خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال خرید محصولی هستید که سبب قرار گرفتن شانه ها و ستون فقراتتان در یک راستای صاف و بدون خمیدگی شود و مشکل انحنای بدنتان را در هنگام نشستن و یا ایستادن های بلند مدت برای همیشه برطرف سازد، توصیه می کنیم به فکر خرید قوزبند برای خود و یا دیگر عزیزانی باشید که تناسب استایل آنان برایتان حائز اهمیت است. برای این منظور در ادامه این مطلب با لیست بیست همراه باشید.

نکات مهم هنگام قیمت خرید قوزبند
سایز مناسب: از آنجایی که خرید قوزبند همچون یک پوشش برای پوشیدن و همراه داشتن آن در تمامی ساعات شبانه روزی است، باید در وهله اول به دنبال خرید محصولی متناسب با سایز جسمانی خود باشید تا بتوانید بیشترین فایده را از بستن آن بدست آورید.
جنس محصول: یک قوزبند می تواند از ابر، پارچه، الیاف طبیعی، مصنوعی، نئوپرن و غیره ساخته شود. منتهای مراتب توجه داشته باشید که جنس آن از هر چیزی هم که باشد در وهله اول بایستی ضد حساسیت در برابر پوست شما باشد و از قابلیت شستشوی آسان نیز برخوردار باشد.
قابلیت تنظیم: از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید یک قوزبند مناسب توجه به قابلیت تنظیم تسمه های متصل به محصول است. با وجود این تسمه ها شما حتی اگر موفق به پیدا کردن یک سایز مناسب برای استفاده خود نیز نشوید، می توانید از سایزهای دیگر استفاده کرده و با تنظیم بندها و یا همان تسمه های متصل به آن، اندازه قوزبند را متناسب با نیم تنه بالایی خود کنید.
تناسب موضعی: بعضی از قوزبندها تنها برای رفع انحنای شانه ها و برخی دیگر برای رفع قوز ستون فقرات طراحی شده و تعدادی دیگر نیز بصورت کلی تمام قسمت های نیم تنه بالایی بدن را تحت پوشش خود قرار می دهند و به همین خاطر است که باید در خرید قوزبند خود حتما به موضع مصرفی آن توجه نمایید. لازم به ذکر است برخی از این نوع محصولات را می توان از روی لباس و برخی دیگر را از زیر لباس بست و استفاده کرد.
راحتی در استفاده: یادتان باشد مهمترین نکته ای که در خرید قوزبند باید به آن توجه داشته باشید، استفاده راحت و حس رضایت از پوشیدن آن است. قوزبندها محصولاتی هستند که شاید شما مجبور به استفاده شبانه روزی از آن ها شوید و به همین خاطر حتما باید نسبت به استفاده از آن ها دارای حسی خوشایند باشید؛ در غیر این صورت جز کوفتگی و بدن درد چیز دیگری عایدتان نخواهد شد!
قیمت قوزبند: قیمت قوزبند با توجه به اسم برند، کیفیت ساخت، موضع قابل استفاده و جنس آن تعیین می شود و با اینکه معمولا توصیه می شود افراد بدون مشورت با پزشک متخصص اقدام به استفاده از این قبیل محصولات سلامتی نکنند و ما هم همین نکته را گوشزد می کنیم، اما به هر حال به ارائه نکات مهمی در خرید یک قوزبند مناسب و باکیفیت در این مطلب برایتان پرداخته ایم که قطعا مورد استفاده تان واقع خواهد شد.
تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید قوزبند مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ قوزبند ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این قوزبندها  از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

  • ۰۰/۰۴/۰۶
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی