خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

اندازه و وزن محصول: اولین نکته مهمی که باید به هنگام خرید سه پایه دوربین به آن توجه داشته باشید، اندازه و وزن آن می باشد. یادتان باشد شما سه پایه مد نظرتان را خریداری خواهید کرد که بتوانید از آن در اغلب موقعیت های مکانی و همچنین زمانی استفاده نمایید. پس باید اندازه و وزن آن بگونه ای باشد که بتوانید به سادگی آن را جا به جا کنید؛ خصوصا اگر اهل گشت و گذار و سفرهای پی در پی نیز هستید!

جنس کالا: در عصر فعلی برای طراحی و تولید سه پایه های دوربین از متریال های مختلفی همچون فایبرگلاس، فلز و یا آلیاژهایی از آن و همچنین پلاستیک با میزان سختی متفاوت استفاده می کنند که شما باید متناسب با نوع کارتان و اینکه قرار است از سه پایه مد نظرتان در چه موقعیت های مکانی استفاده نمایید، این مورد را تعیین فرمائید. بهترین سه پایه موبایل قابلیت افزایش ارتفاع پایه ها: با اینکه اصولا اغلب سه پایه دوربین ها از این قابلیت؛ یعنی افزایش ارتفاع پایه ها برخوردار هستند اما گاهی ممکن است سه پایه شما فاقد این قابلیت باشد. به همین خاطر توصیه می کنیم هنگام خرید این قبیل ملزومات جانبی دوربین ها حتما از فروشنده پیرامون آنان سوال فرمائید.

میزان وزن متحمل شده: خریداران عزیز توجه کنید که هر یک از سه پایه ها تا میزان وزن مشخصی از دوربین ها را متحمل می شوند و و اگر بیشتر از وزن آن ها بر رویشان قرار دهید، مطمئنا حتی اگر دچار خرابی نیز نشوند سبب کاهش کیفیت عکس هایتان خواهند شد.

سر یا هد سه پایه: امروزه خوشبختانه اغلب سه پایه های دوربین بگونه ای تولید شده اند که مجهز به یک سری و یا هد مخصوص جهت قرار گرفتن دوربین بر روی خود می باشند و به دلیل اتصالاتی که بر روی آن ها نیز تعبیه شده است، عکاسان می توانند بدون هیچگونه نگرانی دوربین خود را بر روی سری این سه پایه ها وصل کرده و از کار با آن حسابی لذت ببرند. توجه داشته باشید به هنگام خرید باید سه پایه ای را انتخاب کنید که از سازگاری با نصب دوربین شما بر روی سَری خود برخوردار باشد.

قفل پایه های دوربین: قفل پایه ها نیز از جمله دیگر موارد مهمی است که تنها باید به سالم بودن آن ها توجه داشته باشید؛ زیرا امروزه تقریبا تمامی مدل های موجود برای این قبیل محصولات مجهز به این نوع قفل ها جهت افزایش و یا کاهش سایز پایه های دوربین هستند و تعداد بخش های عصایی به کار رفته در هر یک از پایه ها را برایتان مشخص می کنند.

قیمت سه پایه دوربین: عوامل مختلفی بر روی قیمت سه پایه دوربین می تواند تاثیر بگذارد که شاید تنها تعدادی از آن ها را ما توانسته باشیم در این مطلب به شما عزیزان معرفی نماییم. نکته مهم در خرید مناسب یک سه پایه دوربین این است که شما بتوانید با آن به خوبی کار کنید و در حرفه عکاسی که یک زمینه کاملا مرتبط با احساسات آدمی می باشد، تصاویر خوب و باکیفیتی را برای مخاطبانتان بگیرید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید سه پایه دوربین مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ سه پایه دوربین ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. همه این سه پایه‌ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

  • ۰۰/۰۶/۱۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی