خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

ماشین ریش تراش فویلی بخریم یا چرخشی؟
ریش تراش فویلی
ویژگی این نوع ریش تراش ها وجود یک فویل آلومینیومی منعطف و سوراخ دار روی تیغه اصلی دستگاه می باشد که مو را به روی تیغه هدایت و آن را اصلاح می کند. ریش تراش موزر این نوع ریش تراش برای کسانی که ته ریش نرم دارند و هر روز می‌خواهند صورتشان را اصلاح کنند و یا مدل خاصی به ریش خود بدهند مناسب است. این ریش تراش برای مبتدی ها هم بسیار مناسب تر است. مدل فویلی ریش تراش عملکردی نزدیک به تیغ را در مورد اصلاح صورت دارد.‌

ریش تراش چرخشی
این مدل دارای ۲ یا سه سری که به صورت چرخان و تیغه هایی درون آن است که در جهت های مختلف می چرخند تارهای مو را پیدا و آن را اصلاح می‌کنند. تفاوتش با نوع فویلی این است که این ریش تراش موهای بلند و زمخت تر را نیز اصلاح می کند.

 

خرید ماشین ریش تراش با سیم مناسب تر است یا بی سیم (شارژی)؟
امروزه ریش تراشی که شارژی باشد، یا باطری خور باشد، بسیار کاربردی تر از ریش تراش های سیمی هستند. البته ممکن است ریش تراش های سیمی مقداری پرقدرت تر از انواع شارژی باشند، اما نباید از مزیت قابل حمل بودن ریش تراش بی سیم (شارژی) به سادگی عبور کنیم که با آن در زمان سفر هم نگران چیزی نخواهید بود.

✳ در ادامه با گاسی وب همراه باشید تا 12 مدل از بهترین ماشین ریش تراش های موجود در بازار را برای خرید به شما معرفی کنیم:

بهترین ماشین های ریش تراش در بازار ایران
قطعاً استفاده روزانه از ماشین اصلاح و ریش تراش، در جذابیت شما آقایان اثر قابل توجهی خواهد داشت. ما در این مقاله سعی کرده ایم با معرفی بهترین ماشین ریش تراش های موجود در بازار شما را در خریدی آسان راهنمایی کنیم، از اینکه با گاسی وب همراه هستید از شما متشکریم.

اولین ریش تراش را سرهنگ جاکوب شیک در سال ۱۹۳۱ ساخت اما از آن روز تا الان شرکت های مختلفی محصولات متنوع و کاربردی از انواع گوناگون ریش تراش را به بازار معرفی کرده اند. یکی از مزیت های کاربردی اصلاح با ریش تراش نسبت به اصلاح صورت با تیغ، استفاده نکردن از کف ریش تراش و صرفه جویی در وقت شماست.

بهترین ماشین ریش تراش براون مدل 7899cc
مدل 7899cc از مارک براون یکی از بهترین ماشین های ریش تراش در بازار می باشد، زیرا تمام ویژگی های یک ریش تراش خود را دارد. از ویژگی های این ماشین اصلاح صورت می توان به تکنولوژی اصلاح خطی (فویلی)، تک سرعته، دستگیره با طراحی ضد لغزش، صفحه نمایش دیجیتالی، تیغه های قابل تعویض، باتری لیتیوم یونی و استند با قابلیت شستشوی خودکار اشاره کرد. در جدول زیر امکاناتی که این ماشین اصلاح صورت دارد را بیان می کنیم.

قیمت این دستگاه در بازار بین 5/400/000 تا 5/600/000 است. برای خرید ماشین ریش تراش با ارزان ترین قیمت، می توانید به دیجی کالا سر بزنید و از طریق لینک زیر مشخصات کامل محصول را ببینید. نوآوری و طراحی ارگونومیک بکار رفته در این ریش تراش، شما را بی نیاز از هر چیزی می کند.

بهترین ماشین ریش تراش براون مدل 7899cc

مشاهده این محصول در دیجی کالا

ویژگی های ریش تراش Braun-7899cc shaver:

خط زن: دارد    مدت استفاده پس از شارژ: 50 دقیقه
ضد آب (قابلیت استفاده زیر دوش): دارد    قابلیت شستشو: دارد
مدت شارژ شدن کامل: 60 دقیقه    اصلاح با شماره صفر: دارد
PLAY


00:00
00:00
MUTE

SETTINGS
PIP
ENTER FULLSCREEN
PLAY
ماشین اصلاح ریش فیلیپس مدل S1110/04
ماشین ریش تراش مارک فیلیپس مدل S1110/04 که قیمت پایین تری نسبت به مدل های معرفی شده دیگر دارد، ویژگی های اصلی یک ریش تراش خوب را داراست. برای مثال از تیغه های ضد زنگ ساخته شده است، قابلیت اصلاح با شماره صفر و قابلیت خط زن نیز دارد. همچنین با توجه به انعطاف پذیری تیغه ها در 4 جهت، می توان اصلاح بهتری را انجام داد.

اگر بخواهیم در مورد کاستی های این ریش تراش از فیلیپس صحبت کنیم، می توانیم به نداشتن قابلیت ضد آب، نداشتن قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب و شارژ نشدن سریع اشاره کنیم که آنقدر هم به چشم نمی آید. در کل می توان با قیمت ارزان تری، این ریش تراش را برای خود خریداری کنید.

ماشین اصلاح ریش فیلیپس مدل S1110/04

مشاهده این محصول در دیجی کالا

ویژگی های ریش تراش Philips S111004 shaver:

خط زن: دارد    تیغه های خود تیز شونده: دارد
ضد آب (قابلیت استفاده زیر دوش): ندارد    قابلیت شستشو: ندارد
طراحی ارگونومیک: دارد    اصلاح با شماره صفر: دارد
PLAY


00:00
00:00
MUTE

SETTINGS
PIP
ENTER FULLSCREEN
PLAY
بهترین ماشین ریش تراش پاناسونیک ES-LV61
ماشین ریش تراش مدل Es-LV61 از مارک پاناسونیک تمامی ویژگی هایی که یک ریش تراش خوب و قیمت مناسب باید داشته باشد، را دارد. این ریش تراش پرسرعت با دور موتور 14000 دور در دقیقه اصلاحی تمیز و دقیق برای شما به ارمغان می آورد.

از قابلیت های این مدل از مارک پاناسونیک می توان به تمیز شدن تیغه ها با امواج Sonic Vibration، تیز ترین تیغه های دنیا با آلیاژی از نقره، صفحه نمایش چند منظوره، کم صدا و بدون لرزش موتور اشاره کرد. ماشین ریش تراش 5 تیغ پاناسونیک مدت زمان اصلاح را کاهش می دهد و با تکنولوژی جدید موهای خوابیده صورت و چانه را پیرایش می کند.

ماشین ریش تراش پاناسونیک ES-LV61

مشاهده این محصول در دیجی کالا

ویژگی های ریش تراش Panasonic ES-LV61 shaver:

خط زن: دارد    امکان شارژ شدن سریع: دارد
ضد آب (قابلیت استفاده زیر دوش): دارد    قابلیت شستشو: دارد
طراحی ارگونومیک: دارد    اصلاح با شماره صفر: دارد
بهترین ماشین ریش تراش پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95
پیشنهاد ما به شما این ریش تراش با کیفیت است، زیرا این ریش تراش که از شرکت معروف پاناسونیک می باشد، دارای قابلیت ضد آب و قابل استفاده زیر آب، خط زن، مخصوص ته ریش، طراحی ارگونومیک و قابلیت اصلاح با شماره صفر است. ماشین ریش تراشی که پیش روی شماست، قطعاً یکی از بهترین ماشین ریش تراش موجود در ایران است که شما به آسانی می توانید آن را تهیه و خرید کنید.

بهترین ماشین ریش تراش پاناسونیک

مشاهده این محصول در دیجی کالا

ویژگی های ریش تراش Panasonic Lamdash ES-LV95 Shaver:

خط زن: دارد    مدت استفاده پس از شارژ: 45 دقیقه
ضد آب (قابلیت استفاده زیر دوش): دارد    قابلیت شستشو: دارد
منبع تغذیه: باتری قابل شارژ (بی سیم)    مدت شارژ سریع: 5 دقیقه

با بهترین ماشین ریش تراش مارک پاناسونیک می‌توانید به صورت خشک و مرطوب به اصلاح صورت تان بپردازید. جالب است بدانید که این نمونه از ریش تراش پاناسونیک دارای پایه تمیز کننده حرفه ای می باشد. تیغه آن در ۵ ردیف و به صورت فویلی هستند. این تیغه ها به کمک فناوری LIFE-TECH موها را بلند کرده و قطع میکند. طوری که حتی موهای خوابیده زیر گردن هم از دست این تیغه ها رهایی ندارند. جنس تیغه ها از استیل ضد زنگ است و شما با خیال راحت می توانید به مدت طولانی در زیر آب از آن استفاده کنید.

خرید ریش تراش براون مدل 9240S
قبل از معرفی امکانات این ماشین اصلاح صورت، باید بدانید که مارک براون جزء 4 برند محبوب ریش تراش در دنیا می باشد. پس از بابت کیفیت و عملکرد دیگر نیاز به نگرانی نیست. این مدل که از تکنولوژی اصلاح برش مستقیم بهره می برد، دارای تیغه های ضد زنگ و بسیار تیز است. همانطور که می دانید کشور آلمان از نظر تولیدات ماشین اصلاح بسیار شناخته شده است و کیفیت بالای ریش تراش های آلمانی بسیار مورد رضایت مصرف کنندگان قرار گرفته است.

  • ۰۰/۰۶/۲۲
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی