خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

خرید فرش فانتزی مانند سایر فرش ها طرفداران خاص خود را دارند. از رنگهای شاد ، براق و برجسته اغلب برای تولید فرش فانتزی استفاده می شود

و همین دلیل بسیاری از طرفداران و علاقه مندان را به خود جلب می کند. استفاده از رنگهای شاد و روشن در ترکیب رنگ فرش فانتزی جذابیت زیباتر در فضای خانه ایجاد می کند.

فرش های فانتزی با تنوع رنگی نیاز همه را برآورده می کنند ، به طوری که افراد می توانند بسته به سلیقه و هماهنگی با دکوراسیون منزل هرکدام را بخرند.

فرش های شیک و مدرن را می توان خاص ترین نوع فرش های ماشینی دانست. فرش های خارق العاده اکنون در جامعه ایران به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع فرش های مد ترکیه ، فرش های سبک ، فرش های سه بعدی و فرش های پرنعمت را می توان در این گروه قرار داد. اگر در انتخاب و خرید فرش های مدرن و پیشرفته در مقایسه با فرش های سنتی مردد هستید ،

در این مقاله با ما همراه باشید تا در فضایی پر از رنگ و زیبایی فرش های شیک و مدرن با هم سوار شویم. در مورد اینکه این نوع فرش چه ویژگی هایی دارد و برای چه فضا و محیطی مناسب است. شاید بتوانیم در تصمیم گیری نهایی به شما کمک کنیم.

در ادامه به ویژگی های فرش های مدرن و مرسوم کاشان می پردازیم و جدیدترین طرح ها و مدل های کارخانه فرش کاشان را ارائه می دهیم. ما همچنین شما را به خرید فرشهای نفیس با قیمت کمتر و کیفیت عالی راهنمایی می کنیم.

فرش ماشینی فانتزی کد afrand_1127

انواع فرشهای فانتزی و خصوصیات آنها
انواع مختلفی از فرشهای فانتزی و مدرن در کارخانه های فرش تولید می شود. امروزه سبک دکوراسیون به سمت مدرن شدن سوق پیدا کرده است.

به همین دلیل تولید فرشهایی که متناسب با این تزئینات هستند نیز افزایش یافته است. تزئینات مدرن ساده و تمیز است. این احتمالاً مهمترین ویژگی این نوع دکوراسیون است.

فرش های طراحی شده با این دکوراسیون نیز دارای طرح های بسیار ساده ای هستند که تنوع رنگی بالایی را نشان نمی دهند.

فرش های فانتزی و مدرن نیز از فرش های کلاسیک و سنتی ارزان ترند. این امر به فروش بالای این فرش کمک زیادی کرد. انواع فرش فانتزی و مدرن:

فرش شگی یا پرزبلند
فرش وینتیج یا کهنه نما
فرش ترک یا لایت
فرش سه بعدی
فرش کلاریس
فرش شنل
فرش فانتزی و مدرن مناسب برای دکوراسیون مدرن
اولین ویژگی در هنگام انتخاب فرش فانتزی و مدرن این است که این نوع فرش همانطور که از نامش پیداست برای فضاهایی با دکوراسیون مدرن مناسب است.

فضاهایی که دارای تزئینات کلاسیک و سنتی هستند ، معمولاً در طرح آنها می توان عناصر کلاسیک با ویژگی های متقارن و منظم را مشاهده کرد.

همچنین در این دکوراسیون بیشتر استفاده از طرحها و نقشه های سنتی دیده می شود که در صنعت فرش ، معماری و هنر رایج است.

اما برخلاف تزئینات کلاسیک ، در چیدمان تزئینی مدرن عناصر تقارن و نظم در شکل سنتی آن زیاد مشاهده نمی شود.

استفاده از طرح ها ، خطوط ، اشکال هندسی و نقشه های مبهم ساده که در هنر نقاشی در دوران مدرن نیز رایج است ، از ویژگی های این نوع دکوراسیون است.

اگر عناصر تزئینی شما دارای رنگ های محدود هستند ، یک فرش فانتزی و مدرن که متناسب با رنگ عناصر محیطی شما باشد می تواند انتخاب مناسبی برای فضای مورد نظر شما باشد.

کاربرد دیگر فرش مدرن در فضاهای کاری است. در چنین فضاهایی ، عناصر فضا معمولاً کاملاً مدرن هستند. میزها ، کامپیوترها ، مبلمان اداری و سایر عناصر که با فرش های مدرن هماهنگی بهتری نسبت به فرش های سنتی دارند.

به طور کلی ، عناصر استفاده شده در طراحی محیط کار و دفتر مدرن تر هستند. طراحی دکوراسیون کلاسیک و سنتی برای چنین محیط هایی یک کار غیرمعمول و البته سخت است.

علاوه بر این ، به دلایل دیگر ، فرشهای فانتزی و مدرن برای فضاهای کاری مناسب هستند که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

فرش ماشینی سهند کد C738.XN طرح فانتزی زمینه گردویی

فرش های فانتزی و مدرن ، ارزان و مقرون به صرفه
در بیشتر فرش های مدرن ، برخلاف فرش های سنتی ، نقشه های فرش طرح دار نیستند. این ویژگی در بافت فرش مدرن نیاز به تراکم بالا و فناوری های جدید فرش ماشینی را از بین می برد.

اگر به دنبال یک فرش ارزان مانند فرشی زیبا در اتاق خواب یا محل کار خود هستید ، فرشی که فضای شما را با قیمت پایین زیبا و به روز کند ، این فرش های مدرن گزینه مناسبی برای شما هستند.

البته همانند قبل با توجه به عوامل موثر در قیمت فرش گفته شد که طرح فرش تأثیر چندانی در قیمت آن ندارد. اما در فرش های مدرن و پیشرفته معمولاً هیچ طرح و نقش پیچیده ای وجود ندارد و بیشتر از طرح های ساده استفاده می شود.

بنابراین تولید فرشهای نفیس و مدرن با شانه و تراکم کم امکان پذیر است. بنابراین شانه ها و تراکم این طرح ها معمولاً کمتر از فرش های کلاسیک است.

علاوه بر این ، فرش های کم تراکم معمولاً از فرش و مواد اولیه ارزان تری استفاده می کنند. بنابراین قیمت فرش برای خریداران مقرون به صرفه تر می شود.

البته در ماه های اخیر به دلیل محبوبیت در طراحی فانتزی مدرن ، شرکت های مختلف تولید کننده فرش با 700 شانه و 1000 شانه علاقه زیادی به تولید این فرش ها نشان داده اند.

حتی تولید کنندگان فرش با 1200 شانه و 1500 شانه انواع فرش های فانتزی با الیاف و مواد اولیه با کیفیت بالا را تولید و به بازار عرضه کرده اند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: کاور فرش را از کجا بخرم؟

هر یک از انواع مختلف فرش ایرانی زیبایی خاص خود را دارد و از این جهت از نظر زیبایی قابل مقایسه با یکدیگر نیست. لازم به ذکر است که در تولید فرش فانتزی از رنگهای خنثی نیز استفاده می شود.

اما اغلب سعی می شود از رنگهای شاد مانند قرمز ، بنفش ، زرد و غیره استفاده شود. در تولید آنها. در واقع فرش های فانتزی با این رنگ های شاد شناخته می شوند.

همچنین در تولید فرش های فانتزی سعی شده است از طرح های ساده تر با خوانایی بیشتر استفاده شود. برخلاف فرشهای سنتی ، از طرحهای کوچک در طراحی فرشهای پیشرفته و مدرن استفاده نمی شود ، اما از اشکال بزرگ برای طراحی آنها استفاده می شود.

نقوش مورد استفاده در فرش فانتزی اغلب از اشکال هندسی ساده مانند مربع ، مستطیل ، دایره و ترکیب این اشکال با هم تشکیل شده است. فرش های فانتزی به فرش های مدرن نیز معروف هستند و اغلب برای تزئین خانه های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: فرش آشپزخانه مدل جدید

فرش ماشینی مدل فانتزی کد BRN2022

در طراحی فرش های سنتی از طرح های مربوط به جغرافیای همان منطقه استفاده شده است ، بنابراین می توان محل تولید این فرش را از طریق طرحی که روی آنها به کار رفته است پیدا کرد ، اما فرش های مدرن یا فانتزی از طرح و نقش خاصی برخوردار نیستند.

تفاوت بین آنها به رنگ استفاده شده در آنها است ، بنابراین شکلهای استفاده شده در آنها با رنگهای مختلف از هم جدا می شوند.

فرش فانتزی مدرن نسبت به سایر فرش ها یک برتری دارد که می توانید طرح هایی را انتخاب کنید که آن را با محیط دلخواه ترکیب کند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: جدیدترین فرش عروس

برای پوشش کف اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، راهروها ، اتاق خواب و اتاق کودکان می توانید از این نوع فرش ها در طرح ها و رنگ های مختلف استفاده کنید.

امروز ، با توجه به اینکه همه چیز در حال مدرن شدن است ؛ بنابراین مبحث فرش نیز از این قاعده مستثنی نیست. با گذشت زمان ، تعداد طرفداران فرشهای فانتزی یا مدرن نیز در حال افزایش است.

همانطور که می دانید تاریخچه تولید فرش به چند صد سال پیش برمی گردد ، اما به دلیل اینکه همه چیز به سمت مدرنیته پیش می رود ، فرش نیز دستخوش تغییرات و دگرگونی های زیادی شده است.

  • ۰۰/۰۶/۲۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی