خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

امروزه تنها داشتن یک سیستم قدرتمند برای نصب و اجرای هیچ بازی محبوب در جهان کافی نیست و بازیکنان یا بهتر بگوییم همان گیمرها همیشه در تلاش هستند تا خود را به خاص ترین و منحصر به فردترین موس و کیبوردهای بازی مجهز کنند ... شرکت های مختلف طراحی و ساخت دستگاه های کامپیوتری نیز از تمام قدرت و پتانسیل ذاتی خود استفاده می کند تا شما را با محصولات شگفت انگیز خود ، که اغلب قیمت بالایی دارند ، مواجه کند. در ادامه این مقاله با لیست بیست نفره همراه باشید تا نکات مهمی را در مورد خرید صفحه کلید بازی به شما معرفی کنیم.

خرید بهترین کیبورد گیمینگ اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مدام با رایانه های مختلف کار کرده اید ، به خوبی می دانید که کیفیت صفحه کلیدها کاملاً با یکدیگر متفاوت است. و غیره. کاملاً آشکار است به طور کلی ، صفحه کلیدها انواع مختلفی دارند و در این قسمت به دسته بندی آنها توجه می کنیم.

صفحه کلیدهای معمولی: آنها پرطرفدارترین صفحه کلیدها هستند و در بازار به عنوان صفحه کلید مکانیکی شناخته می شوند که اصلاً عملکرد خاصی ندارند و عملکرد دکمه های آنها سر و صدای زیادی دارد و البته این نوع محصول دارای یک عمر بسیار طولانی تر آنها با انواع دیگر صفحه کلیدها مقایسه می شوند.
صفحه کلید چند رسانه ای: صفحه کلید چند رسانه ای نیز بیشتر برای کسانی که علاقه مند به کار با نرم افزار رسانه در سیستم های کامپیوتری هستند مناسب است. این نوع صفحه کلید دارای میانبرهای خاصی برای فایل های رسانه ای مانند فیلم و آهنگ است و به شما کمک می کند محتوای نمایش داده شده روی مانیتور خود را بهتر کنترل کنید.
صفحه کلید بی سیم: صفحه کلیدهای بی سیم بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند از راه دور با رایانه خود کار کنند یا می خواهند همزمان چندین اتصال به صفحه کلید خود داشته باشند. سیستم های مختلف را از طریق بلوتوث یا امواج رادیویی متصل کنید.
صفحه کلید بازی: اما صفحه کلیدهای بازی که قصد داشتیم راهنمای خرید را در این مقاله به شما ارائه دهیم ، بیشتر مناسب گیمرها و گیمرهای رایانه ای است که توانایی تنظیم کلیدها و همچنین وجود میانبرهای صفحه کلید را دارند. چندین دستور مختلف به طور همزمان و اگر به دنبال کارهای روزانه و تایپ هستید ، بهتر است آنها را درج کنید!
نکات مهم هنگام خرید صفحه کلید بازی
انتخاب نوع مناسب: اولین نکته هنگام خرید صفحه کلید توجه به نوع نیازهای شما است. برای انجام این کار ، بهتر است ابتدا خواسته های خود را از صفحه کلید جستجو کنید و اگر به صفحه کلید فوق حرفه ای نیاز دارید ، برای لذت بیشتر از کار با کامپیوتر ، یک صفحه کلید بازی بخرید.

مواد صفحه کلید: مورد بعدی هنگام انتخاب و خرید صفحه کلید بازی به نوع محصول مورد نظر شما مربوط می شود. اگرچه امروزه از مواد مختلف صنعتی برای قاب و بدنه صفحه کلید رایانه استفاده می شود ، اما بهتر است در صورت برخورد یا افتادن بر روی محصول ، بیشتر بر روی قدرت و دوام یک محصول رایانه ای تمرکز کنید تا ظاهر و تاثیر آن. شما می توانید یک حساب کاربری باز کنید.

طراحی ارگونومیک: نکته مهم دیگر در مورد طراحی صحیح و کاملا ارگونومیک صفحه کلید شما که باید به آن توجه کنید. به یاد داشته باشید که صفحه کلید بازی ، با توجه به زمانی که بازیکن باید با آن کنار بیاید ، باید به گونه ای باشد که مچ دست و انگشتان دست به راحتی روی آن قرار گیرد و خدای نکرده با ایجاد فشار مضاعف روی مچ دست یا انگشتان خود باعث ایجاد انواع مختلف بیماریها در دراز مدت برای دستان شما

مواد دکمه ای: نکته بعدی که هنگام خرید صفحه کلید بازی باید به آن توجه کنید ، جنس دکمه ها یا کلیدهای محصول است. قبل از خرید ، بهتر است با خود بررسی کنید که آیا می خواهید محصولی با دکمه های سخت و بزرگ بخرید یا به دنبال صفحه کلید با دکمه های بسیار نرم و ظریف هستید. این بعداً در رضایت یا نارضایتی شما از کار با صفحه کلید خریداری شده بسیار مهم خواهد بود.

سیمی یا بی سیم: یکی دیگر از موارد مهم که هنگام خرید صفحه کلید بازی باید به آن توجه کنید ، قابلیت اتصال بی سیم یا بی سیم است. به یاد داشته باشید که در صورت خرید مدل کابل ، حتماً به جزئیات کابل اتصال توجه کنید و اگر مدل بی سیم یا بی سیم را خریداری می کنید ، به جزئیات مربوط به اتصال آن توجه کنید.

مقاومت محصول در برابر آب و گرد و غبار: یکی از بارزترین گزینه های صفحه کلید داشتن مقاومت مطلوب در برابر آب و گرد و غبار است ، اما البته برای کیبوردهای بازی که قیمت بسیار بالاتری دارند به این مورد توجه کنید. و متقابلاً ، آنها باید در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه دلخواه را برای شما به ارمغان بیاورند ، این بسیار مهم و قابل توجه است.

ارتفاع دکمه: توجه به ارتفاع و کوتاه بودن کلیدهای صفحه کلید نیز بسیار مهم است ، به خصوص اگر یک بازی باز حرفه ای هستید و در مورد استفاده از سیستم های رایانه ای حرف های زیادی برای گفتن دارید.

زنده

  • ۰۰/۰۸/۰۳
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی