خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

ارسال ایمیل بسیار ساده است ، فقط برای ارسال ایمیل به GMail مراحل زیر را دنبال کنید. در این آموزش ، هر کجا که سوالی دارید ، در بخش نظرات به اندازه کافی سوال برای ما ارسال کنید تا به آن پاسخ دهیم.

باید شروع شود

آموزش ارسال ایمیل در جیمیل

1. ابتدا به gmail.com بروید یا اینجا را کلیک کنید.

2. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و بر روی دکمه ورود کلیک کنید. اگر Gmail ندارید ، به راحتی می توانید Gmail داشته باشید. فقط به آموزش ایجاد Google Email (Gmail) مراجعه کنید.

3. پس از تایپ در گوشه بالا سمت چپ ، روی گزینه نوشتن کلیک کنید.

4. فرم ایمیل در پایین سمت راست باز می شود.

در این فرم کافی است آدرس ایمیل شخصی را که می خواهید در قسمت 1 برای او ایمیل ارسال کنید (در عکس بالا نشان داده شده است) بنویسید ، و در قسمت 2 ، موضوع ایمیل را بنویسید و در قسمت 4 متن ایمیل را بنویسید

نکته ای که در این فرم باید به آن توجه کنید این است که می توانید به طور همزمان برای چندین نفر ایمیل ارسال کنید. فقط آدرس ایمیل آنها را جدا کنید ، برای مثال hamid@salimi.com ، hossein@salimi.com. در این حالت می توانید هر تعداد نفر که می خواهید از طریق ایمیل ارسال کنید.

نکته دیگر این است که اگر می خواهید برای چند نفر ایمیل ارسال کنید ، اما آنها متوجه نشده اند که این ایمیل برای چند نفر دیگر ارسال شده است ، کافی است که آنها را در قسمت BCC وارد کنید ، که با شماره 3 در تصویر نشان داده شده است در بالا.

نکته دیگر این است که شما می توانید پرونده یا پرونده هایی با ابعاد حداکثر 25 مگابایت را با ایمیل خود برای مخاطب خود ارسال کنید ، کافیست روی عکس پایین فرم کلیک کرده و یک یا چند پرونده را انتخاب کنید.

  • ۰۰/۰۳/۲۰
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی