خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

۲۳ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین یخچال هتلی حتما منظور ما از یخچال مینی یا یخچال کوچک را متوجه شده اید. یخچال هایی دارای قد تقریبی ۹۰ سانتیمتر هستند و از یک درب تشکیل شده اند. البته هستند مواردی انگشت شمار از بعضی برند ها که در همین قد و ظرفیت، دارای دو درب هستند که در ادامه یک نمونه آن را معرفی میکنیم.

 

برند های تولید کننده یخچال کوچک
برند های ایرانی زیادی در زمینه تولید یخچال کامپکت هتلی فعالیت میکنند که همه آنها از برند های نام آشنا هستند. از لحاظ برند، بهترین یخچال کوچک چیست؟

 

 

یخچال کوچک ایستکول Eastcool
شرکت تکران مبرد با برند ایستکول سالهاست که در این زمینه مشغول فعالیت است. ایستکول یخچال فریزر های با کیفیتی تولید میکند و هر ساله رضایت مشتریان خود را بیشتر از قبل در یاد خود ثبت میکند. این برند ۴۰ سال تجربه دارد و محصولات خود را ۱۸ ماه ضمانت میکند. برای نمونه یخچال ۵ فوت ایستکول مدل TM-835 و TM-642-80 از پرفروشترین مدل های بازار و همینطور فروشگاه ری کالا میباشد.

 

 

 یخچال کوچک امرسان Emersun
“زیبا پیشرو مطمئن” این شعاری است که کمپانی امرسان برای سر زبان ها انداختن خود سر داده است یخچال فریزر کوچک این برند با کیفیت بالا و طراحی زیبا در ظرفیت های ۵ فوت تا ۱۰ فوت تولید شده است. یخچال امرسان مدل IR5T128 از خوش خرید ترین مدل هاست.

 

 

یخچال کوچک الکترواستیل Electrosteel
شرکت الکتروپشتیبان با برند الکترواستیل محصولات این برند را ضمانت کرده است. یخچال ۷ فوت و همینطور فریزر ۷ فوت خود را با طراحی یخچال فریزر دوقلو در ظرفیت ۷ فوت در مدل ES7 و فریزر مدل ESF7 ارائه داده است که فروش خوبی را هم از آن خود کرده است.

 

 

یخچال کوچک یورو استار Euro Star
یورو استار برند شرکت یخساران است که که یک یخچال کوچک ۵ فوت مدل SLR45W و یک فریزر ۵ فوت مدل  تولید کرده SLF55W است. این مدل ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در رتبه A مصرف انرژی قرار گرفته اند.

 

 

یخچال کوچک پلار Polar
پلار هم برندی تمام ایرانی است. این برند هم کیفیت خوبی داشته و گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده در منزل یا محل کار است. یخچال مینی پلار مدل R62 از نمونه های این برند خوش نانم است.

 

 

یخچال کوچک سینجر Sinjer
نام سینجر را که دیگر همه شنیده ایم. برندی که سالها در زمینه تولید و ارائه محصولات برودتی فعالیت میکند. یک یخچال مینی خوش استایل که نام تجاری آن RV799 و R599 است. محصولات این برند را شرکت آریا پردیس البرز ضمانت میشود.

 

یخچال فریزر های معرفی شده همه ساخت ایران هستن و دارای کیفیت بسیار خوب. به طور کلی یخچال فریزر های کوچک یا هتلی، بسیار کار راه انداز هستند. نگاه به جثه‌ی زیر آنها نکیند. نگهداری چند روزه غذا با درجه سرمای قابل قبول. به لطف وجود یک طبقه جایخی نیز میتوانید مواد غذایی منجمد شونده را در آن قرار دهید.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

آبچکان وسیله ای است که در آشپزخانه بسیار مهم و ضروری است. پس از شستن ظروف باید آنها را در جایی قرار دهید تا خشک شوند. یک ناودان می تواند در این مورد به شما کمک کند. خرید آبچکان ارزان مدل دیواری، میز و آویز این دستگاه در شرایط مختلف قابل استفاده است.

آب سردکن چیست و چه کاربردی دارد؟
آبچکان برای قرار دادن و خشک کردن ظروف در آشپزخانه استفاده می شود. پس از شستن ظروف باید آنها را در جای خود قرار دهیم تا کاملا خشک شوند. سپس می توانیم ظروف خشک شده را به کمد منتقل کنیم.

این دستگاه در اطراف ماشین ظرفشویی قرار می گیرد تا به راحتی در دسترس باشد. نوع زهکشی با توجه به کابینت ها و محل قرارگیری وسایل در آشپزخانه انتخاب می شود.

به عنوان مثال، اگر ماشین ظرفشویی در آشپزخانه شما است، جایی که هیچ دیواری بالای سینک وجود ندارد، نمی توانید از مدل های دیواری استفاده کنید. در این مواقع آبچکان رومیزی گزینه بسیار مناسب و کاربردی است.

اما اگر فضای پشت سینک به گونه ای باشد که بتوان چیزی روی آن نصب کرد، نمونه های دیواری بسیار مفید هستند. هنگام خرید این دستگاه باید به عوامل مختلفی توجه کرد. به عنوان مثال نوع ناودان یکی از مهمترین معیارهایی است که مردم باید خریداری کنند.

این دستگاه همیشه در معرض رطوبت است. به همین دلیل اگر مواد خوب یا بی کیفیت نباشد در مدت زمان کوتاهی فرسوده می شود. بنابراین بهتر است در هنگام خرید به کیفیت و جنس آن توجه ویژه ای داشته باشید.

ناودان ها در دو نوع استیل و روکشی تولید می شوند. مدل های فولادی ضد زنگ در برابر رطوبت مقاوم هستند. به همین دلیل طبیعی است که قیمت آنها بیشتر از مدل های روکش دار باشد.

آبکاری نیکل و آبکاری کروم معمولاً در ساخت مدل های روکش دار استفاده می شود. البته این مدل ها هم کیفیت خوب و مطلوبی دارند. مدل های پلاستیکی این دستگاه نیز موجود است اما طبیعی است که نمی توان آنها را با مدل های استیل مقایسه کرد.

نکات مهمی که هنگام خرید آبچکان باید بدانید
ابعاد این دستگاه مهم است زیرا باید با ابعاد ماشین ظرفشویی و کابینت مطابقت داشته باشد. این دستگاه دارای دو پایه پلاستیکی است که با استفاده از پیچ به دیوار ثابت می شود.

سپس دو سر ناودان روی این پایه ها قرار می گیرد و بدین ترتیب این دستگاه به دیوار متصل می شود. مدل هایی از این دستگاه نیز وجود دارد که مجهز به آهنربا هستند و در حین نصب به راحتی قابل تعمیر هستند.

اصولا با این دستگاه یک سری لوازم را به عنوان سینی قرار می دهند. این سینی زیر آبچکان قرار می گیرد و از چکیدن آب روی سینک جلوگیری می کند.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

اندازه مانیتور برای شخصی که بیشترین زمان را صرف بازی می کند بسیار مهم است. راهنمای خرید مانیتور گیمینگ مانیتور بزرگ به گیمر احساس غوطه ور شدن در بازی می دهد، به خصوص اگر مانیتور دارای عملکرد منحنی باشد. اما در خرید مانیتور گیمینگ بسیار هوشمند باشید و از خرید مانیتور بسیار بزرگ خودداری کنید. زیرا در این صورت لازم است کاربر فاصله بیشتری با مانیتور داشته باشد. این باعث می شود جزئیات تصویر و متن کوچک بی اهمیت باشد.

نسبت تصویر در مانیتور بازی

نسبت عرض به ارتفاع مانیتور را نسبت تصویر می گویند. برای مثال دارای نسبت تصویر 16 به 9 با وضوح فول اچ دی یا 1080p است. برای انجام کارهای مختلف، باید نسبت های متفاوتی داشته باشیم. به عنوان مثال: برای کارهای اداری، نسبت تصویر 4 به 3 کافی است.

اندازه صفحه نمایش

اکثر نمایشگرها معمولاً بین 23 تا 32 اینچ هستند، اما می‌توانید گزینه‌هایی برای اندازه‌های کوچکتر و بزرگ‌تر نیز در این محدوده پیدا کنید. مانیتورهای 27 اینچی از محبوب ترین مانیتورها در بین مصرف کنندگان هستند. چون نه خیلی بزرگ هستند و نه خیلی کوچک و قیمت خیلی بالایی هم ندارند. با این حال، اگر به فضای بیشتری برای برنامه های خود نیاز دارید، بهتر است یک مانیتور 32 اینچی خریداری کنید.

مانیتورهای فوق عریض مناسب ترین مانیتورهای بازی هستند

این نوع مانیتورها دارای نسبت 21 به 9 می باشند مانیتورهای Ultra-Wide گزینه خوبی برای فعالیت های مختلف مانند بازی، برنامه نویسی و گرافیک هستند. زیرا میدان دید بیشتری را برای چشم فراهم می کنند. مانیتورهای فوق عریض مانیتورهایی هستند که نسبت تصویر بالاتری نسبت به مانیتورهای معمولی دارند. مانیتورهای معمولی اغلب دارای وضوح 16: 9، 3: 2 و 4: 3 هستند. اما مانیتورهای عریض دارای نسبت تصویر 21: 9 یا 32:10 هستند و زاویه دید وسیع تری به شما می دهند.

وضوح مانیتور بازی

رزولوشن به تعداد پیکسل های تصویر اشاره دارد. هرچه این عدد بیشتر باشد، در واقع تصویر واضح‌تر خواهد بود، اما به خاطر داشته باشید که مانیتور بازی نیازی به رزولوشن خیلی بالایی ندارد، زیرا کارت گرافیک با افزایش وضوح، سرعت بازی را کاهش می‌دهد. رزولوشن پیشنهادی برای تماشای بازی ها 2560 در 1440 پیکسل است.

سرعت به روز رسانی

در طول بازی حدود 60 یا 70 تصویر یا حتی بیشتر در ثانیه نمایش داده می شود. اما این تغییر آنقدر سریع است که چشم انسان نمی تواند آن را درک کند و تصور می کند که تصاویر در حال حرکت هستند. برخلاف وضوح، برای مشاهده حرکات نرم‌تر باید نرخ تازه‌سازی بالایی داشته باشید. به همین دلیل است که در حال حاضر تولیدکنندگان زیادی وجود دارند که مانیتورهایی با نرخ تازه سازی بالای 60 هرتز توسعه داده و به بازار عرضه کرده اند.

زمان پاسخ مانیتور بازی

زمان لازم برای حذف فریم قبلی و نمایش فریم جدید را زمان پاسخگویی می گویند. زمان واکنش قبلاً حدود 16 میلی ثانیه بود، اما اکنون حدود 4 میلی ثانیه است. کارت های گرافیک صحنه های شلوغ را با سرعت کمتری نسبت به صحنه های یک دست پردازش می کنند. یک مانیتور نرخ تازه سازی ثابت گاهی فریم قبلی را تکرار می کند تا یک فریم جدید ظاهر شود و گاهی فریم بعدی را زمانی که فریم نیمه رنگ شده است نشان می دهد! به همین دلیل است که در صحنه های شلوغ احساس می کنیم که تصویر عقب مانده است و در صحنه های ساده گاهی شاهد برش های افقی در تصویر هستیم.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

انتخاب غذاساز و خرید: غذاساز چه مارکی خوبه؟ امروز می خواهیم در مورد دستگاهی بسیار کارآمد به نام غذاساز صحبت کنیم. غذاساز چیست؟ اگر بخواهیم خیلی ساده تعریفش کنیم باید بگوییم کاتالیزور آشپزخانه. اگر شما هم از طرفداران کیک و شیرینی و یا تهیه غذاهای جدید هستید، حتما به غذاساز نیاز دارید. درست است که یک سری وسایل قدیمی می توانند شروع کننده باشند مثل دایزر یا سایر وسایل مکانیکی، اما در نظر داشته باشید که غذاساز یک وسیله برقی است و سرعت کار را بالا می برد و تنوع زیادی دارد.

تنوع غذاسازها بسیار زیاد است و می توانید با توجه به نیاز خود آن را تهیه کنید. غذاساز یک پیش غذای عالی برای خانواده های پرجمعیت با بچه های کوچک، کسانی است که مهمانی می کنند. در زیر اطلاعات کاملی در مورد بهترین برند غذاساز، قیمت غذاساز، مشخصات غذاساز ارائه می دهیم.

غذاساز چه کاری می تواند انجام دهد؟
غذاساز می تواند سرعت پخت و پز را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. کارهای آزاردهنده ای مانند خراشیدن در یک چشم به هم زدن را انجام می دهد. به راحتی کارهایی مانند رشته کردن، پوره کردن، خرد کردن، آسیاب کردن را انجام می دهد. با استفاده از غذاساز می توانید در کمترین زمان ممکن متنوع ترین غذا را برای اعضای خانواده تهیه کنید. غذاهای با فرم های خاص و پیش غذا. به طور خلاصه، یک غذاساز می تواند:

غذا را به راحتی مخلوط کنید
غذای خشک را خرد کنید. (بعضی از خانم ها معتقدند که مخلوط کن می تواند کار یک غذاساز را انجام دهد، اما باید بگویم که مخلوط کن می تواند موادی را که آب کمی در آنها وجود دارد و نمی تواند غذای کاملا خشک را خرد کند، مخلوط کند.)
پوره غذاهای مخصوص کودکان مورد علاقه شما مانند سوپ، سیب زمینی، هویج و ...
گوشت ها و آجیل های مختلف را چرخ کنید
تهیه خمیر برای پخت و پز و تهیه نان
رشته و لمینت
رنده کنید
بهترین برند غذاساز را در ایران بخرید
بهترین برند غذاساز را در ایران بخرید
چیزهایی برای خواندن
ابتدایی ترین نکات هنگام خرید و انتخاب موکاپات (موکاپوت) + فیلم

211 اردیبهشت 1789
چرا یک مخلوط کن نمی تواند مانند یک غذاساز عمل کند؟
تیغه های استفاده شده در مخلوط کن برای غذاهای با بافت نرم در نظر گرفته شده است، در مخلوط کن مقداری از مواد غذایی داخل آن باید مایع باشد تا حرکت کرده و له یا له شوند. مخلوط کن نمی تواند غذاهای جامد مانند هویج، سیب زمینی، پیاز و ... را خرد کند اما غذاساز با تیغه های پر سود بیشتر و بیشتر خود می تواند سخت ترین غذاها را خرد کرده و بافتی نرم به آنها بدهد. انواع چاقوهای غذاساز به ما این امکان را می دهند که غذا را به شکل هایی که دوست داریم در آوریم.

برای خرید یک غذاساز خوب چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید؟
اولین چیزی که هنگام خرید غذاساز باید به آن توجه کنید نیازهای شماست. شما باید ببینید دقیقا به چه چیزی نیاز دارید. همانطور که گفتیم غذاساز چندکاره است و بسته به برند و قیمتی که مد نظر شماست می تواند متفاوت باشد. در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید.

قطعات اصلی
مواد اولیه یک غذاساز اولین انتخاب است. قطعات اصلی موتور دستگاه، بدنه و جنس تیغه است

سرعت غذاساز
اکثر غذاسازها معمولاً تنظیمات آرام، سرعت و ضربان قلب ثابت دارند. درست است که دستگاه های دیگری را در بازار می بینید که تنظیمات سرعت متفاوتی دارند، اما چیزی که برای شما مفید است همین سه مورد هستند.

به ظرفیت و جنس ظرف توجه کنید
ظرفیت محفظه غذاساز معمولا از 1 تا 3.5 لیتر متغیر است. اگر برای تهیه غذای بزرگ (مهمانی یا خانواده پرجمعیت) به غذاساز نیاز دارید، حتما غذاساز با ظرفیت بالا تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که با افزایش ظرفیت فضای میز شما، باید آن را افزایش دهید. بنابراین، اگر آشپزخانه ای قابل حمل دارید، بهتر است از غذاساز کوچکتری استفاده کنید. امروزه غذاسازهای نیم لیتری نیز در بازار وجود دارد که شروع بسیار خوبی برای کار با حجم کم است.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

خرید مینی یخچال

همه آنها را قبلا دیده اید: قیمت یخچال کوچک مجردی در اتاق های هتل، بارها یا دفاتر. یخچال های کوچک ماهواره های کوچکی هستند که به لطف طراحی صرفه جویی در فضا، تقریباً در هر مکانی یافت می شوند. محتوای مفید آنها معمولا به اندازه کافی بزرگ است که مقدار کمی نوشیدنی یا تنقلات را برای استراحت در خود جای دهد. دانشجویانی که در خوابگاه زندگی می کنند نیز از یک یخچال کوچک برای نگهداری مستقیم مواد غذایی خود در اتاق استفاده می کنند.

اما کدام ویژگی ها واقعا مفید هستند و می توانند آنها را ارسال کنند؟یخچال های کوچک رترو یا طراحی یک یخچال کوچک یک جایگزین واقعی است؟

Test-vergleiche.com پنج مدل محبوب ترین یخچال های کوچک را فهرست کرده و اهمیت آن را توضیح می دهد.

یخچال کوچک چیست؟
همانطور که از نام آن پیداست، یخچال های کوچک را می توان گرفت، به خصوص به دلیل اندازه کوچک محفظه ها، که به راحتی به یک پریز متصل می شوند و بنابراین بسیار انعطاف پذیر و قابل استفاده هستند. بسته به طرح، محتوای مفید از 15 تا 45 لیتر است. این برای سرو غذا و نوشیدنی برای یک نفر کافی است.

برخی از یخچال های کوچک دارای یک محفظه فریزر کوچک هستند. از ستاره هایی که روی دوربین چاپ می شوند می توانید ببینید چقدر سرد می شود. ستاره به این معنی است که می تواند غذای منجمد را سرد یا منجمد نگه دارد. با این حال، محفظه سردخانه را نمی توان به طور فعال منجمد کرد.

از آنجایی که لولای درب یخچال مینی معمولا قابل تعویض است، هیچ محدودیتی برای قرار دادن آن وجود ندارد. فقط مورد نیاز: سوکت یا کابل فرمت باید در دسترس باشد.

به طور کلی یک نمای کلی از یخچال کوچک به شما می دهد. مهمترین مزایا و معایب در جدول زیر خلاصه شده است:

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

انواع اجاق گاز رومیزی
قبل از هر چیز بهتر است مروری سریع بر انواع گازهای صفحه نمایش داشته باشیم. به طور کلی گازهای رومیزی به سه نوع مشعل گازی، برقی (برقی) و القایی طبقه بندی می شوند.

1. اجاق گاز
برای پخت و پز با حرارت و قدرت بالا، اجاق گاز بهترین انتخاب است. این مدل ها حتی برای آشپزهای حرفه ای خانگی ایده آل هستند. با توجه به دمای بالا و قابلیت کنترل سریع، آشپزی خوبی را ارائه می کنند. این مدل با اتصال به گاز شهری کار می کند. اگر لوله گاز مناسبی در آشپزخانه خود ندارید، ممکن است به مدل دیگری نیاز داشته باشید. البته در کشور ما با توجه به بستر مناسب اتصالات گاز این امکان بعید به نظر می رسد و رایج ترین مدل گاز رومیزی در کشور ما این نوع مشعل گازی است.

گاز رومیزی استیل البرز
2. اجاق گاز برقی
گازهای الکتریکی همانطور که از نامشان پیداست با برق گرم می شوند و نیازی به اتصال گاز ندارند. در مدل های برقی شعله مستقیم وجود ندارد و گرما از طریق المنت ها به غذا منتقل می شود. این باعث می شود این مدل ها ایمن تر شوند. با گازهای الکتریکی مدرن تر، می توانید دمای مورد نظر را در هر زمان تنظیم کنید. بسیاری از مردم به دنبال طراحی مینیمال و راحتی اجاق گاز برقی هستند. البته به خاطر داشته باشید که گازهای الکتریکی نسبت به مدل های گازی زمان کمتری برای گرم شدن نیاز دارند.

اجاق گاز برقی
3. گاز برای اجاق القایی
برای افزایش قدرت پخت، کنترل دما و ایمنی، ممکن است بخواهید یک اجاق گاز القایی خریداری کنید. این مدل از خاصیت الکترومغناطیسی استفاده می کند. انتقال حرارت از طریق میدان مغناطیسی بین ظرف و شعله اجاق گاز صورت می گیرد. با توجه به این عملکرد، فقط از ظروف پخت و پز رسانا می توان برای پخت گازهای القایی استفاده کرد.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

ماشین لباسشویی پاکشوما خوبه؟ این سوالی است که در ذهن بسیاری از افرادی که به دنبال خرید ماشین لباسشویی هستند، خطور می کند. در بازاری که هم اکنون قیمت برندهای خارجی سر به فلک کشیده است، اصلاً به صرفه نیست که به سراغ خرید لوازم خانگی خارجی برویم. اکثر کاربران نیز با خود می گویند: پس این چیست؟ وقتی کیفیت کالای ایرانی با اجناس خارجی برابری می کند چرا ایرانی نخریم؟ مقرون به صرفه تر است و مدل های مختلفی دارد. به همین دلیل متریال با کیفیت ایرانی را انتخاب می کنم. بدون شک محصولات ایرانی بهتر از چینی ها هستند که به تدریج تمام کره زمین را در بر می گیرند.

 

پاکشوما یکی از بهترین برندهای موجود در بازار لوازم خانگی است. حتما در دوران کودکی نام این برند را شنیده اید. بله، از آن زمان به تولید لوازم برقی می پردازد و توانسته طی چند سال به مرکزی برای تولید و عرضه لوازم برقی تبدیل شود. این برند تولید کننده لوازمی مانند ماشین لباسشویی، یخچال، ماشین ظرفشویی و جاروبرقی است و نزدیک به 50 سال است که در این زمینه فعالیت دارد. به طور کلی ماشین لباسشویی از سری لوازمی است که باید با دقت انتخاب و خریداری شود. موارد زیادی در رابطه با خرید ماشین لباسشویی وجود دارد که اگر در این موضوع با ما همراه باشید قول می دهیم همه چیز را به شما بگوییم.

 

به تعبیری پاکشوما را طوری می گوییم که انگار جنس خارجی تولید می کند، بله درست است، سال ها پیش مدل های ماشین لباسشویی ال جی در این کارخانه مونتاژ می شد و کیفیت بالای خود را به تولیدکننده ال جی کشور نشان می داد. این شرکت با نیروی کار و ایده های خلاقانه و همچنین خط تولید مکانیزه ای که از روبات ها برای ساخت ماشین لباسشویی استفاده می کند، به فعالیت خود ادامه داد.

 

خشکشویی پاکشوما

ساخت با کیفیت ماشین لباسشویی پاکشوما!
 

پس از معرفی کلی پاکشوما به کیفیت ساخت این محصول خوش خرید می پردازیم. ماشین لباسشویی پاکشوما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. از استفاده از مواد ورق آهن در بدنه گرفته تا موتور و برنامه های شستشو. کیفیت خوب ماشین لباسشویی پاکشوما اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است و هر سال این میزان اعتماد افزایش یافته و قابل تقدیر است. با مطالعه نظرات سایت ری کالا مطمئن شوید که خرید ماشین لباسشویی پاکشوما بهترین گزینه است.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش پاکشوما
 

یکی از مهم ترین گزینه ها برای همه در هنگام خرید ماشین لباسشویی. این یک تضمین است. 95 درصد مشتریانی که با فروشگاه اینترنتی ری کالا تماس می گیرند، درخواست گارانتی و خدمات پس از فروش محصول را دارند. گارانتی 2 ساله پاک سرویس بهترین خدمات را هم در نصب و راه اندازی محصولات و هم در تحویل قطعات به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

 

طراحی ظاهری ماشین لباسشویی پاکشوما
 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل های مختلفی دارد. هر کدام از این مدل ها طراحی منحصر به فردی دارند و بسته به سلیقه کاربر انتخاب و خریداری می شوند. در مدل های جدید ارائه شده توسط این شرکت، اندازه درب ها افزایش یافته و به آنها درب فضایی گفته می شود. این درب ها مشکی هستند و دهانه بزرگتری نسبت به قبل دارند تا ورود و خروج لباس ها راحت تر شود. ابعاد

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

کفش یکی از لباس های متفاوت و در عین حال شیک و جذاب خانم هاست که به عنوان پوششی مناسب برای مجالس رسمی یا مهمانی های خانوادگی استفاده می شود.  خرید شومیز زنانه شومیز در حال ورود به صنعت پوشاک است
ورود این لباس به صنعت پوشاک اتفاق غیرمنتظره ای نبود، زیرا ریشه این لباس زنانه به فرانسه برمی گردد. البته شاید شنیدن اینکه این کفش در واقع یک لباس جلو باز است که توسط مردان پوشیده می شود کمی عجیب به نظر برسد.

خرده فروشی اینستاگرام
اینستاگرام اصلی امی
تعریف جلد شومیز
با توجه به مطالب فوق باید بگوییم که کفش یکی از لباس های زنانه است که اغلب از مواد نرم و لطیف تهیه می شود به همین دلیل در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد.

پیدایش اصطلاح شومیز
این اصطلاح اولین بار در دهه 1780 برای توصیف یک لباس غیر رسمی و غیر رسمی استفاده شد. تاریخچه دقیق این لباس به قرون وسطی باز می گردد که زنان از آن به عنوان زیرپیراهن و حتی لباس گشاد استفاده می کردند. تا پایان قرن هجدهم از این لباس به عنوان لباس زیر برای جذب عرق استفاده می شد.

لباسی که با تغییرات همخوانی داشت.
روکش های نرم از آن دست لباس هایی هستند که در طرح و فرم تغییرات چشمگیری داشته است. البته امروزه از این لباس نه تنها به عنوان لباس جلو بسته یاد می شود، بلکه مدل های مختلفی از این لباس به وفور وارد بازار پوشاک شده است.

پوشاک متعلق به اشراف و طبقات پایین جامعه است
شومیز یکی از وجوه مشترک طبقات ثروتمند و فقیر جامعه اروپا بود. با این تفاوت که قشر ثروتمند برای دوخت این لباس از پارچه های بسیار ظریف و مرغوب استفاده می کردند.

شکل و فرم کلاسیک
یک لباس با آستین بلند و همچنین دکمه در وسط ساده ترین توصیف ظاهر این لباس است. کفش های کتانی تا شانه که معمولاً با ساق یا گاهی دامن های کوتاه ست می شدند، نمونه ای عالی از سبک کلاسیک لباس بودند که در آن زمان در بین خانم ها بسیار محبوب بود.

ادامه مطلب دامن کوتاه
کاربرد
این لباس زنانه علاوه بر اینکه به عنوان پوششی شیک برای استایل های کژوال و رسمی ارائه می شود، به عنوان لباس زیر نیز مورد استقبال قرار می گیرد.

تونیک یا بلوز یا شومیز؟
کفش را گاهی لباس گشاد می گویند که بالاتنه را می پوشاند و همین وصف برای بلوز که نوعی لباس گشاد است به کار می رود. تونیک نوعی بلوز یا تی شرت است که معمولاً تا زیر ران ها می رسد.

تفاوت کاغذ و تونیک
شومیز یک کلمه فرانسوی است که تلفظ صحیح آن chemise است. این اصطلاح طیف گسترده ای از لباس های زنانه مانند تی شرت، بلوز و ژاکت را در بر می گیرد. اما واژه شومیز در کشور ما معنای محدود و خاصی دارد. کفش، لباس زنانه است که اغلب از پارچه نرم تهیه می شود و در دو مدل آستین کوتاه و آستین بلند موجود است. قد این لباس متعادل است. شومیز در مهمانی ها و مجالس استفاده می شود. البته خانم ها گاهی از این لباس به عنوان مانتو استفاده می کنند.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

خرید فرش کودک هنگام پوشاندن کف اتاق کودک یکی از جذاب ترین و دلنشین ترین موارد در زمینه دکوراسیون داخلی است.
این کار قوانین رسمی و خاص دنیای بزرگسالان را زیر پا می گذارد و رنگ روی رنگ می اندازد و با دنیای کودکان بازی می کند.
مهمتر از آن، فرش عروسکی انتخاب گران قیمت ترین عضو خانواده است که شخصیت او از نظر روانی شکل می گیرد.

تهیه محیطی که بتواند آسایش، امنیت و زیبایی را در کنار هم تامین کند، خلاقیت، استقلال و اعتماد به نفس کودک را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

از آنجایی که اتاق کودک دارای عناصر کم اما مهمی است، باید در خرید دقت کرد و در انتخاب هر کدام دقت کرد.

 

فرش کودک مناسب بخرید
خرید فرش مناسب کودک در وهله اول شخصیت کودکان را تحت تاثیر قرار می دهد، شاید تصویر یک قهرمان عروسک روی فرش که مورد علاقه کودک است، امروز حس دوست و همراه کودکان مجرد را بازی کند.

کودکان دارای قوه تخیل قوی هستند که آنقدر قوی است که با همه چیز در دنیای کودکی خود صحبت و بازی می کنند.
بنابراین انتخاب فرش مناسب کودک در کنار توجه به رنگ و جنس محصول می تواند نیازهای روانی کودک را برطرف کرده و به استقلال و اعتماد به نفس او منجر شود.

خرید فرش کودک مناسب حداقل قیمت برای ساختن دنیایی کوچک برای کودکان در کنار دنیای بزرگمان است.

پس توجه به انتخاب یک تصویر زیبا و مناسب از فرش کودک می تواند برای کودکان بسیار موثر باشد.

چرا خرید اینترنتی فرش کودک بهتر است؟
کودکان بی صبرانه منتظر گشت و گذار در بازار با والدین خود هستند و برای اینکه وقت خود را هدر ندهند، به راحتی می توان گزینه خرید آنلاین فرش کودک برای بزرگسالان را فراهم کرد.

خرید آنلاین فرش کودک می تواند انتخاب را برای کودکان آسان تر کند و زمان خرید را از چهار تا پنج ساعت به حداقل برساند.

با این کار کودک نیز در انتخاب محیط زندگی خود با سایر اعضای خانواده گامی موثر و مطمئن برمی دارد.

راهنمای خرید فرش کودک

جنس فرش کودک
جنس فرش کودک یکی از ملزومات است، اگر کودکان فرش اشتباهی را انتخاب کنند و فرش های حساسیت زا بخرند قطعا کودکان آسیب خواهند دید.

بنابراین خرید فرش کودک ضد حساسیت یکی از اولویت هایی است که در خرید فرش کودک باید به آن توجه کنیم.

از آنجایی که فرش های مهدکودک نسبت به سایر فرش ها کثیف تر می شوند و کودکان آسیب پذیرتر هستند، فرش کودک باید هر چند ماه یکبار شسته شود.

بنابراین انتخاب فرشی که رنگ های یکدست و مواد بادوام و باکیفیت داشته باشد و بدون کرک باشد در اولویت انتخاب فرش کودک است.
نکته بعدی انتخاب فرش نرمی است که راه رفتن را برای کودکان راحت کند. فرش های درشت تر به هیچ وجه برای کودکان قابل استفاده نیستند.

شاید اگر بخواهیم به صورت تخصصی تری به این موضوع بپردازیم، یک فرش مد بچه گانه باکیفیت مراحلی را طی می کند تا کیفیتی قابل اعتماد ارائه دهد.
فرش کودک با استفاده از نخ های پلی ژنیک در فرآیندی ساخته می شود که فرش را در برابر حرارت، رطوبت و سایش مقاوم می کند.

در طی این فرآیندها فرش بدون پرز است که به سلامت کودکان نیز توجه می شود.

 

راهنمای خرید فرش کودک

خرید فرش برای دختر
برای هویت بخشیدن به فرزندان خود بسته به جنسیت کودک می توانید فرش را از نظر روانی به ویژگی های کلی دختر یا پسر نزدیک کنید.

به عنوان مثال، دختران معمولا رنگ صورتی را بیشتر دوست دارند و این ممکن است دلیلی باشد برای انتخاب هر چه سریعتر فرش کودک.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

فرش ریز ماهی


فرش ماهی ریز تماما دستباف است و مانند سایر پارچه ها از نخ و پارچه می باشد.نخ های این نوع فرش می تواند نخ پنبه ای و پود آن کاملاً پنبه باشد و برای ارزش افزوده فرش می توان نخ های آن را ساخت. از نخ بافته شده ابریشم، این نوع فرش دارای گلهای ابریشمی نیز می باشد که نه تنها فرش را ارزشمندتر می کند، بلکه آن را زیباتر می کند، زیرا نقش آن خودنمایی می کند، هنگام شستن گل ابریشم پایین می آید و نخ های پنبه ای بلندتر می ماند.

تعداد لبه های این فرش ها از 40 رج تا 50 رج است که کم و بیش قابل بافت می باشد. اگر بخواهیم لبه فرش را راحت تر توضیح دهیم، مانند پیکسل های تصویر است، هر چه بیشتر باشد وضوح تصویر بالاتر می رود، برای شناسایی لبه های فرش می توانید 7.2 سانتی متر روی آن علامت بزنید. روی نخ فرش قرار دهید و گره های آن را بشمارید. گره ها برآمدگی فرش را به شما نشان می دهند، فرش شما ارزش بیشتری دارد و تصویر بهتری خواهید داشت.

او اضافه کرد:

فرش ماهی خوی یک برند و نام جهانی است که به طبیعی بودن ابریشم اشاره می کند، بنابراین اگر فروشنده فرش فرشی با ابریشم مصنوعی بفروشد مشتری حق شکایت دارد، فرش همیشه به سلیقه طراح و اثر هنری نیاز دارد. ، نمی توان انکار کرد، به یقین می توان گفت که اگر مواد یکسانی را در اختیار دو بافنده قرار دهیم باز هم فرش حاصله یکسان نخواهد بود و این تفاوت انسان و ماشین به اصطلاح بافنده است. ایرانی متولد شد. روی تخته ای که نشان از تسلط ایرانیان در قالی بافی دارد و لبه های فرش مانند زبان مادری بافنده ایرانی است.

فرش ایرانی مانند سکه و طلا است زیرا ارزش آن هر روز افزایش می یابد و در هر زمانی قابل فروش است.

خبرنگار اسپوتنیک در تهران از آقای معماری پرسید که چگونه این فرش را حفظ کند:

این فرش ها را هرگز نباید در خانه شست.شستشوی فرش با صابون های صنعتی و اثبات رنگ فرش برای اینکه رنگ های آن با هم مخلوط نشود زیرا بیش از 50 درصد رنگ این فرش ها طبیعی است.

آقای محمدرضا معماری، تولید کننده و بافنده قالیچه های ماهی ریز، به خبرنگار اسپوتنیک در تهران درباره رونق بازارهای داخلی و خارجی این صنعت گفت:

  • clubnews clubnews