خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

11 مدل صندلی گیمینگ

صندلی گیمینگ یکی از لوازم ضروری برای کسانی که بازی می کنند، می باشد. داشتن یک صندلی مناسب می تواند کمترین آسیب را به شما برساند. در این مطلب می خواهیم راهنمای خرید صندلی گیمینگ را توصیه کرده و سپس چندین مدل 2021 را معرفی کنیم.

یک صندلی گیمینگ برای گیمر PC و کنسول مناسب است، و برای تمام افراد چه معمولی چه فعال پیشنهاد می شود. داشتن صندلی مناسب و استاندارد بسیار ضروری است زیرا اگر احساس راحتی نداشته باشید، با گذشت زمان می تواند منجر به آسیب ها و درد های مختلف شود.

علاقمندان به بازی اگر به دنبال هدفون هستید می توانید بهترین هدفون برای موسیقی را مشاهده کنید.

راهنمای خرید بهترین صندلی گیمینگ
انتخاب نوع صندلی: قطعا نوع های مختلفی در مورد صندلی های گیمینگ وجود دارد. می توان به مدل های کامپیوتری، کنسول، بین بگ و… اشاره کرد. در ادامه می توانید چندین مدل صندلی را مشاهده کرده و مناسب ترین آن را برای خود انتخاب کنید.

ارگونومیک و استاندارد: قطعا طراحی صندلی های مخصوص بازی باید به طوری باشد که کمترین آسیب را به شما وارد کند. بنابراین زمانی که روی یک صندلی مناسب می نشینید، طرز قرار گرفتن ستون فقرات، دست، پا، گردن، کمر و دیگر اجزای بدن بسیار مهم بوده و باید طبق استاندارد قرار بگیرند.

جنس روکش و رویه: گیمر های حرفه ای و حداقل معمولی در بد ترین شرایط روزی 3 تا 6 ساعت بازی می کنند، بنابراین پیشنهاد می شود که به جنس روکش صندلی توجه داشته باشید. روکش نرم و راحت می تواند با نشستن طولانی مدت روی صندلی، خسته نشوید و احساس راحتی اولیه را داشته باشید.

ابعاد و وزن مناسب: قطعا ابعاد بهتر است با قد شما همخوانی داشته باشد تا گردن شما در محل مناسب صندلی گیمینگ قرار بگیرد. وزن سبک باعث می شود که شما بتوانید صندلی را راحت جا به جا کنید.

نصب آسان: صندلی که شما دریافت می کنید اجزای مختلف آن است و شما باید آن ها را به هم متصل کنید. یک صندلی را برای خود برگزینید که نصب آن بسیار آسان و راحت انجام شود.

بهترین صندلی گیمینگ در سال 2021 + خرید اینترنتی

صندلی گیمینگ کد 2020
صندلی کد 2020
این صندلی با ظاهر شیک و بهترین کیفیت طراحی شده است. از نقاط قوت این صندلی مخصوص بازی و ادارات می توان به راحت و نرم، طراحی شیک و جنس محکم اشاره کرد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
صندلی گیمینگ هویت مدل GC922G
صندلی گیمینگ شیک هویت مدل GC922G
مشخصات کلی
جنس فریم کفی استیل
جنس پایه استیل , پلاستیک , آهن
قابلیت تنظیم پشتی دارد
قابلیت تنظیم ارتفاع دارد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
صندلی گیمینگ مدل F1 Race
صندلی مخصوص بازی مدل F1 Race
مشخصات کلی
جنس فریم پشتی فلز
جنس فریم کفی آهن
قابلیت تنظیم پشتی دارد
قابلیت تنظیم ارتفاع دارد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
صندلی گیمینگ مدل F14
صندلی مدل F14
مشخصات کلی
جنس فریم پشتی استیل , پلاستیک , فلز
جنس فریم کفی پلاستیک , آهن
جنس پایه استیل , پلاستیک
قابلیت تنظیم پشتی دارد
 

  • ۰۰/۰۶/۲۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی