خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

آبچکان وسیله ای است که در آشپزخانه بسیار مهم و ضروری است. پس از شستن ظروف باید آنها را در جایی قرار دهید تا خشک شوند. یک ناودان می تواند در این مورد به شما کمک کند. خرید آبچکان ارزان مدل دیواری، میز و آویز این دستگاه در شرایط مختلف قابل استفاده است.

آب سردکن چیست و چه کاربردی دارد؟
آبچکان برای قرار دادن و خشک کردن ظروف در آشپزخانه استفاده می شود. پس از شستن ظروف باید آنها را در جای خود قرار دهیم تا کاملا خشک شوند. سپس می توانیم ظروف خشک شده را به کمد منتقل کنیم.

این دستگاه در اطراف ماشین ظرفشویی قرار می گیرد تا به راحتی در دسترس باشد. نوع زهکشی با توجه به کابینت ها و محل قرارگیری وسایل در آشپزخانه انتخاب می شود.

به عنوان مثال، اگر ماشین ظرفشویی در آشپزخانه شما است، جایی که هیچ دیواری بالای سینک وجود ندارد، نمی توانید از مدل های دیواری استفاده کنید. در این مواقع آبچکان رومیزی گزینه بسیار مناسب و کاربردی است.

اما اگر فضای پشت سینک به گونه ای باشد که بتوان چیزی روی آن نصب کرد، نمونه های دیواری بسیار مفید هستند. هنگام خرید این دستگاه باید به عوامل مختلفی توجه کرد. به عنوان مثال نوع ناودان یکی از مهمترین معیارهایی است که مردم باید خریداری کنند.

این دستگاه همیشه در معرض رطوبت است. به همین دلیل اگر مواد خوب یا بی کیفیت نباشد در مدت زمان کوتاهی فرسوده می شود. بنابراین بهتر است در هنگام خرید به کیفیت و جنس آن توجه ویژه ای داشته باشید.

ناودان ها در دو نوع استیل و روکشی تولید می شوند. مدل های فولادی ضد زنگ در برابر رطوبت مقاوم هستند. به همین دلیل طبیعی است که قیمت آنها بیشتر از مدل های روکش دار باشد.

آبکاری نیکل و آبکاری کروم معمولاً در ساخت مدل های روکش دار استفاده می شود. البته این مدل ها هم کیفیت خوب و مطلوبی دارند. مدل های پلاستیکی این دستگاه نیز موجود است اما طبیعی است که نمی توان آنها را با مدل های استیل مقایسه کرد.

نکات مهمی که هنگام خرید آبچکان باید بدانید
ابعاد این دستگاه مهم است زیرا باید با ابعاد ماشین ظرفشویی و کابینت مطابقت داشته باشد. این دستگاه دارای دو پایه پلاستیکی است که با استفاده از پیچ به دیوار ثابت می شود.

سپس دو سر ناودان روی این پایه ها قرار می گیرد و بدین ترتیب این دستگاه به دیوار متصل می شود. مدل هایی از این دستگاه نیز وجود دارد که مجهز به آهنربا هستند و در حین نصب به راحتی قابل تعمیر هستند.

اصولا با این دستگاه یک سری لوازم را به عنوان سینی قرار می دهند. این سینی زیر آبچکان قرار می گیرد و از چکیدن آب روی سینک جلوگیری می کند.

  • ۰۰/۰۸/۱۸
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی