خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

بهترین مدل های سشوار چرخشی بابیلیس کدام است؟ اگر شما قصد خرید سشوار چرخشی بابلیس را دارید جای درستی آمده اید چون ما می خواهیم در این مقاله لیستی از بهترین مدل های سشوار بابلیس را به همراه لینک خرید آنلاین به شما معرفی کنیم.

اگر در تصمیم خود جدی هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مقاله    
سشوار چرخشی چیست؟
سشوار چرخشی با یک سری برس های چرخشی که به دلیل شتاب بخشیدن به آرایش مو نیز منجر به استایل بهتر می شود و ابزاری مناسب برای افرادی است که می خواهند با کمترین سختی بهترین حالت را در کوتاهترین زمان به موهای خود بدهند.

سشوار چرخشی یابلیس یکی از انواع سشوار است که برای افزایش رضایت مصرف کننده دارای ترکیبی از سشوار و نرم کننده مو است. امکان نصب چندین برس ساخته شده از پلاستیک و سرامیک در سشوار چرخان وجود دارد که بسته به انتخاب کاربر ، به سرعت در دو یا یک جهت می چرخند.

مزایای استفاده از سشوار چرخشی بابلیس
از بین بردن گرما

چیزی که بیشتر به موهای شما آسیب می رساند گرما است که وظیفه اصلی اکثر ابزارهای استایل دهی مو است. اما سبک سشوار چرخشی و برس حرارتی دو ولتاژ، عنصر گرم کننده را به حداقل می رساند.

حداقل آسیب به مو

یکی از ویژگی هایی که اکثر محصولات مراقبت از مو ندارند این است که می توان آن را روی موهای خیس استفاده کرد. از آنجا که کار اصلی آنها گرم کردن زیاد است ، گرم کردن مستقیم موهای خیس می تواند برای سلامت مو بسیار خطرناک باشد.

منحصر به فردترین ویژگی سشوار چرخشی این است که می توان از آن برای موهای خیس بدون آسیب رساندن به آن استفاده کرد.

بهترین نتیجه

هنگام استفاده از برس مو کار با سشوار ، اتوی مو یا فر کننده می تواند ناراحت کننده و وقت گیر باشد. نتایج آرایش نیز رضایت بخش نیست. اما با استفاده از سشوار چرخشی می توانید هر دو دستگاه را نگه دارید: سشوار و برس با یک دست ، که خستگی دست را کاهش می دهد و روند حالت دادن مو را بهبود می بخشد.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین ماشین ریش تراش موزر [۱۵+ مدل پرفروش بازار]

سشوار برس دار چرخشی بابیلیس مدل 2736SDE

نکات مهم هنگام خرید سشلوار چرخشی بابلیس
به نوع موتور توجه کنید

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید سشوار چرخشی باید به آن توجه کنید نوع موتور است. سشوارها معمولاً از دو نوع موتور AC و DC استفاده می کنند. سشوارهای حرفه ای معمولاً دارای یک موتور متغیر قوی هستند.

این نوع موتورها در مقایسه با موتورهای DC که از انواع متداول هستند عملکرد بالاتری خواهند داشت. علاوه بر این ، سشوارهای مجهز به DC قابلیت تنظیم سرعت و دما را ندارند.

مهمترین تفاوت سشوار خانگی و حرفه ای استفاده از موتورهای قدرتمند و بادوام AC است. تولیدکنندگان این موتورها مدعی هستند که برخی از مدل های این موتورها در مقایسه با دو هزار ساعت کارکرد موتورهای DC معمولی که در سشوارهای خانگی استفاده می شود ، تا ده هزار ساعت کار می کنند که رقم قابل توجهی است.

سیستم یونیزاسیون

جدیدترین فناوری مورد استفاده در سشوار. سیستم یونیزاسیون برای از بین بردن الکتریسیته مو ، درخشندگی و مقاوم شدن مو در برابر حرارت و گرما طراحی شده است.

این نوع سشوار باعث می شود مولکول های آب با حرارت بسیار کمی تجزیه شده و میلیون ها ذره یونی را روی موها آزاد کنند. تارهای مو می توانند این ذرات کوچک را جذب کنند.

علاوه بر این ، با جذب تقویت کننده های یونی ، آسیب به سلول های مو کاهش می یابد. جذب رطوبت باعث می شود موهای کوتاه در پشت براق ، نرم و ابریشمی به نظر برسند.

 باد سرد

برخی از سشوارها دارای دکمه هوای سرد هستند که در صورت نیاز می تواند موها را خنک کند. هنگام خشک کردن موهای خود این دکمه را جدی بگیرید. اگر هوای سرد روی آن بوزد ، هم برای ریشه مو مفید است تا بیش از حد گرم نشود و هم به تثبیت وضعیت موها کمک می کند.

سشوار چرخشی بابیلیس مدل AS250E

وزن سشوار

ممکن است هنگام خرید به این موضوع کمتر توجه کنید. اما وزن سشوار بسیار مهم است. این دستگاه را برای چند دقیقه در دستان خود خواهید داشت.

اگر سشوار شما خیلی سنگین است ، می تواند به مرور زمان باعث آسیب و ناراحتی دستان شما شود ، حتی در خانم هایی که ماهیچه های ضعیف تری دارند ، که می تواند باعث درد در بازوی شما شود.

تنظیم سرعت باد

سرعت باد در سشوارهای حرفه ای از حدود ۸۰ شروع می شود و در مدلهای لوکس تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت و بیشتر دوام می آورد. سرعت باد سشوار نیز در مدلهای خوب قابل تنظیم است. این گزینه ها هنگام استفاده مفید هستند.

سیم سشوار

هنگام خرید سشوار همیشه به طول سیم توجه کنید. اگر پریز برق خانه یا آرایشگاه شما بسیار دور است ، مطمئناً در استفاده از آن با مشکل مواجه خواهید شد. طول مناسب سیم معمولاً ۱٫۵ تا ۲ متر است.

قدرت سشوار

قدرت سشوار بستگی به قدرت موتور آن دارد. هرچه قوی تر باشد ، موها سریعتر خشک می شوند. هرچه قدرت کمتری داشته باشید ، دستگاه ارزانتر خواهد بود ، همچنین می تواند به سرعت از بین برود زیرا برای خشک کردن موهای شما به انرژی زیادی احتیاج دارند. در نتیجه ، به زودی باید مدل قدرتمندتری را جایگزین آن کنید.

هنگام خرید سشوار ، سعی کنید مدلی با حداقل توان ۱۵۰۰ وات خریداری کنید. اگر موهای شما ضخیم است ، سشوار با قدرت ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ وات انتخاب خوبی است.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین مارک سشوار [۱۵ حرفه ای در سال ۱۴۰۰]

بهترین مدل سشوار چرخشی بابیلیس چی بخرم؟
در ابتدای مقاله اشاره کردیم که می خواهیم لیستی از بهترین مدل ها را معرفی کنیم در ادامه بهترین مدل های سشوار چرخشی بابیلس را به همراه لینک خرید ازدیجی کالا معرفی می کنیم تا با خیال راحت و با توجه به نیاز خود و بررسی مشخصات بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

بهترین مدل های سشوار چرخشی بابیلیس در سال ۲۰۲۱
 

سشوار چرخشی بابلیس مدل ۲۷۳۶E

سشوار چرخشی بابلیس مدل 2736E

سشوار چرخشی «۲۷۳۶E» تولید شرکت «بابیلیس» (Babyliss)، دارای سری‌های مختلف است که هرکدام کاربردهای متفاوتی دارند. برس گرد ۵۰ میلی‌متری و ۲۰ میلی‌متری برای حجم‌دادن و حالت‌دارکردن موها استفاده می‌شوند.

برای صاف و خشک‌کردن موها می‌توان سری‌های دندانه‌دار و متمرکزکننده را به کار برد. برس ۵۰میلی‌متری گرد و سری دندانه‌دار از جنس سرامیک ساخته شده‌اند که در برابر حرارت مقاومت زیادی دارد. ویژگی دیگر سرامیک پخش یکسان دما در تمام قسمت‌هاست.

۲۷۳۶SDE وزن زیادی ندارد؛ بنابراین دردست‌گرفتن آن ‌هنگام حالت‌دادن موها بسیار آسان‌تر می‌شود. فناوری پیشرفته‌ی استفاده‌شده در این محصول، تولید یون است.

این فناوری به حفظ چربی داخل تارهای مو کمک کرده و از آسیب‌دیدگی موها جلوگیری می‌کند؛ همچنین با تولید میلیون‌ها یون منفی و شکسته‌شدن سریع‌تر مولکول‌های آب، موها با سرعت بیشتری خشک می‌شوند؛ ضمن اینکه جذب این یون‌ها به نرمی و لطافت تارهای مو می‌افزاید.

محل اتصال سیم به‌صورت چرخشی است که این ویژگی به‌راحت‌تر حرکت‌دادن سشوار کمک می‌کند. با استفاده از تنظیمات مختلف دما و سرعت می‌توان موهای خشک و مرطوب را راحت‌تر صاف کرد یا حالت داد و به کمک باد سرد می‌توان حالت موها را تثبیت کرد.

مشخصات

تعداد متمرکز کننده
۱
توان مصرفی
۱۰۰۰
طول سیم
۱٫۵
وزن
۲۰۰ گرم
ولتاژ
۲۲۰
قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
فناوری تولید یون
نوع موتور
AC
کاربرد به صورت
خانگی , نیمه حرفه‌ای
جنس المنت
فلز
مشاهده قیمت و خرید
مقاله پیشنهادی برای مطالعه: خرید دستگاه موخوره گیر [ ۱۵ مدل حرفه ای]
سشوار چرخشی بابیلیس مدل AS570SDE
سشوار چرخشی بابیلیس مدل AS570SDE
سشوار چرخشی AS570SDE که توسط شرکت «بابیلیس» (Babyliss) تولید شده، از فناوری‌ای استفاده می‌کند که کم‌ترین آسیب را به‌موها می‌رساند. این حالت دهنده از فناوری تولید یون نیز بهره می‌گیرد که با تولید میلیون‌ها یون منفی، باعث شکستن سریع مولکول‌های آب شده و به سریع‌‌تر خشک شدن موها کمک می‌کند.
همچنین جذب این یون‌ها توسط تارهای مو باعث نرمی و لطافت آن‌ها می‌شود. محافظت از چربی داخل تارهای مو از دیگر ویژگی‌های فناوری تولید یون است که در نتیجه‌ی آن آسیب به موها در حین سشوار کردن موها کاهش می‌یابد.
جنس المنت این محصول که از سرامیک ساخته شده، برای سلامتی مو مناسب‌ است زیرا الکتریسیته را انتقال نمی‌دهد و در برابر گرما مقاومت دارد، بنابراین میزان انتقال الکتریسیته به مو و ایجاد خطر به‌هنگام استفاده از سشوار کاهش می‌یابد.
سرامیک به دلیل مقاومت در برابر حرارات، دیرتر فرسوده می‌شود و بر همین اساس، عمر بالاتری دارد. همچنین حرارتی که در زیر المنت سرامیکی ایجاد می‌شود، به خوبی در سطح سرامیک پخش شده و آن را داغ می‌کند.
از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به تولید باد سرد اشاره کرد، قابلیتی که باعث می‌شود حالت مو حفظ شود و لطافت و درخشندگی موها نیز افزایش یابد. این محصول دارای ۲ دکمه‌ی تنظیم شدت حرارت و سرعت باد است که با توجه به موهای خشک و مرطوب می‌توان از تنظیمات مختلف آن استفاده کرد.
از ویژگی مثبت این محصول می‌توان به سری چرخشی آن اشاره کرد که استفاده از این سشوار را آسان‌تر می‌کند. AS570SDE یک سشوار چرخشی با فناوری تولید یون، جنس المنت سرامیک، با قابلیت تولید باد سرد و تنظیمات حرارت و دما است.
 

  • ۰۰/۰۶/۲۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی