خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

چای ساز پارس خزر مدل چای نوش
محدوده ظرفیت کتری: 1.5 تا 2.0 لیتر
محدوده ظرفیت قوری: 0.7 تا 1.0 لیتر
خرید چای ساز پارس خزر مدل چای نوش +نظرات 🧐 خریداران

چای ساز پارس خزر مدل TM-3500SP
محدوده ظرفیت کتری: 1.5 تا 2.0 لیتر
محدوده ظرفیت قوری: 0.7 تا 1.0 لیتر
صفحه گرم نگه دارنده کتری: بله
 چای ساز پارس خزر مدل TM-3500SP 

چای ساز  پارس خزر TM-3000SP
محدوده ظرفیت کتری: 1.5 تا 2.0 لیتر
محدوده ظرفیت قوری: 0.7 تا 1.0 لیتر
قابلیت نگه داشتن دما در حالت جوش ملایم جهت دم کشیدن چای بعد از جوش آوردن آب، دارای ترموستات، دارای فیلتر چای فلزی، دارای قوری پیرکس ساخت آلمان
 چای ساز بخار (دم آور خودکار) پارس خزر TM-3000SP 

 

 خرید چای ساز پارس خزر مدل چای نوش با قیمت شگفت انگیز
چای ساز پارس خزر خوبه؟
 

برای بررسی این موضوع بهترین کار مطالعه تجربیات افرادی است که از این برند چای ساز خریداری نموده اند:

 

نظرات برخی از خریداران چای ساز پارس خزر
موافقان محصول
مهدی میگه :سلام، من حدود یک ساله که برای شرکت از چای ساز پارس خزر  استفاده می کنم
ینی هر روز غیر روزای تعطیل و از صبح تا پایان کار
اما تا حالا خدارو شکر هیچ مشکل یا ضعفی نداشته به نظرم

محمد : توی این محدوده قیمت بهترین انتخابه.من ۴ روزه خریدم.راضی ام هستم.

نظر سمانه : عالیه من راضیم واقعا کتری استیل
قوری سرامیک
فقط یه ضعف داره که البته من عادت کردم بهش صدای جوش اومدنش زیاده بعد که میره تو حالت دم صداش می افته

اعظم میگه : من ۶ سال پیش این چایی ساز رو از نمایندگی خریدم و تا حالا آخ نگفته و دوباره برای یکی از دوستان با اطمینان خاطر سفارش دادم و دیدم که از نظر کیفی با نمونه قبلی فرقی نداره و با بسته بندی خیلی خوبی به دستم رسید

نرگس: من طی یک سال استفاده م تا الان دو سه بار شده که سنسورش عمل نکرده و بعد از جوش اومدن آب روی حالت دم آور نرفته و آب کتری تا انتها خشک شده اما چون قطع کن داره کاریش نشده

اگه از آب تصفیه شده استفاده بشه،مثه روز اولش عالی و تمیز میمونه

تجربه آرین از کار با چای ساز پارس خزر چای نوش : من این محصول رو خرید کردم وقتی استفاده کردم در ابتدا خیلی راضی بودم

اصلا صدایی نداشت بعد از اینکه ترموستاتش عمل میکرد و در حالت سبز میرفت متوجه میشدم اب جوش اومدولی متاسفانه بعد از چندین بار استفاده مداو الان موقع جوش اومدن اب صدای زیادی تولید میکنه

در کل راضیم ازش مخصوصا کم مصرف بودنش –

محمد : من چندین ساله استفاده کردم زرق و برق خاصی نداره ولی کار اصلی خودش رو بدون مشکل انجام داده و مشکل برقی هم نداشته اصلا .

نظر مرتضی : از خریدش اصلا پشیمون نمیشید چون اولا کالای ایرانی خریدید دوما با دم کشیدن چای توی قوری چینی و روی این چای ساز از خوردن چای حسابی لذت میبرید.
چای ساز با قوری شیشه ای داشتم اصلا این طعم و لذت رو نداشت.
حتما توصیه میکنم

مهدی : من اینو ۴ ساله پیش از همینجا هدیه برای مادرم خریدم و مادرم بسیار راضی هست و به همه پیشنهاد میکنه

عدم اطمینان از خرید چای ساز پارس خزر
معصومه : دستگاه من دکمه خاموش روشنش مشکل داشت.. مرجوعی زدم… ولی دلیل بر بد بودن همه چای ساز های پارس خزر نیست

نظرات منفی در مورد چای ساز پارس خزر
رقیه : من این چای ساز رو چند ماه پیش خریداری کردم. سریع آب رو جوش میاره . چای خوب دم میکشه. اما صداش خیلی خیلی زیاده و واقعا آزاردهنده است.
محسن: چای ساز پارس خزر برند خوبی است از هرلحاظ ، اما از نظر زیبائی بهتر از این هم میشد آن را طراحی کرد.

 خرید چای ساز پارس خزر مدل چای نوش با قیمت شگفت انگیز
 

معرفی چای سازهای زیر یک میلیون تومان
چای ساز تیفال مدل TF-200
محدوده ظرفیت کتری: 1.5 تا 2.0 لیتر
محدوده ظرفیت قوری: 1.0 تا 1.5 لیتر
چای ساز تیفال مدل TF-200 

 

سفارش چای ساز تیفال از ارزانترین فروشنده
چای ساز رجینا مدل 990
محدوده ظرفیت کتری: 1.5 تا 2.0 لیتر
محدوده ظرفیت قوری: 1.0 تا 1.5 لیتر
محدوده توان مصرفی: 1500 تا 2000 وات
 چای ساز رجینا مدل 990 

 

 سفارش چای ساز رجینا از ارزانترین فروشنده
بهترین و پر فروش ترین چای ساز در ایران
چای ساز برناکو مدل BTM900
محدوده ظرفیت کتری: 1.5 تا 2.0 لیتر
محدوده ظرفیت قوری: 0.7 تا 1.0 لیتر
جنس المنت: استیل ضد زنگ چای ساز برناکو مدل BTM900 
 خرید چای ساز برناکو از ارزانترین فروشنده
چای ساز پروفی کوک مدل wks1167
این چای ساز از برند معتبرآلمانی ProfiCook دارای فناوری wireless است که به شما این امکان را میدهد تا با نصب اپلیکیشن موبایل از App Store یا Google play از روی گوشی هوشمند خود به فانکشنهای دستگاه دسترسی داشته باشید .

محدوده ظرفیت کتری: 1.2 تا 1.5 لیتر
محدوده ظرفیت قوری: قوری ندارد
 

  • ۰۰/۰۶/۱۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی