خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

ویژگی های یک جراح زیبایی زنان خوب
بهترین جراح زیبایی واژن در تهران قبل از انجام هر گونه جراحی زیبایی برای زنان، زنان باید ابتدا تحقیقات خود را در زمینه جراح مورد نظر خود افزایش دهند. یک جراح زیبایی زنان خوب باید از کل آناتومی و ویژگی های اندام های زنانه آگاه باشد. در طول مشاوره و معاینه بیمار از تمام جزئیات بیماری و مشکلات آن مطلع شود تا بتواند تشخیص صحیح داده و درمان را آغاز کند.

همچنین باید از محل تک تک اعصاب در ناحیه تناسلی زن آگاه باشد تا در حین عمل آسیبی به آنها وارد نشود. تجربه و مهارت پس از دانش و دانش، مهمترین ویژگی یک جراح زیبایی زنان خوب است. بیماران می توانند قبل از انجام آن جراحی ها، تاریخچه جراحی های انجام شده توسط جراح تحت مراقبت خود را بررسی کنند.

یک جراح خوب قبل و بعد از عمل مشاوره و مراقبت های لازم را به بیمار ارائه می دهد و با حوصله به تمام سوالات او پاسخ می دهد و مشاوره های لازم را با او انجام می دهد.

در نهایت، جراحان زیبایی زنان باید ضمن افزایش سطح دانش خود در زمینه های مختلف و متناسب با پیشرفت علم، از مدرن ترین، مجهزترین و پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات پزشکی استفاده کنند. تا بتواند نیازهای بیماران خود را به بهترین نحو برآورده کند.

خدمات ارائه شده توسط دکتر ندا حاجی ها جراح زیبایی زنان:
لابیاپلاستی
لابیاپلاستی عملی برای کاهش اندازه لابیا مینور در واژن است. این ناحیه در لابیا بزرگ و در طرف دیگر دهانه واژن قرار دارد.

زایمان کاهش وزن شدید، افزایش سن و عوامل ژنتیکی می تواند منجر به بزرگ شدن، ازدیاد طول، عدم تقارن، تیرگی یا ترکیبی از همه اینها در لابیا مینور شود. این پدیده می تواند منجر به ناراحتی جسمی در هنگام آمیزش، ورزش یا پوشیدن برخی از انواع لباس شود و همچنین به دلیل ایجاد ظاهری ناخوشایند احساس ناخوشایندی برای فرد ایجاد می کند.

در جراحی لابیوپلاستی از تکنیک‌های مختلفی استفاده می‌شود که رایج‌ترین آنها عبارتند از «برش لبه» و «برش لبه مثلثی»:

برش لبه: در جراحی جراحی با برش، برشی در لبه های خارجی لابیا مینور ایجاد می شود و بافت اضافی برداشته می شود. در مرحله بعد پوست این ناحیه بخیه شده و با بخیه های جاذب بسته می شود.

برش لبه مثلثی: در روش برش مثلثی، جراح برشی ایجاد می کند و یک بافت مثلثی را جدا می کند و پس از آن پوست این ناحیه با بخیه های جاذب بسته می شود. و شکل طبیعی و لبه های لابیا مینور حفظ می شود.

بهترین جراحی زیبایی واژن در شمال تهران
بهترین جراحی زیبایی واژن در شمال تهران

پری نوروپاتی یا سفت شدن واژن
یکی دیگر از جراحی های زیبایی واژن، هایپراروگرافی است. در طی این عمل ناحیه خارجی واژن و پرینه ترمیم شده و حداکثر تا عمق 2 تا 3 سانتی متری در واژن نفوذ می کند. جراح با جمع کردن دیواره های پشتی واژن و اتصال آنها، واژن را سفت می کند.

واژینوپلاستی
واژینوپلاستی یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین جراحی ها در بین خانم ها می باشد. در طی این عمل، عضلات کف لگن و نواحی اطراف واژن سفت می شوند و علائم شل شدن واژن را از بین می برند. بزرگ شدن واژن باعث مشکلات زیادی از جمله بی اختیاری ادرار و عدم ارگاسم در زنان می شود.

آموزش ساخت لوازم آرایشی واژن با لیزر مونالیزا
زنانی که به دلیل زایمان، کهولت سن و آمیزش جنسی مکرر دچار افتادگی واژن شده اند، استفاده از لیزر می تواند منجر به تولید کلاژن و سفت شدن مجرای واژن شود. یکی از کاربردهای مهم لیزر مونالیزا تاچ برای رفع خشکی واژن و کاهش درد هنگام مقاربت، جوانسازی واژن و همچنین درمان افتادگی مثانه درجه 1 و 2 و بی اختیاری ادرار می باشد.

لیزر مونالیزا میل جنسی و ارگاسم را نیز افزایش می دهد. در برخی از زنان، خارش مزمن واژن بدون عفونت از بین می رود. در این موارد لیزر مونالیزا راه حل مناسبی است. لیزر مونالیزا همچنین باعث افزایش جریان خون در واژن و کاهش عفونت می شود. لیزر مونالیزا علائم یائسگی مانند خشکی و آتروفی واژن را بدون درد و خونریزی از بین می برد و مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و وزارت بهداشت ایران است.

  • ۰۰/۰۸/۱۷
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی