خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

در این مقاله از وب سایت جفت هیچ بهترین روش های افزایش بازدید استوری اینستاگرام را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

یکی از بهترین قابلیت های اینستاگرام که از گذشته تاکنون در دسترس کاربران بوده و در حال حاضر امکانات بیشتری نیز به آن افزوده شده است، استوری می باشد. در استوری می توان عکس و یا ویدیوهای ۱۵ ثانیه ای را آپلود نمود و به طور معمول، بازدید بیشتری نسبت به پست ها دریافت می کند.

همچنین اگر اکانت تجاری با بیشتر از ۱۰ هزار فالوور داشته باشید، اینستاگرام این امکان را به شما می دهد که لینک دلخواه خود را درون استوری قرار دهید و کاربران را از این طریق به صفحه ی مورد نظر خود هدایت نمایید. این کار می تواند برای تبلیغ و افزایش فروش کسب و کار شما بسیار مفید واقع شود.

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

معرفی بهترین روش های افزایش بازدید استوری اینستاگرام
در این بخش از مطلب، بهترین و پرکاربردترین راهکارهایی را که با استفاده از آنها می توانید بازدید استوری های اینستاگرام خود را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهید، به شما معرفی خواهیم کرد.

تبلیغات
یکی از مهم ترین راه های افزایش بازدید استوری و همچنین افزایش فالوور اینستاگرام، تبلیغات می باشد. در این روش که معمولا با هزینه های سنگین نیز همراه است، یک یا چندین پیج به صورت همزمان (تبلیغات گسترده) تبلیغ پیج شما را بر عهده می گیرند؛ اما همان طور که اشاره شد، غالبا با هزینه های قابل ملاحظه ای همراه بوده و برای برخی از کاربران به صرفه نیست.

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

البته با مقداری جستجوی بیشتر شاید بتوانید تبلیغاتی به صرفه تری نیز پیدا کنید و سفارش خود را به آنها محول کنید؛ اما روش های دیگری نیز وجود دارند که هزینه ای به دنبال ندارند و در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

استفاده از هشتگ در استوری (افزایش بازدید استوری)
به کار بردن هشتگ در استوری از جمله بهترین روش های افزایش بازدید استوری اینستاگرام محسوب می شود. به عنوان مثال اگر شما یک هشتگ پرمخاطب را در استوری خود قرار دهید، این امکان را فراهم می کنید تا با سرچ شدن هشتگ مورد نظر توسط سایر کاربرانی که پیج شما را تاکنون فالو نکرده اند، استوری شما برای آنها نیز نمایش داده شود.

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

اینستاگرام این اجازه را به کاربران می دهد که حداکثر تا ۱۰ هشتگ مختلف را در استوری خود قرار دهند. همچنین می توانید رنگ این هشتگ ها را با تصویر پس زمینه ی استوری خود یکسان در نظر بگیرید تا در معرض دید نباشد و استوری را شلوغ نکند. با استفاده از هشتگ های پرمخاطب و مرتبط با کسب و کارتان، می توانید بازدید استوری و فروش خود را افزایش دهید.

به کار بردن هشتگ های ترند
هشتگ های ترند به هشتگ های خاصی گفته می شود که به صورت مقطعی و بر اساس یک خبر یا واقعه ی مهم پدید می آیند و در مدت زمان کوتاهی، بسیار مورد توجه قرار می گیرند. با بهره گیری بجا و به موقع از هشتگ های مذکور در استوری های خود، می توانید بازدیدهای آنها را به طور چشمگیری افزایش دهید؛ اما به خاطر داشته باشید که هشتگ های ترند، عمر مفید کوتاهی دارند.

استفاده از لوکیشن (موقعیت مکانی)
حتما موقعیت مکانی خود را نیز در استوری هایتان وارد کنید؛ این عمل باعث می شود استوری های شما در نتایج جستجوی مرتبط با لوکیشن مورد نظر نیز قرار گرفته و برای کاربران بیشتری نمایش داده شود.

داشتن برنامه و تقویم محتوایی مشخص
داشتن یک برنامه ی زمانی مناسب و هدفمند برای ارسال پست و استوری اینستاگرام، می تواند تاثیر به سزایی در افزایش بازدید آنها به دنبال داشته باشد. فواصل استوری گذاشتن شما نباید خیلی طولانی و یا خیلی کوتاه باشد.

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

شناسایی زمانی که مخاطبان بیشترین فعالیت را در اینستاگرام دارند (افزایش بازدید استوری)
در هر حوزه ای که فعالیت می کنید، لازم است مخاطبان هدف و کاربرانی که به کسب و کار شما علاقه مند هستند را شناسایی کنید. در قدم بعدی تحقیق کنید که این افراد، بیشتر در کدام روزهای هفته و چه ساعاتی از شبانه روز، فعالیت بیشتری در اینستاگرام دارند؛ و استوری های خود را درست در همان زمان های طلایی منتشر کنید. در این صورت بدون شک استوری شما بهتر در معرض دید قرار می گیرد و بازدید بیشتری دریافت خواهد کرد.

اگر از اکانت تجاری یا همان بیزینس پروفایل استفاده نمایید، اینستاگرام یک سری امکانات مفید و کاربردی در مورد نحوه ی فعالیت فالوورهای شما در اختیارتان قرار می دهد و به کمک این اطلاعات، می توانید رفتار کاربران خود را تحلیل کنید.

  • ۰۰/۰۴/۰۷
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی