خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

مطمئناً شما می خواهید بدانید چه کسی شماره ما را در تلگرام دارد و آن را نگه داشته است ، با چه نامی ثبت شده است یا ما در لیست چه کسانی هستیم. اینها سوالاتی است که در زیر به آنها پاسخ خواهیم داد.

نحوه فهمیدن کسانی ک شماره ما را دارند در تلگرام

بگذارید ابتدا با گفتن این نکته شروع کنم که برای اطلاع از چنین مشکلاتی هرگز هزینه ای پرداخت نکنید و برنامه هایی را که ادعا می کنند چنین کاری را نصب نکنید. نیازی به نصب این برنامه ها نیست زیرا 100٪ کار نمی کنند ، فقط کافی است وقت بگذارید و مطالب زیر را بخوانید.

استفاده از تلگرامی که مخاطبین دوطرفه را نشان میدهد

ساده ترین راه این است که برنامه Telegraph را نصب کنید و سپس با حساب خود وارد شوید. حالا به سراغ مخاطبین خود بروید و هرکسی نمادی مانند شمایل جلوی نام خود داشته باشد به این معنی است که شما را نیز شمرده و نجات داده است.

چگونه بفهمیم چه کسانی شماره ما را در تلگرام دارند

اونایی که جلوی اسمشون این آیکون نیست یعنی شمارو تو مخاطبین خود ندارند. البته من به عنوان نمونه تلگراف و مثال زدم و شما میتونید از برنامه های مشابه هم استفاده کنید.

فهمیدن چه کسی شماره ما را دارد با Share my Contact

ابتدا مخاطب را حذف کرده و به طور موقت از لیست خود خارج کنید ، به کنار PV بروید و روی سه نقطه بالا کلیک کنید. اگه Share my Contact  ظاهر شود ، به این معنی است که فرد شما را حساب نمی کند.

این روش ممکن است برای به روزرسانی های آینده جواب ندهد ، اما در هر صورت با روش اول می توانید به راحتی متوجه شوید

شماره در تلگرام دیده میشود

چرا بعضی اکانتا شمارشون برای من معلومه!!!

در قسمت حریم خصوصی و امنیت در قسمت شماره تلفن تلگرام ، جایی که می توانید تعیین کنید چه زمانی آنها می توانند شماره شما را ببینند و آن را مشاهده کنند ، سه گزینه وجود دارد که می توانید برای نشان دادن شماره خود تغییر دهید و برای همه یا افراد خاص نیز می توانید مخفی شوید یک عدد.

برید رو پروفایل کسی که قصد دارید چک کنید آیا شمارو در مخاطبین داره یا نه، حالا اینجا اگه شماره طرف برای شما افتاده باشه دو حالت دارد

، یا شماره خود را برای همه به نمایش گذاشته یا اینکه فقط برای مخاطبین اینکارو کرده! وقتی تو پروفایلش add this to contacts را بالای صفحه ندیدین ولی شماره طرف براتون افتاده یعنی فرد مورد نظر شمارش و برای همه به نمایش گذاشته و ربطی نداره که شما جز مخاطبینش باشی یا نه!

اما شماره کشور به شما تعلق گرفته است ، به این معنی است که فرد مورد نظر شمارش شده و به همه نشان داده شده است ، و این مهم نیست اگر شما یکی از مخاطبین او هستید. یا نه!

  • ۰۰/۰۲/۱۵
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی