خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

دیلیت اکانت تلگرام

ممکنه به هر دلیلی از تغییر شخصیت به یک فرد درس‌خون گرفته تا سوتی دادن در مقابل دوست دخترتون مایل به دیلیت اکانت تلگرام باشید. همه شبکه‌های اجتماعی از توییتر و فیسبوک گرفته تا اینستاگرام قابلیتی به اسم delete account دارن که اب استفاده ازش می‌تونید حساب کاربری رو حذف کنید تا برای عموم در دسترس نباشه. تلگرام هم از این قائده مستثنی نیست. بعد از به وجود آمدن قانون GDPR توسط اتحادیه اروپا شدت این موضوع به منظور حفظ حریم خصوصی و اطلاعات کاربران در رسانه‌های اجتماعی دیگه بیشتر و بیشتر شد.

تو این آموزش به شما یاد میدم که چطور با نحوه حذف کردن اکانت تلگرام و سایر برنامه‌های شخص ثالث مثل موبوگرام، تلگرام طلایی، هاتگرام و… که امکان استفاده از تلگرام رو به شما میدن آشنا بشید. حتی ابزاری هم براتون تهیه کردم که بتونید بدون نیاز به فیلترشکن یا پروکسی این کارو انجام بدین.

قبل از حذف اکانت تلگرام به این نکات دقت کنید
قبل از اینکه بخواهید حساب کاربری تلگرام را حذف کنید باید چند سوال پرتکرا را بررسی کرد. این سوالات در بخش نظرات بیشتر پرسیده شده بودند.

آیا با حذف اکانت تلگرام پیام‌ها حذف خواهند شد؟
پاسخ به این سوال مثبت است. همه چیز از چت‌های خصوصی، گروهی و کانال‌ها گرفته تا فایل‌ها و مخاطبین بعد از پاک کردن اکانت از بین خواهند رفت.

آیا با حذف اکانت تلگرام از بلاک خارج می‌شویم؟
پاسخ به این سوال منفی است. در صورت حذف کردن اکانت کلیه اطلاعات و چت‌های شما برای همیشه حذف خواهند شد. بلاک شدن یا ریپورت تلگرام بر اساس شماره موبایل است.

اگر مجددا ثبت نام کنیم پیام‌ها برمی‌گردد؟
پاسخ به این سوال منفی است. همانطور که اشاره کردم با حذف حساب کاربری Telegram همه چیز برای همیشه از بین خواهد رفت.

تا چند بار می‌توانم دیلیت اکانت کنم؟
حذف اکانت به صورت محدود است و اگر در طول یک هفته بیش از سه بار اقدام کنید، شماره شما بلاک شده و تا مدتی اجازه ثبت نام با همان شماره را ندارید. در صورت تکرار بیش از حد این محدودیت زمانی بیشتر می‌شود.

پیش از Delete Account Telegram به این نکته دقت کنید که هیچوقت از برنامه‌هایی که در مارکت‌ها برای دیلیت اکانت تلگرام قرار داره استفاده نکنید. متاسفانه بیشتر برنامه‌های این چنینی، دارای سرویس ارزش افزوده هستند. در ظاهر شما شماره را برای حذف اکانت وارد می‌کنید و اتفاقا برنامه هم درست کار می‌کنه، اما در آن سو عضو سرویس‌های پیامک تبلیغاتی که شارژ تلفن همراه شما را خالی می‌کنند خواهید شد.

روش‌های حذف حساب کاربری تلگرام
برای پاک کردن اکانت تلگرام تنظیماتی در خود برنامه وجود نداره و تنها راه ممکن استفاده از لینکی است که در سایت تلگرام یا سایت بنده که براتون تهیه کردم قرار داره. شما دو روش برای حذف اکانت دارید که به خاطر فیلتر بودن تلگرام پیشنهاد می‌کنم از روش اول استفاده کنید.

روش اول: حذف بدون نیاز به فیلترشکن
تو این روش کافیه روی دکمه زیر کلیک کنید و به صفحه‌ای که یکی از دوستان زحمت کشیدن و تهیه‌ش کردن مراجعه کنید.

  • ۰۰/۰۶/۱۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی