خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

همه ما به دنبال داشتن ظاهری آراسته و مرتب در طول روز هستیم، به همین منظور اصلاح صورت یکی از ضرری ترین نیازها در طول هفته و گاه روزانه آقایان است. در گذشته، مردان از روش های مختلف سنتی برای تراشیدن موی سر یا صورت خود استفاده می کردند. بهترین ماشین ریش تراش فیلیپس به مرور زمان، با پیشرفت علم و متعاقب آن ظهور فناوری، دستگاه های برقی اصلاح صورت و سر اختراع شدند. با اختراع این دستگاه ها، اصلاح مو برای مردان بسیار آسان و سریعتر شد. اما جای تعجب نبود که با پیشرفت تکنولوژی، همه دستگاه های الکترونیکی، بخصوص ماشین های اصلاح سر، دچار تغییرات زیادی شدند. در نتیجه این تغییرات، این نوع دستگاه ها به ویژگی های بیشمار و قابل توجهی مجهز شدند و می توانند به یکی از پرفروش ترین انواع الکترونیک در بازار تبدیل شوند، اگرچه بسته به ویژگی های آنها قیمت های بسیار متفاوتی داشتند.

البته همیشه باید یک نکته مهم را برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت در نظر داشت و آن انجام تحقیقات زیاد قبل از خرید است تا با مشخصات و تجهیزات مختلف این نوع دستگاه ها و البته تنوع قیمت آنها بیشتر آشنا شوید و سپس با توجه به نیاز خود مدل خاصی از این دستگاه ها را بخرید.

ما در این مقاله ابتدا قصد داریم بهترین ویژگی های یک ماشین اصلاح صورت را به شما معرفی کنیم، سپس شما را انواع ماشین اصلاح آشنا می کنیم و در ادامه به معرفی بهترین محصولات موجود از معروف ترین و پرفروش ترین برندهای بازار می پردازیم، پس با ما همراه باشید:

فهرست عناوین و توضیحات مقاله (با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید):  نمایش 
چگونه ریش تراش مناسب انتخاب کنیم؟
آیا شما عادت دارید صورتتان کاملاً صاف و بدون ریش باشد؟ شاید شما از آن دسته افرادی باشید که می خواهند ته ریش یا ریش کوتاه و یا متوسط داشته باشند. بنابراین، هنگام خرید ماشین اصلاح صورت، باید به تنظیمات ریش تراش توجه کنید تا نوع مناسب خود را خریداری کنید.

اگر هر چند روز یک بار اصلاح می کنید، باید ماشین اصلاحی را انتخاب کنید که دارای چندین مدل تیغه باشد تا بتوانید ریش خود را همانطور که می خواهید حالت دهید. ریش تراش هایی که مجهز به تیغه های متنوعی هستند نیز برای اصلاح مو سر یا کل بدن مناسب هستند.

انواع ریش تراش مردانه و تفاوت بین آنها
بطور کلی دو نوع ریش تراش در بازار وجود دارد، که عبارتند از:

ریش تراش چرخشی
در این نوع ریش تراش ها معمولاً سه تیغه وجود دارد که ریشه ها را با یک حرکت چرخشی می تراشند. با استفاده از این تیغ می توانید تمام بخش های صورت خود را کاملا تمیز اصلاح کنید. در واقع حرکت چرخشی آن باعث می شود که ریش های بخش زیر چانه و گردن خود را به راحتی اصلاح کنید.

ریش تراش چرخشی
ریش تراش چرخشی
ریش تراش چرخشی برای افرادی مناسب است که پوست نسبتا ضخیمی دارند، یا افرادی که مدتی از اصلاح صورتشان گذشته است. در نتیجه این نوع ریش تراش برای افرادی که به تازگی شروع به اصلاح صورت کرده اند مناسب نخواهد بود.

همچنین ریش تراش های چرخشی برای افرادی که نمی خواهند هر روز اصلاح کنند، و معمولا یک روز درمیان و یا حتی هفته ای یک بار اصلاح می کنند نیز می تواند گزینه ای مناسب باشد.

ریش تراش فویلی
در ریش تراش های فویلی، تیغه ها به صورت ردیفی مرتب شده و حرکت آنها رفت و برگشتی است. در واقع، این تیغه ها در زیر یک لایه نازک از فلز قرار می گیرند و یک الگوی مشبک تشکیل می دهند. این لایه نازک فویل محافظ تیغ های ریش تراش است.

ریش تراش فویلی
ریش تراش فویلی
ریش تراش های فویلی برای افرادی مناسب اند که تارهای ریش نسبتا نازک و نرمی دارند و قصد دارند با اصلاح هروزه، صورتی کاملا صاف و نرم داشته باشند. در ضمن این نوع ریش تراش برای افرادی که پوست حساسی دارند بهترین گزینه است. ریش تراش هایی از نوع چرخشی موجب سوزش پوست می شوند و برای افرادی که داری پوست حساس، گزینه نامناسبی هستند.

در همین زمینه بیشتر بخوانید: پیشنهاد خرید ۲۰ مدل ادکلن مردانه پرفروش برای آقایان شیک پوش

مهمترین معیارها برای خرید ریش تراش چیست؟
تنظیم اندازه کوتاهی مو: بعضی از ماشین های اصلاح صورت فقط دارای یک حالت برای کوتاه کردن ریش دارند. به عبارت دیگر، برای تنظیم اصلاح، ابزار دیگری لازم است. برای تهیه این نوع ریش تراش ها ممکن است هزینه بیشتری بپردازید، اما همین ریش تراش باعث صرفه جویی در وقت شما می شود ، زیرا دیگر مجبور نیستید که کارهای روزمره را قطع کرده و منتظر بمانید تا از سایر ابزارهای تکمیلی برای انجام کارهای روزمره استفاده کنید.

قابلیت استفاده از ریش تراش هنگام اتصال به برق: ممکن است در حین اصلاح با ریش تراش شارژی، این امکان وجود دارد که شارژ تمام شود و نتوانید اصلاح صورت خود را با آن به پایان برسانید، بنابراین قابلیت استفاده از ریش تراش با سیم از ویژگی های مهم یک ریش تراش خوب است.

دارای شانه های با درجات مختلف: اگر نمی خواهید موهای صورتتان کاملاً از ریشه کوتاه شود، بلکه می خواهید ریش خود را مطابق با سلیقه خود مرتب کنید، ریش تراشی تهیه کنید که در درجه های مختلف با استفاده از شانه از اندازه های مختلف برای کوتاهی یا بلندی ریش پشتیبانی کند.

میزان نگهداری شارژ: این ویژگی ممکن است برای شما مهم نباشد اما نبود آن همیشه پس از خرید تیغ می تواند برای شما دردسر ساز شود. این روزها مدل های مدرن ریش تراش هایی که وارد بازار شده اند بر مشکل میزان نگهداری شارژ از هم سبقت می گیرند، اما باید توجه داشته باشید که علاوه بر این ویژگی، ریش تراش نیز سریعتر شارژ شود که که در زیر به آن خواهیم پرداخت.

نمایش دهنده سطح شارژ: برخی از ریش تراش های برقی مدرن دارای صفحه نمایش دیجیتالی برای شمارش معکوس هستند که میزان شارژ ماشین اصلاح را قبل از نیاز به شارژ مجدد نشان می دهد. بعضی از ریش تراش ها دارای چراغ های سبز (کاملاً شارژ شده) و قرمز (ناقص) هستند که زمان شارژ کامل دستگاه را به شما می گویند.

شارژ سریع ریش تراش: برخی از ریش تراش های بی سیم ویژگی شارژ سریع دارند، شما می توانید ریش تراش را شارژ کرده و پس از ۱۰ دقیقه دوش گرفتن صورت خود را اصلاح کنید.

ریش تراش مردانه
ریش تراش
ماشین ریش تراش با خاصیت ضد آب: در بعضی از ماشین های اصلاح علاوه بر اصلاح خشک، این ویژگی نیز وجود دارد که می توانید از ژل یا کف برای اصلاح صورت و یا استفاده از ریش تراش در حمام با صورت خیس استفاده کنید. محصولاتی که خاصیت استفاده با ژل را دارند بهترین گزینه برای افرادی است که پوست حساس دارند. همیشه قبل از استفاده از ریش تراش دستور کار را بخوانید، اگر از امکان استفاده در حالت خیس پشتیبای می کند، می توانید آن را در حمام استفاده کنید.

اصلاح خط ریش و مو های بلند: اکثر ریش تراش ها قابلیت اصلاح خط ریش را دارند، که می تواند برای کوتاه کردن موهای گوش یا موهای بلند دیگر استفاده شود.

نظافت آسان ماشین ریش تراش: بیشتر ریش تراش ها پس از چند بار استفاده باید تمیز شوند و اغلب ماشین های اصلاح دارای برس کوچکی هستند که می توان با استفاده از آنها، ریش تراش را پاک کرد. برخی از انواع ماشین های اصلاح را می توان با آب تمیز کرد و برخی قابلیت تمیز کردن خودکار با یک سیستم تمیز کننده اتوماتیک با مواد ضد عفونی کننده را دارند.

لوازم جانبی: اغلب ریش تراش ها به لوازم جانبی مجهز هستند که کار با آنها راحتی بیشتری به شما می دهند. امروزه انواع مختلفی از ریش تراش ها در بازار وجود دارد که با کمک ابزارهای مختلف می توانید ریش خود را به مدل های مختلف اصلاح کنید. همچنین به کمک این تجهیزات می توانید تمام موهای بدن، بینی و گوش خود را تمیز کنید. با صرف هزینه بیشتر در خرید این نوع ماشین های اصلاح می توانید لوازم جانبی بیشتری دریافت کنید.

  • ۰۰/۰۶/۲۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی