خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

یکی از مهم ترین بخش های هر خانه قطعا فرش آشپزخانه است. همه افراد خانه چندین بار در روز از آشپزخانه استفاده می کنند. در سبک زندگی ایرانی استفاده از فرش در آشپزخانه بسیار رایج است. بنابراین فرش مناسب آشپزخانه تاثیر بسزایی در زیبایی فضای خانه خواهد داشت. شاید یکی از سوالاتی که همه در هنگام دکوراسیون می توانند از خود بپرسند این باشد که «چه فرش آشپزخانه خوبی بخریم؟» یک فرش آشپزخانه خوب چه ویژگی هایی دارد؟ در این متن سعی داریم ویژگی های این فرش را در فرش کاشان بررسی کنیم و شما را برای خرید بهترین فرش آشپزخانه راهنمایی کنیم. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید فرش آشپزخانه این متن را مطالعه کنید.

فرش مناسب آشپزخانه و ویژگی های آن
امروزه در دکوراسیون های مدرن استفاده از فرش به خصوص در فضای آشپزخانه چندان مرسوم نیست. اما در سبک زندگی ایرانی چه در دکوراسیون مدرن و چه در دکوراسیون کلاسیک استفاده از فرش رایج است. هر فرد بسته به سلیقه و نیاز شما از نوعی فرش ماشینی به عنوان کف آشپزخانه استفاده می کند. در جمله قبل فقط به فرش ماشینی اشاره شد. زیرا فرش دستباف به دلیل قیمت بسیار بالا در فضای آشپزخانه استفاده نمی شود. فرش های مناسب آشپزخانه نیز تنوع زیادی دارند.

انواع فرش های کلاسیک با طرح های مختلف، قالیچه و فرش، گبه و قالیچه در آشپزخانه رایج است. فرش و موکت با طراحی اصیل و سنتی جلوه فوق العاده ای به فضای آشپزخانه می بخشد. به خصوص در فضایی که به سبک مدرن طراحی شده است. نقوش اصیل و سنتی در فرش ها و قالیچه ها تضاد هنرمندانه ای را با تزئینات مدرن ایجاد کرده و فضایی دیدنی ایجاد می کند. البته امروزه فرش های شیک و مدرن نیز به عنوان فرش آشپزخانه با طرحی خاص بافته می شود. فرش سه بعدی آشپزخانه طرح ادویه ای که در اکثر فروشگاه ها به فروش می رسد یکی از این فرش های مدرن است. با فرش های شیک و مدرن آشپزخانه هیچ محدودیت رنگی در بافت فرش وجود ندارد. به همین دلیل این فرش ها مانند یک عکس واقعی به نظر می رسند و وضوح بی نظیری دارند.

فرش کاشان فرش کاشان خرید 700 شانه از فنجان آشپزخانه از فنجان قهوه کاشان
فرش آشپزخانه طراح برای فنجان قهوه
جنس فرش آشپزخانه
اولین چیزی که در خرید یک فرش آشپزخانه خوب باید به آن توجه کنید جنس فرش است. فرش های آشپزخانه یا فرش های آشپزخانه نسبت به سایر فرش های خانگی بیشتر در معرض آلودگی هستند. در آشپزخانه، علاوه بر رطوبت بالا، اغلب از مواد غذایی استفاده می شود. در حین پخت همه این غذاها می توانند روی فرش بریزند و آن را آلوده کنند. فرش های آشپزخانه باید طوری باشند که به راحتی کثیف نشوند. در غیر این صورت باید به راحتی تمیز شود. بنابراین اکثر فرش های آشپزخانه با نخ پلی استر بافته می شوند. این نخ ها دارای استحکام بالا و وزن کم هستند. شستشوی فرش با این نوع الیاف بسیار آسان خواهد بود. وزن سبک فرش نیز جابجایی و شستشوی آن را آسان می کند.

نکته دیگر در مورد بافت فرش آشپزخانه خوب، ضخامت و خواب آن است. اکثر خریداران برای استفاده در این فضا فرشی می خرند که خواب بسیار کمی دارد. ضخامت و خواب از دست رفته در فرش از قرار گرفتن کثیفی و ذرات ریز بین نخ ها جلوگیری می کند. همچنین تمیز کردن فرش با کمی خواب بسیار آسان خواهد بود. بنابراین از فرش و موکت در آشپزخانه بسیار استفاده می شود. این محصولات با نخ های پلی استر نیز بافته می شوند و نسبت به فرش های دیگر بسیار ارزان تر هستند. قیمت ارزان تر فرش آشپزخانه لحظه ای قابل توجه است. زیرا ممکن است پس از مدتی تصمیم به خرید فرش آشپزخانه دیگری بگیرید.

  • ۰۰/۰۸/۱۷
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی