خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

اگر تصمیم به خرید مودم اینترنتی ADSL ، VDSL ، 4G و 5G گرفته اید ، هنگام سفارش انتخاب گزینه مناسب برای خود ، باید به لحظات مهم توجه کنید. در راهنمای خرید مودم Wi-Fi و اینترنت همراه جیبی به این مشکلات می پردازیم و در مدل بعدی بهترین مدل های موجود را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

خرید مودم وای فای خانگی با گسترش روزافزون شبکه های کامپیوتری و فضای مجازی و وابستگی زندگی مردم به اینترنت در هر خانه و شرکت ، می توانیم یک دستگاه مودم پیدا کنیم.

مودم یک دستگاه سخت افزاری است که به ما امکان اتصال به اینترنت را می دهد و انواع مختلفی دارد که بر اساس فناوری های ارتباطی مانند 4G ، 5G ، ADSL ، VDSL و سایر موارد تقسیم بندی می شوند.

مودم به معنی تعدیل کننده تعدیل کننده است که به معنی دستگاهی است که سیگنال ها را تعدیل می کند. به عبارت دیگر ، مودم وسیله ای است که برای ورود به دنیای اینترنت استفاده می شود. در واقع مودم ها به رایانه ها این امکان را می دهند که اطلاعات را از طریق اینترنت با تبدیل پی در پی سیگنال های آنالوگ به دیجیتال و بالعکس دریافت و ارسال کنند.

اگر تصمیم به خرید یک دستگاه مودم گرفته اید ، باید قبل از سفارش نیازهای خود را شناسایی کنید ، زیرا در صورت عدم انتخاب صحیح ، مجبور به پرداخت مجدد خواهید بود. به عنوان مثال ، اگر هیچ پورت مخابراتی خالی یا ISP دیگری در منطقه شما وجود نداشته باشد ، نمی توانید سرویس ADSL ارائه دهید ، بنابراین خرید مودم ADSL / VDSL در این مناطق قابل اجرا نیست.

همچنین ، اگر قصد خرید مودم همراه و جیبی دارید ، باید به مسائلی مانند اندازه و فناوری های ارتباطی و نحوه تغذیه منبع تغذیه و باتری توجه داشته باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای ساده سازی کار شما در شبکه داتیس ، تصمیم گرفتیم راهنمای جامعی برای خرید مودم وای فای خانگی با جیب تهیه کنیم و در زیر نکات مهمی را که باید هنگام خرید بررسی کنید توضیح خواهیم داد.

نکات مهمی که هنگام خرید مودم باید بدانید
راهنمای خرید مودم وای فای خانگی و تلفن همراه + نکات مهم

هنگام خرید مودم اینترنتی ، مطمئن شوید که نکات زیر نیازهای شما را برآورده می کند.

پشتیبانی از فناوری های ارتباطی مدرن مانند ADSL / VDSL / 4G / 5G (همه این فناوری ها نیاز به پشتیبانی ندارند ، فقط آنچه شما نیاز دارید کافی است)
ثابت یا قابل حمل: بستگی به نیازهای شما دارد که باید هنگام خرید در نظر داشته باشید.
مارک سازنده شناخته شده و مورد تایید است (TP Link ، D-Link ، Huawei و غیره)
پشتیبانی از پروتکل های امنیتی مانند WPA2 و WPA3
تعداد پورت های شبکه: از تعداد کامپیوترهایی که می خواهید به مودم متصل شوند اطمینان حاصل کنید ، زیرا کابل دارای یک پورت داخلی است.
پشتیبانی از فناوری ارتباطات Wi-Fi و اتصال بی سیم مشتریان (اگر می خواهید با تلفن و لپ تاپ خود از اینترنت استفاده کنید ، این امر ضروری است)
قیمت: حتماً مدل های مختلف را از نظر قیمت مقایسه کنید و مدلی را انتخاب کنید که دارای ویژگی های بیشتر و قیمت مناسب تری باشد. البته ، هرگز نباید فریب قیمت های غیر واقعی و غیر منطقی را بخورید.
گارانتی: آخرین نکته ای که باید بررسی شود مشکل گارانتی است ، زیرا اگر بلافاصله پس از خرید مودم شما مشکلی داشته باشد ، گارانتی ارزش آن را نشان می دهد.

  • ۰۰/۰۸/۰۱
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی