خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

کباب پز آپارتمانی

کباب پز آپارتمانی یکی از موارد اصلی پخت کباب است که روند تهیه و پخت این غذای خوشمزه را بسیار آسان می کند. این دستگاه حرارت کافی را برای پخت بهتر کباب ها فراهم می کند و به شما این امکان را می دهد که در مدت زمان کوتاهی یک غذای عالی مغز پخت شده تهیه کنید و سپس از آن لذت ببرید.

کباب یکی از غذاهای اصیل ایرانی ماست و وقتی می خواهیم این غذای خوشمزه را بپزیم به یک کباب پز آپارتمانی نیاز داریم تا بتوانیم به راحتی آن را پخت کنیم.

در بیشتر مهمانی ها و دوره ها (در داخل و خارج از منزل و در دل طبیعت) ، کباب ها بخش مهمی از ضیافت های ما هستند. اما آنچه گاهی آزاردهنده است طرز تهیه این غذا است که این کار را کمی سخت می کند.

فهرست مقاله    
کباب پز آپارتمانی چیست؟
در گذشته برای تهیه کباب فقط از سیخ استفاده می شد و با گذاشتن سیخ روی آتش کباب درست می شد. این فرایند آسان نبود و همه نمی توانستند از عهده آن برآیند. در حال حاضر با کمک کباب پزهای خانگی مختلف این کار آسان تر شده است.

ظروف پخت کباب دارای تجهیزات و مدلهای متفاوتی هستند. کباب پزها بیشتر در رستوران ها استفاده می شود. انواع مختلف کباب پزها کاربردهای متفاوتی دارد.

برای مثال ، اگر قصد دارید این وسیله را برای سفرهای خود تهیه کنید ، مدلهای ساده ای بخرید که حمل و جابجایی آنها راحت تر است و به راحتی می توانید آنها را جابجا کنید. اما اگر می خواهید.

کاربردهای کباب پز خانگی
اگر در محیط آپارتمان هستید ، حتی وقتی مهمانی به شما می آید و دوست دارید سفره های رنگارنگ پهن کنید و بهترین غذا را برای او آماده کنید در حیاط یا تراس کباب کنید ، می توانید این کار را در اسرع وقت انجام دهید و از آنها استقبال فوق العاده ای خواهید داشت.

این وسایل مجهز به نشانگر گرما هستند که به سرآشپز کمک می کند تا بداند چه موقع کباب بپزد و غذا را به بهترین شکل آماده کند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: چای ساز خوب چی بخرم؟

کباب پز ضیافت مدل تابش 2020

انواع کباب پز ها عبارتند از:

 کباب پز برقی
ذغالی
 گازی
از میان همه ی کباب پز ها باید ببینید که کدام یک برای خانه و سلیقه شما مناسب تر است. البته هر نوع کباب پز مزایا و معایبی دارد. به عنوان مثال:

کباب پز های ذغالی، بو و دودی طبیعی را به کباب می بخشند، در حالی که کباب پزهای گازی و برقی، فاقد بوی دود و آتش هستند.

کباب‌ پزهای گازی، گرما را به طور مساوی به قسمتهای مختلف کباب منتقل می کند. یک کباب پز برقی، ساده و بدون دود، یک بشقاب غذای خوشمزه به شما می دهد.
روش استفاده از کباب‌ پزهای ذغالی برای پخت کباب مدتی طول می کشد، اما استفاده از انواع دیگر کباب پز، بسیار راحت است.

کباب‌ پزهای شعله‌ دار و ذغالی، بوی دود تولید می کنند، بنابراین اگر در آپارتمان زندگی می کنید، بهتر است هنگام خرید، این موضوع را مد نظر قرار دهید، در این حالت بهتر است کباب پز برقی بخرید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: سرویس چاقو آشپزخانه چه مارکی خوبه؟

کباب پز پولاد گاز مدل PG50

خرید بهترین کباب پز خانگی
تصمیم برای خرید بهترین کباب پز خانگی بستگی به هدفی دارد که قصد دارید از این دستگاه استفاده کنید. از کباب پز خانگی برای پخت و پز در خانه استفاده می شود ، به همین دلیل این ظروف ساده تر هستند و عملکردهای زیادی ندارند.

هنگام خرید این دستگاه ها به عواملی مانند اندازه توجه کنید. به این فکر کنید که کباب را کجا قرار می دهید و این به شما کمک می کند مناسب ترین نوع این دستگاه را خریداری کنید.

بی دلیل نیست که بگوییم وجود چنین وسیله ای در هر آشپزخانه یا بالکن و تراس یک ضرورت است. به عنوان مثال ، برای استفاده عادی ، می توانید از مدل های تهویه مطبوع استفاده کنید و مدل های تاشو را برای سفر انتخاب کنید.

همچنین باید به نوع محصول توجه کنید. فقط ظاهر کباب پز آپارتمانی مهم نیست. در عوض ، شما باید دستگاهی را انتخاب کنید که دوام داشته باشد و بتوان از آن برای مدت طولانی استفاده کرد.

قیمت کباب آپارتمانی نیز بستگی به جنس و ویژگی های آن دارد. پس از تعیین بودجه خود ، می توانید مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

در لیست زیر انواع کباب پز آپارتمانی و حرفه ای در مدل های برقی ، گازی و زغال سنگ را برای شما آماده و جمع آوری کرده ایم که می توان آنها را به صورت عمودی روی میز استفاده کرد.

بسته به نیاز خود می توانید یک مدل صنعتی ، حرفه ای یا خانگی را با توجه به بودجه مورد نظر خود انتخاب کنید.

دز زیر لیستی از بهترین مدل های کباب پز آپارتمانی را به همراه لینک خرید از سایت معتبر دیجی کالا معرفی می کنیم که خریداران از خرید خود راضی بوده اند و شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: یخچال هیمالیا چی بخرم؟

بهترین مدل های کباب پز آپارتمانی در سال ۲۰۲۱
کباب پز مدل گازی

کباب پز مدل گازی

کباب پز گازی ۷ شعله روکش چدن قابل اتصال به گاز شهری درست کردن کباب در منزل خصوصا پخت کباب کوبیده و جوجه کباب در آپارتمان و منازل شخصی به دلیل داشتن دود زیاد دردسر زیادی دارد اما این کباب پز این مشکل را برای همیشه حل کرده است

طرح کباب پز به نحوی است که از دود و کثیفی اجاق گاز شما هیچ خبری نیست.سینی کباب پز به ارتفاع ۵ سانتی متر جایی برای ریختن آب دارد که چربی های اضافی کباب درون آب بریزند ک دود نکنند و کباب نرم پخته شود.

این دستگاه برای جوجه کباب، کوبیده، برگ، جگر، سوسیس، ماهی،میگو،انواع سبزیجات، سیب زمینی کبابی، قارچ، مناسب بوده و شما با داشتن این کباب پز خانگی دیگر نیازی به داشتن کباب پز های دیگر نخواهید داشت.

دستگاه کباب پز به علت کوچک بودن و سبک بودن و سهولت در جابجایی کاربرد فراوانی دارد و همچنین بدلیل طراحی بسیار زیبا حتی برای مصارف خانگی در بالکن منازل قابل استفاده می باشد.

محصولی کاملا متفاوت با نمونه های مشابه در بازار است که از استیل ضد زنگ ومقاوم با قطر بالا و اسکلت بندی محکمی ساخته شده است.جهت ساخت این کباب پز از کالاهای درجه ۱ و شیرآلات استاندارد و ولوم های با کیفیت استفاده شده است.

کباب پز استیل ۵۰ سانتی دارای ۷ عدد ناودانی چدن طول ناودانی چدنی ۲۹ سانت دارای ۱ عدد شیر گازی استاندارد دارای اسکلت از قوطی پروفیل محکم قاب و فرم بدنه از استیل نگیر براق که ارتفاع ۲۵ سانت دارد

جمع وزن کل ۸,۶۰۰ کیلو گرم دارای سینی زیرین به ارتفاع ۵ سانتی متر از جنس ورق گالوانیزه جهت جمع آوری روغن و ضایعات، قابل استفاده با گاز شهری و گاز مایع میباشد

  • ۰۰/۰۶/۲۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی