خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

نکات خرید بازی یویو
برای اینکه از خرید بازی یویو لذت ببرید باید بدانید که متناسب با هدف خود و فردی که برای آن تهیه می کنید چه نکاتی را در نظر بگیرید و چه نوعی از آن برای شما بهترین گزینه است که در این قسمت تمامی نکات را آموزش داده ایم:

https://behtarinhash.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%db%8c%d9%88%db%8c%d9%88-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-10-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%ac/

متریال ساخت: یویو در جنس های مختلفی تولید می شود که هر فرد بسته به سلیقه و نوع استفاده ای که می داند می تواند یکی از آنها را انتخاب کند. به عنوان مثال جنس چوبی که در فروشگاه های صنایع دستی و سنتی هم به چشم می خورد از دسته متریال های طبیعی است که در دست گرفتن آن حس خیلی خوبی به افراد می دهد اما قابل شستشو نیست و در صورت برخورد به جسم سخت می شکند.

جنس پلاستیکی که اکثریت یویوها امروزه از آن ساخته می شوند، هم قیمت ارزانی دارد، هم محکم و با دوام است و در هر رنگ و شکلی هم به فروش می رسد. به همین دلیل طبیعی است که بخش اعظم بازی های یویو که ساخته می شوند از این جنس باشند.

جنس فلزی نیز برای بازی یویو در نظر گرفته شده که نسبت به چوبی و پلاستیکی هزینه بیشتری دارد که بخاطر هزینه بالاتر فلز – معمولا آلومینیوم – است و هم بخاطر ماشین کاری سختتر آن است تا فرم نهایی را پیدا کند. ضمنا وزن بیشتری هم دارند. با این حال محور وسط عمر بیشتری داشته و مقاومت بدنه هم بسیار زیاد است.

جنس نخ: در بازی یویو، جنس نخ معمولا از کتان است و اکثریت آنها نیز چنین جنسی دارند اما ویژگی بد آن این است که هر چقدر بیشتر با این وسیله بازی کنید، عمر آن کمتر شده و در نهایت پاره می شوند و باید نخ دیگری تهیه کنید. اما مواردی هم هستند که جنس نخ آنها ترکیبی است یعنی ترکیبی از کتان و پلی استر هستند و در نتیجه دوام و ماندگاری بیشتری دارند و حتی عملکرد آنها هم بهتر است. نوع سوم جنس نخ، 100% پلی استر است که هم دوام و ماندگاری آن نسبت به دو نوع قبلی بیشتر بوده و هم نرم تر است.

لوازم جانبی: بد نیست بدانید که برخی از برندهای بازار، در داخل بسته بندی بازی یویو، لوازم جانبی هم قرار داده اند که البته قیمت آنها بیشتر است اما ارزش خرید بالایی دارد. از جمله این لوازم جانبی و اضافه می توان به نخ اضافه، دستکش مخصوص بازی، کیف مخصوص حمل و نگهداری و محافظ یویو اشاره کرد. لذا ترجیح خود را موقع خرید بر روی محصولاتی بگذارید که لوازم جانبی هم دارند تا لذت خرید را برای شما چندین برابر کنند.

طراحی و رنگ: طراحی و رنگ در بازی یویو بسیار مهم است چون تا زمانی که جذابیت برای خریدار ایجاد نکند فروش نخواهد رفت و تا زمانی که طرح و رنگ متناسب با سن وجود نداشته باشد، افراد ترغیب به خرید و بازی کردن نخواهند شد. با توجه به اینکه این بازی برای تمامی گروه های سنی است و هیچ محدودیتی ندارد لذا حتما به طراحی و رنگ آن دقت کنید. اگر برای کودکان خریداری می کند طرح های فانتزی و رنگ های شاد مناسب هستند.

  • ۹۹/۱۲/۲۷
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی