خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

هدف ما در این مقاله آموزش نحوه بارگیری از توییتر است. در این مقاله یاد می گیریم که چگونه فیلم ها را در توییتر روی رایانه ، تلفن هوشمند Android و iPhone بارگیری کنیم. اگر با ویدیویی در توییتر روبرو شدید و می خواهید آن را بارگیری کنید ، در پایان این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه بارگیری از توییتر را بیاموزید.

آموزش دانلود از توییتر چگونه است؟

آموزش دانلود از توئیتر

دانلود از توییتر چگونه انجام می‌شود؟

توییتر دارای انواع محتوا (متن ، صوت ، فیلم و تصویر) است. اگر کسی بخواهد متن یا تصویری را از این شبکه اجتماعی ذخیره کند ، بسیار آسان خواهد بود ، اما اگر بخواهد ویدیویی را از توییتر بارگیری کند ، ممکن است مجبور به کار سخت و راه حل های موجود در ادامه این بخش شود. ذکر شده است که مورد استفاده قرار گیرد.

دلایل مختلفی وجود دارد که کاربران باید یاد بگیرند که از توییتر بارگیری کنند. نحوه بارگیری از توییتر به دستگاهی که کاربران از آن استفاده می کنند بستگی دارد. نحوه بارگیری از توییتر برای شخصی که از رایانه استفاده می کند و شخصی که آیفون دارد متفاوت است. در اینجا چند روش عالی برای بارگیری از توییتر آورده شده است. اگر می خواهید این روش ها را بیاموزید ، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

دانلود از توییتر با استفاده از مرورگر کروم، سافاری یا سایر مرورگرها

در صورتی که می‌خواهید با استفاده از مرورگرها یک ویدیو از توییتر دانلود کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول

برای دانلود از توییتر اولین کاری که باید انجام دهید این است که مرورگر خود را باز کنید و به سایت Twitter.com بروید.

مرحله دوم

در این در این مرحله به ویدیویی که می‌خواهید دانلود کنید، مراجعه کنید. توییت مربوط به آن را بیاورید. کمی دقت کنید در بالای توییت، تاریخ انتشار آن دیده می‌شود.

دانلود از توییتر

مرحله سوم

تاریخ انتشار توییت بالا مربوط به ۴ آگوست است. روی این تاریخ ( Aug 4) راست کلیک کنید و سپس مطابق تصویر زیر Copy Link Address را انتخاب کنید.

دانلود از توییتر با مرورگر

مرحله چهارم
اکنون وقت آن است که با یک ابزار عالی برای بارگیری از توییتر آشنا شوید. این ابزار به شما کمک می کند فیلم مورد نظر خود را که به صورت توییت در توییتر ارسال می شود ، بارگیری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار به DownloadTwitterVideo.com مراجعه کنید.

دانلود از توییتر

مرحله پنجم
URL ویدیویی را که در توییتر کپی کرده اید در کادر مرکز این تصویر جای گذاری کنید ، سپس روی جعبه سبز “Download MP4” کلیک کنید تا بارگیری شروع شود. اگر روی دکمه سبز سمت چپ کلیک کنید ، فیلم با کیفیت پایین تری بارگیری می شود و اگر روی دکمه سبز سمت راست کلیک کنید ، فیلم با کیفیت بالاتر بارگیری می شود. نماد HD در دکمه سمت راست این را نشان می دهد.

روش دانلود از توییتر

با دنبال کردن این مراحل ، فیلم به راحتی در رایانه شما بارگیری می شود. همانطور که مشاهده می کنید ، بارگیری از توییتر به هیچ وجه کار دشواری نیست. کافی است راه را بدانید ، در این بخش ، به روشی کامل و تصویر محور ، تصمیم به بارگیری از توییتر به رایانه ذکر شد.

معرفی دو ابزار عالی دیگر برای دانلود از توییتر روی کامپیوتر

برای دانلود از توییتر دو ابزار عالی دیگر هم وجود دارد که کار با آن‌ها خیلی آسان است. این دو ابزار عبارت است از:

  1. TwitterVideoDownloader
  2. SaveTweetVid

عملکرد دو ابزار معرفی شده در این بخش دقیقاً مشابه DownloadTwitterVideo.com است و تفاوتی ندارد. وقتی پیوند ویدیو را با توجه به تصاویر بالا از توییتر کپی کردید ، باید آن را در کادر هر یک از این ابزارها قرار دهید و روی دکمه بارگیری کلیک کنید.

وقتی روی دکمه بارگیری در SaveTweetVid کلیک می کنید ، این ابزار از شما می خواهد کیفیت مورد نظر برای بارگیری را با کیفیت مطلوب انتخاب کنید. همانطور که می دانید ، سایر پرونده های ویدیویی کیفیت های مختلفی دارند. این ابزار یک مزیت دیگر نیز دارد و آن این است که به شما یک کد QR می دهد بنابراین در صورت تمایل می توانید فیلم را مستقیماً در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود بارگیری کنید.

دانلود از توییتر روی آیفون یا آیپد

اگر قصد دارید یکی از ویدیوهای مورد علاقه خود در Twitter را در iPhone خود بارگیری کنید ، دنبال کردن مراحل زیر یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.

گام یک
چندین برنامه برای بارگیری از توییتر وجود دارد. یکی از بهترین برنامه هایی که به صورت رایگان رایگان اتفاق می افتد Doctions by Redaddle نام دارد. آن را به صورت رایگان از App Store در iPhone یا iPad خود بارگیری کنید.

گام دوم
برنامه Twitter را در iPhone خود باز کرده و توییت هایی را برای ویدیویی که می خواهید در تلفن خود ذخیره کنید پیدا کنید.

مرحله سه
برای پر کردن ویدیو در تمام صفحه لمس کنید. همانطور که در زیر نشان داده شده است ، روی نماد اشتراک در گوشه پایین سمت راست صفحه کلیک کنید

دانلود از توییتر با آیفون

گام چهارم

در این مرحله از منویی که نمایش داده می‌شود «Share Tweet via» را مطابق تصویر زیر انتخاب کنید.

  • ۰۰/۰۲/۰۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی