خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

هنگام انتخاب بهترین لباسشویی برای سال 2019 ، هنگام انتخاب نوع مارک می توانید معیارهای متفاوتی را لحاظ کنید. به عنوان مثال ، از نظر یک نفر ، بهترین ماشین لباسشویی آن است که در کوتاه ترین زمان ممکن شستشو شود. شاید شخص دیگری هنگام انتخاب ماشین لباسشویی لرزش و سر و صدای کمتری را دوست داشته باشد. یا فقط به ظاهر زیبا توجه کنید. می توان گفت هرکسی معیارهای خاص خود را برای خرید ماشین لباسشویی دارد.

مارک های زیادی در بازار لوازم برقی وجود دارد که افراد با توجه به سلیقه خود و همچنین قیمت خرید دستگاه انتخاب می کنند. بهترین مارک های ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی موجود در بازار عبارتند از سامسونگ ، بوش ، ال جی ، اسنوا ، دوو ، ایندزیت ، زیروات ، بکو ، پاکشوما ، مدیا و ... که امروزه طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند.

بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما ارزان  یکی از مارک های معروف لوازم خانگی در جهان است که تاکنون محصولات با کیفیت بالا را عرضه کرده است. سامسونگ بخشهای اصلی کره و مجمع لهستان را در اختیار دارد.

تکنولوژی تولید ابزار و ماشین آلات هر روز در حال پیشرفت است تا زندگی ما را آسان تر کند. مارک های بزرگ مانند سامسونگ همچنین نه تنها راحتی مشتری ، بلکه صرفه جویی در وقت و انرژی را نیز از اولویت های اصلی در تولید لوازم خانگی خود می دانند.

ماشین های لباسشویی سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سامسونگ از فناوری جدیدی در هر نسل از ماشین های لباسشویی مدرن استفاده می کند.

ماشین لباسشویی سامسونگ Q1255 با ظرفیت 8 کیلوگرم
ماشین لباسشویی سامسونگ Q1255 با ظرفیت 8 کیلوگرم
این یکی از ماشین های لباسشویی سامسونگ است که دارای طراحی بسیار زیبا و مشخصات قابل توجه از جمله ظرفیت مناسب و مصرف خوب انرژی است.

ظرفیت 8 کیلوگرم ، مناسب برای خانواده های متوسط ​​و بزرگ
مصرف انرژی ++ A
لباسشویی چند حالته
با استفاده از بخاری های سرامیکی مصرف انرژی را کاهش دهید
سیستم حفاظت از نوسانات برق
عدم امکان تولید بخار
ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 ، ظرفیت 9 کیلوگرم
راهنمای خرید یک ماشین لباسشویی خوب و ارائه بهترین ماشین لباسشویی برای سال 2019.
ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 با ظرفیت 9 کیلوگرم ، یکی از ماشین های لباسشویی شرکت سامسونگ است که دارای طراحی بسیار زیبا و مشخصات قابل توجه از جمله ظرفیت مناسب و مصرف خوب انرژی است. اما ویژگی اصلی این دستگاه چیزی است که سالهاست مورد تقاضای مشتریان و مصرف کنندگان قرار گرفته است و آن قابلیت افزودن لباس پس از راه اندازی ماشین لباسشویی است. آنچه در این مدل به دست می آید و اگر کاربر بخواهد بعد از شروع به کار یک ماشین لباس به خودرو اضافه کند ، در قسمت اصلی خودرو قفل شده باشد ، مانعی ایجاد نمی کند و می توان از یک در کوچک لباس های کثیف اضافه کرد.

ظرفیت بالای 9 کیلوگرم
مصرف بهینه انرژی +++ A
سیستم شستشوی چند حالته
تکنولوژی تولید حباب
عدم امکان تولید بخار
سایر ویژگی هایی که این ماشین لباسشویی را از سایر ماشین های لباسشویی موجود در بازار متمایز می کند عبارتند از:

سیستم پوشاک AddWash
فناوری EcoBubble
فناوری VRTplus برای کاهش لرزش
سایر فناوری های موجود در ماشین لباسشویی P1494
خیساندن هوشمند حباب ها
بخاری سرامیکی - بخاری سرامیکی
ظرف شستشو با فناوری Diamond Drum
ماشین لباسشویی بوش سری 6 مدل WVG30460IR ظرفیت 8 کیلوگرم
شرکت آلمانی BOSCH یکی از پیشرفته ترین شرکت های جهان در زمینه لوازم برقی است. ماشین لباسشویی بوش یکی از معروف ترین محصولات این شرکت است که از هر نظر منحصر به فرد است.

  • ۰۰/۰۸/۰۱
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی