خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

عروسک باربی مفصلی اصل یک عروسک اورجینال از برند Mattel می‌باشد که محصولات اصل باربی را با نام تجاری Barbie تولید می‌کند. این عروسک از مواد اولیه درجه یک و بسیار با کیفیت تولید شده است بطوری که برای کودکان مضر نیست و در آن از مواد سمی و مضر استفاده نشده است. کیفیت در این اسباب بازی حرف اول را میزند و اصل بودن آن تضمینی بر کیفیت بالای این عروسک دخترانه است. قابلیت حرکت از نقاط مختلف و قرار دادن باربی در حالت مختلف مهمترین ویژگی این عروسک دخترانه زیبا است.

خرید باربی متل,خرید باربی متل,خرید باربی متل,

عروسک بسیار خوب طراحی شده است و دارای مفاصل مختلفی است که می‌توان عروسک را در حالت مختلفی قرار داد. مفاصل کمی محدودیت حرکتی دارند ولی از مدل‌های مشابه خود حرکت بیشتری دارند. ۲۲ نقطه مفصل در این عروسک طراحی شده است که از ویژگی های خاص این عروسک می‌باشد. طراحی مفاصل به خوبی و با دقت بسیار زیاد انجام شده است تا قدرت مانور بهتری داشته باشد و کمترین جلب توجه را کند. عروسک حدود ۲۸ سانتی‌متر ارتفاع دارد و دارای لباس زیبا برتن خود است. لباس از جنس پارچه ای بوده و دارای طرح‌های متعددی است. لباس‌های این عروسک بسیار متنوع می‌باشد و دارای لباس‌های رنگ و گلدار مختلف است که هر یک دارای جذابیت‌های خاص خود هستند. عروسک‌های باربی مفصلی گوناگونی تولید می‌شوند که این باربی یوگا محبوبترین عروسک باربی است که نظر بسیاری از کودکان را به خود جذب کرده است.

خرید باربی متل,خرید باربی متل,خرید باربی متل,

بسته بندی عروسک یوگا متل :
این اسباب بازی دخترانه درون یک بسته‌بندی بسیار شکیل قرار گرفته است که ارتفاع در حدود ۳۲ سانتیمتر دارد و طول و عرض آن نیز ۲۰ * ۶ سانتیمتر است. در پشت جعبه طراح‌های جالبی قرار گرفته است که جلوه‌ای زیبا به اسباب بازی داده است. در پشت جعبه اطلاعاتی نیز در مورد عروسک داده شده است که چند تصویر از مدل‌های مختلف این عروسک قرار داده شده است.

قسمت‌های که مفصل قرار دارند شامل گردن، سینه، آرنج، مچ دست، لگن، باسن، پا، زانو و مچ است که می‌توان با دست خم کرد و به عروسک حالت خاص داد. عروسک باربی برای کودکان ۳+ سال توصیه می‌شود و می‌تواند هدیه جذاب برای دختران علاقه‌مند به عروسک اصل باربی باشد. خرید باربی مفصلی یوگا در فروشگاه اینترنتی کیدبی تویز بصورت آسان امکان پذیر است و از جمله هدیه‌های خاص برای کودکان می‌باشد مخصوصا برای علاقه‌مندان به اسباب بازی دخترانه باربی که در بین دختران طرفداران بسیاری دارد.

مشاهده فیلم عروسک اسباب بازی یوگا :


 

این مدل باربی دارای لباس‌های مختلف با مدل موهای مختلف طراحی شده است و بعلت استقبال زیاد از طرف کودکان تنوع خوبی از این اسباب بازی تولید شد تا تمام سلیقه‌ها را راضی نگه دارد. عروسک‌های بلوند، رنگین پوست با لباس های مختلف رنگی و شلوار مشکی و طرح‌دار مدل‌های مختلف این عروسک می‌باشد. فروش گاه اسباب بازی کیدبی تویز همیشه در تلاش است تا مدل‌های متنوعی از این مدل اسباب بازی باربی یوگا را در سایت خود برای مشتریان عرضه کند.

خرید باربی متل,خرید باربی متل,خرید باربی متل,

باربی عروسک محبوب در بین کودکان است که دارای چهره‌ای زیبا است که در حال لبخند زدن می‌باشد موهای عروسک بلند و بسیار نرم می‌باشد که قابل شانه کردن است، موهای عروسک قابلیت حالت دادن دارد و می‌تواند ظاهر عروسک را زیباتر کرد. چهره‌ها بصورت کاملا دقیق طراحی می شوند تا حس خوبی به کودک بدهند. این عروسک محبوب در زمره پرفروش‌ترین اسباب بازی‌های دنیا است و از طرفداران بسیاری در دنیا برخوردار است. یوگا ورزش خاص است که به تمرکز و انعطاف بدنی بسیاری احتیاج دارد که این باربی با این سبک طراحی شده است تا حرکت بسیار دقیق و منعطف داشته باشد و بتوان باربی را در حالت مختلف قرار داد.

  • ۰۰/۰۶/۱۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی