خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

به طور کلی هنگام خرید فرش بهتر است قبل از خرید به کاربرد مورد انتظارتان از فرش فکر کنید. خرید فرش اتاق کودک یکی از مهم ترین و حساس ترین خریدها در زمینه خرید فرش است که باید به آن توجه شود. برخلاف تصور رایج، خرید فرش برای اتاق کودک چندان آسان نیست و در هنگام خرید فرش برای اتاق کودک باید به نکاتی که اشاره خواهیم کرد توجه کنیم.
خرید فرش برای اتاق کودک
اتاق کودک شامل مجموعه ای از وسایل و لوازم است که در کنار هم زیبایی خاصی به اتاق کودک خواهند داد. فرش یکی از مهم ترین اجزای اتاق کودک است که بسیار مورد توجه والدین است. خرید فرش برای اتاق کودک با خرید فرش تفاوت اساسی دارد زیرا کودک بخش خاصی از زندگی است. متأسفانه در برخی موارد خرید فرش برای اتاق کودک چندان دقیق نیست. هنگام خرید فرش برای اتاق کودک باید به مواردی مانند جنس فرش مهد کودک، طرح فرش، رنگ فرش و پسر یا کودک بودن فرزندتان توجه کنید. دختر خرید فرش برای اتاق کودک از نظر دکوراسیون نیز بسیار مهم است و می تواند مکمل دکوراسیون اتاق کودک شما باشد.
در هنگام خرید به نوع فرش توجه کنید
فرش کودک یکی از نکاتی که در خرید فرش اتاق کودک باید به آن توجه کرد جنس فرش است. اولین نکته ای که در مورد جنس فرش باید در نظر داشت این است که فرش قابل شستشو است. با توجه به اینکه شستشوی فرش در مهدکودک هر 2 ماه یکبار توصیه می شود تا دیگر آلودگی و میکروب در آن وجود نداشته باشد، لذا شست و شوی فرش ضروری است. هنگام خرید فرش اتاق کودک، با کیفیت ترین فرش را انتخاب کنید تا در برابر شست و شوی زیاد مقاوم باشد. هنگام خرید فرش اتاق نوزاد به کیفیت رنگ های فرش توجه کافی داشته باشید تا در هنگام شستن فرش رنگ ها با هم مخلوط نشوند که باعث نقض طرح فرش می شود. بخوانیم ... نحوه شستشوی هرگونه لکه از روی فرش برای اتاق کودک
هنگام خرید فرش اتاق کودک به نرمی فرش توجه کنید
نکته دیگری که در خرید فرش اتاق کودک باید به آن توجه کنید نرمی فرش است. فرش هایی که تولید می شوند دارای نرمی های مختلفی هستند. برخی از فرش ها آنقدر سفت هستند که توصیه می شود از آنها برای اتاق کودک خود استفاده نکنید. فرش های نرم گزینه خوبی برای اتاق کودک هستند، زیرا کودک در اتاق خود بازی می کند و راه می رود، بنابراین نرمی فرش در اتاق بسیار مهم است و باعث می شود احساس ناراحتی نکند. هنگام خرید فرش برای اتاق کودک به راحتی می توانید متوجه شوید که نرم است یا سفت.
هنگام خرید فرش برای اتاق کودکتان فرش های ضخیم انتخاب نکنید
نکته دیگری که در خرید فرش برای اتاق کودک باید به آن توجه کنید این است که فرش ضخیم برای اتاق کودک خود انتخاب نکنید، یعنی نخ فرش هایی که انتخاب می کنید نباید زیاد بلند باشد. هرچه فرش ظریف تر باشد، برای استفاده در اتاق کودک مناسب تر خواهد بود. فرش هایی که ظریف هستند باعث می شوند کودک شما هنگام راه رفتن و بازی روی آنها احساس راحتی کند.

  • ۰۰/۰۸/۱۷
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی