خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

خرید ماشین ظرفشویی ازجمله وسایل بسیار کاربردی در آشپزخانه‌های امروزی است که می‌تواند وظیفه سنگین ظرف شستن را از روی دوش شما بردارد. برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند که شما می‌توانید بسته به نیاز خود هر یک از آنها را خریداری کنید. برای خرید محصولات کاربردی در آشپزخانه باید ویژگی‌های زیادی از این محصول را در نظر داشته باشید. در این مقاله سعی می‌کنیم راهنمای خرید کاملی را درباره بهترین ماشین ظرفشویی به شما ارائه کنیم تا بتوانید با کمک آن با یک بودجه معقول خرید مناسبی داشته باشید. همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی
بهترین ماشین ظرفشویی کم مصرف

ویژگی انواع ماشین ظرفشویی موجود در بازار بسیار متفاوت است که هنگام خرید شما را دچار تردید خواهد کرد. به همین علت نیاز است قبل از خرید اطلاعات خوبی را درباره بهترین ماشین ظرفشویی کسب کنید تا بتوانید محصولی با ویژگی‌های کاربردی خریداری کنید.

به دکوراسیون آشپزخانه توجه کنید

یکی از آیتم‌هایی که نیاز است هنگام خرید بهترین ماشین ظرفشویی در نظرداشته باشید ، بررسی دکوراسیون منزل است. برای مثال اگر چیدمان وسایل منزل شما به صورت مدرن طراحی شده‌ است باید از ماشین‌های ظرفشویی توکار استفاده کنید. منظور از دکوراسیون آشپزخانه در واقع همان فضایی است که می‌توانید به ماشین ظرفشویی اختصاص دهید. برای مثال اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است می‌توانید از انواع ماشین‌های ظرفشویی رومیزی کمک بگیرید.

به صورت کلی پیشنهاد می‌کنیم قبل ازخرید ماشین ظرفشویی ابتدا به فضایی که برای آن اختصاص داده‌اید ، توجه کرده و آن را اندازه بگیرید. سپس بر اساس فضای اختصاصی خود بهترین نمونه ماشین ظرفشویی را خریداری کنید.

برنامه‌های شستشو ماشین ظرفشویی را بررسی کنید

از نکات مهمی که باید هنگام خرید بهترین ماشین ظرفشویی در نظرداشته باشید ، برنامه‌های شستشو موجود در آن است. انواع ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار برنامه‌های متفاوتی دارند که بهتر است قبل از خرید نمونه انتخابی خود این برنامه‌ها را به دقت بررسی کنید. ازجمله این برنامه‌ها می‌توان به خشک کن ، شستشوی با تاخیر ، شستشوی سریع ، آبکشی و … اشاره‌کرد.

در انتخاب ظرفیت مناسب برای ماشین ظرفشویی دقت کنید

انتخاب ظرفیت مناسب برای ماشین ظرفشویی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید بهترین ماشین ظرفشویی در نظر داشته باشید. به صورت معمولی بهترین ظرفیت برای ماشین ظرفشویی نمونه‌های بین شش تا هشت نفره می‌باشد که می‌توانید با کمک آن حدود ۷۲ پارچه از ظروف را به خوبی بشویید. این نوع از ظرفیت برای خانواده‌های چهار و پنج نفره مناسب است.

اگر خیلی اهل مهمانی دادن هستید و یا اینکه خانواده پرجمعیت‌تری دارید ، می‌توانید نمونه های دوازه نفره را خریداری کنید که می‌توانید با کمک آن حدود ۱۴۴ پارچه از ظروف را بشویید. البته لازم است بدانید هرچه ظرفیت بیشتری برای ماشین ظرفشویی انتخاب کنید، برای مواردی نظیر مصرف انرژی و مواد شوینده نیز باید هزینه‌های بیشتری پرداخت کنید.

برند مناسبی برای ماشین ظرفشویی انتخاب کنید

پیشنهاد ما به شما این است که حتما از یک برند معتبر در این زمینه خرید کنید ، زیرا قیمت ماشین ظرفشویی بالاست و نمی‌توانید بعد از مدت کوتاهی آن را تعویض کنید.

ماشین ظرفشویی با مخزن استیل انتخاب کنید

بهترین ماشین ظرفشویی مارک

بدنه داخلی ماشین ظرفشویی موجود در بازار از متریال‌های استیل و پلاستیک ساخته می‌شود. دقت کنید نمونه‌های استیل مقاومت بیشتری نسبت به پلاستیک دارند و به راحتی جرم نمی‌گیرد به همین دلیل نیز انتخاب مناسبی برای بهترین ماشین ظرفشویی هستند.

البته اگر بودجه کمی دارید ، نمونه‌های بدنه پلاستیکی انتخاب بهتری هستند زیرا قیمت ارزانتری نسبت به سایر نمونه‌های موجود در بازار دارند.

به اندازه قفسه‌ها دقت کنید

از دیگر نکات مهمی که باید برای خرید بهترین ماشین ظرفشویی در نظرداشته باشید ، اندازه قفسه‌های دستگاه می‌باشد. معمولا انواع ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار دو و یا سه قفسه دارند که یکی از آنها به راحتی جدا می‌شود. جدا شدن یکی از این قفسه‌ها این امکان را به شما می‌دهد تا وسایل بزرگتر را به راحتی در آن جا دهید.

ماشین ظرفشویی فیلتر دار بخرید

یکی از مشکلاتی که در گذشته هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی برای خانم ها پیش می‌آمد ، وجود لکه‌های آب روی ظروف بود. عدم فیلتر آب توسط دستگاه سبب بروز این نوع لکه‌ها می‌شود ، پس بهتر است هنگام خرید بهترین ماشین ظرفشویی توجه کنید که این محصول مجهز به سیستم فیلترینگ آب باشد. محصولاتی که مجهز به سیستم فیلترینگ هستند ، نه تنها می‌توانند از بروز لکه‌های آب روی ظروف جلوگیری کنند بلکه چربی ‌ها را نیز زودتر از روی ظروف پاک می‌کنند و در نهایت مواد شوینده کمتری هنگام استفاده از آن صرف خواهد شد.

به مصرف آب محصول دقت کنید

هنگام خرید بهترین ماشین ظرفشویی حتما به میزان مصرف آن دقت کنید. توجه داشته باشید کمترین آبی که ماشین‌های ظرفشویی مصرف می‌کنند در دمای ۶۵ درجه می‌باشد با این وجود هنگام خرید ماشین ظرفشویی مصرف آب تمامی مدل‌ها را با هم مقایسه کنید. امروزه محصولات برند بوش کمترین میزان مصرف آب را دارد به صورتی که بعصی از مدل‌های آن شش لیتر وبرخی دیگر هشت لیتر آب مصرف می‌کنند.

برترین برندهای تولید ماشین ظرفشویی
برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارند که ممکن است شما را در هنگام خرید ماشین ظرفشویی سردرگم کند. در ادامه به معرفی معروفترین برندهای این محصول می‌پردازیم.

بوش


بوش یکی از معروفترین برندها در زمینه تولید لوازم خانگی است که ماشین ظرفشویی تولیدی آن طرفداران زیادی دارد. اگر می‌خواهید ماشین ظرفشویی بخرید که تا مدت ها به خوبی کار کند و نیاز به تعمیر نداشته باشد ، بوش بهترین انتخاب برای شماست. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره‌کرد :

۱- مصرف آب کم
۲- ضد عفونی ظروف
۳- مجهز به خشک کن
۴- دارای برچسب انرژی+++A
 

  • ۰۰/۰۶/۲۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی