خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

آیا شما با یک دروغگو ازدواج کرده اید؟ اگر چنین است ، پس احتمالاً با بی اعتمادی ، کینه و عصبانیت در رابطه خود به دلیل دروغ روبرو هستید. این مقاله را بخوانید تا بدانید چگونه با یک شوهر دروغگو برخورد کنید. درک اینکه چرا شوهرتان دروغ می گوید بسیار دشوار است. همچنین ، هنگام ازدواج ، با یکدیگر عهد و پیمانی از عشق ، وفاداری و صداقت می بندید. پس چرا در زندگی با زنی روبرو می شوید که حقیقت را نگوید؟

 

دروغ می تواند احساس خیانت در شما ایجاد کند. اگر متوجه شدید شوهرتان دروغ می گوید ، باید واکنش خود را نیز در نظر بگیرید ، زیرا همچنین ممکن است رفتار شما احتمال دروغ گفتن دوباره همسرتان را کم یا زیاد کند.

 

اگر همسرتان دروغ می گوید ، خجالت کشیدن و جلوگیری از دردسر یک چیز است و دروغ گفتن برای جلوگیری از درد و ناراحتی شما چیز دیگری است. دانستن انگیزه شوهرتان برای دروغ گفتن در مورد نحوه واکنش و اینکه آیا باید او را ببخشید و چگونه مهم است.

 

چرا مردم دروغ می گویند؟

به نظر می رسد یک دروغ در برنامه ریزی سیستم ما وجود دارد ، و این از همان سنین پایین شروع می شود ، حتی یک کودک دو ساله نیز می تواند دروغ بگوید که می فهمد قدرت کلمات چقدر شگفت انگیز است!

 

دروغ ممکن است به معنای آسیب رساندن به شخص دیگر نباشد ، اما اغلب اوقات مثر است. برخی از افراد به عنوان نوعی دفاع از خود دروغ می گویند. برخی از افراد برای فرار از مجازات و نزاع ، یا پذیرفته شدن در یک گروه ، یا رسیدن به خواسته های خود دروغ می گویند.

 

اکثر ما دروغ می گوییم. به عنوان مثال ، اگرچه می بینیم که کفش های جدید دوستمان اصلاً زیبا نیستند ، اما می گوییم بسیار عالی هستند. ما در مورد مصاحبه های شغلی دروغ می گوییم تا شانس استخدام خود را افزایش دهیم. ما به فرزندان خود دروغ می گوییم ، به عنوان مثال قول می دهیم در صورت انجام کار صحیح برای آنها بستنی بخریم ، اما می توانیم بعداً آنها را فراموش کنیم!

با همسر دروغگو چه کنیم؟

ما به طور طبیعی تمایل داریم از رفتار اعضای خانواده خود تقلید کنیم. اگر ما در محیطی بزرگ شده باشیم که دروغ گفتن قابل قبول و طبیعی است ، به احتمال زیاد رفتارهایی مانند بزرگسالان را انجام خواهیم داد.

 

اما فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا یک دروغ کوچک قابل قبول است ، به ویژه هنگامی که صحبت از همسرتان می شود. به عنوان مثال ، یک مرد ممکن است به همسرش بگوید که در یک زمان خاص برمی گردد ، اگر از نظر منطقی بازگشت در آن زمان برای او امکان پذیر نباشد ، این مرد ، تنها مشکل این است که او نمی داند چگونه زمان را درست تخمین بزند در غیر این صورت او واقعاً می خواهد به خانه خود برود! و هیچ دروغی وجود ندارد

 

دانستن این تفاوت در تعیین نحوه برخورد با همسری که به سادگی نیاز به یادگیری مهارت های مدیریت زمان دارد بسیار مهم است. فردی که دروغ می گوید زیرا مجبور است کاری را انجام دهد که به شما نگوید ، به روشی کاملاً متفاوت احتیاج دارد.

خطوط و مارک ها را بکشید

صبور بودن با برخی دروغ ها می تواند منجر به مشاجره یا آرامش خاطر در خانه شود. اما اگر شوهرتان سعی کند چیزی را پنهان کند چه می کنید؟ آیا تصمیم دارید دروغ ها را به چالش بکشید؟ شاید به جدایی فکر می کنید؟ یا شاید به دنبال راه حل هایی هستید به امید اینکه دروغ شوهرتان به زودی پایان یابد؟

 

برخی از افرادی که دروغ شنیده اند ممکن است نتوانند بر واکنش ها و احساسات خود غلبه کنند و احساس خیانت کنند. در این موارد بهتر است از یک مشاور حرفه ای کمک بگیرید.

بررسی کنید آیا واکنش شما در برابر گفتار و رفتار همسرتان او را ترغیب به دروغ گفتن نمی کند؟ شاید وقتی شوهرتان از یک دورهمی با دوستانش به خانه می آید ، با سخنان آتشین شما در مورد میزان نفرت شما از دوستانش روبرو شود. بنابراین او یاد می گیرد که اگر وقت خود را با دوستانش بگذراند ، آن را از شما پنهان می کند و دروغ می گوید.

https://safir-ac.ir/با-همسر-دروغگو-چه-کنیم؟/

  • ۰۰/۰۱/۲۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی