خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

خرید مینی یخچال

همه آنها را قبلا دیده اید: قیمت یخچال کوچک مجردی در اتاق های هتل، بارها یا دفاتر. یخچال های کوچک ماهواره های کوچکی هستند که به لطف طراحی صرفه جویی در فضا، تقریباً در هر مکانی یافت می شوند. محتوای مفید آنها معمولا به اندازه کافی بزرگ است که مقدار کمی نوشیدنی یا تنقلات را برای استراحت در خود جای دهد. دانشجویانی که در خوابگاه زندگی می کنند نیز از یک یخچال کوچک برای نگهداری مستقیم مواد غذایی خود در اتاق استفاده می کنند.

اما کدام ویژگی ها واقعا مفید هستند و می توانند آنها را ارسال کنند؟یخچال های کوچک رترو یا طراحی یک یخچال کوچک یک جایگزین واقعی است؟

Test-vergleiche.com پنج مدل محبوب ترین یخچال های کوچک را فهرست کرده و اهمیت آن را توضیح می دهد.

یخچال کوچک چیست؟
همانطور که از نام آن پیداست، یخچال های کوچک را می توان گرفت، به خصوص به دلیل اندازه کوچک محفظه ها، که به راحتی به یک پریز متصل می شوند و بنابراین بسیار انعطاف پذیر و قابل استفاده هستند. بسته به طرح، محتوای مفید از 15 تا 45 لیتر است. این برای سرو غذا و نوشیدنی برای یک نفر کافی است.

برخی از یخچال های کوچک دارای یک محفظه فریزر کوچک هستند. از ستاره هایی که روی دوربین چاپ می شوند می توانید ببینید چقدر سرد می شود. ستاره به این معنی است که می تواند غذای منجمد را سرد یا منجمد نگه دارد. با این حال، محفظه سردخانه را نمی توان به طور فعال منجمد کرد.

از آنجایی که لولای درب یخچال مینی معمولا قابل تعویض است، هیچ محدودیتی برای قرار دادن آن وجود ندارد. فقط مورد نیاز: سوکت یا کابل فرمت باید در دسترس باشد.

به طور کلی یک نمای کلی از یخچال کوچک به شما می دهد. مهمترین مزایا و معایب در جدول زیر خلاصه شده است:

  • ۰۰/۰۸/۱۸
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی