خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

چگونه فایل‌های Word را به PDF تبدیل کنیم؟!

در این مقاله ، شما می آموزید که چگونه WORD را به PDF در رایانه خود تبدیل کنید ، مبدل Word به PDF را در تلفن خود بارگیری کنید و Word را به صورت آنلاین به PDF تبدیل کنید.

وقتی می خواهیم فایلی را ذخیره کنیم که بعداً بتوانیم به راحتی مشاهده کنیم یا در اینترنت به اشتراک بگذاریم ، فایل های PDF بهترین گزینه برای ما هستند. این افزونه به کاربران امکان می دهد اسناد خود را بدون هیچ گونه دردسر و قالب بندی ذخیره کنند و به سایر کاربران امکان می دهد تا فایل PDF هر سیستم را به راحتی راه اندازی و مشاهده کنند. به همین دلیل ، ذخیره نسخه های نهایی فایل های Word به عنوان فایل PDF می تواند یکی از بهترین ایده های موجود باشد.

ذخیره فایل Word با پسوند PDF در نرم‌افزار Word

روش اول:
۱- مقاله یا سند خود را تهیه کنید.

۲٫ گزینه File را کلیک کنید ، و سپس گزینه Save As را انتخاب کنید.

۳- برای پرونده خود نامی انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که اسمی که انتخاب کرده اید آسان و قابل درک است. انتخاب نام با استفاده از اعداد یا حروف ناشناس ، شانس شما را برای باز کردن این پرونده در آینده کاهش می دهد یا حتی ممکن است هنگام ارسال آن از طریق ایمیل ، شما را آزار دهد. رها کردن.

۴- گزینه Save as a Type را انتخاب کرده و سپس گزینه PDF را انتخاب نمایید.

۵- همچنین از گزینه Standard می‌توانید برای پرینت و یا نشر در اینترنت و یا از گزینه Minimum فقط جهت نشر در اینترنت استفاده کنید.

۶- بر روی گزینه Save کلیک کنید.

تبدیل ورد به پی دی اف با word

روش دوم:
۱- مقاله یا سندی را که می خواهید در آینده چاپ کنید آماده کنید.

۲- گزینه File و سپس Export را انتخاب کنید.

۳- از منوی بازشده، گزینه  Create PDF/XPS را برگزینید.

۴- گزینه Publish را انتخاب کنید.

Word یک فایل PDF از فایل اصلی ایجاد می کند و آن را به طور پیش فرض در پوشه فعلی به همین نام ذخیره می کند

word to pdf export

سایت تبدیل ورد به پی دی اف

اما اگر به نرم افزار Word دسترسی ندارید ، روش های دیگری برای تبدیل Word به PDF خواهید داشت ، یکی از این روش ها استفاده از سایت های تبدیل فایل است. فایل Word مورد نظر را بارگذاری کرده و پس از تبدیل در قالب PDF بارگیری کنید. برای این کار می توانید از سایت های زیر استفاده کنید:

تبدیل ورد به پی دی اف آنلاین با سایت SmallPdf

با ورود به این لینک از قسمت Choose Files می‌توانید فایل ورد را از سیستم خود انتخاب کنید، سپس فایل به صورت خودکار به پی‌دی‌اف تبدیل می‌شود و در آخر باید گزینه Download Pdf را بزنید تا فایل PDF در سیستم شما ذخیره شود.

آموزش تبدیل ورد به پی دی اف

تبدیل ورد به پی‌دی‌اف آنلاین با سایت Ilovepdf

سایت Ilovepdf یکی دیگر از سایت‌های مرجع برای تبدیل ورد به پی دی اف، است که از این لینک می‌توانید وارد آن شده و با انتخاب گزینه Select WORD files فایل ورد خود را به پی‌دی‌اف تبدیل کرده و در آخر گزینه Download Pdf را بزنید.

روش تبدیل ورد به پی دی اف

تبدیل ورد به پی دی اف در گوشی

با استفاده از سایت های آنلاین ، می توانید فایل های Word را به راحتی در هر سیستم عامل به PDF تبدیل کنید. همچنین می توانید با نصب نسخه موبایل Word ، پرونده های خود را بصورت PDF ذخیره کنید ، اما اگر به دنبال نرم افزار Word به صورت PDF بر روی تلفن خود هستید ، می توانید از برنامه های زیر استفاده کنید:

برنامه Word to PDF Converter

برای این منظور می توانید از برنامه Word to PDF Converter استفاده کنید ، هیچ کاربرد خاصی در این برنامه وجود ندارد و با استفاده از آن می توانید فقط فایل های Word خود را به PDF و فایل های PDF خود را به Word تبدیل کنید. این برنامه سبک وزن بیش از ۵ میلیون بار از Google Play بارگیری شده است.

  • ۰۰/۰۲/۱۵
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی