خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

یکی از خنده دارترین تصورات غلط در مورد “عشق واقعی” این است که شما باید نیمه گمشده خود را پیدا کنید. یعنی شخصی در این دنیا وجود دارد که شما را تکمیل می کند. روابط خوب به روابطی گفته می شود که در آن اختلافات زیاد بین دو نفر به درستی مدیریت شود. برای سیاست ، غذا ، پول ، تربیت فرزندان و …

 

تقریباً همه دوست دارند رابطه خود را ارزیابی کنند و برخی افراد معمولاً رابطه خود را با دو نفر با رابطه دو نفر با یکدیگر مقایسه می کنند. س questionsالات متداولی که اغلب به ذهن خطور می کنند این است که آیا رابطه آنها شاد است یا سالم.

 

۷ علامت که نشان می دهد شما بهترین رابطه را در زندگی خود دارید

مطمئناً همه می توانند این را احساس کنند و خوشبختی و رضایت خود را بسنجند ، اما گاهی اوقات تصور غلط منجر به توهم می شود. اگرچه هیچ راهنمای یکنواختی وجود ندارد ، تعدادی استاندارد وجود دارد که روابط شاد تقریباً هر روز آزمایش می کند. کسانی که رابطه ای سالم و شاد دارند مشترکات زیادی دارند.

 

۱٫ می توانید در مورد ایده ها و نظرات خود صحبت کنید

روابط شاد بیشتر مربوط به روابط صحیح است و وقتی بتوانید به راحتی درباره تفکر خود صحبت کنید ، یک رابطه عالی خواهید داشت. در چنین رابطه ای ، شما از گفتن حقیقت و ابراز عقیده نمی ترسید و از اینکه طرف مقابل را ناراحت کنید ، نمی ترسید و از طرف دیگر ، او به همان راحتی در بیان عقیده خود راحت است. هر دوی شما باید از این آزادی برای بیان آنچه در ذهن شما می گذرد برخوردار باشید.

 

۲. شما آزادی لازم را برای خود دارید

حتی اگر آنقدر عاشق باشید که حتی برای مدت کوتاهی دلتان برای یک دیگر تنگ شود ، باز هم جای خودتان را دارید و می توانید بدون رقیب خود هر کاری را که می خواهید انجام دهید.

 

یک رابطه سالم و خوشبختانه رابطه ای است که در آن هر دو طرف اوقات خود را داشته و گاهی اوقات برای مدتی از یکدیگر فاصله می گیرند تا اینکه دوباره به هم برسند ، هر دو متهم و آماده برای یک رابطه بهتر و قوی تر. یک رابطه سالم به این معنی است که به خودتان وقت بدهید تا یکدیگر را از دست بدهند. اگر می توانید با دوستانتان بیرون بروید بدون اینکه شوهرتان هر پنج دقیقه به شما بگوید که کجا هستید ، چه کاری انجام می دهید و چه وقت بازگشت خواهید کرد ، پس رابطه خوبی دارید.

نشانه‌های یک رابطه شاد و سالم در زندگی

۳٫ رابطه خود را همانطور که هست دوست دارید

نشانه یک رابطه ناخوشایند این است که شما ناراضی هستید و می خواهید به زودی همه چیز تغییر کند و متفاوت شود. وقتی رابطه شما شاد و سالم باشد ، آن را همانطور که هست دوست خواهید داشت و منتظر اتفاق نمانید. شما آنچه را که هستید پذیرفته اید و شوهرتان نیز شما را همانگونه که هستید پذیرفته است و انتظار ندارید که بخشی از شخصیت خود را متناسب تغییر دهید و از او نیز انتظار ندارید.

۴٫ شما با هم تصمیم می گیرید

در روابط خوب ، دو طرف با هم تصمیم می گیرند. این بدان معناست که شما در موقعیتی قرار نخواهید گرفت که مثلاً همسرتان تصمیمات بزرگ زندگی را برای هر دوی شما اتخاذ کند ، مانند محل زندگی ، نحوه تغییر خانه یا مواردی از این دست. اگر رابطه شما خوب و مناسب است ، باید تصمیمات ریز و درشت را با هم بگیرید و افکار و عقاید خود را به یکدیگر اطلاع دهید.

۵٫ شما رابطه متعادلی دارید

روابط نامتعادل می تواند استرس زیادی به یک شریک زندگی وارد کند. در روابطی که یک طرف تمام کارهای خانه را انجام می دهد در حالی که طرف دیگر فقط مسئول درآمدزایی است ، این یک رابطه آشفته خواهد بود. روابط هنگامی که تعادل برقرار باشد شادتر و سالم تر می شوند ، این امر گاهی به معنای تسلیم شدن و تحمل یکدیگر است.

 

۶٫ به هم اعتماد دارید

اگر بین دو نفر بی اعتمادی وجود داشته باشد ، این رابطه ادامه نخواهد یافت. اگر بتوانید به شریک زندگی خود اعتماد کنید و همه چیز را به او بگویید و او باشد ، رابطه بسیار خوب و دلپذیری خواهید داشت. همچنین می توانید به او اعتماد کنید که هیچ کاری برای ناراحتی شما انجام نداده است. اعتماد نتیجه احترام است و وقتی شما و همسرتان به یکدیگر احترام بگذارید و به آن اعتماد کنید ، رابطه شما خوشحال و راضی کننده خواهد بود.

https://safir-ac.ir/نشانه%e2%80%8cهای-یک-رابطه-شاد-و-سالم-در-زندگی/

  • ۰۰/۰۱/۲۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی