامیک پخش یکسان دما در تمام قسمت‌هاست.

۲۷۳۶SDE وزن زیادی ندارد؛ بنابراین دردست‌گرفتن آن ‌هنگام حالت‌دادن موها بسیار آسان‌تر می‌شود. فناوری پیشرفته‌ی استفاده‌شده در این محصول، تولید یون است.

این فناوری به حفظ چربی داخل تارهای مو کمک کرده و از آسیب‌دیدگی موها جلوگیری می‌کند؛ همچنین با تولید میلیون‌ها یون منفی و شکسته‌شدن سریع‌تر مولکول‌های آب، موها با سرعت بیشتری خشک می‌شوند؛ ضمن اینکه جذب این یون‌ها به نرمی و لطافت تارهای مو می‌افزاید.

محل اتصال سیم به‌صورت چرخشی است که این ویژگی به‌راحت‌تر حرکت‌دادن سشوار کمک می‌کند. با استفاده از تنظیمات مختلف دما و سرعت می‌توان موهای خشک و مرطوب را راحت‌تر صاف کرد یا حالت داد و به کمک باد سرد می‌توان حالت موها را تثبیت کرد.

مشخصات

تعداد متمرکز کننده
۱
توان مصرفی
۱۰۰۰
طول سیم
۱٫۵
وزن
۲۰۰ گرم
ولتاژ
۲۲۰
قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
فناوری تولید یون
نوع موتور
AC
کاربرد به صورت
خانگی , نیمه حرفه‌ای
جنس المنت
فلز
مشاهده قیمت و خرید
مقاله پیشنهادی برای مطالعه: خرید دستگاه موخوره گیر [ ۱۵ مدل حرفه ای]
سشوار چرخشی بابیلیس مدل AS570SDE
سشوار چرخشی بابیلیس مدل AS570SDE
سشوار چرخشی AS570SDE که توسط شرکت «بابیلیس» (Babyliss) تولید شده، از فناوری‌ای استفاده می‌کند که کم‌ترین آسیب را به‌موها می‌رساند. این حالت دهنده از فناوری تولید یون نیز بهره می‌گیرد که با تولید میلیون‌ها یون منفی، باعث شکستن سریع مولکول‌های آب شده و به سریع‌‌تر خشک شدن موها کمک می‌کند.
همچنین جذب این یون‌ها توسط تارهای مو باعث نرمی و لطافت آن‌ها می‌شود. محافظت از چربی داخل تارهای مو از دیگر ویژگی‌های فناوری تولید یون است که در نتیجه‌ی آن آسیب به موها در حین سشوار کردن موها کاهش می‌یابد.
جنس المنت این محصول که از سرامیک ساخته شده، برای سلامتی مو مناسب‌ است زیرا الکتریسیته را انتقال نمی‌دهد و در برابر گرما مقاومت دارد، بنابراین میزان انتقال الکتریسیته به مو و ایجاد خطر به‌هنگام استفاده از سشوار کاهش می‌یابد.
سرامیک به دلیل مقاومت در برابر حرارات، دیرتر فرسوده می‌شود و بر همین اساس، عمر بالاتری دارد. همچنین حرارتی که در زیر المنت سرامیکی ایجاد می‌شود، به خوبی در سطح سرامیک پخش شده و آن را داغ می‌کند.
از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به تولید باد سرد اشاره کرد، قابلیتی که باعث می‌شود حالت مو حفظ شود و لطافت و درخشندگی موها نیز افزایش یابد. این محصول دارای ۲ دکمه‌ی تنظیم شدت حرارت و سرعت باد است که با توجه به موهای خشک و مرطوب می‌توان از تنظیمات مختلف آن استفاده کرد.
از ویژگی مثبت این محصول می‌توان به سری چرخشی آن اشاره کرد که استفاده از این سشوار را آسان‌تر می‌کند. AS570SDE یک سشوار چرخشی با فناوری تولید یون، جنس المنت سرامیک، با قابلیت تولید باد سرد و تنظیمات حرارت و دما است.
 

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

فر گازی چی بخرم؟ بهترین مدل فر گازی رو میزی چیست؟ اگر قصد خرید رومیزی گازی را دارید جای درستی آمده اید ما در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین مدل های فر گازی رو میزی را به همراه لینک خرید اینترنتی به شما معرفی کنیم.

اگر در خرید خود مصمم هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مقاله    
راهنمای خرید فر گازی رومیزی
فر گازی سریعتره، ارزونتره و برای محیط زیست از فر برقی بهتره. شما میتونید انواع فر گازی از قبیل فر ساده مثل فر دیواری یا نوع کمیابش مثل فر دابل دیواری را پیدا کنید. فر های گازی معمولا به گاز شهری در منزل وصل میشن اما معمولا باید یک اتصال به برق هم داشته باشن.

به خاطر اینکه اغلب فر های گازی برای روشن شدن نور پایلوت، فن و لامپ داخل فر همچنان به الکتریسیته نیاز دارند.

شما باید به خاطر داشته باشید که اغلب منازل برای اتصال برق گاز و فر تجهیز شده اند و اغلب اتصالات برقی برای فر گازی استاندارد نیستن. این یعنی اگر خونه شما برای اتصال برق فر گازی مجهز نباشد شما نیاز به ایجاد این اتصالات دارید. فر های گازی در انواع سنتی و کانوکشن تولید می شوند.

نکات مهم هنگام خرید فر گازی رو میزی
یخ زدایی

فرهایی که دارای قابلیت یخ زدایی می باشند به راحتی غذاهای یخ زده را گرم کرده و یخ آن ها را ذوب می کنند.

 

گریل بالا

داشتن گریل بالا از خصوصیات مهم یک فر می باشد که در برشته شدن مواد غذایی و تست کردن آن ها نقش مهمی دارد.

 

اندازه

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید بایستی به آن دقت کنید این است که طبق فضایی که در آشپزخانه دارید فر را خریداری کنید. بیشتر فرها حداقل عرضی معادل ۵۷ سانتی متر دارند. پس شما باید این فضای خالی را در آشپزخانه خود داشته باشید و سپس اقدام به خرید کنید.

 

ظرفیت

ظرفیت اکثر فرهای توکار خانگی معمولا ۸۰ لیتر می باشد. در صورتی که خانواده ای پرجمعیت دارید و یا مهمانی های زیادی برگزار می کنید باید به این نکته توجه کنید که فری با ظرفیت بالاتر برای شما مناسب می باشد.

لعاب کاری

در زمان خرید باید به لعاب کاری بدنه فر و شیشه درب فر توکار دقت کنید، داشتن درب با دو شیشه و بدنه ای لعاب کاری شده باعث می شود که درب فر از بیرون دمای کمی داشته باشد و حرارت درون محفظه فر هدر نرود در نتیجه عملیات پخت غذا بهتر انجام می شود.

 

فن خنک کننده

بیشتر فرهای کابینتی دارای فن می باشند که وظیفه این فن خنک کردن فضای پیرامون فر بوده و باعث می شود بدنه فر نیز دمای پایین تری داشته باشد.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: قیمت سینک ظرفشویی اخوان [۲۰+ مدل پرفروش بازار]

تایمر با قابلیت نصب برنامه

بعضی از فرهای آشپزخانه که دارای تایمر هستند، این قابلیت را دارند که برنامه های مختلف پخت و پز روی آن ها نصب شود. در این نوع فرها زمان پخت غذا نیز تعیین شده و پس از پایان زمان، فر به صورت خودکار خاموش می شود.

برخی از فرهای کابینتی پیشرفته تر، از قبل نیز دارای برنامه های پخت هستند که برای پخت غذاهای مختلف به کار می روند.

جوجه گردان یا میله برشته کن

برخی از خانواده ها علاقه زیادی به پخت غذاهای برشته و مرغ بریان دارند. در بسیاری از فرهای توکار این قابلیت وجود دارد و شما می توانید مرغ و گوشت را با کمک میله ای که در وسط فر قرار دارد، برشته کنید.

قابلیت جدا شدن شیشه های درب فر جهت شستشو

اکثر فرهای کابینتی این قابلیت را دارند که شما شیشه های درب را جدا کنید و آن ها را به راحتی بشویید. فقط بایستی در انجام این کار نهایت دقت را داشته باشید. به این دلیل که شیشه های فرها معمولا ظرافت زیادی دارند و نباید به آن ها ضربه ای وارد شود.

بهتر است در هنگام شستشوی شیشه های درب فر توکار از موادی که خاصیت سایندگی دارند استفاده نکنید.

تعداد طبقات فر توکار

قبل از خرید فر آشپزخانه خود به این نکته نیز دقت کنید که فر دارای چند طبقه است و متناسب با نیاز خود آن را انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: انواع مدل ساندویچ ساز پارس خزر خوبه؟ [مدل پرفروش]

 

بهترین مدل فر گازی رو میزی چی بخرم؟
در ادامه لیستی از بهترین مدل ها فر گازی رو میزی موجود در بازار ایران به همراه لینک خرید آنلاین را معرفی می کنیم. شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود و بررسی مشخصات هر یک بهترین گزینه را برای خود انتخاب کند.

بهترین مدل های فر گازی رو میزی در سال ۱۴۰۰
 

فر اخوان مدل F32

فر اخوان مدل F32

مشخصات

وزن
۲۵ گرم
دستگاه نمایش وضعیت
صفحه نمایش
محدوده گنجایش
۶۵٫۱ تا ۷۵
نحوه عملکرد
برق
ابزار مخصوص لوازم برقی
کانوکشن
امکانات آماده سازی غذا
جوجه گردان
 

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

چرخ گوشت پاناسونیک چی بخرم؟ بهترین مدل چرخ گوشت پاناسونیک کدام است؟ اگر شما هم قصد خرید چرخ گوشت پاناسونیک را دارید جای درستی آمده اید زیرا در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین مدل های چرخ گوشت پاناسونیک را به همراه لینک خرید آنلاین معرفی کنیم.

فهرست مقاله    
نکات مهم هنگام خرید چرخ گوشت پاناسونیک
برخی افراد خرید چرخ گوشت را کار آسانی می دانند. چون تنوع زیادی ندارد و همه چرخ گوشت ها شبیه هم هستند. اما باید بگوییم که امروزه چرخ های گوشت تنوع زیادی دارند و هر دستگاه قابلیت ها و مشخصات خاص خود را دارد.

برخی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید چرخ گوشت مناسب باید به ان دقت کنید:

اهمیت موتور چرخ گوشت
اهمیت داشتن طول عمر بالا
اهمیت تیز بودن تیغه چرخ گوشت
ظرفیت چرخ گوشت
سیستم چرخش معکوس
قابلیت خنک کنندگی موتور
در دسترس بودن قطعات و لوازم جانبی
اهمیت بودجه مورد نظر هنگام خرید
خدمات پس از فروش و تعمیرات چرخ گوشت
مقاله پیشنادی برای مطالعه: قیمت اجاق گاز طرح فر ارزان [۱۵ مدل پرطرفدار]

مهم ترین ویژگی های یک چرخ گوشت خوب
توان موتور
تعداد چرخ دنده
میزان صدا
داشتن تیغه های گوناگون
سبک بودن دستگاه
داشتن روکش حافظ
ضد لغزش حین انجام کار
راهنمای خرید چرخ گوشت پاناسونیک
پاناسونیک نیز از جمله برند های با کیفیت چرخ گوشت میباشد که طرفداران بسیاری نیز دارد.

نظرات موافق چرخ گوشت پاناسونیک:

طراحی زیبا
قدرت بالا
عملکرد بی صدا
قطعات با کیفیت

نظرات مخالف چرخ گوشت پاناسونیک:

وزن بالا
تک رنگ بودن
قیمت بالا

مقاله پیشنادی برای مطالعه: دستگاه میوه خشک کنی خانگی [۲۰+ مدل پرفروش بازار]

بهترین چرخ گوشت پاناسونیک چی بخرم؟
همانطور که ابتدای مقاله اشاره کردیم در ادامه لیستی از بهترین مدل های چرخ گوشت پاناسونیک را به همراه لینک خرید معرفی می کنیم که با توجه به نیاز و بررسی مشخصات هر دستگاه بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

بهترین مدل های چرخ گوشت پاناسونیک در سال ۲۰۲۱
 

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500

چرخ‌گوشت پاناسونیک مدل MK- 2500 از جدیدترین محصولات عرضه‌شده توسط پاناسونیک است. این محصول ظاهری کلاسیک و در واقع مشابه نسل قدیمی تر خود یعنی MK-GN1760 دارد و شامل بدنه پلاستیکی مشکی رنگ بعلاوه قطعات فلزی و متعلقات است.

کیفیت ساخت بدنه بالا بوده و از مواد مرغوب استفاده‌شده است تا علاوه بر زیبایی ظاهر، از موتور جدید با حداکثر قدرت ۲۵۰۰ وات، محافظت کند. زیربدنه اصلی پایه‌های ضد لغزش در نظر گرفته‌شده است تا با حرکت موتور لرزش و لغزشی ایجاد نشده و خطری بروز نکند.

گلویی دستگاه در جلو با پیچ محکم شده و سینی فلزی روی آن قرار می‌گیرد. مارپیچ فلزی چرخ‌گوشت پاناسونیک مدل MK- 2500 داخل لوله، تیغه و شبکه بر روی آن نصب‌شده و با پیچ نهایی محکم می‌شوند.

نصب قطعات بسیار راحت بوده و سریع انجام می‌شود. سیم برق در پشت دستگاه است و از طول مناسبی برخوردار است که پس از اتمام کار می‌تواند در محفظه مربوطه قرار گیرد. دستگاه با دکمه‌های روی آن روشن و خاموش می‌شود. البته دکمه چرخش معکوس هم در این مدل در نظر گرفته‌شده است.

از این دکمه در مواردی که گوشت یا مواد غذایی داخل دستگاه به هر علتی گیرکرده و چرخ نمی‌شوند استفاده می‌شود. همچنین با رعایت احتیاط می‌توان برای خارج کردن راحت تیغه و مارپیچ هم استفاده شود.

پس از روشن کردن دستگاه با رعایت احتیاط قطعات گوشت وارد دستگاه شده و چرخ می‌شوند. قدرت و قابلیت دستگاه باعث می‌شود تا مقدار زیادی گوشت در ساعت چرخ شوند.

دسته پلاستیکی برای فشار دادن گوشت و هدایت آن‌ها به سمت مارپیچ نیز وجود دارد. قطعات فلزی و کبه ساز در محفظه بالایی دستگاه جای می‌گیرند تا گم نشوند. پاناسونیک تولیدکننده لوازم‌خانگی برقی است که با عرضه محصولات با کیفیت و کارآمد در سراسر جهان به نیکی شناخته‌شده است.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

تهیه میز تحریر برای کودکان ضمن اینکه موجب تشویق و ترغیب وی برای انجام تکالیفش می شود، برای حفظ سلامتی آنها نیز اهمیت زیادی دارد، چرا که طرز نشستن کودک برای انجام تکالیف تاثیر زیادی در شکل گیری ستون فقرات آنها و نیز بروز بیماری هایی نظیر کمردرد در آینده دارد.

در این مطلب نمونه های زیبایی از انواع مدل های میز تحریر دخترانه گلچین کرده ایم که شما عزیزان را دعوت به تماشای این تصاویر می کنیم تا با الگوبرداری از آنها بتوانید، مناسب ترین میز تحریر را برای فرزند دلبند خود تهیه کرده و در اختیار وی قرار دهید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: گلدان شیشه ای جدید [+50 مدلی که جایی ندیدید!]

میز تحریر مدل دخترانهمیز تحریر مدل شیک دخترانه

میز تحریر دخترانهمیز تحریر چوبی برای دختران و پسران

میز تحریر دخترانهمیز تحریر چوبی ام دی اف با طراحی زیبا

میز تحریر شیک دخترانهکتابخانه و میز تحریر جدید و شیک

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: تیپ اسپرت دخترانه برای تولد اینستاگرام

میز تحریر دخترانهمدل جذاب میز تحریر برای دختران

میز تحریر زیبای دخترانهطراحی شیک و زیبای میز تحریر برای دختران

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

امروزه در دکوراسیون اتاق کودک, سرویس خواب اهمیت زیادی پیدا کرده است. مدل های متعدد و زیبایی از سرویس خواب کودک وجود دارند که هر یک از آن ها موجب زیبایی بیشتر اتاق خواب می شوند. در این مطلب با جدیدترین و شیک ترین این طرح ها آشنا می شویم.

جدیدترین مدل های سرویس خواب کودک با زیباترین طرح ها
امروزه در اغلب اتاق های کودک, سرویس خواب دیده می شود. این سرویس شامل تخت کودک, کمد لباس کودک, کمد اسباب بازی کودک و … می باشد. با توجه به اندازه اتاق کودک و چگونگی دکوراسیون آن, می توان از سرویس خواب های متنوع استفاده نمود.

مدل های سرویس  خواب کودکانه در اندازه های کوچک و بزرگ طراحی می شوند. تنوع رنگ در این سرویس خواب ها بسیار زیاد است. با توجه به رنگ و دکوراسیون اتاق کودک, می توان رنگ سرویس خواب او را نیز انتخاب نمود. اغلب سرویس خواب ها از چوب هایی مانند MDF ساخته می شوند.

سبکی و کیفیت چوب در سرویس خواب کودک اهمیت بیشتری دارد. به علاوه در انتخاب این سرویس ها باید به نکات دیگری نیز توجه شود.

امنیت و جذابیت سرویس خواب از دیگر نکات مهم در هنگام انتخاب سرویس خواب برای اتاق کودکان می باشد. سرویس خواب های کودک باید به گونه ایی طراحی شود که کودک برای استفاده از آن ها احساس ناراحتی نکند.

در انتخاب سرویس اتاق خواب دخترانه بیشتر از رنگ های ملایم مانند صورتی و بنفش استفاده می شود. این در حالی است که در طراحی اتاق خواب کودکان پسر بیشتر رنگ آبی و قرمز به کار می رود.

همچنین امروزه در برخی از مدل سرویس خواب های کودکانه, تختخواب, کمد لباس و کمد اسباب بازی با یکدیگر ترکیب شده اند. این نمونه مدل ها به ویژه برای کودکانی که اتاق کوچک دارند, مناسب است.

امروزه ست های بسیاری از سرویس خواب های کودکانه با طرح های مختلف ساخته می شوند. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین و شیک ترین مدل سرویس خواب کودک با طرح های فوق العاده زیبا را نشان می دهد.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

خرید فرش فانتزی مانند سایر فرش ها طرفداران خاص خود را دارند. از رنگهای شاد ، براق و برجسته اغلب برای تولید فرش فانتزی استفاده می شود

و همین دلیل بسیاری از طرفداران و علاقه مندان را به خود جلب می کند. استفاده از رنگهای شاد و روشن در ترکیب رنگ فرش فانتزی جذابیت زیباتر در فضای خانه ایجاد می کند.

فرش های فانتزی با تنوع رنگی نیاز همه را برآورده می کنند ، به طوری که افراد می توانند بسته به سلیقه و هماهنگی با دکوراسیون منزل هرکدام را بخرند.

فرش های شیک و مدرن را می توان خاص ترین نوع فرش های ماشینی دانست. فرش های خارق العاده اکنون در جامعه ایران به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع فرش های مد ترکیه ، فرش های سبک ، فرش های سه بعدی و فرش های پرنعمت را می توان در این گروه قرار داد. اگر در انتخاب و خرید فرش های مدرن و پیشرفته در مقایسه با فرش های سنتی مردد هستید ،

در این مقاله با ما همراه باشید تا در فضایی پر از رنگ و زیبایی فرش های شیک و مدرن با هم سوار شویم. در مورد اینکه این نوع فرش چه ویژگی هایی دارد و برای چه فضا و محیطی مناسب است. شاید بتوانیم در تصمیم گیری نهایی به شما کمک کنیم.

در ادامه به ویژگی های فرش های مدرن و مرسوم کاشان می پردازیم و جدیدترین طرح ها و مدل های کارخانه فرش کاشان را ارائه می دهیم. ما همچنین شما را به خرید فرشهای نفیس با قیمت کمتر و کیفیت عالی راهنمایی می کنیم.

فرش ماشینی فانتزی کد afrand_1127

انواع فرشهای فانتزی و خصوصیات آنها
انواع مختلفی از فرشهای فانتزی و مدرن در کارخانه های فرش تولید می شود. امروزه سبک دکوراسیون به سمت مدرن شدن سوق پیدا کرده است.

به همین دلیل تولید فرشهایی که متناسب با این تزئینات هستند نیز افزایش یافته است. تزئینات مدرن ساده و تمیز است. این احتمالاً مهمترین ویژگی این نوع دکوراسیون است.

فرش های طراحی شده با این دکوراسیون نیز دارای طرح های بسیار ساده ای هستند که تنوع رنگی بالایی را نشان نمی دهند.

فرش های فانتزی و مدرن نیز از فرش های کلاسیک و سنتی ارزان ترند. این امر به فروش بالای این فرش کمک زیادی کرد. انواع فرش فانتزی و مدرن:

فرش شگی یا پرزبلند
فرش وینتیج یا کهنه نما
فرش ترک یا لایت
فرش سه بعدی
فرش کلاریس
فرش شنل
فرش فانتزی و مدرن مناسب برای دکوراسیون مدرن
اولین ویژگی در هنگام انتخاب فرش فانتزی و مدرن این است که این نوع فرش همانطور که از نامش پیداست برای فضاهایی با دکوراسیون مدرن مناسب است.

فضاهایی که دارای تزئینات کلاسیک و سنتی هستند ، معمولاً در طرح آنها می توان عناصر کلاسیک با ویژگی های متقارن و منظم را مشاهده کرد.

همچنین در این دکوراسیون بیشتر استفاده از طرحها و نقشه های سنتی دیده می شود که در صنعت فرش ، معماری و هنر رایج است.

اما برخلاف تزئینات کلاسیک ، در چیدمان تزئینی مدرن عناصر تقارن و نظم در شکل سنتی آن زیاد مشاهده نمی شود.

استفاده از طرح ها ، خطوط ، اشکال هندسی و نقشه های مبهم ساده که در هنر نقاشی در دوران مدرن نیز رایج است ، از ویژگی های این نوع دکوراسیون است.

اگر عناصر تزئینی شما دارای رنگ های محدود هستند ، یک فرش فانتزی و مدرن که متناسب با رنگ عناصر محیطی شما باشد می تواند انتخاب مناسبی برای فضای مورد نظر شما باشد.

کاربرد دیگر فرش مدرن در فضاهای کاری است. در چنین فضاهایی ، عناصر فضا معمولاً کاملاً مدرن هستند. میزها ، کامپیوترها ، مبلمان اداری و سایر عناصر که با فرش های مدرن هماهنگی بهتری نسبت به فرش های سنتی دارند.

به طور کلی ، عناصر استفاده شده در طراحی محیط کار و دفتر مدرن تر هستند. طراحی دکوراسیون کلاسیک و سنتی برای چنین محیط هایی یک کار غیرمعمول و البته سخت است.

علاوه بر این ، به دلایل دیگر ، فرشهای فانتزی و مدرن برای فضاهای کاری مناسب هستند که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

فرش ماشینی سهند کد C738.XN طرح فانتزی زمینه گردویی

فرش های فانتزی و مدرن ، ارزان و مقرون به صرفه
در بیشتر فرش های مدرن ، برخلاف فرش های سنتی ، نقشه های فرش طرح دار نیستند. این ویژگی در بافت فرش مدرن نیاز به تراکم بالا و فناوری های جدید فرش ماشینی را از بین می برد.

اگر به دنبال یک فرش ارزان مانند فرشی زیبا در اتاق خواب یا محل کار خود هستید ، فرشی که فضای شما را با قیمت پایین زیبا و به روز کند ، این فرش های مدرن گزینه مناسبی برای شما هستند.

البته همانند قبل با توجه به عوامل موثر در قیمت فرش گفته شد که طرح فرش تأثیر چندانی در قیمت آن ندارد. اما در فرش های مدرن و پیشرفته معمولاً هیچ طرح و نقش پیچیده ای وجود ندارد و بیشتر از طرح های ساده استفاده می شود.

بنابراین تولید فرشهای نفیس و مدرن با شانه و تراکم کم امکان پذیر است. بنابراین شانه ها و تراکم این طرح ها معمولاً کمتر از فرش های کلاسیک است.

علاوه بر این ، فرش های کم تراکم معمولاً از فرش و مواد اولیه ارزان تری استفاده می کنند. بنابراین قیمت فرش برای خریداران مقرون به صرفه تر می شود.

البته در ماه های اخیر به دلیل محبوبیت در طراحی فانتزی مدرن ، شرکت های مختلف تولید کننده فرش با 700 شانه و 1000 شانه علاقه زیادی به تولید این فرش ها نشان داده اند.

حتی تولید کنندگان فرش با 1200 شانه و 1500 شانه انواع فرش های فانتزی با الیاف و مواد اولیه با کیفیت بالا را تولید و به بازار عرضه کرده اند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: کاور فرش را از کجا بخرم؟

هر یک از انواع مختلف فرش ایرانی زیبایی خاص خود را دارد و از این جهت از نظر زیبایی قابل مقایسه با یکدیگر نیست. لازم به ذکر است که در تولید فرش فانتزی از رنگهای خنثی نیز استفاده می شود.

اما اغلب سعی می شود از رنگهای شاد مانند قرمز ، بنفش ، زرد و غیره استفاده شود. در تولید آنها. در واقع فرش های فانتزی با این رنگ های شاد شناخته می شوند.

همچنین در تولید فرش های فانتزی سعی شده است از طرح های ساده تر با خوانایی بیشتر استفاده شود. برخلاف فرشهای سنتی ، از طرحهای کوچک در طراحی فرشهای پیشرفته و مدرن استفاده نمی شود ، اما از اشکال بزرگ برای طراحی آنها استفاده می شود.

نقوش مورد استفاده در فرش فانتزی اغلب از اشکال هندسی ساده مانند مربع ، مستطیل ، دایره و ترکیب این اشکال با هم تشکیل شده است. فرش های فانتزی به فرش های مدرن نیز معروف هستند و اغلب برای تزئین خانه های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: فرش آشپزخانه مدل جدید

فرش ماشینی مدل فانتزی کد BRN2022

در طراحی فرش های سنتی از طرح های مربوط به جغرافیای همان منطقه استفاده شده است ، بنابراین می توان محل تولید این فرش را از طریق طرحی که روی آنها به کار رفته است پیدا کرد ، اما فرش های مدرن یا فانتزی از طرح و نقش خاصی برخوردار نیستند.

تفاوت بین آنها به رنگ استفاده شده در آنها است ، بنابراین شکلهای استفاده شده در آنها با رنگهای مختلف از هم جدا می شوند.

فرش فانتزی مدرن نسبت به سایر فرش ها یک برتری دارد که می توانید طرح هایی را انتخاب کنید که آن را با محیط دلخواه ترکیب کند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: جدیدترین فرش عروس

برای پوشش کف اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، راهروها ، اتاق خواب و اتاق کودکان می توانید از این نوع فرش ها در طرح ها و رنگ های مختلف استفاده کنید.

امروز ، با توجه به اینکه همه چیز در حال مدرن شدن است ؛ بنابراین مبحث فرش نیز از این قاعده مستثنی نیست. با گذشت زمان ، تعداد طرفداران فرشهای فانتزی یا مدرن نیز در حال افزایش است.

همانطور که می دانید تاریخچه تولید فرش به چند صد سال پیش برمی گردد ، اما به دلیل اینکه همه چیز به سمت مدرنیته پیش می رود ، فرش نیز دستخوش تغییرات و دگرگونی های زیادی شده است.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

خرید ماشین ظرفشویی ازجمله وسایل بسیار کاربردی در آشپزخانه‌های امروزی است که می‌تواند وظیفه سنگین ظرف شستن را از روی دوش شما بردارد. برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند که شما می‌توانید بسته به نیاز خود هر یک از آنها را خریداری کنید. برای خرید محصولات کاربردی در آشپزخانه باید ویژگی‌های زیادی از این محصول را در نظر داشته باشید. در این مقاله سعی می‌کنیم راهنمای خرید کاملی را درباره بهترین ماشین ظرفشویی به شما ارائه کنیم تا بتوانید با کمک آن با یک بودجه معقول خرید مناسبی داشته باشید. همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی
بهترین ماشین ظرفشویی کم مصرف

ویژگی انواع ماشین ظرفشویی موجود در بازار بسیار متفاوت است که هنگام خرید شما را دچار تردید خواهد کرد. به همین علت نیاز است قبل از خرید اطلاعات خوبی را درباره بهترین ماشین ظرفشویی کسب کنید تا بتوانید محصولی با ویژگی‌های کاربردی خریداری کنید.

به دکوراسیون آشپزخانه توجه کنید

یکی از آیتم‌هایی که نیاز است هنگام خرید بهترین ماشین ظرفشویی در نظرداشته باشید ، بررسی دکوراسیون منزل است. برای مثال اگر چیدمان وسایل منزل شما به صورت مدرن طراحی شده‌ است باید از ماشین‌های ظرفشویی توکار استفاده کنید. منظور از دکوراسیون آشپزخانه در واقع همان فضایی است که می‌توانید به ماشین ظرفشویی اختصاص دهید. برای مثال اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است می‌توانید از انواع ماشین‌های ظرفشویی رومیزی کمک بگیرید.

به صورت کلی پیشنهاد می‌کنیم قبل ازخرید ماشین ظرفشویی ابتدا به فضایی که برای آن اختصاص داده‌اید ، توجه کرده و آن را اندازه بگیرید. سپس بر اساس فضای اختصاصی خود بهترین نمونه ماشین ظرفشویی را خریداری کنید.

برنامه‌های شستشو ماشین ظرفشویی را بررسی کنید

از نکات مهمی که باید هنگام خرید بهترین ماشین ظرفشویی در نظرداشته باشید ، برنامه‌های شستشو موجود در آن است. انواع ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار برنامه‌های متفاوتی دارند که بهتر است قبل از خرید نمونه انتخابی خود این برنامه‌ها را به دقت بررسی کنید. ازجمله این برنامه‌ها می‌توان به خشک کن ، شستشوی با تاخیر ، شستشوی سریع ، آبکشی و … اشاره‌کرد.

در انتخاب ظرفیت مناسب برای ماشین ظرفشویی دقت کنید

انتخاب ظرفیت مناسب برای ماشین ظرفشویی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید بهترین ماشین ظرفشویی در نظر داشته باشید. به صورت معمولی بهترین ظرفیت برای ماشین ظرفشویی نمونه‌های بین شش تا هشت نفره می‌باشد که می‌توانید با کمک آن حدود ۷۲ پارچه از ظروف را به خوبی بشویید. این نوع از ظرفیت برای خانواده‌های چهار و پنج نفره مناسب است.

اگر خیلی اهل مهمانی دادن هستید و یا اینکه خانواده پرجمعیت‌تری دارید ، می‌توانید نمونه های دوازه نفره را خریداری کنید که می‌توانید با کمک آن حدود ۱۴۴ پارچه از ظروف را بشویید. البته لازم است بدانید هرچه ظرفیت بیشتری برای ماشین ظرفشویی انتخاب کنید، برای مواردی نظیر مصرف انرژی و مواد شوینده نیز باید هزینه‌های بیشتری پرداخت کنید.

برند مناسبی برای ماشین ظرفشویی انتخاب کنید

پیشنهاد ما به شما این است که حتما از یک برند معتبر در این زمینه خرید کنید ، زیرا قیمت ماشین ظرفشویی بالاست و نمی‌توانید بعد از مدت کوتاهی آن را تعویض کنید.

ماشین ظرفشویی با مخزن استیل انتخاب کنید

بهترین ماشین ظرفشویی مارک

بدنه داخلی ماشین ظرفشویی موجود در بازار از متریال‌های استیل و پلاستیک ساخته می‌شود. دقت کنید نمونه‌های استیل مقاومت بیشتری نسبت به پلاستیک دارند و به راحتی جرم نمی‌گیرد به همین دلیل نیز انتخاب مناسبی برای بهترین ماشین ظرفشویی هستند.

البته اگر بودجه کمی دارید ، نمونه‌های بدنه پلاستیکی انتخاب بهتری هستند زیرا قیمت ارزانتری نسبت به سایر نمونه‌های موجود در بازار دارند.

به اندازه قفسه‌ها دقت کنید

از دیگر نکات مهمی که باید برای خرید بهترین ماشین ظرفشویی در نظرداشته باشید ، اندازه قفسه‌های دستگاه می‌باشد. معمولا انواع ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار دو و یا سه قفسه دارند که یکی از آنها به راحتی جدا می‌شود. جدا شدن یکی از این قفسه‌ها این امکان را به شما می‌دهد تا وسایل بزرگتر را به راحتی در آن جا دهید.

ماشین ظرفشویی فیلتر دار بخرید

یکی از مشکلاتی که در گذشته هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی برای خانم ها پیش می‌آمد ، وجود لکه‌های آب روی ظروف بود. عدم فیلتر آب توسط دستگاه سبب بروز این نوع لکه‌ها می‌شود ، پس بهتر است هنگام خرید بهترین ماشین ظرفشویی توجه کنید که این محصول مجهز به سیستم فیلترینگ آب باشد. محصولاتی که مجهز به سیستم فیلترینگ هستند ، نه تنها می‌توانند از بروز لکه‌های آب روی ظروف جلوگیری کنند بلکه چربی ‌ها را نیز زودتر از روی ظروف پاک می‌کنند و در نهایت مواد شوینده کمتری هنگام استفاده از آن صرف خواهد شد.

به مصرف آب محصول دقت کنید

هنگام خرید بهترین ماشین ظرفشویی حتما به میزان مصرف آن دقت کنید. توجه داشته باشید کمترین آبی که ماشین‌های ظرفشویی مصرف می‌کنند در دمای ۶۵ درجه می‌باشد با این وجود هنگام خرید ماشین ظرفشویی مصرف آب تمامی مدل‌ها را با هم مقایسه کنید. امروزه محصولات برند بوش کمترین میزان مصرف آب را دارد به صورتی که بعصی از مدل‌های آن شش لیتر وبرخی دیگر هشت لیتر آب مصرف می‌کنند.

برترین برندهای تولید ماشین ظرفشویی
برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارند که ممکن است شما را در هنگام خرید ماشین ظرفشویی سردرگم کند. در ادامه به معرفی معروفترین برندهای این محصول می‌پردازیم.

بوش


بوش یکی از معروفترین برندها در زمینه تولید لوازم خانگی است که ماشین ظرفشویی تولیدی آن طرفداران زیادی دارد. اگر می‌خواهید ماشین ظرفشویی بخرید که تا مدت ها به خوبی کار کند و نیاز به تعمیر نداشته باشد ، بوش بهترین انتخاب برای شماست. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره‌کرد :

۱- مصرف آب کم
۲- ضد عفونی ظروف
۳- مجهز به خشک کن
۴- دارای برچسب انرژی+++A
 

  • clubnews clubnews