خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

انتخاب غذاساز و خرید: غذاساز چه مارکی خوبه؟ امروز می خواهیم در مورد دستگاهی بسیار کارآمد به نام غذاساز صحبت کنیم. غذاساز چیست؟ اگر بخواهیم خیلی ساده تعریفش کنیم باید بگوییم کاتالیزور آشپزخانه. اگر شما هم از طرفداران کیک و شیرینی و یا تهیه غذاهای جدید هستید، حتما به غذاساز نیاز دارید. درست است که یک سری وسایل قدیمی می توانند شروع کننده باشند مثل دایزر یا سایر وسایل مکانیکی، اما در نظر داشته باشید که غذاساز یک وسیله برقی است و سرعت کار را بالا می برد و تنوع زیادی دارد.

تنوع غذاسازها بسیار زیاد است و می توانید با توجه به نیاز خود آن را تهیه کنید. غذاساز یک پیش غذای عالی برای خانواده های پرجمعیت با بچه های کوچک، کسانی است که مهمانی می کنند. در زیر اطلاعات کاملی در مورد بهترین برند غذاساز، قیمت غذاساز، مشخصات غذاساز ارائه می دهیم.

غذاساز چه کاری می تواند انجام دهد؟
غذاساز می تواند سرعت پخت و پز را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. کارهای آزاردهنده ای مانند خراشیدن در یک چشم به هم زدن را انجام می دهد. به راحتی کارهایی مانند رشته کردن، پوره کردن، خرد کردن، آسیاب کردن را انجام می دهد. با استفاده از غذاساز می توانید در کمترین زمان ممکن متنوع ترین غذا را برای اعضای خانواده تهیه کنید. غذاهای با فرم های خاص و پیش غذا. به طور خلاصه، یک غذاساز می تواند:

غذا را به راحتی مخلوط کنید
غذای خشک را خرد کنید. (بعضی از خانم ها معتقدند که مخلوط کن می تواند کار یک غذاساز را انجام دهد، اما باید بگویم که مخلوط کن می تواند موادی را که آب کمی در آنها وجود دارد و نمی تواند غذای کاملا خشک را خرد کند، مخلوط کند.)
پوره غذاهای مخصوص کودکان مورد علاقه شما مانند سوپ، سیب زمینی، هویج و ...
گوشت ها و آجیل های مختلف را چرخ کنید
تهیه خمیر برای پخت و پز و تهیه نان
رشته و لمینت
رنده کنید
بهترین برند غذاساز را در ایران بخرید
بهترین برند غذاساز را در ایران بخرید
چیزهایی برای خواندن
ابتدایی ترین نکات هنگام خرید و انتخاب موکاپات (موکاپوت) + فیلم

211 اردیبهشت 1789
چرا یک مخلوط کن نمی تواند مانند یک غذاساز عمل کند؟
تیغه های استفاده شده در مخلوط کن برای غذاهای با بافت نرم در نظر گرفته شده است، در مخلوط کن مقداری از مواد غذایی داخل آن باید مایع باشد تا حرکت کرده و له یا له شوند. مخلوط کن نمی تواند غذاهای جامد مانند هویج، سیب زمینی، پیاز و ... را خرد کند اما غذاساز با تیغه های پر سود بیشتر و بیشتر خود می تواند سخت ترین غذاها را خرد کرده و بافتی نرم به آنها بدهد. انواع چاقوهای غذاساز به ما این امکان را می دهند که غذا را به شکل هایی که دوست داریم در آوریم.

برای خرید یک غذاساز خوب چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید؟
اولین چیزی که هنگام خرید غذاساز باید به آن توجه کنید نیازهای شماست. شما باید ببینید دقیقا به چه چیزی نیاز دارید. همانطور که گفتیم غذاساز چندکاره است و بسته به برند و قیمتی که مد نظر شماست می تواند متفاوت باشد. در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید.

قطعات اصلی
مواد اولیه یک غذاساز اولین انتخاب است. قطعات اصلی موتور دستگاه، بدنه و جنس تیغه است

سرعت غذاساز
اکثر غذاسازها معمولاً تنظیمات آرام، سرعت و ضربان قلب ثابت دارند. درست است که دستگاه های دیگری را در بازار می بینید که تنظیمات سرعت متفاوتی دارند، اما چیزی که برای شما مفید است همین سه مورد هستند.

به ظرفیت و جنس ظرف توجه کنید
ظرفیت محفظه غذاساز معمولا از 1 تا 3.5 لیتر متغیر است. اگر برای تهیه غذای بزرگ (مهمانی یا خانواده پرجمعیت) به غذاساز نیاز دارید، حتما غذاساز با ظرفیت بالا تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که با افزایش ظرفیت فضای میز شما، باید آن را افزایش دهید. بنابراین، اگر آشپزخانه ای قابل حمل دارید، بهتر است از غذاساز کوچکتری استفاده کنید. امروزه غذاسازهای نیم لیتری نیز در بازار وجود دارد که شروع بسیار خوبی برای کار با حجم کم است.

  • ۰۰/۰۸/۱۸
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی