خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

۱۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به گفته این ستاره ، هر شخص بسته به تخیلات جنسی یا تخیلات جنسی خود ، تصویری از رابطه جنسی را در ذهن خود تجسم می کند.این تصویر دقیقاً عاملی است که فرد در صورت انجام رابطه جنسی از آن لذت می برد. در نتیجه ، ممکن است رابطه رو در رو برای یک فرد خوشایند باشد اما برای شخص دیگر خوشایند نباشد ، یا برخی از افراد از دیدن عکس العمل همسران خود لذت ببرند ، بنابراین باید انتخاب کنند که شوهرشان را بجای کسی که پشت شوهرش است ، ببینند. یا او و یا گاهی اوقات مردم از لذت طرف مقابل لذت می برند و برخی از افراد فقط به لذت خود اهمیت می دهند ، ممکن است فردی به موقعیت نزدیک که مرد در آن قرار دارد و زن در بالای او قرار دارد و دیگران بالعکس علاقه مند باشد ، علاوه بر این دولت همجواری با مکان و زمان همجواری نیز شرایط فوق را دنبال می کند.

پوزیشن های مختلف دخول برای رابطه جنسی بهتر
روش عادی: طبق آمار کامنر ، حدود 80٪ زوجین عادت یا استفاده از این روش را دارند ، در این حالت زن به پشت دراز می کشد ، باسن خود را باز می کند و زانوهای خود را کمی خم می کند در حالی که مرد بین رانهایش دراز کشیده است. زن دراز کشیده و پس از نفوذ در آلت تناسلی مرد روی آن می خوابد در حالی که نقطه استراحت روی زانوها قرار دارد.

روش صلیبی: (روش X) بعد از پیچ و خم ، وقتی زن وارد می شود ، او به پشت دراز می کشد و پاهای خود را دراز می کند ، پس از آن مرد در یک طرف زن می خوابد به طوری که بدن او با زن زاویه 60 درجه ایجاد می کند بدن ، اکنون بالاتر از پایین. در این حالت ، زن پایی را که نزدیک به مرد است بلند می کند و آن را روی ران های مرد قرار می دهد و پس از آن مرد آن را در لابیای زن قرار داده و وارد می شود. به این ترتیب زن بیشتر تحریک جنسی می شود.

روش پاهای منحنی: در این حالت ، زن به پشت دراز می کشد و پاهای خود را کاملا روی شکم یا شانه های مرد قرار می دهد. برای خانم های قوی ، روی کمر یا کمر مرد قرار می گیرد و مرد هنگام ورود می تواند دستان خود را پشت زانوهای زن قرار دهد. (روش فوق یکی از بهترین راههای رابطه جنسی و صمیمیت محسوب می شود و در مراکز مشاوره توصیه می شود. این روش برای خانمهای باردار نیز مفید است اما در بارداری جداگانه باید از این روش خودداری شود. این روش برای مردان کوتاه آلت تناسلی مرد نیز مناسب است).

وضعیت نشستن: مرد در پایین است و زن بالای مرد است و آلت تناسلی را به واژن او وارد می کند و با حرکت عقب و جلو یا بالا و پایین بدن ، عمل مقاربت را کنترل می کند.

روش زانو زدن زن: در این حالت زن زانو می زند و به جلو خم می شود یا سر خود را روی بالش می گذارد و مرد بین پاهای زن وارد می شود ، در این حالت نفوذ عمیق و راحت است ، اما برای مردان و زنان چاق است. استفاده از این روش برای تجویز ترکیب نامناسب است که اکیداً توصیه نمی شود.

شرایط جنسی در دوران بارداری
موقعیت زن: این حالت در دوران بارداری بسیار مفید است. شوهر خود را بین پاهای خود قرار دهید تا او به پشت دراز بکشد. در این حالت فشاری به شکم وارد نخواهد شد و می توانید عمق نفوذ را کنترل کنید.

رابطه جنسی عقب ، رابطه جنسی به سبک سگ: روی زانو و آرنج بنشینید و شریک زندگی شما زانو بزند و از پشت به واژن نفوذ کند. استفاده از بالش از شکم شما حمایت می کند.

نفوذ پهلو به پهلو و واژن (قاشق): با همسرتان به پشت دراز بکشید. در این حالت ، نفوذ از طریق پشت واژن صورت می گیرد. با پیشرفت بارداری ، داشتن چند بالش به شما کمک می کند تا از وضعیت بدن خود حمایت کنید. نفوذ با این روش عمق کمتری خواهد داشت و بهتر خواهد بود ، زیرا در ماه های اخیر فشار عمیق ناخوشایند خواهد بود.

حالت های دیگر مانند ایستادن (زن رو به دیوار است) و صمیمیت بدون نفوذ است.

آموزش جنسیت و ماساژ جنسی برای خانمها و آقایان
بهترین موقعیت های جنسی در دوران بارداری
بیشتر موقعیت های جنسی تا زمانی که احساس راحتی کنید مناسب هستند. سعی کنید با پیشرفت بارداری بهترین موقعیت را برای خود پیدا کنید. به عنوان مثال ، بهتر است به جای خوابیدن به پشت ، کنار همسرتان یا در حالت رو به بالا یا در مقابل شوهر خود بنشینید.

وضعیت جنسی زن و مرد پس از صمیمیت
وضعیت بدن مردان پس از انزال و مقاربت: معمولاً مردان پس از رابطه جنسی احساس خواب آلودگی و کبودی می کنند ، این کاملا طبیعی است. بسیاری از مردان دقایقی یا حتی چند ساعت پس از مقاربت تحریک نمی شوند و دوباره نعوظ ندارند ، این یک روند کاملا طبیعی است و نشانه بیماری یا اختلال عملکرد جنسی نیست. معمولاً اگر بعد از رابطه جنسی به مردی حرف عاشقانه بزنید ، آنها فقط تأیید می کنند. مردان ممکن است پس از مقاربت به طور موقت از نظر عاطفی کمی سرد شوند که همانطور که گفته شد موقتی است. مردان انتظار دارند اندکی پس از رابطه جنسی فکر کنند و معمولاً علنی تر فکر می کنند. تمرکز ذهنی مردان پس از مقاربت و انزال بهبود می یابد.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

امیر خسرو عباسی همسر جدید بهاره رهنما کیست؟ 

امیر خسرو عباسی صاحب دو برند معتبر لوازم آرایشی در ایران هست که روز شنبه با بهاره رهنما ازدواج کرد و عکس های ازدواجشان در سراسر شبکه های مجازی منتشر شد. مهندس امیر خسرو عباسی همسر بهاره رهنما متولد 1353 ساکن محله الهیه شهر تهران هست .

 

وی مدیر شرکت پارس اکران کهن و ساخت کننده و مالک برند بهداشتی هاینس «HIGHNESS» و آرایشی ژاکسی «JUXI» هست که می‌توان لقب جوان‌ترین مدیر پیروز این صنعت را نیز به او داد.

 

عباسی جوانی مومن و مبتکر و تنها فرآوری کننده محصولات خاص در درون کشور هست که با بکارگیری دانش کارشناسان داخلی پیروز به فرآوری محصولاتی شده هست که پیشتر از خارج فراهم سازی می شد و نکته حائز اهمیت اینکه در سال های « 92 و 93 » پیروز به دریافت تندیس از دست نماینده وزیر شد.

امیر خسرو عباسی همسر جدید بهاره رهنما کیست؟

*قسمتی از گفت و گو با امیرخسرو عباسی

لطفا در رابطه با خصوصیت های تولیدات محصولاتِ خود توضیحاتی بفرمایید ؟

امیر خسرو عباسی همسر جدید بهاره رهنما کیست؟

ما با ساخت بیش از 120 فلم کالای ایرانی در صنعت آرایشی و بهداشتی با برند ژاکسی و هاینس «HIGHNESS-JUXI» گام های موثری برداشته ایم .یکی از ویژگیهای تولیدات ما این هست که با کمترین خرج کالاهایی با کیفیت بالا چه از لحاظ کمی و چه کیفی فرآوری نموده ایم.

 

محصولات فرآوری شده اضافه بر اینکه در 30 سال قبل در نوع خود بینظیر هست, توانسته بازار مناسبی نیز ایجاد کند بطوری که امروز در سراسر ایران محصولات ما مورد بهره گیری مصرف کنندگان قرار میگیرد.

امیر خسرو عباسی همسر جدید بهاره رهنما کیست؟

*آیا محصولات شما تماما در ایران ساخت میشود یا مواد آغاز را از بیرون از کشور وارد می‌کنید ؟

کلیه محصولات ما مثل شامپو,کرم های نمناک کننده و دست و صورت,مام اسپری,کرم شترمرغ و تولیدات آرایشی ما در کشور فرآوری شده و امروز یکی از با کیفیت ترین محصولات ایرانی در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد.

 

مهندس عباسی افزود; نخستین کرم شتر مرغ در ایران توسط شرکت ما فرآوری شده و تا قبل از آن فقط روغن شتر مرغ در کشور وجود داشت.

امیر خسرو عباسی همسر جدید بهاره رهنما کیست؟

ما امروز توانسته ایم برای نخستین بار مام اسپری با کیفیت در کشور ساخت نموده و علاوه برکیفیت بسیار بالا این کالا را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مصرف کننده قرار دهیم.

 

مدیر شرکت پارس اکران کهن در اساس اشتغال فرمود; امروز در این شرکت بیش از 100 نفر نیروی کار بصورت مستقیم و بیش از 250 نفر بصورت غیر مستقیم مشغول به کار میباشند و انشاالله در سال شکوفایی و امقاومتی با پشتیبانی های لازم توسط مسئولان گام های موثری در اساس اشتغال ایجاد نماییم.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

شب عروسی چیست؟ اموزش رابطه شب اول ازدواج  آیا با آداب و رسوم شب عروسی آشنا هستید؟ اولین رابطه جنسی برای زن و شوهر همان شب انجام می شود. طبق آداب و رسوم این شب ، جشن عروسی در همان شب برگزار می شود. خواه شب عروسی باشد یا شب دیگری ، زوجین باید لحظاتی را بدانند. زیرا احساسی که دو فرد در اولین رابطه احساس می کنند ، در آینده رابطه زناشویی آنها تأثیر زیادی دارد. بنابراین نگرانی های این زوج درباره امشب قابل درک است. اولین شرط یک رابطه خوشایند کنار آمدن با اضطراب و نگرانی است. بنابراین اگر احساس می کنید از اضطراب زیادی رنج می برید ؛ به یاد داشته باشید که قبل از هر اقدامی به فکر راهی برای کاهش اضطراب خود باشید. برای اطلاعات در مورد نحوه درمان اضطراب اینجا را کلیک کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در شروع کار در شب عروسی آورده شده است.


 

شب عروسی اصولاً اولین رابطه جنسی با نفوذ زوجین است و معمولاً در شب عروسی رخ می دهد. طبق یکی از آداب و رسوم قدیمی ، پدر دختر عروس و داماد را جلوی اتاق نگه می دارد و مادر زن پشت اتاق می ایستد تا دستمال را به داماد برساند. این به معنای از بین رفتن بکارت است. در فرهنگ مدرن در برخی از شهرها این رسوم فراموش شده و بسیاری از زوجین اولین رابطه جنسی خود را قبل از شب عروسی انجام می دهند. پیشنهاد می کنیم مقاله رابطه جنسی را در این زمینه بخوانید.


 
اینفوگرافی شب عروسی


انتظارات برای یک شب عروسی
یکی از مهمترین انتظاراتی که زوجین در طی اولین رابطه جنسی خود دارند حذف هیمن است. علامت مهم این امر ، خون خارج شده از واژن است. هایمن یک چین غشایی است که درست در قسمت ورودی واژن قرار دارد و انواع و اشکال مختلفی دارد. هایمن فقط یک غشای نازک است ، اما دختران معمولاً هنگام پارگی انتظار درد زیادی دارند ، یا مردان فکر می کنند برای از بین بردن آن فشار زیادی لازم است. این افکار باعث نگرانی زوجین در شب عروسی می شود. برای آگاهی از اهمیت و چالش های مداحی مداحی کلیک کنید.

واقعیت این است که اگر با معاشقه رابطه جنسی را شروع کنید و زن تحریک جنسی شود و واژن خیس شود ، نفوذ آسان ، بدون درد و حتی در بعضی موارد بدون خونریزی انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد تحریک جنسی کلیک کنید.

 

هیچ شب خونریزی از زن در شب عروسی وجود ندارد
نکته مهم در مورد هایمن این است که وجود خونریزی به معنای باکره بودن شوهر شما نیست و نبود آن به معنای باکره نبودن او است. زیرا ممکن است بسیاری از افراد علی رغم بکر بودن در شب عروسی خونریزی نکنند. انواع مختلفی از هایمن وجود دارد و برخی از آنها پاره نمی شوند و خونریزی نمی کنند. برخی نیز به دلایل ژنتیکی بدون یک هایمن متولد می شوند. برای اطلاعات در مورد روشهای صحیح رابطه جنسی کلیک کنید.

بنابراین چگونه می توانید اعتماد و صداقت را برای ساختن یک زندگی مشترک ایجاد کنید؟ مشاوره و شناخت همسر آینده از نامزدی تا ازدواج از جمله راه های اعتماد سازی است. در این راستا ، مطالعه مقاله "تعهد به ازدواج" می تواند برای درک بهتر همسر آینده مثر باشد.

 

اضطراب در شب اول عروسی
همانطور که گفته شد ، مسئله بکارت دلیل اصلی نگرانی زنان در شب عروسی است. از طرف دیگر ترس از درد و خونریزی ، کمبود خونریزی دختران را نگران می کند. این مشکلات با دانستن انواع سرودها و آموزش جنسی حل می شود. مردان همچنین باید توجه داشته باشند که زنان بکر به هیچ وجه نمی توانند خونریزی کنند. برای اطلاعات در مورد انواع هایمن ، کلیک کنید.

شب عروسی آیا اشک ریختن هایمن دردناک است؟
واقعیت این است که از دست دادن هایمن لزوماً با درد همراه نیست. درد علاوه بر منشأ جسمی ، منشأ روانشناختی نیز دارد. شخصی که انتظار درد زیادی دارد ، بدن خود را جمع می کند و از هر محرک کوچکتر از آنچه واقعاً است قدردانی می کند. این انقباض عضلات به خودی خود به دشوارتر شدن و دردناک شدن نفوذ کمک می کند.

بنابراین بهترین راه این است که وقتی آرامش بیشتری دارید نفوذ خود را انجام دهید. اضطراب و خستگی می تواند استرس شما را افزایش دهد. در حالت آرامش و پس از یک معاشقه مناسب ، که منجر به تحریک روحی و جسمی طرفین شود ، وارد شوید. همچنین ، خواندن این مقاله به شما کمک می کند تا علل و درمان این ترس را درک کنید.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

در این مقاله از وب سایت جفت هیچ بهترین روش های افزایش بازدید استوری اینستاگرام را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

یکی از بهترین قابلیت های اینستاگرام که از گذشته تاکنون در دسترس کاربران بوده و در حال حاضر امکانات بیشتری نیز به آن افزوده شده است، استوری می باشد. در استوری می توان عکس و یا ویدیوهای ۱۵ ثانیه ای را آپلود نمود و به طور معمول، بازدید بیشتری نسبت به پست ها دریافت می کند.

همچنین اگر اکانت تجاری با بیشتر از ۱۰ هزار فالوور داشته باشید، اینستاگرام این امکان را به شما می دهد که لینک دلخواه خود را درون استوری قرار دهید و کاربران را از این طریق به صفحه ی مورد نظر خود هدایت نمایید. این کار می تواند برای تبلیغ و افزایش فروش کسب و کار شما بسیار مفید واقع شود.

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

معرفی بهترین روش های افزایش بازدید استوری اینستاگرام
در این بخش از مطلب، بهترین و پرکاربردترین راهکارهایی را که با استفاده از آنها می توانید بازدید استوری های اینستاگرام خود را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهید، به شما معرفی خواهیم کرد.

تبلیغات
یکی از مهم ترین راه های افزایش بازدید استوری و همچنین افزایش فالوور اینستاگرام، تبلیغات می باشد. در این روش که معمولا با هزینه های سنگین نیز همراه است، یک یا چندین پیج به صورت همزمان (تبلیغات گسترده) تبلیغ پیج شما را بر عهده می گیرند؛ اما همان طور که اشاره شد، غالبا با هزینه های قابل ملاحظه ای همراه بوده و برای برخی از کاربران به صرفه نیست.

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

البته با مقداری جستجوی بیشتر شاید بتوانید تبلیغاتی به صرفه تری نیز پیدا کنید و سفارش خود را به آنها محول کنید؛ اما روش های دیگری نیز وجود دارند که هزینه ای به دنبال ندارند و در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

استفاده از هشتگ در استوری (افزایش بازدید استوری)
به کار بردن هشتگ در استوری از جمله بهترین روش های افزایش بازدید استوری اینستاگرام محسوب می شود. به عنوان مثال اگر شما یک هشتگ پرمخاطب را در استوری خود قرار دهید، این امکان را فراهم می کنید تا با سرچ شدن هشتگ مورد نظر توسط سایر کاربرانی که پیج شما را تاکنون فالو نکرده اند، استوری شما برای آنها نیز نمایش داده شود.

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

اینستاگرام این اجازه را به کاربران می دهد که حداکثر تا ۱۰ هشتگ مختلف را در استوری خود قرار دهند. همچنین می توانید رنگ این هشتگ ها را با تصویر پس زمینه ی استوری خود یکسان در نظر بگیرید تا در معرض دید نباشد و استوری را شلوغ نکند. با استفاده از هشتگ های پرمخاطب و مرتبط با کسب و کارتان، می توانید بازدید استوری و فروش خود را افزایش دهید.

به کار بردن هشتگ های ترند
هشتگ های ترند به هشتگ های خاصی گفته می شود که به صورت مقطعی و بر اساس یک خبر یا واقعه ی مهم پدید می آیند و در مدت زمان کوتاهی، بسیار مورد توجه قرار می گیرند. با بهره گیری بجا و به موقع از هشتگ های مذکور در استوری های خود، می توانید بازدیدهای آنها را به طور چشمگیری افزایش دهید؛ اما به خاطر داشته باشید که هشتگ های ترند، عمر مفید کوتاهی دارند.

استفاده از لوکیشن (موقعیت مکانی)
حتما موقعیت مکانی خود را نیز در استوری هایتان وارد کنید؛ این عمل باعث می شود استوری های شما در نتایج جستجوی مرتبط با لوکیشن مورد نظر نیز قرار گرفته و برای کاربران بیشتری نمایش داده شود.

داشتن برنامه و تقویم محتوایی مشخص
داشتن یک برنامه ی زمانی مناسب و هدفمند برای ارسال پست و استوری اینستاگرام، می تواند تاثیر به سزایی در افزایش بازدید آنها به دنبال داشته باشد. فواصل استوری گذاشتن شما نباید خیلی طولانی و یا خیلی کوتاه باشد.

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

شناسایی زمانی که مخاطبان بیشترین فعالیت را در اینستاگرام دارند (افزایش بازدید استوری)
در هر حوزه ای که فعالیت می کنید، لازم است مخاطبان هدف و کاربرانی که به کسب و کار شما علاقه مند هستند را شناسایی کنید. در قدم بعدی تحقیق کنید که این افراد، بیشتر در کدام روزهای هفته و چه ساعاتی از شبانه روز، فعالیت بیشتری در اینستاگرام دارند؛ و استوری های خود را درست در همان زمان های طلایی منتشر کنید. در این صورت بدون شک استوری شما بهتر در معرض دید قرار می گیرد و بازدید بیشتری دریافت خواهد کرد.

اگر از اکانت تجاری یا همان بیزینس پروفایل استفاده نمایید، اینستاگرام یک سری امکانات مفید و کاربردی در مورد نحوه ی فعالیت فالوورهای شما در اختیارتان قرار می دهد و به کمک این اطلاعات، می توانید رفتار کاربران خود را تحلیل کنید.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

گرایش های جنسی به چند دسته تقسیم میشوند مانند ازدگرجنسگرا (هتروسکشوال) و یا همجنسگرا (هوموسکشوال) و….آسکشوال یا بی تمایلی و عدم گرایش جنسی ! .به گزارش ایران ناز  جذابیت جنسی و تمایل دو نفر به یکدیگر برای داشتن رابطه جنسی از قوی ترین نیروهای زندگی است. اما برخی از مردم آن را به این شیوه تجربه نمی کنند. در واقع، آنها تمایل جنسی را تجربه نمی کنند.

 

برای اکثر مردم، جذابیت جنسی و تمایل دو نفر به یکدیگر برای داشتن رابطه جنسی از قوی ترین نیروهای زندگی است. اما برخی از مردم آن را به این شیوه تجربه نمی کنند.

 

آسکشوالیتی با «دوری از سکس» و «تجرد» که رفتارهایی ناشی از انتخاب افراد هستند فرق دارد.

 

همه چیز درباره آسکشوال ها یا بی جنس گرایی (عکس)

 

در واقع، آنها تمایل جنسی را تجربه نمی کنند. طبق یک مطالعه در سال 2004، حدود 1٪ از جمعیت بی جنس گرا یا آمیزش ناخواه هستند.بی جنس گرایی یا آسکشوال یک “گرایش جنسیتی است که به دلیل عدم وجود جاذبه جنسی در هر جنسیتی مشخص است، مردم آسکشوال نه جذابیت جنسی را تجربه می کنند و نه می توانند انتخاب کنند؛ آنها به سادگی بدون میل جنسی زندگی می کنند.انجام مشاوره جنسی برای تشخیص این موضوع بسیار موثر است.

 

از نظر سکسولوژی آسکشوال به این معنی است که فرد احساسات جنسی را نسبت به افراد دیگر احساس نمی کند. با این حال، فردی که به عنوان یک آسکشوال شناسایی می شود، هنوز هم می تواند انتخاب جنسی داشته باشد، ممکن است هنوز هم با یک شریک عاشقانه ازدواج کند، هنوز هم می تواند عاشق باشد و هنوز هم می تواند در روابط عادی دخالت کند. افراد آسکشوال دارای نیازهای عاطفی هستند، ممکن است احساس غیر جنسی را به دیگران احساس کنند و حتی ممکن است احساس آرامش داشته باشند. آنها فقط جذابیت جنسی را احساس نمی کنند.

 

همه چیز درباره آسکشوال ها یا بی جنس گرایی (عکس)

 

آسکشوالیتی انتخابی نیست و فرد انتخاب نمی کند که که عمل جنسی نداشته باشد بلکه هیچ علاقه ای به عمل جنسی ندارد.

 

در اواسط قرن بیستم آلفرد کینزی افراد را بر اساس گرایش جنسی شان ازدگرجنسگرا (هتروسکشوال) تا همجنسگرا (هوموسکشوال) از ۰ تا ۶ دسته‌بندی کرد، این دسته‌بندی به مقیاس کینزی معروف است. در این مقیاس کینزی یک گروهی را هم اضافه کرد به نام «ایکس» این گروه متعلق به افرادی بود که هیچ وابسته سکسی اجتماعی و کشش جنسی نداشتند. او ۱٫۵ درصد مردان را جزو گروه «ایکس» می‌دانست. در کتاب دوم کینزی «رفتارهای جنسی در زنان» او افرادی را که به گروه «ایکس» تعلق داشتند را با این ویژگی‌ها برشمرد: زنانی که هیچگاه ازدواج نکرده‌اند=۱۴–۱۹٪، زنانی که ازدواج کرده‌اند=۱–۳٪، زنانی که قبلاً ازدواج کرده بودند =۵–۸٪، مردانی که هیچگاه ازدواج نکرده‌اند=۳–۴٪، مردانی که ازدواج کرده‌اند=۰٪ و مردانی که قبلاً ازدواج کرده بودند=۱–۲٪

 

جاذبه، نه عمل

 

بی جنس گرایی یا آسکشوال یک گرایش جنسی است، مانند همجنسگرایی. این مربوط به چیزی است که کسی احساس می کند، نه چیزی که کسی انجام می دهد. دوستیابی، داشتن رابطه جنسی، خودارضایی، عشق ورزیدن، ازدواج یا داشتن فرزند به هیچ وجه با بی جنس گرایی یا آسکشوال در تضاد نیست. دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است یک فرد آسکشوال این کارها را انجام دهد که نیازی به جاذبه جنسی ندارند.

 

بعضی ها انجام می دهند، بعضی انجام نمی دهند.

 

بسیاری از سوالاتی که مردم در رابطه با بی جنس گرایی یا آسکشوال انجام میدهند را میتوان با همان عبارت پاسخ داد: “برخی انجام میدهند، بعضیها نمیتوانند انجام بدهند.”

 

آیا افراد آسکشوال سر قرارهای عاشقانه می روند؟ برخی انجام می دهند، بعضی نمی کنند

آیا آسکشوال ها عاشق می شوند؟ برخی انجام می دهند، بعضی نمی کنند

آیا آسکشوال ها رابطه جنسی دارند؟ برخی انجام می دهند، بعضی نمی کنند

 

آیا آسکشوال ها خود ارضایی می کنند؟ برخی انجام می دهند، بعضی نمی کنند ما همه افرادی هستیم، با ترجیحات و شخصیت های فردی خودمان، و عموما غیرممکن است که همه چیز در موردمان یکسان باشد.

 

تصورات اشتباه درباره بی جنس گرایی یا آسکشوال

 

بی جنس گرایی یک هویت جنسیتی نیست. (هرچند ممکن است وجود داشته باشد مانند ترانس ها و غیره.)

 

بی جنس گرایی یک اختلال نیست (گرچه ممکن است در شرایط فیزیکی یا روحی آسیب دیده باشد.)

 

یک انتخاب نیست.

 

یک عدم تعادل هورمون نیست. (گرچه ممکن است مشکلات هورمونی وجود داشته باشد).

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

از نظر سهم بازار، گوگل کروم یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای جهان شناخته می‌شود و یکی از دلایل محبوبیت آن، این است که همه‌ی افراد و از تمامی ملل که به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند، می‌توانند از این مرورگر استفاده نمایند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از زبان پیش‌فرض گوگل کروم راضی نیستید و به دنبال روش تغییر زبان گوگل کروم می‌گردید، می‌توانید این کار را به راحتی در همه‌ی پلتفرم‌ها انجام دهید. در ادامه مقاله، مراحلی که باید طی کنید تا زبان گوگل کروم را در اندروید، ویندوز، ios و Mac تغییر دهید فرا می‌گیرید. در برخی موارد، شما می‌توانید زبان را درون خود مرورگر تغییر دهید، در حالی که در بقیه موارد، باید زبان پیش‌فرض سیستم عامل را تغییر دهید تا این کار انجام شود.

چگونه زبان گوگل کروم را در اندروید تغییر دهیم؟

بهترین راه تغییر زبان در گوگل کروم برای گوشی اندروید از طریق تنظیمات سیستم اندروید است. اگر زبان گوشی هوشمند را تغییر دهید گوگل کروم تمام عناصر رابط کاربری آن زبان را نمایش خواهد داد.

  1. به قسمت تنظیمات گوشی اندروید خود بروید.
  2. روی آیکون ذره‌بین در بالای جستجو کلیک کنید و Language را تایپ کنید.
  3. گزینه Languages را از لیست نتایج انتخاب کنید.
  4. روی Languages بزنید.
  5. حال روی Add a language بزنید و سپس زبان موردنظر خود را انتخاب کنید. بسته به اینکه کدام نسخه اندروید در گوشی هوشمند شما در حال اجرا است، مراحل 3 تا 5 ممکن است کمی تفاوت داشته باشد.
  6. از سه آیکون نوار افقی در سمت راست برای کشیدن زبان موردنظر خود به بالا استفاده کنید. با این کار زبان پیش‌فرض گوشی شما تغییر می‌کند.
  7. حال اگر گوگل کروم را باز کنید، زبان گوگل کروم همانی خواهد بود که انتخاب کرده‌اید.

چگونه زبان گوگل کروم را در ویندوز تغییر دهیم؟

  1. گوگل کروم را باز کنید.
  2. در نوار آدرس chrome://settings/?search=language را تایپ و Enter را بزنید. علاوه بر این، می‌توانید با کلیک کردن روی آیکون سه نقطه‌ای عمودی در گوگل کروم( در بالا و سمت راست) > تنظیمات، به این صفحه دسترسی پیدا کنید. در نوار جستجویی که در بالای این صفحه قرار دارد، کلمه Language را تایپ کنید تا این گزینه را پیدا کنید.
 

تغییر زبان گوگل کروم در ویندوز تغییر زبان گوگل کروم در ویندوز

 

3. حال روی Add language کلیک کنید و زبان مورد نظر خود را با تیک زدن کادر انتخاب کنار آن برگزینید. سپس روی Add کلیک کنید.

تغییر زبان گوگل کروم چگونه انجام می‌شود؟ تغییر زبان گوگل کروم چگونه انجام می‌شود؟ تغییر زبان گوگل کروم چگونه انجام می‌شود؟

 

4. برای تنظیم زبان خود به عنوان زبان پیش‌فرض، روی آیکون سه نقطه‌ای عمودی کنار زبان و سپس روی Display Google Chrome in this language کلیک کنید.

 

تغییر زبان گوگل کروم چگونه انجام می‌شود؟

5. حال، روی Relaunch کلیک کنید که کنار زبانی که انتخاب کرده‌اید نمایش داده می‌شود. با این کار گوگل کروم ریستارت شده و به زبان موردنظر شما تغییر خواهد یافت.

 

تغییر زبان گوگل کروم چگونه انجام می‌شود؟

 

تغییر زبان گوگل کروم به فارسی تغییر زبان گوگل کروم به فارسی

چگونه زبان Google Chrome را در مک عوض کنیم؟

گوگل کروم در Mac به شما اجازه تغییر زبان را نمی‌دهد. بنابراین، باید زبان پیش‌فرض سیستم در مک را تغییر دهید تا زبان Google Chrome تغییر کند. برای این کار کافیست تا مراحل زیر را انجام دهید.

  1. System preferences را باز کرده و به قسمت Language and Region بروید.
  2. روی دکمه + در سمت چپ کلیک کرده و زبان موردنظر خود را اضافه کنید. پس از آن، اعلانی خواهید دید که از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید از این زبان به عنوان زبان پیش‌فرض خود استفاده کنید؟ جواب شما قطعا مثبت است.
  3. حال، Google Chrome را باز کنید و خواهید دید که UI به زبان موردنظر شما تغییر یافته است.
  4. هنگام استفاده از گوگل کروم در Mac، به‌‌سرعت می‌توانید تمام وب‌سایت‌ها را به این زبان ترجمه کنید. این آدرس chrome://settings/?search=language را در نوار آدرس پیست کرده و Enter را بزنید.
  5. زبان موردعلاقه خود را اضافه کنید و روی آیکون سه نقطه‌ای عمودی کنار زبان کلیک کنید و کادر انتخاب که در کنار این جمله Offer to translate webpages to this language قرار دارد را تیک بزنید. به این صورت، شما می‌توانید به سرعت از گوگل ترنسلیت برای تغییر زبان هر صفحه وب به زبان موردنظر خود استفاده کنید.

چگونه زبان گوگل کروم را در گوشی آیفون و آیپد تغییر دهیم؟

بدون تغییر زبان پیش‌فرض سیستم، نمی‌توانید زبان Google Chrome را در iOS تغییر دهید. مراحل زیر را برای انجام این کار دنبال کنید.

  1. در دستگاه iOS خود به قسمت Settings > General > Language & Region بروید.
  2. روی Add language کلیک کرده و زبان خود را انتخاب کنید.
  3. سپس روی Edit درقسمت بالا _ سمت راست کلیک کنید.
  4. حال، زبان مورد نظر خود را با کشیدن آن به بالا انتقال دهید.
  5. با انجام این مراحل، زبان پیش فرض گوشی آیفون و یا آیپد شما تغییر می‌کند. حال کافی است گوگل کروم را باز کرده و خواهید دید که زبان تغییر کرده است.
  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

اگر سالگرد ازدواجتان نزیک است و مهم ترین دغدغه این روزهایتان خرید کادوی سالگرد ازدواج برای شوهر شده است ما به کمک شما آمده ایم. چند ایده خوب و منحصر به فرد برای خرید کادوی سالگرد ازذواج مناسب آقایون به شما معرفی می کنیم که امکان ندارد یکی از آن ها را به عنوان کادوی مناسب سالگرد ازدواج برای شوهر انتخاب نکنید. امسال کمی متفاوت تر عمل کنید و یک کادوی هیجان انگیزتر برای همسرتان تهیه کنید. امیدواریم از مجموعه ایده برای کادو سالگرد عروسی برای شوهر لذت ببرید.

قالب مردان افراد پرتوقعی نیستند.خانوم ها! مدام از خود نپرسید کادو سالگرد ازدواج برای شوهرم چی بخرم و آیا اگه اون چیز رو بخرم اون خوشش میاد یا نه. اکثر مردان در این موارد در مقابل همسر خود رئوف هستند و به هیج وجه سخت گیری نمی کنند! ما در این پست کمک تان خواهیم کرد بهترین کادو سالگرد ازدواج برای شوهر خود را بیابید.

بهترین هدیه سالگرد ازدواج برای شوهر
خرید هدیه سالگرد عروسی برای خانوم ها خیلی راحتتر از خرید هدیه برای آقایان هست بخاطر اینکه خیلی گزینه ها برای خرید کادو سالگرد ازدواج وجود داره.اما بعضی وقت ها خرید کادوی سالگرد ازدواج برای شوهر سخت ترین کار دنیا است. ولی وقتی ایده های خرید هدیه برای سالگرد عروسی رو ببینید حتما جرقه هایی در ذهنتون زده میشه و خرید کادوی سالگرد ازدواج براتون ساده تر میشه.

1. ست چرم یک هدیه خوب برای همسر
کادوی سالگرد ازدواج برای شوهر: ست چرم

همچنین ببینید: متن تبریک سالگرد ازدواج به همسرم

هدیه ازدواج برای شوهرم چی بخرم؟ ست چرم می تواند یک ایده خوب برای خرید کادوی سالگرد ازدواج باشد. رومیزی، جای قلم و دیگر قطعات ساخته شده از چرم را می توانید به عنوان یک هدیه کاربردی برای سالگرد ازدواج به شوهر انتخاب کنید. البته اگر شغل شوهر شما به نحوی باشد که این وسایل به کارش بیایند در غیر این صورت به کارش نخواهند آمد.

2. باکس لباس یک هدیه خوب برای مرد
هدیه سالگرد ازدواج برای شوهر: باکس لباسمی توانید یک باکس جذاب برای همسرتان تهیه کنید و آن را با لباس های دوست داشتنی پر کنید. بلوز، شلوار، کفش، کمربند و دیگر لوازم مورد نیاز را در یک جعبه کادو قرار دهید و مطمئن باشید که از دیدن آن ها خوشحال می شود. هیچ چیز جذاب تر از یک ست کامل لباس نیست.

3. بلندگو بلوتوث
کادو سالگرد ازدواج برای شوهرم: بلندگو بلوتوث

پیشنهاد می شود ببینید: گیف تبریک سالگرد ازدواج

بلندگو بلوتوث یکی دیگر از هدایایی است که می توانید به عنوان کادوی سالگرد عروسی برای شوهرتان بخرید. از طریق بلوتوث می توان به آن متصل شد و آهنگ های زیبا از آن گوش کرد. اگر شوهر شما در محلی کار می کند که نیاز به یک اسپیکر دارد این گزینه عالی است.

4. مجموعه بازی
هدیه سالگرد ازدواج برای شوهرم چی بخرم: مجموعه بازیاگر از خودتان می پرسید هدیه سالگرد ازدواج برای شوهرم چی بخرم یکی از بهترین گزینه ها وسایل بازی مثل شطرنج، تخته نرد، پازل های با قطعات بالا و …. است. به خصوص اگر شوهر شما اهل بازی های فکری است می توانید از نجام آن ها در کنار هم لذت ببرید.

5. کیف مخصوص وسایل ریز
کادوی سالگرد ازدواج برای شوهرم چی بخرم: کیف مخصوص وسایل ریزبه عنوان کادوی سالگرد ازدواج برای شوهر می توانید یک کیف سامان دهنده که در آن برای وسایلی مانند سیم یو اس بی شارژر، هندزفری، کارت بانکی و . .. جای مخصوص تعبیه شده است خریداری کنید و مطمئن باشید که این وسیله حتما برای او کاربردی است به خصوص اگر با کامپیوتر زیاد سر و کار دارد.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال خرید محصولی هستید که سبب قرار گرفتن شانه ها و ستون فقراتتان در یک راستای صاف و بدون خمیدگی شود و مشکل انحنای بدنتان را در هنگام نشستن و یا ایستادن های بلند مدت برای همیشه برطرف سازد، توصیه می کنیم به فکر خرید قوزبند برای خود و یا دیگر عزیزانی باشید که تناسب استایل آنان برایتان حائز اهمیت است. برای این منظور در ادامه این مطلب با لیست بیست همراه باشید.

نکات مهم هنگام قیمت خرید قوزبند
سایز مناسب: از آنجایی که خرید قوزبند همچون یک پوشش برای پوشیدن و همراه داشتن آن در تمامی ساعات شبانه روزی است، باید در وهله اول به دنبال خرید محصولی متناسب با سایز جسمانی خود باشید تا بتوانید بیشترین فایده را از بستن آن بدست آورید.
جنس محصول: یک قوزبند می تواند از ابر، پارچه، الیاف طبیعی، مصنوعی، نئوپرن و غیره ساخته شود. منتهای مراتب توجه داشته باشید که جنس آن از هر چیزی هم که باشد در وهله اول بایستی ضد حساسیت در برابر پوست شما باشد و از قابلیت شستشوی آسان نیز برخوردار باشد.
قابلیت تنظیم: از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید یک قوزبند مناسب توجه به قابلیت تنظیم تسمه های متصل به محصول است. با وجود این تسمه ها شما حتی اگر موفق به پیدا کردن یک سایز مناسب برای استفاده خود نیز نشوید، می توانید از سایزهای دیگر استفاده کرده و با تنظیم بندها و یا همان تسمه های متصل به آن، اندازه قوزبند را متناسب با نیم تنه بالایی خود کنید.
تناسب موضعی: بعضی از قوزبندها تنها برای رفع انحنای شانه ها و برخی دیگر برای رفع قوز ستون فقرات طراحی شده و تعدادی دیگر نیز بصورت کلی تمام قسمت های نیم تنه بالایی بدن را تحت پوشش خود قرار می دهند و به همین خاطر است که باید در خرید قوزبند خود حتما به موضع مصرفی آن توجه نمایید. لازم به ذکر است برخی از این نوع محصولات را می توان از روی لباس و برخی دیگر را از زیر لباس بست و استفاده کرد.
راحتی در استفاده: یادتان باشد مهمترین نکته ای که در خرید قوزبند باید به آن توجه داشته باشید، استفاده راحت و حس رضایت از پوشیدن آن است. قوزبندها محصولاتی هستند که شاید شما مجبور به استفاده شبانه روزی از آن ها شوید و به همین خاطر حتما باید نسبت به استفاده از آن ها دارای حسی خوشایند باشید؛ در غیر این صورت جز کوفتگی و بدن درد چیز دیگری عایدتان نخواهد شد!
قیمت قوزبند: قیمت قوزبند با توجه به اسم برند، کیفیت ساخت، موضع قابل استفاده و جنس آن تعیین می شود و با اینکه معمولا توصیه می شود افراد بدون مشورت با پزشک متخصص اقدام به استفاده از این قبیل محصولات سلامتی نکنند و ما هم همین نکته را گوشزد می کنیم، اما به هر حال به ارائه نکات مهمی در خرید یک قوزبند مناسب و باکیفیت در این مطلب برایتان پرداخته ایم که قطعا مورد استفاده تان واقع خواهد شد.
تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید قوزبند مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ قوزبند ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این قوزبندها  از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

کاور فرش را واقعا لازم داریم؟ این روزها قیمت فرش حتی فرش ماشینی هم سرسام آور شده است. برای اینکه فرش تان آسیب نبیند، باید روی آن را با پارچه ای بپوشانید. قدیمها خانمهای خانه روی فرش ملحفه پهن میکردند. این روش اگرچه زیبایی خانه را از بین میبرد یک مشکل دیگر هم داشت. بافت الیاف ملحفه نازک است و اگر چیزی روی آن بریزد فرش خراب می شود. این روزها صنعت نساجی مشکل تمیز ماندن فرش را حل کرده است. انواع روفرشی جدید در بازار موجود است. در این مطلب چیدانه درباره این کالای مفید و کاربردی بیشتر میخوانید.


خرید روفرشی چیست؟
روفرشی پارچه‌ای با بافت ضخیم است که مثل فرش طرح‌های جذاب و زیبا دارد. اگر فرش دست‌باف یا ماشینی دارید و نمی‌خواهید کثیف و لک‌‌آلوده شود؛ باید یک کاور فرش خوب بخرید تا از قالی‌تان که این همه پول برای‌اش داده‌اید، محافظت کند.


کاور فرش به چه درد می‌خورد؟
روفرشی یا کاور فرش صرف‌نظر از طرح زیبایش، سبب حفاظت از فرش گران‌قیمت شما می‌شود. البته اگر قالی عیبی هم داشته باشد، با انواع روفرشی جدید می‌توان، این نقایص را پوشاند.

blog post
کاور فرش زکسیس
کاور فرش جدید


مزایای استفاده از روفرشی
محافظت رنگ فرش از تابش نور خورشید و ایجاد رنگ‌پریدگی
پوشاندن عیوب فرش
پیش‌گیری از لک شدن فرش
پیش‌گیری از کثیفی و خاک گرفتن فرش
کاهش مرتبه‌های نیاز به شستشوی فرش در سال
جلوگیری از سائیدگی بافت فرش
تنوع طرح‌ها و مدل‌ها برای کف منزل
روکش موقت برای مواقع مهمانی که نمی‌خواهید فرش را جمع کنید
blog post
کاور فرش زکسیس
کاور فرش جدید


انواع کاور فرش
اگر می‌خواهید روفرشی جدید بخرید باید در نظر داشته باشید کهتولید کننده عمده این کالا، مدل‌های بسیار متنوعی را به بازار عرضه می‌کند؛ برای آشنایی بیشتر با این سبک‌ها و جنس‌ها می‌توانید این مطلب را تا انتها بخوانید یا با مراجعه حضوری به شوروم زکسیس، از کارشناسان این شرکت درباره انتخاب کاور فرش کمک بگیرید.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

2- گردن

بوسیدن آرام اطراف و پشت گوش و لاله گوش و همنیطور پشت گردن هم برای آقایان هم برای خانم‌ها بسیار لذتبخش هست بخاطر حساسیت و ضربان نبض در این ناحیه زنان بوسیدن این قسمت خیلی لذت می برند. ولی نکته مهم اینجاست که خیلی از زن ها از بزاق دهان خوششان نمی آید و خیلی ها برای این که همسر خویش را ناراحت نکنند این مسأله را نمی گویند و از بوسه هایی که بزاق دهان را روی قسمتهای گوناگون بدن زیاد میکند متنفرند و هیچ لذتی نمی برند. مطمئن شوید که همسر شما جزء کدام گروه از زنهاست. آن ها که از خیس شدن بدنشان از بزاق دهان بدشان می‌اید و یا آن گروه دیگری که با این مسأله مشکلی ندارند.

حساس ترین نقاط بدن زن کجاست


3- لبها
لبها را میتوان از جمله ی حساس ترین نقطه بدن زن دانست و بوسیدن برای زنها احتمالا خیلی مهم تر از مردها باشد. خیلی از مردها تأثیر بوسیدن و لبها را در زنان نادیده می گرند ولی باید بدانند که لبها جز مهم ترین قسمتهای تحریک حس جنسی زنها است. بوسیدن با عشق و آرام زنان را خیلی بیش از هر چیزی تحت‌تأثیر قرار میدهد .


4- رانها
چه وی برهنه باشد یا لباسی برای رابطه جنسى پوشیده باشد، پاهایش را از هم باز کنید و چند دقیقه با دست به نوازش درون و بیرون رانهایش بپردازید.

5- نوک سینه ها
یکی از نقاط برای ارضای صحیح زن سینه ها می باشد. تقریباً تمام زنها موافق هستند که نوک سینه را میتوان از جمله حساس ترین نقطه بدن زن و از تحریک کننده ترین قسمتها دانست. ولی به شرطی که همسرشان بداند چه طور با آن ها زنش را تحریک کند. خیلی از آقایان بر اساس تجربه به مرور زمان امکان دارد یادبگیرند که چه طور نوک سینه همسرشان را تحریک کنند ولی خیلی ها هم اصلاً نمی دانند چه طور این کار را بکنند.

 

یکی از ظریفترین و مهم ترین رفتارهای مردها در رابطه زناشویی همین هست. زن ها امکان دارد گاهی از خشونت و رابطه های جنسی خشن لذت ببرند ولی کم تر زنی است که دوست داشته باشد همیشه این چنین روابط جنسی خشن داشته باشد. تحریک نوک سینه زنان نیاز به ملایمت و حرکات ظریف دارد. حرکت آهسته دورانی زبان بر روی نوک پستان برای زنان بسیار لذتبخش تر هست تا این که مانند یک بچه شیرخواره با پستان مادر رفتار شود.

  • clubnews clubnews