خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

افت در فالوورهای اینستاگرام به این معنی است که توسط کاربران دنبال می شوید. اما قطعاً هیچ چیز غیر معقولی در مدیریت رسانه های اجتماعی وجود ندارد. یکی از رایج ترین مشکلاتی که هر کسب و کاری می تواند با آن روبرو شود از دست دادن فالوور در اینستاگرام است. این می تواند تا حدودی طبیعی و بدون دردسر باشد ، اما گاهی اوقات برندها از افت منظم فالوورهای اینستاگرام خبر می دهند که این مسئله باعث نگرانی برندها می شود. وب سایت Squarelovin گزارشی در این زمینه ارائه داد و دلایل کاهش فالوور اینستاگرام را بررسی کرد! در این مقاله ، به این دلایل و استراتژی های مرتبط خواهیم پرداخت.

دلایل کاهش فالوور اینستاگرام چیست؟

یکی از اشتباهاتی که برخی مشاغل هنگام مدیریت اینستاگرام مرتکب می شوند ، ایجاد محتوای تبلیغاتی است. منظور از محتوای تبلیغاتی این است که شرکت ها فقط محصولات یا خدمات خود را تبلیغ می کنند و این پست ها برای مصرف کنندگان کاربرد چندانی ندارد. به شرطی که کاربران یک صفحه اینستاگرام را دنبال کنند تا از مطالب مفید و ارزشمند آن استفاده کنند! دقیقاً همین امر منجر به کاهش دنبال کنندگان اینستاگرام در برخی مشاغل می شود.

قطره ای از دنبال کنندگان اینستاگرام

البته الگوریتم های جدید اینستاگرام همچنین به دنبال حذف فالوئرهای غیر تعاملی هستند. به عبارت دیگر ، اگر پیروانی در صفحه شما باشد که پست شما را دوست نداشته باشد یا برای شما نظر ارسال کند ، آن را حذف می کند. اما منظور ما این است که صفحه شما به تازگی از کاربران غرق شده است ، که بازاریابی تجاری را با مشکل مواجه می کند.

براساس آزمایشات انجام شده و س theالات پاسخ داده شده توسط کاربران ، مشخص شد که بیشتر کاربران به دلیل خاصی صفحه شما را دنبال می کنند! اما این بدان معنا نیست که آنها برای همیشه پیروان شما باقی خواهند ماند. در واقع ، کاربران به دنبال محتوای ارزشمند هستند و اگر صفحه شما محتوای مفیدی برای کاربران نداشته باشد ، شما را لغو می کنند. مهمترین دلیل کاهش صفحات این برند این است که آنها فقط در تولید محتوای تبلیغاتی تلاش می کنند و انتظار دارند فروش آنها افزایش یابد. نتیجه دقیقاً برعکس است و منجر به کاهش تعداد دنبال کنندگان صفحه می شود.

اگر تعداد پست ها را به کیفیت آن ترجیح دهید ، با افت فالوور اینستاگرام روبرو خواهید شد!

مسئله بعدی که برخی از مشاغل از آن چشم پوشی می کنند کیفیت محتوا است. بسیاری از صفحات فقط به دنبال کمیت هستند و می خواهند کاربرانشان همیشه با پست های جدید روبرو شوند! اگرچه کیفیت پست ها برای کاربران بسیار مهمتر است و بدون ارسال پست های با کیفیت ، شما نمی توانید پیروان خود را حفظ کنید و در آینده آنها را افزایش دهید. به عنوان مثال ، صفحاتی که روزانه ۳ پیام در صفحه خود ارسال می کنند ، ممکن است به خوبی صفحاتی که هفته ای یک بار منتشر می کنند ، نباشد!

انواع هشتگ در اینستاگرام و مارک تجاری به ما کمک می کند

اگر می خواهید فالوور خود را حفظ کنید و نمی خواهید با مشکل از دست دادن فالوور در اینستاگرام مواجه شوید ، پیشنهاد می کنم کیفیت را در مرحله اول و کمیت را در مرحله بعدی در نظر بگیرید. البته این به معنای طولانی بودن فاصله زمانی بین دو پست شما نیست ، بلکه شما پست های خود را در فواصل کوتاه منتشر می کنید. به عنوان مثال ، ۳ بار در هفته پست های با کیفیت و ارزشمند ایجاد کنید تا بتوانید به افزایش فالوورهای اینستاگرام خود کمک کنید.

همچنین ، پست های شما باید کاملاً مربوط به صفحه باشد! به عنوان مثال ، یک صفحه فروش موبایل نباید شامل پست های طنز یا سیاسی باشد. این پست ها ممکن است تعامل خوبی داشته باشند ، اما در نهایت منجر به مارک تجاری و افزایش فروش شما نخواهد شد!

چه پست هایی کاربران را آزار می دهد؟

Sprout Social به طور واضح سوالات خود را از کاربران می پرسد تا بفهمد کدام پست ها کاربران را آزار می دهد و کدام یک را دوست دارند! نتیجه به شرح زیر بود:

 

طبق نتایج این مطالعه ، بدترین پست هایی که باعث عصبانیت مصرف کنندگان می شود پست های تبلیغاتی است. به زبان ساده ، صفحاتی که بیشتر محتوای تبلیغاتی دارند محبوبیت زیادی در بین کاربران ندارند! این مورد توسط ۶۰٪ از مصرف کنندگان تأیید می شود.

مورد دیگری که باعث تحریک مصرف کنندگان می شود اصطلاحات اصطلاحات معاصر است. مارک های معتبر همیشه به طور رسمی صحبت می کنند و در پست های خود اصطلاحات اصطلاحی و غیر رسمی جایی ندارند.

مسئله مهم دیگری که مصرف کنندگان را نگران می کند عدم توانایی در انتقال هویت برند است! مارک معتبر باید بتواند هویت خود را به مصرف کنندگان ارائه دهد و این دقیقاً به تولید محتوای مربوط به برند شما بستگی دارد.

به عنوان مثال ، نایک ، یک برند لباس ورزشی ، پست ورزشکارانی را که از این مارک استفاده می کنند در صفحه خود به اشتراک می گذارد. وقتی یک کاربر عادی وارد صفحه این برند می شود و نشریات خود را می بیند ، به راحتی می فهمد که این برند به لباس ورزشی مربوط است. اگر مارک معتبری هستید یا می خواهید به یک برند معتبر تبدیل شوید می توانید از این روش استفاده کنید!

از طرف دیگر ، نشریات نامناسبی که در صفحه مارک تجاری منتشر می شوند ، موجب آزار مصرف کنندگان می شوند. در صفحات لباس ، اغلب دیده می شود که آنها در تلاشند پست های سرگرم کننده و خنده دار ارسال کنند!

با این حال ، چنین نشریاتی مربوط به این برند نیستند و فقط باعث تحریک مصرف کنندگان می شوند. گزارش ها نشان می دهد که ارسال پست های غیر مرتبط بیشترین دردسر را برای کاربران ایجاد می کند و باعث دردسر کاربران می شود.

به عبارت دیگر ، هر برند تصویری از خود را در ذهن مصرف کنندگان ایجاد می کند و محتوای نامناسب این تصویر را از مصرف کننده می گیرد. این مشکل باعث ناراحتی کاربران می شود که در نهایت منجر به کاهش دنبال کنندگان اینستاگرام خواهد شد.

برای جلوگیری از این مشکل ، هدف خود را از کار در شبکه های اجتماعی نشان دهید. شما همچنین باید با تجزیه و تحلیل صفحه اینستاگرام خود این هدف را دوباره ارزیابی کنید و ببینید آیا در مسیر درستی هستید یا خیر!

از طرف دیگر ، به نظر می رسد تفاوت ایجاد محتوای ارزشمند و تبلیغات در اینستاگرام دقیقاً همان هدفی است که شما برای آن تعیین کرده اید. حتی اگر هدف شما در هنگام استفاده از اینستاگرام افزایش فروش و تبلیغات باشد ، محتوای شما باید حس ارزشمندی را برای کاربران ایجاد کند.

  • ۰۰/۰۲/۰۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی