خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

Snapchat بهترین و جذاب ترین راه برای به اشتراک گذاشتن لحظات خود با دوستان و آشنایان است. برای نصب و بارگیری SnapChat ، بروزرسانی جدید اندروید جدید ۲۰۲۱ ، با ما همراه باشید.

دانلود برنامه اسناب چات

Snapchat را نصب و اجرا کنید ، عکس یا فیلم خود را بگیرید ، متن را روی آن قرار دهید و سپس آن را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید. به همین راحتی! عکس ها و فیلم هایی که برای اسنپ ارسال می کنید Snap نامیده می شوند. همچنین می توانید از فیلترها ، لنزها ، شکلک ها و دیگر جلوه های جذاب Snapchat برای عکس ها و فیلم های خود استفاده کنید.

SnapChat یکی از قدیمی ترین سیستم عامل های به اشتراک گذاری پرونده رسانه های تلفن همراه است که توسط Snap Inc توسعه یافته است. با بارگیری و نصب اسنپ چت ۲۰۲۱ و مشاهده آن ، می فهمیم که بیشتر ویژگی هایی که در اینستاگرام دیده ایم از این برنامه الگو گرفته اند.

یکی از ویژگی های جالب اسنپ چت امکان تعریف زمان دلخواه برای نمایش عکس ها و فیلم های شما برای گیرندگان است ، که آنها فقط تا زمان دلخواه و پس از پنهان شدن زمان در سرورهای اسنپ چت می توانند عکس ها و فیلم ها را مشاهده کنند. برنامه جدید اسنپ چت بیش از یک میلیارد بار توسط کاربران در سراسر جهان بارگیری شده است و امتیاز ۴٫۸ از ۵ را در Google Play کسب کرده است.

  • ۰۰/۰۲/۰۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی