خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

خوشبختانه زودپز به خوبی این نیاز را برآورده کرده است. در واقع می‌توان گفت که یکی از بهترین و کاربردی‌ترین وسایل آشپزخانه زودپز است. اما این وسیله نیز مانند سایر وسایل برقی دارای برندهای بسیار متنوع با کارایی‌ها و ویژگی‌های مختلف است. بهترین مدل زودپز برقی کدام است؟  اگر تصمیم دارید که یک زودپز خوب خریداری کنید اما در میان انواع مختلف این محصول سردرگم شده‌اید، توصیه می‌کنیم که در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بهترین زودپزهای بازار بپردازیم.

زودپز برقی مایدیا مدل MY-13CS602W
زودپز برقی مایدیا مدل MY-13CS602W

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

قیمت مناسب
کیفیت خوب
کارایی بالا
با دوام
سرعت بالای پخت
ایمنی بالا در پخت غذا
نقاط ضعف:

نداشتن گزینه سرخ کردن
زودپز چندکاره مدل MY-13CS602W از برند مایدیا یکی از بهترین و پرطرفدارترین زودپزهای بازار است که به دلیل کارایی بالا و متفاوت خود توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. این زودپز ۶ لیتری در پخت برنج، که مهم‌ترین کارایی آن است، بسیار خوب و قوی عمل می‌کند. جنس بدنه این محصول از استیل مرغوب و با کیفیت ساخته شده است. به علاوه، این زودپز ۱۵ برنامه پخت دارد که به کمک دکمه‌های تعبیه شده روی آن می‌توانید برنامه مناسب را انتخاب کنید. این برنامه‌ها شامل برنامه پخت برنج، حریره، ته دیگ، کیک، سوپ، پخت سریع و آرام‌پز، گرم کردن غذا و … می‌شود.

زودپز برقی مایدیا مدل MY-13CS602W مجهز به صفحه نمایشگر LED و همچنین تایمر ۲۴ ساعته است. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به ۹  مکانیزم ایمنی آن، امکان پخت ته‌دیگ ایرانی و قابلیت جداسازی محفظه داخلی و در اشاره کرد.

بخوانید: بهترین سرخ ‌کن‌‌های موجود در بازار

زودپز برقی مایدیا مدل PCF-602D
زودپز برقی مایدیا مدل PCF-602D

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

کیفیت خوب
سرعت بالا
بی صدا بودن
گنجایش بالا
طراحی زیبای در و قفل آن، ایمنی بالا
پخت مناسب و خوب برنج و خورشت
نقاط ضعف:

مصرف برق کمی بالا است
یکی از بهترین زودپزهای برند نام آشنای مایدیا زودپز مدل  PCF-602D است که در ابعاد ۳۰۰*۳۰۰*۳۲۰  میلی‌متر و وزن ۳٫۶ کیلوگرم طراحی و به بازار عرضه شده است. این زودپز ۶ لیتر یعنی معادل ۱۲ نفر ظرفیت دارد. بدنه این محصول از جنس استیل ساخته شده است. توان مصرفی این زودپز برند مایدیا ۱۰۰۰ وات است. این محصول کاربردی و حرفه‌ای دارای صفحه نمایشگر و تایمر ۲۴ ساعته است. دیگ آن قابلیت جداسازی دارد.

زودپز برقی مایدیا مدل PCF-602D دارای ۱۵ برنامه پخت اتوماتیک و ۹ مکانیزم ایمنی است که کار را برای کاربر آسان و پخت را ایمن کرده است.

بخوانید: بهترین پلوپزهای موجود در بازار

زودپز برقی فلر مدل PC165
زودپز برقی فلر مدل PC165

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

کیفیت بالا
کاربری آسان
برنامه پخت گوناگون
پخت سریع
ایمنی بالا
گرم نگهداشتن غذا بعد از پخت
نقاط ضعف:

سیم کوتاه
قیمت نسبتاً بالا
زودپز مدل  PC165از برند مشهور فلر دستگاهی کاربردی و همه‌کاره برای کمک به پخت غذا است. این زودپز دارای ابعاد ۹۰۰x320x220 و وزن ۵٫۳ است و طراحی زیبایی دارد. برای این محصول سه میزان فشار کم، استاندارد و زیاد تعبیه شده است که با تنظیم آن می‌توان مقدار فشار داخل دستگاه را تنظیم کرد تا به این ترتیب مدت زمان پخت غذا به دلخواه تنظیم شود. علاوه بر این، دکمه تایمر نیز به تنظیم زمان پخت کمک می‌کند. بدنه این زودپز ۶ لیتری از جنس استیل ضدزنگ است و جنس ظرف آن نیز از روکش نچسب ساخته شده است. توان مصرفی این محصول برند فلر ۱۰۰۰ وات است.

برنامه‌های پیش فرض زودپز برقی فلر مدل PC165 شامل پخت برنج و ته‌دیگ، آبگوشت، انواع خورشت‌ها، سوپ، مرغ، گوشت، حلیم، ماهیچه، ماست، پنیر و … است. به علاوه امکان پخت کیک و سرخ کردن مواد غذایی نیز وجود دارد. روند باز و بسته شدن در بسیار ساده و آسان طراحی شده است و به راحتی با یک دست باز و بسته می‌شود. علاوه بر این، سوپاپ اطمینان تعبیه شده در این محصول کاربردی و همچنین مکانیسم‌های ایمنی آن برای آشپز ایمنی را به ارمغان می‌آورد. صفحه نمایشگر زودپز مدل  PC165  از نوعLCD  است. داشتن تایمر ۶۰ دقیقه‌ای، مجهز بودن به صفحه کنترل دیجیتالی، مجهز بودن به ۱۰ دکمه هوشمند و  دارای ده مکانیزم ایمنی است.

بخوانید: ۷ چرخ گوشت باکیفیت و پرفرش در بازار

زودپز برقی فلر مدل PC166
زودپز برقی فلر مدل PC166

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

داشتن تایمر
برنامه‌های پخت متنوع
کیفیت عالی
قدرت بالا
طراحی زیبا
نقاط ضعف:

طول کشیدن زمان شروع به کار
زودپز مدل PC166 یکی دیگر از زودپزهای کاربردی و خوب بازار است که برند فلر عرضه کرده است. توان مصرفی این زودپز ۱۰۰۰ وات است. این محصول با ۶ لیتر ظرفیت، قابلیت پخت غذا برای ۴ نفر را دارد. قابلیت تنظیم فشار در سه حالت کم، استاندارد و زیاد در این دستگاه امکان تنظیم مدت پخت را آشپز می‌دهد. تایمر ۲۴ ساعته این محصول نیز همین قابلیت را دارد. وزن این زودپز فلر ۶٫۵ کیلوگرم است. برند فلر بدنه این محصول همه‌کاره خود را از جنس استیل ضدزنگ و جنس ظرف را از آلومینیوم با روکش نچسب تفلون ساخته است.

صفحه نمایشگر زودپز برقی فلر مدل PC166 از نوع دیجیتال است. برنامه پیش فرض این زود شامل ۱۲ منوی پخت غذا از جمله پخت برنج با ته‌دیگ ایرانی، کیک، ماست، آبگوشت، خورشت، مرغ، ماهیچه، سوپ، تفت‌دهی و … است. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این محصول داشتن دستگیزه بزرگ و مقاون با طرح پل و همچنین در جداشونده است

  • ۰۰/۰۶/۲۲
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی