خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع یخچال در بازار جهانی، نسل جدید یخچال فریزر با نام ساید بای ساید است. در واقع می توان این یخچال فریزر را یکی از منحصربفردترین و مدرن ترین طراحی های یخچال تا به امروز دانست. یخچال های ساید جایگاه خوبی در بین خانواده ها پیدا کرده اند و نسبت به یخچال و فریزرهای معمولی فضای بیشتری را برای نگهداری و نگهداری مواد غذایی فراهم می کنند و نسبت به یخچال های دوبل فضای کمتری را اشغال می کنند. از آنجایی که یخچال های ساید بای ساید دارای تنوع بسیار زیاد و قیمت تقریبا بالایی هستند، بهتر است نکات راهنمای خرید را در ساید بای ساید بدانید تا بتوانید در زمان خرید با مشاهده آنها بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. .

مطالب (کلیک کنید) راهنمای خرید ساید بای ساید نقش اساسی یخچال فریزر در رفع نیازهای زندگی بشر امروزی غیر قابل انکار است. این دستگاه قدرتمند و کارآمد نسبت به گذشته دستخوش تغییرات و دگرگونی های زیادی شده است و با کمک تکنولوژی و فناوری های روز در صنعت تبرید هر روز بر قابلیت ها و مزایای آن افزوده می شود.

در یک تعریف کلی از یخچال فریزر در کنار یکدیگر می توان گفت که این دستگاه به صورت یخچال و فریزر طراحی شده و مرز بین یخچال و فریزر با خط عمودی مشخص شده است که یخچال در سمت راست و فریزر در سمت چپ قرار دارد. این یخچال ها دارای ظاهری بسیار مدرن و زیبا، تنوع در سایزها، فضای نگهداری بزرگ و کارکردهای متنوع به گونه ای هستند که به راحتی به مواد غذایی داخل یخچال دسترسی داشته و در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند.

با وجود زیبایی روزافزون دکور آشپزخانه با یخچال در کنار هم، چیزی که باعث محبوبیت این یخچال فریزر در بین مصرف کنندگان شده است، نیاز بیشتر خانوارها به نگهداری فضای غذا و همچنین کوچکتر بودن فضای خانه و آشپزخانه است که به طور معمول یخچال و فریزر دوقلوها را به دو دلیل دشوار می کند. این رونق نیاز به راهنمای خرید کنار هم را دو چندان کرده است تا از سردرگمی در بین تنوع این محصول جلوگیری شود.

چیزی که باعث موفقیت در کنار هم می شود نیاز به خانواده های بیشتر برای ذخیره فضای غذا و کوچکتر کردن آشپزخانه است.
چیزی که باعث موفقیت در کنار هم می شود نیاز به خانواده های بیشتر برای ذخیره فضای غذا و کوچکتر کردن آشپزخانه است.

انواع یخچال فریزر ساید
یخچال فریزر ساید بای ساید دارای تنوع جذاب و منحصر به فردی است که هر کدام با ظاهری خاص قادرند کیفیت دکوراسیون منزل شما را به میزان قابل توجهی ارتقا دهند. یخچال و فریزر ساید بای ساید را می توان بر اساس شکل ظاهری و دسترسی به فضای نگهداری به انواع سه در چهار در و حتی پنج در تقسیم کرد.

در راهنمای خرید ساید بای ساید بعدی به 2 طرح خاص در میان طرح های یخچال ساید بای ساید می پردازیم.

کنار هم خرید کنید

راهنمای خرید درب جانبی درب فرانسوی
در این نوع یخچال ساید بای ساید یخچال با دو در که از بغل باز می شود در بالا قرار دارد و فریزر که درهای کشویی دارد و معمولا دو در دارد و درب پایینی بزرگتر است. در پایین

این یخچال ها عرض زیادی دارند و فضای زیادی را اشغال می کنند اما در عوض به شما اجازه می دهند تا انواع مواد غذایی با حجم زیاد و سایز بزرگ را با بهترین کیفیت نگهداری کنید. تکنولوژی یخچال فریزرهای درب دار فرانسوی بسیار پیشرفته بوده و دارای ویژگی های جانبی استثنایی می باشد.

راهنمای خرید دو درب کنار هم
در این طرح که بدون شک یکی از مدرن ترین انواع یخچال ساید بای ساید می باشد، به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی، اتلاف سرما و رطوبت داخل یخچال (تا حدود 47%)، فشار زیادی به یخچال وارد می شود. موتور به دلیل باز و بسته شدن درب اصلی یخچال بزرگتر، ایجاد فضای نگهداری بیشتر و دسترسی راحت تر به مواد غذایی داخل یخچال، درب های بیشتری (4 تا 5 دری) برای یخچال فریزر در نظر گرفته شده است.

به این ترتیب در یا درب هایی بر روی درب اصلی یخچال قرار می گیرد که فضای مناسبی بین آنها و درب اصلی یخچال ایجاد می کند که به راحتی و بدون بازکردن درب اصلی می توانید انواع پرمصرف ها غذاهایی مانند بطری های نوشیدنی، کیسه های آب میوه، قابلمه و سس را در این محیط قرار داده و به راحتی استفاده کنید.

یخچال فریزر دو درب را می توان در طرح ها و مدل های مختلف در بازار خریداری کرد. در طراحی درب دوبل عمدتا یخ ساز و آبکش بر روی درب فریزر و عملکردهایی مانند insta view بر روی درب یخچال قرار داده شده است.

  • ۰۰/۰۸/۰۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی