خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

آیا تا به حال فکر کرده اید که چند نوع بلندگوی بلوتوث مستقل وجود دارد که انتخاب مناسب برای نیازهای شما را دشوار می کند؟ تا زمانی که ایده روشنی از کیفیت و ویژگی های آنها نداشته باشید، قطعا نمی توانید تصمیم نهایی را برای خرید بگیرید. در زیر بهترین اسپیکرهای ایستاده قابل حمل 2019 برای شما آورده شده است.

بهترین بلندگوهای ایستاده قابل حمل کدامند؟
بلندگوهای استاپ موجود در بازار می توانند خانه شما را به یک سالن کنسرت تبدیل کنند. این نوع اسپیکرها اشکال مختلفی دارند و می توان آنها را با کابل یا فناوری بلوتوث به پخش کننده های موسیقی متصل کرد.

بلندگوها یا بلندگوهای خانگی سیمی یا بی سیم برخی از مناسب ترین سیستم های صوتی خانگی هستند که هر کسی انتظار دارد صدای خوبی تولید کند. اما همانطور که از نام این محصول پیداست، مدل و سایز آن باید به گونه ای باشد که با دکوراسیون منزل هماهنگ باشد و در عین حال دارای طراحی ظریف و قابل حمل باشد. با در نظر گرفتن این موضوع و برای سهولت در انتخاب خرید، لیستی از بهترین بلندگوهای ایستاده قابل حمل را به شما معرفی می کنیم بهترین اسپیکرهای ایستاده قابل حمل کدامند؟

 

TSME38 بلندگوی قدرتمند Tower با ساب ووفر قدرتمند
این نوع از اسپیکرهای بلوتوث با سوئیچ به SYKIK Pro با توان 100 وات موسیقی یکی از بهترین اسپیکرهای قدرتمند در یک برج با بلوتوث است. این محصول یکی از بهترین اسپیکرهای ایستاده بازار است که دارای سیستم بلندگوی مستقل با 8 ساب ووفر با چهار جفت برد متوسط ​​و برد 1.5 با کیفیت صدای عالی می باشد. SYKIK Pro با کنترل کامل از راه دور با کنترل باس و تریبل مجزا، همراه با پورت USB و درگاه SD، صدای RCA و رادیو FM طراحی شده است. برای آشنایی بیشتر با خرید اسپیکر بلوتوث قابل حمل این مقاله را بخوانید.

شما عاشق این اسپیکر شگفت انگیز خواهید شد. مشکلاتی که باعث شده طرفداران صوتی با کیفیت بالا بلندگوهای مستقل TSME38 را انتخاب کنند ممکن است به دلایلی مانند پشتیبانی از فرکانس بالا، تنظیم صداها و ملودی های مختلف و پشتیبانی از بلندگوهای فرکانس پایین برای فرکانس های پایین باشد.

TSME38 بلندگوی قدرتمند Tower با ساب ووفر قدرتمند

سیستم بلندگوی دوگانه Pyle PSUFM1035A
یکی دیگر از اسپیکرهای بلوتوث مستقل که قدرت پخش موسیقی 1000 وات دارد و مجهز به کارت خوان SD است، اسپیکر بلوتوث pyle است که دارای دو اسپیکر بلوتوث با 10 بلندگوی دوتایی و دو یا سه پیزو است. این اسپیکر با PSUFM 1030P نیز سازگار است. این سیستم همچنین می تواند با سه فلاش DJ روشن و خاموش به مهمانی های شما نور و جذابیت بدهد. این اسپیکر بلوتوث دارای دو میکروفون 1.4 با براکت برای اتصال بیشتر بلندگوها می باشد. فرکانس متقاطع این محصول 3.2 کیلوهرتز و وزن 25 اونس است، اما می توانید آن را با خود حمل کنید زیرا ابعاد آن 36 در 15 در 13 است. بهترین برند اسپیکر ایستاده خانگی این اسپیکر که می توان آن را بهترین بلندگو برای خانه نامید، همچنین از صفحه نمایشی برای نمایش تعداد آهنگ، زمان پخش و فرکانس رادیو FM پشتیبانی می کند و می تواند برای لذت بیشتر از موسیقی به اتوبوس یا بلندگوی 35 میلی متری اضافه شود.

  • ۰۰/۰۸/۰۸
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی