خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

با افزایش سن تغییرات زیادی در چهره انسان رخ می دهد، مانند: افتادگی پوست، افتادگی ابروها و پیشانی. مرد همیشه به زیبا و خوش تیپ بودن علاقه دارد. پیشرفت تکنولوژی و روش های نوین پزشکی در زمینه جراحی زیبایی بسیاری از مشکلات بشر را در زمینه زیبایی حل کرده است.

لیفت ابرو بدون جراحی یکی از روش های جدید زیباسازی صورت است که طرفداران زیادی دارد. بالا بردن ابرو منجر به خوش فرم شدن صورت، باز شدن صورت، رفع چین و چروک زیر ابرو و سایز بزرگتر چشم می شود. روش های مختلفی برای بالا بردن ابرو وجود دارد. در این مقاله شما را با انواع روش های لیفت ابرو بدون جراحی آشنا می کنیم.قیمت لیفت ابرو بدون جراحی چه کسی برای بلند کردن ابرو مناسب است؟
اگر ریزش ابروهای شما به تازگی شروع شده است یا می خواهید یک لیفت خوب انجام دهید. لیفت ابرو بدون جراحی برای شما مناسب است. اکثر افراد در سنین 40 تا 50 سالگی لیفت ابرو را انجام می دهند.

برای کسانی که ابروهایشان خسته، اخم و اخم است.
همچنین برای کسانی که پوست اضافی پلک دارند مناسب است.
موارد منع مصرف این روش
این روش برای افرادی که دارای ضعف عضلانی و اختلالات عصبی عضلانی هستند توصیه نمی شود.
زنان باردار و شیرده نیز نباید همین کار را انجام دهند.
اگر فردی دچار افتادگی پلک یا افتادگی ابرو باشد و دوست نداشته باشد از روش هایی برای درمان جراحی صورت و ابرو استفاده کند، می تواند از لیفت ابرو بدون جراحی استفاده کند.

مزایای لیفت ابرو بدون جراحی
صورت شما را جوان می کند.
مدت زمان درمان کوتاه است و شما می توانید با کارهای روزانه خود سریعتر کنار بیایید.
عمل سریع است.
هیچ مراقبت خاصی بعد از عمل وجود ندارد.
مزایای لیفت ابرو بدون جراحی

لیفت ابرو با لیزر بدون جراحی لیزر
با تحریک سلول های لایه میانی پوست با لیزر، روند تولید کلاژن را تسریع می کند. تکانه‌های کوچکی که به پوست ما می‌رسند و انرژی زیادی به آن نفوذ می‌کنند و در نهایت کلاژن را تحریک می‌کنند.

کلاژن پوست را بلند می کند، پوست را صاف می کند و چین و چروک را از بین می برد. لیفت ابرو با لیزر بدون جراحی لیزر مزایا و معایبی نیز دارد. به عنوان مثال، زمانی که ژل و بوتاکس تزریق می کنید، پوست شما ممکن است به مواد تزریق شده واکنش نشان دهد. در صورت ایجاد برش در ناحیه مورد نظر، احتمال عفونت وجود دارد. اما باید بدانید که این روش نسبت به روش های دیگر هزینه بیشتری دارد.

تزریق ژل
تزریق ژل می تواند ابروها را بلند و فرم دهد و استخوان های تحلیل رفته و بافت های نرم را ترمیم کند. با افزایش سن می توان با تزریق ژل و چربی تغییر شکل و خط ابرو را اصلاح کرد و این امر به گشاد شدن ابرو نیز منجر می شود. برای روش های تزریق ژل غیر جراحی، این عمل باید سالی یک بار انجام شود.

لیفت ابرو بدون جراحی نخ
لیفت با نخ یکی از روش های غیر جراحی است. نخ دندان از مواد پلی پروپیلن ساخته شده است، دندان های صاف با بخیه وارد پوست می شوند. این روش به این صورت انجام می شود که ابروها به قطر 3 تا 4 سانتی متر بریده می شوند و با نگه داشتن و جمع شدن پوست باعث شل شدن و تحریک کلاژن اطراف پوست ابرو می شود.

  • ۰۰/۰۸/۰۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی