خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

به گفته این ستاره ، هر شخص بسته به تخیلات جنسی یا تخیلات جنسی خود ، تصویری از رابطه جنسی را در ذهن خود تجسم می کند.این تصویر دقیقاً عاملی است که فرد در صورت انجام رابطه جنسی از آن لذت می برد. در نتیجه ، ممکن است رابطه رو در رو برای یک فرد خوشایند باشد اما برای شخص دیگر خوشایند نباشد ، یا برخی از افراد از دیدن عکس العمل همسران خود لذت ببرند ، بنابراین باید انتخاب کنند که شوهرشان را بجای کسی که پشت شوهرش است ، ببینند. یا او و یا گاهی اوقات مردم از لذت طرف مقابل لذت می برند و برخی از افراد فقط به لذت خود اهمیت می دهند ، ممکن است فردی به موقعیت نزدیک که مرد در آن قرار دارد و زن در بالای او قرار دارد و دیگران بالعکس علاقه مند باشد ، علاوه بر این دولت همجواری با مکان و زمان همجواری نیز شرایط فوق را دنبال می کند.

پوزیشن های مختلف دخول برای رابطه جنسی بهتر
روش عادی: طبق آمار کامنر ، حدود 80٪ زوجین عادت یا استفاده از این روش را دارند ، در این حالت زن به پشت دراز می کشد ، باسن خود را باز می کند و زانوهای خود را کمی خم می کند در حالی که مرد بین رانهایش دراز کشیده است. زن دراز کشیده و پس از نفوذ در آلت تناسلی مرد روی آن می خوابد در حالی که نقطه استراحت روی زانوها قرار دارد.

روش صلیبی: (روش X) بعد از پیچ و خم ، وقتی زن وارد می شود ، او به پشت دراز می کشد و پاهای خود را دراز می کند ، پس از آن مرد در یک طرف زن می خوابد به طوری که بدن او با زن زاویه 60 درجه ایجاد می کند بدن ، اکنون بالاتر از پایین. در این حالت ، زن پایی را که نزدیک به مرد است بلند می کند و آن را روی ران های مرد قرار می دهد و پس از آن مرد آن را در لابیای زن قرار داده و وارد می شود. به این ترتیب زن بیشتر تحریک جنسی می شود.

روش پاهای منحنی: در این حالت ، زن به پشت دراز می کشد و پاهای خود را کاملا روی شکم یا شانه های مرد قرار می دهد. برای خانم های قوی ، روی کمر یا کمر مرد قرار می گیرد و مرد هنگام ورود می تواند دستان خود را پشت زانوهای زن قرار دهد. (روش فوق یکی از بهترین راههای رابطه جنسی و صمیمیت محسوب می شود و در مراکز مشاوره توصیه می شود. این روش برای خانمهای باردار نیز مفید است اما در بارداری جداگانه باید از این روش خودداری شود. این روش برای مردان کوتاه آلت تناسلی مرد نیز مناسب است).

وضعیت نشستن: مرد در پایین است و زن بالای مرد است و آلت تناسلی را به واژن او وارد می کند و با حرکت عقب و جلو یا بالا و پایین بدن ، عمل مقاربت را کنترل می کند.

روش زانو زدن زن: در این حالت زن زانو می زند و به جلو خم می شود یا سر خود را روی بالش می گذارد و مرد بین پاهای زن وارد می شود ، در این حالت نفوذ عمیق و راحت است ، اما برای مردان و زنان چاق است. استفاده از این روش برای تجویز ترکیب نامناسب است که اکیداً توصیه نمی شود.

شرایط جنسی در دوران بارداری
موقعیت زن: این حالت در دوران بارداری بسیار مفید است. شوهر خود را بین پاهای خود قرار دهید تا او به پشت دراز بکشد. در این حالت فشاری به شکم وارد نخواهد شد و می توانید عمق نفوذ را کنترل کنید.

رابطه جنسی عقب ، رابطه جنسی به سبک سگ: روی زانو و آرنج بنشینید و شریک زندگی شما زانو بزند و از پشت به واژن نفوذ کند. استفاده از بالش از شکم شما حمایت می کند.

نفوذ پهلو به پهلو و واژن (قاشق): با همسرتان به پشت دراز بکشید. در این حالت ، نفوذ از طریق پشت واژن صورت می گیرد. با پیشرفت بارداری ، داشتن چند بالش به شما کمک می کند تا از وضعیت بدن خود حمایت کنید. نفوذ با این روش عمق کمتری خواهد داشت و بهتر خواهد بود ، زیرا در ماه های اخیر فشار عمیق ناخوشایند خواهد بود.

حالت های دیگر مانند ایستادن (زن رو به دیوار است) و صمیمیت بدون نفوذ است.

آموزش جنسیت و ماساژ جنسی برای خانمها و آقایان
بهترین موقعیت های جنسی در دوران بارداری
بیشتر موقعیت های جنسی تا زمانی که احساس راحتی کنید مناسب هستند. سعی کنید با پیشرفت بارداری بهترین موقعیت را برای خود پیدا کنید. به عنوان مثال ، بهتر است به جای خوابیدن به پشت ، کنار همسرتان یا در حالت رو به بالا یا در مقابل شوهر خود بنشینید.

وضعیت جنسی زن و مرد پس از صمیمیت
وضعیت بدن مردان پس از انزال و مقاربت: معمولاً مردان پس از رابطه جنسی احساس خواب آلودگی و کبودی می کنند ، این کاملا طبیعی است. بسیاری از مردان دقایقی یا حتی چند ساعت پس از مقاربت تحریک نمی شوند و دوباره نعوظ ندارند ، این یک روند کاملا طبیعی است و نشانه بیماری یا اختلال عملکرد جنسی نیست. معمولاً اگر بعد از رابطه جنسی به مردی حرف عاشقانه بزنید ، آنها فقط تأیید می کنند. مردان ممکن است پس از مقاربت به طور موقت از نظر عاطفی کمی سرد شوند که همانطور که گفته شد موقتی است. مردان انتظار دارند اندکی پس از رابطه جنسی فکر کنند و معمولاً علنی تر فکر می کنند. تمرکز ذهنی مردان پس از مقاربت و انزال بهبود می یابد.

  • ۰۰/۰۴/۲۰
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی