خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

قبل از خرید فرش سه بعدی باید یک سری نکات ریز درشت را در نظر بگیرید که یکی از آنها شناخت اشکال مختلف فرش است. امروزه با پیشرفت ماشین های فرش ماشینی و طراحی انواع کارت ها و طرح ها توسط طراحان کارت فرش، فرش های ماشینی در اشکال مختلف و با طرح های بسیار متنوع بافته می شود. بنابراین خریداران فرش با تقاضای کم و زمان کم می توانند به آنچه در ذهن دارند دست پیدا کنند و طرح مورد نظر را در هر اندازه و رنگی انتخاب کنند.

در حال حاضر انواع فرش ماشینی تولید می شود که به یکی از موارد زیر اشاره می کنیم. یکی از محبوب ترین فرش های ماشینی، فرش های سه بعدی هستند. فرش سه بعدی; به لطف طراحی خاص و منحصر به فردش زیبایی و جذابیت خاصی دارد و ناخودآگاه نظر افراد را به خود جلب می کند. همانطور که گفته شد فرش انواع مختلفی دارد و یکی از آنها فرش های سه بعدی است که در ادامه به توضیح کامل آن می پردازیم.

فرش ماشینی سه بعدی
فرش های سه بعدی نوع جدیدی از فرش هستند که اکثر دوستان جوان آن را در خانه دوست دارند و طرفداران بی شماری را به خود اختصاص داده اند. فرش های سه بعدی با مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها بافته می شوند. این فرش‌ها عمدتاً در اتاق‌های کوچک که نیازی به فرش دیگری در اتاق نشیمن نیست، بلکه در فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وقتی فرش های سه بعدی به طور مساوی در اتاق نشیمن پخش شوند، نمای بسیار زیبایی به دکوراسیون می دهد و به همین دلیل این نوع فرش برای فضاهای کوچک مناسب است. فرش های سه بعدی بر خلاف فرش های سنتی و کلاسیک مورد علاقه اکثر خریداران است در حالی که فرش های سنتی و کلاسیک مشتریان خود را دارند.

با دیدن فرش های سه بعدی شاید تعجب کنید که چطور می شود چنین فرشی با این طرح بافت و ناخواسته کنجکاو شوید تا مراحل بافت و ماشینی که با آن چنین فرش هایی بافته می شود را ببینید. فرش های سه بعدی به کمک همان دستگاهی تولید می شوند که فرش های سنتی و کلاسیک و ... با آن بافته می شود.

طرح به کار رفته در تولید این فرش ها و نخ های بسیار مرغوبی که برای بافت این نوع فرش ها استفاده می شود باعث جذابیت و خطای دید بالایی در افراد می شود. فرش های سه بعدی عمدتاً با پانصد شانه بافته می شوند و نیازی به بافت با شانه های بالاتر نیست. هرچه شانه فرش بالاتر باشد، فرش زیباتر است. با وجود پایین بودن شانه فرش، چنین فرش هایی بسیار جذاب و زیبا هستند و نسبت به فرش هایی با شانه های بلند بسیار نرم ترند.

اهمیت فرش سه بعدی در مهد کودک
اتاق کودک یکی از حساس ترین مکان ها برای کودکان است و خانواده ها باید در انتخاب فرش اتاق کودک دقت کنند. اتاق کودک جایی است که کودکان در اثر شیطنت کودکان در آن آسیب می بینند. یکی از آسیب هایی که می تواند برای کودکان وارد شود، انتخاب اشتباه فرش است. از فرش هایی که باعث لیز خوردن کودکان می شوند تا حد امکان نباید استفاده کرد و اگر به هر دلیلی این اتفاق افتاد نباید زیاد به کودکان آسیب وارد شود.

  • ۰۰/۰۸/۱۷
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی