خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

شب عروسی چیست؟ اموزش رابطه شب اول ازدواج  آیا با آداب و رسوم شب عروسی آشنا هستید؟ اولین رابطه جنسی برای زن و شوهر همان شب انجام می شود. طبق آداب و رسوم این شب ، جشن عروسی در همان شب برگزار می شود. خواه شب عروسی باشد یا شب دیگری ، زوجین باید لحظاتی را بدانند. زیرا احساسی که دو فرد در اولین رابطه احساس می کنند ، در آینده رابطه زناشویی آنها تأثیر زیادی دارد. بنابراین نگرانی های این زوج درباره امشب قابل درک است. اولین شرط یک رابطه خوشایند کنار آمدن با اضطراب و نگرانی است. بنابراین اگر احساس می کنید از اضطراب زیادی رنج می برید ؛ به یاد داشته باشید که قبل از هر اقدامی به فکر راهی برای کاهش اضطراب خود باشید. برای اطلاعات در مورد نحوه درمان اضطراب اینجا را کلیک کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در شروع کار در شب عروسی آورده شده است.


 

شب عروسی اصولاً اولین رابطه جنسی با نفوذ زوجین است و معمولاً در شب عروسی رخ می دهد. طبق یکی از آداب و رسوم قدیمی ، پدر دختر عروس و داماد را جلوی اتاق نگه می دارد و مادر زن پشت اتاق می ایستد تا دستمال را به داماد برساند. این به معنای از بین رفتن بکارت است. در فرهنگ مدرن در برخی از شهرها این رسوم فراموش شده و بسیاری از زوجین اولین رابطه جنسی خود را قبل از شب عروسی انجام می دهند. پیشنهاد می کنیم مقاله رابطه جنسی را در این زمینه بخوانید.


 
اینفوگرافی شب عروسی


انتظارات برای یک شب عروسی
یکی از مهمترین انتظاراتی که زوجین در طی اولین رابطه جنسی خود دارند حذف هیمن است. علامت مهم این امر ، خون خارج شده از واژن است. هایمن یک چین غشایی است که درست در قسمت ورودی واژن قرار دارد و انواع و اشکال مختلفی دارد. هایمن فقط یک غشای نازک است ، اما دختران معمولاً هنگام پارگی انتظار درد زیادی دارند ، یا مردان فکر می کنند برای از بین بردن آن فشار زیادی لازم است. این افکار باعث نگرانی زوجین در شب عروسی می شود. برای آگاهی از اهمیت و چالش های مداحی مداحی کلیک کنید.

واقعیت این است که اگر با معاشقه رابطه جنسی را شروع کنید و زن تحریک جنسی شود و واژن خیس شود ، نفوذ آسان ، بدون درد و حتی در بعضی موارد بدون خونریزی انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد تحریک جنسی کلیک کنید.

 

هیچ شب خونریزی از زن در شب عروسی وجود ندارد
نکته مهم در مورد هایمن این است که وجود خونریزی به معنای باکره بودن شوهر شما نیست و نبود آن به معنای باکره نبودن او است. زیرا ممکن است بسیاری از افراد علی رغم بکر بودن در شب عروسی خونریزی نکنند. انواع مختلفی از هایمن وجود دارد و برخی از آنها پاره نمی شوند و خونریزی نمی کنند. برخی نیز به دلایل ژنتیکی بدون یک هایمن متولد می شوند. برای اطلاعات در مورد روشهای صحیح رابطه جنسی کلیک کنید.

بنابراین چگونه می توانید اعتماد و صداقت را برای ساختن یک زندگی مشترک ایجاد کنید؟ مشاوره و شناخت همسر آینده از نامزدی تا ازدواج از جمله راه های اعتماد سازی است. در این راستا ، مطالعه مقاله "تعهد به ازدواج" می تواند برای درک بهتر همسر آینده مثر باشد.

 

اضطراب در شب اول عروسی
همانطور که گفته شد ، مسئله بکارت دلیل اصلی نگرانی زنان در شب عروسی است. از طرف دیگر ترس از درد و خونریزی ، کمبود خونریزی دختران را نگران می کند. این مشکلات با دانستن انواع سرودها و آموزش جنسی حل می شود. مردان همچنین باید توجه داشته باشند که زنان بکر به هیچ وجه نمی توانند خونریزی کنند. برای اطلاعات در مورد انواع هایمن ، کلیک کنید.

شب عروسی آیا اشک ریختن هایمن دردناک است؟
واقعیت این است که از دست دادن هایمن لزوماً با درد همراه نیست. درد علاوه بر منشأ جسمی ، منشأ روانشناختی نیز دارد. شخصی که انتظار درد زیادی دارد ، بدن خود را جمع می کند و از هر محرک کوچکتر از آنچه واقعاً است قدردانی می کند. این انقباض عضلات به خودی خود به دشوارتر شدن و دردناک شدن نفوذ کمک می کند.

بنابراین بهترین راه این است که وقتی آرامش بیشتری دارید نفوذ خود را انجام دهید. اضطراب و خستگی می تواند استرس شما را افزایش دهد. در حالت آرامش و پس از یک معاشقه مناسب ، که منجر به تحریک روحی و جسمی طرفین شود ، وارد شوید. همچنین ، خواندن این مقاله به شما کمک می کند تا علل و درمان این ترس را درک کنید.

  • ۰۰/۰۴/۱۹
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی