خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

کاور فرش را واقعا لازم داریم؟ این روزها قیمت فرش حتی فرش ماشینی هم سرسام آور شده است. برای اینکه فرش تان آسیب نبیند، باید روی آن را با پارچه ای بپوشانید. قدیمها خانمهای خانه روی فرش ملحفه پهن میکردند. این روش اگرچه زیبایی خانه را از بین میبرد یک مشکل دیگر هم داشت. بافت الیاف ملحفه نازک است و اگر چیزی روی آن بریزد فرش خراب می شود. این روزها صنعت نساجی مشکل تمیز ماندن فرش را حل کرده است. انواع روفرشی جدید در بازار موجود است. در این مطلب چیدانه درباره این کالای مفید و کاربردی بیشتر میخوانید.


خرید روفرشی چیست؟
روفرشی پارچه‌ای با بافت ضخیم است که مثل فرش طرح‌های جذاب و زیبا دارد. اگر فرش دست‌باف یا ماشینی دارید و نمی‌خواهید کثیف و لک‌‌آلوده شود؛ باید یک کاور فرش خوب بخرید تا از قالی‌تان که این همه پول برای‌اش داده‌اید، محافظت کند.


کاور فرش به چه درد می‌خورد؟
روفرشی یا کاور فرش صرف‌نظر از طرح زیبایش، سبب حفاظت از فرش گران‌قیمت شما می‌شود. البته اگر قالی عیبی هم داشته باشد، با انواع روفرشی جدید می‌توان، این نقایص را پوشاند.

blog post
کاور فرش زکسیس
کاور فرش جدید


مزایای استفاده از روفرشی
محافظت رنگ فرش از تابش نور خورشید و ایجاد رنگ‌پریدگی
پوشاندن عیوب فرش
پیش‌گیری از لک شدن فرش
پیش‌گیری از کثیفی و خاک گرفتن فرش
کاهش مرتبه‌های نیاز به شستشوی فرش در سال
جلوگیری از سائیدگی بافت فرش
تنوع طرح‌ها و مدل‌ها برای کف منزل
روکش موقت برای مواقع مهمانی که نمی‌خواهید فرش را جمع کنید
blog post
کاور فرش زکسیس
کاور فرش جدید


انواع کاور فرش
اگر می‌خواهید روفرشی جدید بخرید باید در نظر داشته باشید کهتولید کننده عمده این کالا، مدل‌های بسیار متنوعی را به بازار عرضه می‌کند؛ برای آشنایی بیشتر با این سبک‌ها و جنس‌ها می‌توانید این مطلب را تا انتها بخوانید یا با مراجعه حضوری به شوروم زکسیس، از کارشناسان این شرکت درباره انتخاب کاور فرش کمک بگیرید.

  • ۰۰/۰۴/۰۶
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی