خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

در این مقاله به راهنمای خرید دوچرخه ثابت می پردازیم که شامل معرفی انواع دوچرخه ثابت، عملکرد آن ها و ویژگی های انواع دوچرخه ثابت موثر بر قیمت می باشد. تا بتوانیم انتخاب هایی داشته باشیم که اهداف، شرایط بدنی و بودجه ما را برآورده کند.

راهنمای انتخاب دوچرخه ثابت
شاید وقتی برای خرید دوچرخه ثابت به فروشگاه می روید، به پیشنهاد فروشنده بلافاصله در موقعیتی قرار می گیرید که بتوانید خرید کنید، اما امروزه اینترنت به شما این امکان را می دهد که قبل از هر خریدی، تحقیقات لازم را انجام دهید و اطلاعات کامل را به دست آورید. چرخ ثابت بهترین دوچرخه ثابت را که نیازها، شرایط بدنی و بودجه شما را برآورده می کند، بیاورید و در این صورت تهیه کنید.

انواع دوچرخه ثابت عبارتند از:
دوچرخه ثابت ایستاده (چرخش): کاملا شبیه به دوچرخه معمولی

- نشستن روی دوچرخه ثابت

- دوچرخه ثابت نشسته با پشتی (دوچرخه ثابت مبله)

سوال 1 - وضعیت جسمانی شما چگونه است؟
شما کدام گروه سنی هستید: جوان، پیر یا مسن؟ آیا تا به حال آسیب دیده اید یا از درد کمر، مفاصل و زانو رنج می برید؟ آیا اختلال خاصی دارید که باعث عدم تعادل شما شود؟

معمولا بهتر است افراد مسن یا افرادی که کمردرد یا مفاصل دارند و یا افرادی که عدم تعادل دارند روی دوچرخه ثابت بنشینند و حتی برای حمایت و محافظت بیشتر از کمر و فشار آوردن به کمر و مفاصل استفاده از تکیه گاه ثابت (دوچرخه ثابت مبله). حتی زمانی که جوان هستید و ناراحتی زیادی ندارید اما می خواهید برای مدت طولانی بدون تحمل فشار زیاد تمرین کنید دوچرخه ثابت توصیه می شود در این صورت تمرین با دوچرخه ثابت بسیار راحت تر خواهد بود.

صندلی دوچرخه ثابت معمولاً پهن تر است و راحتی بیشتری را فراهم می کند و فرد در هنگام دوچرخه سواری نمی تواند در نیمه راه بایستد یا بایستد. پدال ها معمولا در جلوی بدن قرار می گیرند و بدن افقی و پاها بلندتر است. البته این دوچرخه ها معمولا قابلیت تنظیم افقی زین را دارند که فاصله ما با پدال ها و دسته ها را تنظیم می کند.

سوال 2 - هدف شما در ورزش چیست؟
- افزایش سلامت قلب و عروق

- افزایش نشاط و کاهش استرس

- چربی سوزی و کاهش وزن

- عضلات ساق پا، ران و باسن را بسازید

- عضله سازی در شکم و بالاتنه

انواع دوچرخه های ثابت اهداف بهبود سلامت قلب و عروق و همچنین افزایش جریان اندورفین و آدرنالین را برآورده می کند و حس نشاط و شادی را برای ما به ارمغان می آورد و استرس را کاهش می دهد. قابلیت پخش موسیقی به دو چندان شدن فضای شاداب این ورزش کمک می کند.

دوچرخه سواری ثابت و کاهش وزن - از آنجایی که دوچرخه ثابت یک ورزش هوازی است، انواع دوچرخه سواری ثابت باعث چربی سوزی و کاهش وزن می شود.تاثیر دوچرخه ثابت بر کاهش وزن کاملا تایید شده است. هر چه سرعت دستگاه بیشتر باشد و مقاومت دستگاه کمتر باشد، مشابه ورزش های هوازی، کالری بیشتری می سوزانیم. اما قاعدتا به دلیل فشار کمتر بر روی انواع دوچرخه های ثابت، می توانید مدت زمان بیشتری تمرین کنید.

دوچرخه ثابت و فرم دهی ران - دوچرخه های ثابت برای لاغری ران ها و فرم دادن به عضلات ران و ساق پا نیز توصیه می شود.دوچرخه ثابت برای چرخش یا چرخش این ویژگی را دارد.کاهش وزن خستگی و خستگی مداوم را به دنبال خواهد داشت.

دوچرخه ثابت و شکم برای کاهش وزن - اگر می خواهید ماهیچه های شکم یا حتی بالاتنه را در بر بگیرد، حتما از دوچرخه ثابت گردان استفاده کنید که حرفه ای ترین دوچرخه ثابت است و درست مانند دوچرخه طراحی شده و دارای زین کوچک موقعیت عمودی است و نمی توانید تمام وقت روی آن بنشینید، اما باید به صورت عمودی یا نیمه عمودی ورزش کنید که عضلات بالاتنه، یعنی. شانه ها و شانه ها نیز گنجانده شده است.

سوال 3 - چه کسانی می خواهند با دوچرخه ثابت تمرین کنند؟
بار ثابت - کسانی که می خواهند از این وسیله در منزل استفاده کنند بهتر است وزن این افراد را در نظر بگیرند تا دستگاهی با بار ایده آل برای کل خانواده خود تهیه کنند نکته بسیار مهم در بحث خرید دوچرخه تحمل مداوم وزن دستگاه . دوچرخه های خانگی ثابت معمولاً وزن کمتری بین 100 تا 150 کیلوگرم حمل می کنند. اما باید به وزن افرادی که از آن استفاده می کنند توجه کنید تا بیشترین تاثیر را داشته باشید. دوچرخه های ثابت باشگاهی معمولاً 150 تا 210 کیلوگرم وزن دارند، زیرا طیف وسیعی از مردم از این وسیله استفاده خواهند کرد.

  • ۰۰/۰۹/۱۶
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی