خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

بعضی اوقات کاربران شبکه های اجتماعی تصمیم می گیرند مدتی از شبکه های اجتماعی خارج شوند. در این حالت معمولاً به دلیل کار و مطالعه سعی می کنند از پیام ها و شبکه های اجتماعی دور باشند و در آینده و در زمان مناسب بازگردند.

 

یکی از رایج ترین سایت های رسانه های اجتماعی تلگرام است که کاربران در آن به دنبال حذف حساب های تلگرام خود هستند. در این آموزش نحوه حذف اکانت تلگرام و دلیل حذف خودکار اکانت تلگرام را توضیح خواهم داد که به شما اجازه می دهد هم اکانت تلگرام خود را حذف کنید و هم از حذف خودکار اکانت تلگرام جلوگیری کنید.

قبل از اینکه روش های حذف اکانت تلگرام و نحوه جلوگیری از حذف خودکار اکانت تلگرام را وارد کنید ، باید به نکات زیر توجه کنید.

با حذف حساب تلگرام ، تمام داده های موجود در آن از جمله مخاطبین ، گروه ها ، چت های خصوصی و کانال تلگرام از بین می روند.
اگر می خواهید با همان شماره ای که حساب خود را با آن پاک کرده اید از تلگرام استفاده کنید ، داده ها بازیابی نمی شوند و شما به عنوان کاربر جدید وارد تلگرام می شوید.
برخی تصور می کنند برای حذف گزارش تلگرام ، اگر حساب کاربری خود را پاک کنند و دوباره وارد تلگرام شوند ، گزارش تلگرام را ترک می کنند که نادرست است و گزارش تلگرام شماره گذاری می شود.

حذف اکانت تلگرام

از همان ابتدا ، تلگرام یک ویژگی نصب کرده است که اگر مدت زمان طولانی وارد حساب خود نشوید ، حساب تلگرام به طور خودکار پاک می شود. به طور معمول ، تنظیمات موجود در این برگه به ​​صورت پیش فرض روی ۶ ماه تنظیم می شوند ، به این معنی که اگر حساب شما در مدت ۶ ماه از آخرین باری که در تلگرام آنلاین بودید ، آنلاین نباشد ، حساب تلگرام شما به طور خودکار حذف می شود.

مدت زمان حذف خودکار حساب تلگرام را انتخاب کنید ، می توانید تغییر دهید ، زمان را کاهش دهید یا مدت زمان را افزایش دهید تا از حذف خودکار حساب تلگرام جلوگیری کنید. تعریف این دوره از یک ماه تا یک سال متفاوت است. برای این کار ، در نسخه اندروید تلگرام به تنظیمات> حریم خصوصی و امنیت (تنظیمات> حریم خصوصی و امنیت) بروید و از زبانه Advanced بر روی گزینه Delete my account اگر دور هستید کلیک کنید و یکی از گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنید .

پاک کردن اکانت تلگرام

پس از انتخاب یکی از گزینه ها یک ماه ، سه ماه ، شش ماه و یک سال پس از آخرین باری که در تلگرام آنلاین بودید ، اگر تاکنون آنلاین نیستید ، حساب تلگرام به طور خودکار پاک می شود.

دلیل حذف خودکار حساب تلگرام
همانطور که در بالا ذکر شد ، دلیل حذف خودکار حساب تلگرام شما به دلیل تنظیمات انتخاب شده در بالا است. بنابراین ، اگر کاربری هستید که دیر به تلگرام خود مراجعه می کنید ، حتماً این گزینه را روی زمان زیاد قرار دهید تا با حذف حساب ، اطلاعات موجود در آن را از دست ندهید.

آموزش حذف اکانت تلگرام

حال ، اگر می خواهید در صورت نیاز یک حساب Telegram را به صورت دستی حذف کنید ، ابتدا باید از برنامه مرورگر برای دسترسی به پیوند حذف حساب Telegram استفاده کنید. برای این کار بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه هدایت شوید تا حساب تلگرام با لینک مستقیم حذف شود.

لینک حذف اکانت تلگرام

در این حالت ، صفحه زیر ظاهر می شود که در آن شما باید شماره خود را همراه با کد کشور وارد کنید. در اینجا کد کشور ایران است که باید از +۹۸ استفاده کنید. به عنوان مثال شماره خود را بصورت +۹۸۹۱۸۱۲۳۴۵۶۷ وارد کرده و بر روی دکمه Next کلیک کنید.

پاک کردن تلگرام

حال در این مرحله کدی به تلگرام شما ارسال خواهد شد که باید برنامه تلگرام را باز کرده و کد مورد نظر را کپی کنید.

  • ۰۰/۰۲/۰۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی