خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

۲۰ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 ست کیف چرم زنانه

ست کیف چرم زنانه با برند چرمسال،دارای گارانتی یک ساله، اجزا سه تکه و جعبه اصلی کالا و به رنگ قرمز است. این پک شامل کیف پول، کیف کارت،کیف آرایشی است. کیف پول دارای 19 جا کارتی، 2 تا جای عکس، جای موبایل، جای اسکناس،

کادو برای دختر 20 ساله دارای زیپ میانی است. جا کارتی شامل 8 جا کارتی،دوتا جاعکسی است. در سایر توضیحات این محصول می توان گفت که شامل کیف پول پالتویی، غیر قابل شستشو، دارای آستر، نحوه بسته شدن با استفاده از دکمه، مناسب استایل رسمی و غیر رسمی است. برای نگهداری از این محصول از تماس محصول با الکل و ادکلن و قرار دادن در جای مرطوب خودداری کنید. برای خرید هدیه تولد دخترانه از این قبیل با بسته بندی جذاب به فروشگاه اینترنتی یادمه شاپ مراجعه کنید. البته این کادو می تواند به عنوان یک خرید هدیه خاص هم تلقی شود.


20) شال ساده حریر سه گوش منگوله دار

این هدیه تولد دخترانه در عین سادگی بسیار شیک و جذاب است. شال سه گوش منگوله دار حریر با رنگبندی های متنوع و قواره بزرگش انتخاب را برای افراد آسان تر کرده و به همین خاطر بسیار مناسب استایل های اسپرت است. این محصول نخ کش نمیشود و نیازی به اتو کردن ندارد. طراحی این روسری ها طوری است که میتوان به روش های محتلفی آنرا سر کرد. جنس آن از حریر چروک می باشد و اصلا لیز نیست. در دو گوشه شال روسری دو منگوله دوخته شده است.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

خصوصیات فرش دستباف

جلوه زیبا و درخشنده بودن

فرش دستباف نسبت به فرش ماشینی از ارزش هنری والاترو ویژگی های برتری برخوردار است و از دور و نزدیک جلوه زیبایی دارد و درخشنده می باشد.

 

اختلاف در ابعاد

یکی از مشخصات فرش دستباف این است که درابعاد آن در قسمت های بالا و پایین چند سانتی متر اختلاف وجود دارد . این ویژگی عیب به شمار نمی رود، اما در قالیچه های کوچک ممکن است به چشم آید. اگر می خواهید از تقارن فرش اطمینان یابید فرش دستباف را از قسمت میانی تا کنید و اختلاف قسمت بالا و پایین فرش را دریابید.

تقارن رنگ

ویژگی های یک فرش دستباف تقارن رنگ آن است. زمان خرید فرش دستباف در نور طبیعی رنگ آن را بررسی کنید و به تقارن رنگ در قسمت های متقارن توجه نمایید . باید بدانید که رنگ فرش دستباف در جهت خواب آن تیره تردیده می شود. دقت کنید اشکال و هندسه طرح جایی نیمه کاره باقی نمانده باشد.

رنگ های فرش دستباف

ترکیب رنگ های زیبا در فرش دستباف
خصوصیات و راهنمای خرید فرش دستباف
انعطاف پذیر بودن پرز فرش

از خصوصیات یک فرش دستباف درخشان و انعطاف پذیر بودن پرز فرش دستباف است. در خرید فرش دستباف دقت کنید که رنگ سطح فرش دستباف با قسمت انتهایی پرز اختلاف نداشته باشد، زیرا اختلاف داشتن رنگ ها نشانه این است که با رنگ های جوهری فرش را رنگ کرده اند و ممکن است این فرش با شسته شدن رنگ بدهد. اگر پرزهای فرش دستباف خشن باشد فرش سخت تر تمیز خواهد شد.

بالارفتن ارزش مالی و هنری با پا خوردن

یکی از ویژگی های فرش دستباف این است که فرش دستباف هر چه بیشتر پا بخورد و هرچه بیشتر بماند ارزش مالی و هنری اش بیشتر می شود زیرا این فرش با پا خوردن ، نور و شست و شو زیبایی هایش بیشتر شده و چشم نوازی آن از دست نمی رود مخصوصا اگر این فرش با مواد رنگزای طبیعی رنگ شده باشد.

بکار رفتن الیاف طبیعی در آن

یکی از ویژگی های متفاوت فرش دستباف نسبت به فرش ماشینی این است که این فرش به علت مواد طبیعی به کار رفته در آن در تابستان سرد و در زمستان گرم است اما فرش ماشینی به علت مواد پلاستیکی اش دارای این خصوصیت نیست.

 

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

چگونه فایل‌های Word را به PDF تبدیل کنیم؟!

در این مقاله ، شما می آموزید که چگونه WORD را به PDF در رایانه خود تبدیل کنید ، مبدل Word به PDF را در تلفن خود بارگیری کنید و Word را به صورت آنلاین به PDF تبدیل کنید.

وقتی می خواهیم فایلی را ذخیره کنیم که بعداً بتوانیم به راحتی مشاهده کنیم یا در اینترنت به اشتراک بگذاریم ، فایل های PDF بهترین گزینه برای ما هستند. این افزونه به کاربران امکان می دهد اسناد خود را بدون هیچ گونه دردسر و قالب بندی ذخیره کنند و به سایر کاربران امکان می دهد تا فایل PDF هر سیستم را به راحتی راه اندازی و مشاهده کنند. به همین دلیل ، ذخیره نسخه های نهایی فایل های Word به عنوان فایل PDF می تواند یکی از بهترین ایده های موجود باشد.

ذخیره فایل Word با پسوند PDF در نرم‌افزار Word

روش اول:
۱- مقاله یا سند خود را تهیه کنید.

۲٫ گزینه File را کلیک کنید ، و سپس گزینه Save As را انتخاب کنید.

۳- برای پرونده خود نامی انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که اسمی که انتخاب کرده اید آسان و قابل درک است. انتخاب نام با استفاده از اعداد یا حروف ناشناس ، شانس شما را برای باز کردن این پرونده در آینده کاهش می دهد یا حتی ممکن است هنگام ارسال آن از طریق ایمیل ، شما را آزار دهد. رها کردن.

۴- گزینه Save as a Type را انتخاب کرده و سپس گزینه PDF را انتخاب نمایید.

۵- همچنین از گزینه Standard می‌توانید برای پرینت و یا نشر در اینترنت و یا از گزینه Minimum فقط جهت نشر در اینترنت استفاده کنید.

۶- بر روی گزینه Save کلیک کنید.

تبدیل ورد به پی دی اف با word

روش دوم:
۱- مقاله یا سندی را که می خواهید در آینده چاپ کنید آماده کنید.

۲- گزینه File و سپس Export را انتخاب کنید.

۳- از منوی بازشده، گزینه  Create PDF/XPS را برگزینید.

۴- گزینه Publish را انتخاب کنید.

Word یک فایل PDF از فایل اصلی ایجاد می کند و آن را به طور پیش فرض در پوشه فعلی به همین نام ذخیره می کند

word to pdf export

سایت تبدیل ورد به پی دی اف

اما اگر به نرم افزار Word دسترسی ندارید ، روش های دیگری برای تبدیل Word به PDF خواهید داشت ، یکی از این روش ها استفاده از سایت های تبدیل فایل است. فایل Word مورد نظر را بارگذاری کرده و پس از تبدیل در قالب PDF بارگیری کنید. برای این کار می توانید از سایت های زیر استفاده کنید:

تبدیل ورد به پی دی اف آنلاین با سایت SmallPdf

با ورود به این لینک از قسمت Choose Files می‌توانید فایل ورد را از سیستم خود انتخاب کنید، سپس فایل به صورت خودکار به پی‌دی‌اف تبدیل می‌شود و در آخر باید گزینه Download Pdf را بزنید تا فایل PDF در سیستم شما ذخیره شود.

آموزش تبدیل ورد به پی دی اف

تبدیل ورد به پی‌دی‌اف آنلاین با سایت Ilovepdf

سایت Ilovepdf یکی دیگر از سایت‌های مرجع برای تبدیل ورد به پی دی اف، است که از این لینک می‌توانید وارد آن شده و با انتخاب گزینه Select WORD files فایل ورد خود را به پی‌دی‌اف تبدیل کرده و در آخر گزینه Download Pdf را بزنید.

روش تبدیل ورد به پی دی اف

تبدیل ورد به پی دی اف در گوشی

با استفاده از سایت های آنلاین ، می توانید فایل های Word را به راحتی در هر سیستم عامل به PDF تبدیل کنید. همچنین می توانید با نصب نسخه موبایل Word ، پرونده های خود را بصورت PDF ذخیره کنید ، اما اگر به دنبال نرم افزار Word به صورت PDF بر روی تلفن خود هستید ، می توانید از برنامه های زیر استفاده کنید:

برنامه Word to PDF Converter

برای این منظور می توانید از برنامه Word to PDF Converter استفاده کنید ، هیچ کاربرد خاصی در این برنامه وجود ندارد و با استفاده از آن می توانید فقط فایل های Word خود را به PDF و فایل های PDF خود را به Word تبدیل کنید. این برنامه سبک وزن بیش از ۵ میلیون بار از Google Play بارگیری شده است.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

دانلود WhatsApp برای کامپیوتر و لپ تاپ

WhatsApp WhatsApp ، نام پیام رسان محبوب که طرفداران زیادی در بین کاربران ایرانی دارد ، اخیراً نسخه رسمی رایانه را منتشر کرده است. قبلاً مجبور بودید WhatsApp را روی رایانه خود با شبیه ساز Android نصب کنید

، اما با ارائه نسخه خود برای ویندوز ، به راحتی و بدون ابزار ثانویه می توانید پیام رسان محبوب WhatsApp را در رایانه خود داشته باشید.

با نصب WhatsApp بر روی رایانه خود ، به راحتی می توانید تماس صوتی ، متنی و ویدئویی برقرار کنید. WhatsApp Android سرعت بالایی دارد و همین امر باعث افزایش محبوبیت این پیام رسان شده است ،

همچنین می توانید برچسب ها ، فایل ها ، عکس ها ، صوت و فیلم را ارسال کنید به دوستانت این نرم افزار از رابط کاربری بسیار زیبایی برخوردار است و به راحتی می توانید با آن ارتباط برقرار کنید.

همچنین قابلیت همگام سازی با نسخه های اندروید و آیفون و همچنین امکان دریافت پیام های تلفنی در نسخه ویندوز را دارد.

در گذشته ما برنامه WhatsApp را معرفی کردیم و نسخه Android آن را در صفحه جدید دانلود WhatsApp آندروید قرار دادیم. همانطور که قبلا گفتیم ، WhatsApp یکی از محبوب ترین پیام رسان های اندروید است که با ویژگی ها و سادگی فراوان قادر به استفاده بسیاری از کاربران است.

برنامه پیام رسان WhatsApp مکالمات گفتگوی آنلاین ، صوتی و تصویری را به صورت رایگان برای Android فراهم می کند. اگر مسافرت هستید یا می خواهید با شخصی در خارج از کشور صحبت کنید ، از طریق واتس اپ با خارج از کشور تماس تلفنی برقرار کنید و در هزینه مکالمه صرفه جویی کنید.

دانلود واتساپ برای کامپیوتر

دانلود نسخه ویندوز X86 واتساپ – حجم ۱۱۶ مگابایت

دانلود نسخه ویندوز X64 واتساپ – حجم ۱۲۰ مگابایت

دانلود واتساپ نسخه پرتاپل X86  – حجم ۹۰٫۴ مگابایت

دانلود واتساپ نسخه پرتابل X64 – حجم ۹۱٫۹ مگابایت

 

دانلود واتساپ نسخه مک – حجم ۱۰۵ مگابایت

دانلود واتساپ اندروید

دانلود واتساپ برای کامپیوتر

 

ما اکنون نسخه PC WhatsApp یا دسک تاپ WhatsApp را برای سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز ، سیستم عامل Mac بارگیری کرده ایم. در نسخه دسک تاپ WhatsApp ، تنها کاری که شما باید انجام دهید تأیید QRcode مربوطه در نسخه موبایل WhatsApp و استفاده از رایانه WhatsApp است.

ویژگی های واتساپ ویندوز/مک/لینوکس

  1. برقراری ارتباط آسان و سریع با مخاطبین
  2. امکان برقراری تماس صوتی ، تصویری و متنی با کیفیت و سرعت بسیار بالا
  3. محیط کار بسیار زیبا و راحت
  4. یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در بین مصرف کنندگان ایرانی
  5. استارتر آسان و سریع
  6. همگام سازی خودکار با یک حساب تلفن همراه
  7. امکان ارسال تصاویر ، ضبط فیلم ، ارسال صدا ، متن و پیام
  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

مطمئناً شما می خواهید بدانید چه کسی شماره ما را در تلگرام دارد و آن را نگه داشته است ، با چه نامی ثبت شده است یا ما در لیست چه کسانی هستیم. اینها سوالاتی است که در زیر به آنها پاسخ خواهیم داد.

نحوه فهمیدن کسانی ک شماره ما را دارند در تلگرام

بگذارید ابتدا با گفتن این نکته شروع کنم که برای اطلاع از چنین مشکلاتی هرگز هزینه ای پرداخت نکنید و برنامه هایی را که ادعا می کنند چنین کاری را نصب نکنید. نیازی به نصب این برنامه ها نیست زیرا 100٪ کار نمی کنند ، فقط کافی است وقت بگذارید و مطالب زیر را بخوانید.

استفاده از تلگرامی که مخاطبین دوطرفه را نشان میدهد

ساده ترین راه این است که برنامه Telegraph را نصب کنید و سپس با حساب خود وارد شوید. حالا به سراغ مخاطبین خود بروید و هرکسی نمادی مانند شمایل جلوی نام خود داشته باشد به این معنی است که شما را نیز شمرده و نجات داده است.

چگونه بفهمیم چه کسانی شماره ما را در تلگرام دارند

اونایی که جلوی اسمشون این آیکون نیست یعنی شمارو تو مخاطبین خود ندارند. البته من به عنوان نمونه تلگراف و مثال زدم و شما میتونید از برنامه های مشابه هم استفاده کنید.

فهمیدن چه کسی شماره ما را دارد با Share my Contact

ابتدا مخاطب را حذف کرده و به طور موقت از لیست خود خارج کنید ، به کنار PV بروید و روی سه نقطه بالا کلیک کنید. اگه Share my Contact  ظاهر شود ، به این معنی است که فرد شما را حساب نمی کند.

این روش ممکن است برای به روزرسانی های آینده جواب ندهد ، اما در هر صورت با روش اول می توانید به راحتی متوجه شوید

شماره در تلگرام دیده میشود

چرا بعضی اکانتا شمارشون برای من معلومه!!!

در قسمت حریم خصوصی و امنیت در قسمت شماره تلفن تلگرام ، جایی که می توانید تعیین کنید چه زمانی آنها می توانند شماره شما را ببینند و آن را مشاهده کنند ، سه گزینه وجود دارد که می توانید برای نشان دادن شماره خود تغییر دهید و برای همه یا افراد خاص نیز می توانید مخفی شوید یک عدد.

برید رو پروفایل کسی که قصد دارید چک کنید آیا شمارو در مخاطبین داره یا نه، حالا اینجا اگه شماره طرف برای شما افتاده باشه دو حالت دارد

، یا شماره خود را برای همه به نمایش گذاشته یا اینکه فقط برای مخاطبین اینکارو کرده! وقتی تو پروفایلش add this to contacts را بالای صفحه ندیدین ولی شماره طرف براتون افتاده یعنی فرد مورد نظر شمارش و برای همه به نمایش گذاشته و ربطی نداره که شما جز مخاطبینش باشی یا نه!

اما شماره کشور به شما تعلق گرفته است ، به این معنی است که فرد مورد نظر شمارش شده و به همه نشان داده شده است ، و این مهم نیست اگر شما یکی از مخاطبین او هستید. یا نه!

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

مرکز بافت فرش دورو

فرش دورو ابریشم یکی از انواع فرش های ایرانی است که به سبب داشتن ویژگی های متمایز و خاص دارای شهرت فراوانی است ، فرش دورو ظاهر خاصی دارد که به راحتی می توان از آن به محل بافت فرش پی برد. این فرش توسط مردمان ترکمن ایران بافته می شود و به قالی ترکمن نیز معروف است. این فرش به سبب این که از طرح و نقش ، تکنیک ، ترکیب بندی و رنگ خاصی برخوردار است به عنوان یک اثر با ارزش هنری به حساب می آید و به همین دلیل است که فرش دورو مشتریان زیادی از تمام دنیا دارد.

روستای دویدوخ مرکز بافت فرش دورو ابریشم
فرش دورو ابریشم - روستای دویدوخ

از روستای دویدوخ بعنوان مرکز فرش دورو ابریشم نام برده می شود. از زمان های بسیار دور در این روستا فرش دورو ابریشم بافته می شود و قدمتی طولانی دارد. ساکنان این روستا از طریق بافت فرش دورو امرار معاش می کنند و در واقع هنر خود را به جهانیان عرضه می کنند. برخی از فرش های دستباف این روستا به دلیل این که از ارزش بالایی برخوردار هستند به ثبت جهانی نیز رسیده اند که در نوع خود قابل توجه هستند. این روستا در بخش مرزی خراسان شمالی و در راز و جرگلان واقع شده است.

آمار سالیانه
آماری که در مورد بافت فرش دورو وجود دارد نیز بسیار قابل توجه است. بر اساس آمارها در هر سال حدود دو هزار متر مربع از این فرش در روستای دویدوخ بافته می شود و نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که هیچکدام از این فرش ها در اصطلاح روی دست بافندگان نمی ماند چرا که بسیاری از مشتریان در انتظار پایان یافتن بافت فرش ها هستند. در استان خراسان شمالی و با محوریت روستای دویدوخ در حدود چهارصد دار قالی برای بافت فرش دورو ابریشم وجود دارد. اکثریت فرش های دورو ابریشم که در این خطه بافته می شوند به کشورهای خارجی صادر می شوند که چیزی در حدود ۸۰% کل فرش های ابریشم دورو بافته شده را شامل می شود. کشورهایی اروپایی ، ژاپن و کشورهای حاشیه نشین خلیج فارس از مهمترین مشتریان فرش ابریشم دورو هستند.

ابعاد فرش
به طور کلی فرش هایی که بافته می شود در ابعاد مختلفی هستند و فرش دورو هم که در شهرستان راز و جرگلان به خصوص روستای دویدوخ بافته می شود در ابعاد مختلف بافته می شود ولی فرش دورو ابریشم در این منطقه یک ابعاد متداول دارد که در بین بافندگان آن بسیار رایج است. در حالت معمول ابعاد فرش دورو ابریشم در این منطقه ۲ متر در ۱٫۴۰ سانتی متر می باشد که به عنوان اندازه استاندارد جا افتاده است.

خواندن مطلب  بهترین تراکم فرش ماشینی چقدر است؟
تولید ابریشم
فرش دورو ابریشم - نخ ابریشم
ابریشم های که برای بافت فرش دورو استفاده می شود ، ابریشم های طبیعی هستند و نکته جالب در مورد ابریشم های فرش دورو این است که مردم ترکمن که در زمینه بافت فرش دورو ابریشم فعالیت می کنند خودشان اقدام به تولید ابریشم طبیعی می کنند و برای بافت فرش آماده می کنند. مردمان ترکمن در ابتدا از برگ های درخت توت و کرم ابریشم برای تولید پیله اقدام می کنند و زمانی که پیله آماده شد فرایند تهیه نخ ابریشم آماده می شود و از آنجا که این نخ ها خام هستند و نیاز به رنگرزی دارند با بهره بردن از رنگ های طبیعی نخ های ابریشمی را رنگ می کنند و سپس از طرح ها ، نقشه ها و ذهن های مبتکر و خلاق خود برای بافت فرش دورو بهره میگیرند.

چله کشی فرش دورو
چله کشی فرش دورو ابریشم به دو صورت ثابت و گردان انجام می شود که هم دارای تفاوت هایی هستند و هم از شباهت های برخوردارند. چله کشی های ثابت فرش دورو ابریشم با استفاد از یک زهوار انجام می گیرد. محاسباتی که برای چله کشی های ثابت و گردان انجام می پذیرد از یک نوع هستند و هر دو آن ها در وسط دار قالی قرار داده می شوند. از آنجا که در چله کشی فرش دورو ابریشم ، بافت در دو طرف فرش انجام می گیرد ممکن است که با توجه به رجشمار از مواد اولیه ای استفاده شود که ظریف تر هستند و یا ممکن است سی الی پنجاه درصد در تراکم بافت پایین بیاید.

نحوه چله کشی
به منظور چله کشی ثابت فرش دورو ابریشم در ابتدا تعداد گره ها بر اساس نقشه در نظر گرفته می شود و محاسباتی انجام می گیرد و بر اساس آن در میانه دار یک زهوار را می بندند. در این روش چله کشی ، محورهای در نظر گرفته برای گردش تارها هم زیر دار و همسردار می باشند. برای این منظور در شروع کار از زیردار، در ابتدا گره اول ایجاد می شود و از زیر زهوار ، نخله چله رد داده می شود و بالای سردار به زیر دار فرستاده می شود و سپس از بالای زهوار به طرف زیردار فرستاه و پیچ می خورد و در ادامه روی زیردار می آید و سپس این مسیر به مانند قبل تا پایان چله کشی تکرار می شود.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

از آنجا که اپل مانند یوتیوب ، محدودیت هایی را در زمینه بارگیری موسیقی و فیلم برای کاربران خود در نظر گرفته است ، نحوه بارگیری YouTube از iPhone همیشه مسئله اصلی کاربران محصولات اپل است ، زیرا می دانیم که بارگیری از YouTube مطابق با خط مشی ها نیست.

البته ، روش های مختلفی برای بارگیری فیلم های YouTube در دستگاه iOS شما وجود دارد که معمولاً از برنامه های شخص ثالث استفاده می کنند.

در همین راستا پیش‌تر اپلیکیشن‌های Video Download Browser سپس Rocket Downloads و VDownload به عنوان ابزارهای پیشنهادی دانلود از یوتیوب در گوشی‌های آیفون معرفی شدن که بعدها مشکلاتی رو به همراه داشتن چون متاسفانه این‌گونه برنامه‌ها دوام چندانی ندارن.

آسان ترین روش دانلود از یوتیوب با آیفون چیست؟

 

در این مقاله ، ما به شما یاد خواهیم داد که چگونه فیلم YouTube را بدون نیاز به فرار از زندان یا هر چیز دیگری ، در iPhone بارگیری و ذخیره کنید. بنابراین ، مراقب فروشگاه تلفن خود باشید.

– دانلود ویدیوی YouTube در iPhone

برای انجام این کار ، باید برنامه Documents by Readdle را که یک برنامه مدیریت فایل است ، از طریق App Store بارگیری کنید:
برای دریافت این برنامه ، باید مراحل زیر را انجام دهید:

App Store را باز کنید.
این برنامه را در کادر جستجو پیدا کنید.
روی GET ضربه بزنید.
در صورت لزوم رمزعبور Apple ID خود را وارد کنید.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

Snapchat بهترین و جذاب ترین راه برای به اشتراک گذاشتن لحظات خود با دوستان و آشنایان است. برای نصب و بارگیری SnapChat ، بروزرسانی جدید اندروید جدید ۲۰۲۱ ، با ما همراه باشید.

دانلود برنامه اسناب چات

Snapchat را نصب و اجرا کنید ، عکس یا فیلم خود را بگیرید ، متن را روی آن قرار دهید و سپس آن را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید. به همین راحتی! عکس ها و فیلم هایی که برای اسنپ ارسال می کنید Snap نامیده می شوند. همچنین می توانید از فیلترها ، لنزها ، شکلک ها و دیگر جلوه های جذاب Snapchat برای عکس ها و فیلم های خود استفاده کنید.

SnapChat یکی از قدیمی ترین سیستم عامل های به اشتراک گذاری پرونده رسانه های تلفن همراه است که توسط Snap Inc توسعه یافته است. با بارگیری و نصب اسنپ چت ۲۰۲۱ و مشاهده آن ، می فهمیم که بیشتر ویژگی هایی که در اینستاگرام دیده ایم از این برنامه الگو گرفته اند.

یکی از ویژگی های جالب اسنپ چت امکان تعریف زمان دلخواه برای نمایش عکس ها و فیلم های شما برای گیرندگان است ، که آنها فقط تا زمان دلخواه و پس از پنهان شدن زمان در سرورهای اسنپ چت می توانند عکس ها و فیلم ها را مشاهده کنند. برنامه جدید اسنپ چت بیش از یک میلیارد بار توسط کاربران در سراسر جهان بارگیری شده است و امتیاز ۴٫۸ از ۵ را در Google Play کسب کرده است.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

افت در فالوورهای اینستاگرام به این معنی است که توسط کاربران دنبال می شوید. اما قطعاً هیچ چیز غیر معقولی در مدیریت رسانه های اجتماعی وجود ندارد. یکی از رایج ترین مشکلاتی که هر کسب و کاری می تواند با آن روبرو شود از دست دادن فالوور در اینستاگرام است. این می تواند تا حدودی طبیعی و بدون دردسر باشد ، اما گاهی اوقات برندها از افت منظم فالوورهای اینستاگرام خبر می دهند که این مسئله باعث نگرانی برندها می شود. وب سایت Squarelovin گزارشی در این زمینه ارائه داد و دلایل کاهش فالوور اینستاگرام را بررسی کرد! در این مقاله ، به این دلایل و استراتژی های مرتبط خواهیم پرداخت.

دلایل کاهش فالوور اینستاگرام چیست؟

یکی از اشتباهاتی که برخی مشاغل هنگام مدیریت اینستاگرام مرتکب می شوند ، ایجاد محتوای تبلیغاتی است. منظور از محتوای تبلیغاتی این است که شرکت ها فقط محصولات یا خدمات خود را تبلیغ می کنند و این پست ها برای مصرف کنندگان کاربرد چندانی ندارد. به شرطی که کاربران یک صفحه اینستاگرام را دنبال کنند تا از مطالب مفید و ارزشمند آن استفاده کنند! دقیقاً همین امر منجر به کاهش دنبال کنندگان اینستاگرام در برخی مشاغل می شود.

قطره ای از دنبال کنندگان اینستاگرام

البته الگوریتم های جدید اینستاگرام همچنین به دنبال حذف فالوئرهای غیر تعاملی هستند. به عبارت دیگر ، اگر پیروانی در صفحه شما باشد که پست شما را دوست نداشته باشد یا برای شما نظر ارسال کند ، آن را حذف می کند. اما منظور ما این است که صفحه شما به تازگی از کاربران غرق شده است ، که بازاریابی تجاری را با مشکل مواجه می کند.

براساس آزمایشات انجام شده و س theالات پاسخ داده شده توسط کاربران ، مشخص شد که بیشتر کاربران به دلیل خاصی صفحه شما را دنبال می کنند! اما این بدان معنا نیست که آنها برای همیشه پیروان شما باقی خواهند ماند. در واقع ، کاربران به دنبال محتوای ارزشمند هستند و اگر صفحه شما محتوای مفیدی برای کاربران نداشته باشد ، شما را لغو می کنند. مهمترین دلیل کاهش صفحات این برند این است که آنها فقط در تولید محتوای تبلیغاتی تلاش می کنند و انتظار دارند فروش آنها افزایش یابد. نتیجه دقیقاً برعکس است و منجر به کاهش تعداد دنبال کنندگان صفحه می شود.

اگر تعداد پست ها را به کیفیت آن ترجیح دهید ، با افت فالوور اینستاگرام روبرو خواهید شد!

مسئله بعدی که برخی از مشاغل از آن چشم پوشی می کنند کیفیت محتوا است. بسیاری از صفحات فقط به دنبال کمیت هستند و می خواهند کاربرانشان همیشه با پست های جدید روبرو شوند! اگرچه کیفیت پست ها برای کاربران بسیار مهمتر است و بدون ارسال پست های با کیفیت ، شما نمی توانید پیروان خود را حفظ کنید و در آینده آنها را افزایش دهید. به عنوان مثال ، صفحاتی که روزانه ۳ پیام در صفحه خود ارسال می کنند ، ممکن است به خوبی صفحاتی که هفته ای یک بار منتشر می کنند ، نباشد!

انواع هشتگ در اینستاگرام و مارک تجاری به ما کمک می کند

اگر می خواهید فالوور خود را حفظ کنید و نمی خواهید با مشکل از دست دادن فالوور در اینستاگرام مواجه شوید ، پیشنهاد می کنم کیفیت را در مرحله اول و کمیت را در مرحله بعدی در نظر بگیرید. البته این به معنای طولانی بودن فاصله زمانی بین دو پست شما نیست ، بلکه شما پست های خود را در فواصل کوتاه منتشر می کنید. به عنوان مثال ، ۳ بار در هفته پست های با کیفیت و ارزشمند ایجاد کنید تا بتوانید به افزایش فالوورهای اینستاگرام خود کمک کنید.

همچنین ، پست های شما باید کاملاً مربوط به صفحه باشد! به عنوان مثال ، یک صفحه فروش موبایل نباید شامل پست های طنز یا سیاسی باشد. این پست ها ممکن است تعامل خوبی داشته باشند ، اما در نهایت منجر به مارک تجاری و افزایش فروش شما نخواهد شد!

چه پست هایی کاربران را آزار می دهد؟

Sprout Social به طور واضح سوالات خود را از کاربران می پرسد تا بفهمد کدام پست ها کاربران را آزار می دهد و کدام یک را دوست دارند! نتیجه به شرح زیر بود:

 

طبق نتایج این مطالعه ، بدترین پست هایی که باعث عصبانیت مصرف کنندگان می شود پست های تبلیغاتی است. به زبان ساده ، صفحاتی که بیشتر محتوای تبلیغاتی دارند محبوبیت زیادی در بین کاربران ندارند! این مورد توسط ۶۰٪ از مصرف کنندگان تأیید می شود.

مورد دیگری که باعث تحریک مصرف کنندگان می شود اصطلاحات اصطلاحات معاصر است. مارک های معتبر همیشه به طور رسمی صحبت می کنند و در پست های خود اصطلاحات اصطلاحی و غیر رسمی جایی ندارند.

مسئله مهم دیگری که مصرف کنندگان را نگران می کند عدم توانایی در انتقال هویت برند است! مارک معتبر باید بتواند هویت خود را به مصرف کنندگان ارائه دهد و این دقیقاً به تولید محتوای مربوط به برند شما بستگی دارد.

به عنوان مثال ، نایک ، یک برند لباس ورزشی ، پست ورزشکارانی را که از این مارک استفاده می کنند در صفحه خود به اشتراک می گذارد. وقتی یک کاربر عادی وارد صفحه این برند می شود و نشریات خود را می بیند ، به راحتی می فهمد که این برند به لباس ورزشی مربوط است. اگر مارک معتبری هستید یا می خواهید به یک برند معتبر تبدیل شوید می توانید از این روش استفاده کنید!

از طرف دیگر ، نشریات نامناسبی که در صفحه مارک تجاری منتشر می شوند ، موجب آزار مصرف کنندگان می شوند. در صفحات لباس ، اغلب دیده می شود که آنها در تلاشند پست های سرگرم کننده و خنده دار ارسال کنند!

با این حال ، چنین نشریاتی مربوط به این برند نیستند و فقط باعث تحریک مصرف کنندگان می شوند. گزارش ها نشان می دهد که ارسال پست های غیر مرتبط بیشترین دردسر را برای کاربران ایجاد می کند و باعث دردسر کاربران می شود.

به عبارت دیگر ، هر برند تصویری از خود را در ذهن مصرف کنندگان ایجاد می کند و محتوای نامناسب این تصویر را از مصرف کننده می گیرد. این مشکل باعث ناراحتی کاربران می شود که در نهایت منجر به کاهش دنبال کنندگان اینستاگرام خواهد شد.

برای جلوگیری از این مشکل ، هدف خود را از کار در شبکه های اجتماعی نشان دهید. شما همچنین باید با تجزیه و تحلیل صفحه اینستاگرام خود این هدف را دوباره ارزیابی کنید و ببینید آیا در مسیر درستی هستید یا خیر!

از طرف دیگر ، به نظر می رسد تفاوت ایجاد محتوای ارزشمند و تبلیغات در اینستاگرام دقیقاً همان هدفی است که شما برای آن تعیین کرده اید. حتی اگر هدف شما در هنگام استفاده از اینستاگرام افزایش فروش و تبلیغات باشد ، محتوای شما باید حس ارزشمندی را برای کاربران ایجاد کند.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

عکس نوشته بامزه دخترونه – عکس پروفایل خنده دار دخترونه
عکس نوشته بامزه برای پروفایل شبکه های اجتماعی
عکس نوشته های خنده دار و با نمک
عکس نوشته کارتونی بامزه و عاشقانه

  • clubnews clubnews