خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

در این پست 20 ایده خلاقانه هدیه تولد برای مادر و هدیه تولد فرزند به مادر را به شما معرفی خواهیم کرد. مادر، قلب تپنده هر خانواده محسوب می شود.

اوست که با حضورش به خانواده عشق و ارامش را اضافه می کند.

https://saripan.ir/%da%a9%d8%a7%d8%af%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%88%d9%84%d8%af-%d9%85%d8%a7%d8%af%d8%b1-%da%86%db%8c-%d8%a8%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%85%d8%9f/

در سختی ها و مشکلات در کنار ماست. همیشه دلسوز اعضای خانواده می باشد.

هرچند ممکن است زحماتشان آنگونه که باید دیده نشود.

اما مطمئنا بسیاری از موفقیت های زندگیمان را مدیون این فرشتگان زمینی می باشیم.

وقتی از خرید کادو تولد برای مادر صحبت می‌کنیم همه ما می‌خواهیم کادویی را انتخاب کنیم که مادرمان را شگفت زده کرده و آن کادو برای او مفید باشد و در آینده از آن استفاده کند. رضایت و لبخند مادر مطمئناً نعمت‌های زیادی را به سمت زندگی ما روانه خواهد کرد.


به همین خاطر روز تولد مادر ،فرصت مناسبی است تا بتوانیم ذره ای از محبت هایشان را جبران کنیم. و نشان دهیم که همیشه قدردان زحمات مادرمان هستیم.

مطمئنا یکی از چالش هایی که در زندگی با ان رو به رو می شویم ،خرید کادو تولد برای مادر می باشد.

همه ی ما دوست داریم کادویی را انتخاب کنیم که مادرمان را خوشحال کرده و همچنین کاربردی نیز باشد.

در ادامه لیستی از بهترین وسایلی که می شود به عنوان کادو تولد برای مادر و هدیه تولد فرزند به مادر انتخاب کرد تهیه کرده ایم .

راهنمای خرید کادو تولد برای مادر 
شاید اولین سوالی که ذهن شما را به خود مشغول کرده است “چی بخرم کادو برای تولد مادر؟” در این مقاله ما تمامی گزینه‌های بهترین کادو برای تولد مادر را بررسی خواهیم کرد تا بتوانیم برترین‌ها را به شما پیشنهاد کنیم. همانطور که می‌دانید مادرها سلیقه‌های متفاوتی دارند و باید در هنگام خرید هدیه به سلیقه شخصی آن‌ها بسیار توجه کنیم. ما سال‌های زیادی  تجربه فروش هدایا برای انواع و اقسام سلیقه‌ها و بودجه ها را داریم و هنر و مهارت کافی برای تهیه و کنارهم قرار دادن کادوهای مناسب مادرها در تمام سنین از جوان گرفته تا میانسال را به خوبی فرا گرفته‌ایم.

مواردی که در زیر به ان اشاره می شود ، از بهترین گزینه هایی است که می توانید بعنوان هدیه تولد برای مادرتان درنظر بگیرید.

1-طلا و جواهر
همانطور که می دانید خانم ها علاقه زیادی به طلا و جواهر دارند . اما با توجه به شرایط اقتصادی کنونی باید هزینه زیادی را متقبل شوید . به همین خاطر اکثرا این گزینه را انتخاب نمی کنند . استفاده از دستبندها و گردنبند های نقره نیز می تواند گزینه جایگزین خوبی باشد . همچنین استفاده از نگین های فیروزه می تواند ترکیب جذابی برای این ست های نقره باشد .

اکسسوری هایی چون بدلیجات های مرغوب ، که در پوست حساسیت ایجاد نکنند می تواند گزینه های اقتصادی تری به شمار رود.

هدیه ارزان قیمت برای دختر

2-عطر و ادکلن
عطر و ادکلن می تواند گزینه خیلی مناسبی به عنوان کادوی تولد مادر باشد. اما شما باید تا حدی با سلیقه مادرتان اشنا باشید. ب

هتر است کمی راجع به رایحه ها و عطر های معروف بدانید تا بتوانید بهترین گزینه هدیه تولد فرزند به مادر را انتخاب نمایید.

اگر مادرتان از عطر مخصوصی استفاده می کند شما می توانید همان عطر را در یک بسته بندی زیباتر تهیه نمایید.

همچنین برند های تام فورد ، بوتیس ، کلوین کلاین ، گودگیرل ، 212 و … می توانند پیشنهاد های خوبی به شما ارائه بدهند. عطر ها بسته به نوع و کیفیت می توانند محدوده قیمتی متفاوتی داشته باشند.

هدیه ارزان قیمت برای دختر

3-لوازم آرایشی و بهداشتی
لازم به توضیح نیست که لوازم ارایشی چقدر در میان

خانم ها طرفدار دارد . مادر شما نیز استثنا نیست . همچنین شما می توانید از پکیج های محصولات مراقبت از پوست و مو نیز مانند : کرم های ضد افتاب ، کرم های پوست ، ماسک های مو ، ماسک های صورت ، از بین برنده های چین و چروک و …. استفاده کنید تا طراوت و شادابی را به مادرتان هدیه دهید .

هدیه ارزان قیمت برای دختر

4-ساعت مچی زنانه
ساعت مچی ، از ان دسته از کادوهایی می باشد که اغلب افراد از کادو گرفتن ان خوشحال می شوند . یک ساعت مچی زیبا که بتوان ان را با لباس های زیادی ست کرد یا در مهمانی ها پوشید می تواند کادویی خاص و زنده کننده استایلی کلاسیک باشد .

شما می توانید از ساعت های مچی نگین دار استفاده نمایید . این ساعت ها می توانند برای مهمانی ها و مجالس مناسب باشند .

اگر مادر شما رسمی تر لباس می پوشد و یا کارمند می باشد ، شما می توانید از ساعت های بند چرمی نیز استفاده کنید که در عین سادگی، جذابیت زیادی دارند.

هدیه ارزان قیمت برای دختر

5-کیف زنانه 
خانم ها علاقه زیادی به خرید و نگهداری کیف های زنانه دارند . همچنین داشتن کیف هایی با رنگ ها و طرح های مختلف می تواند برای ست کردن لباس ها به کار بیاید .

همچنین شما کیف های زنانه کوچک و جادار ، این روز ها بسیار محبوب شده است زیرا علاوه بر جم و جور بودن می تواند وسایل زیادی را در خود جای بدهند .

همچنین خرید کیف های چرم طبیعی نیز می تواند گزینه مناسبی به عنوان کادو تولد برای مادر باشد . کیف های مجلسی نیز می توانند جزو این گزینه ها قرار گیرد .

کادوی تولد برای مادر

6-عینک آفتابی
امروزه عینک افتابی ، کلایی لوکس محسوب نمی شود. بلکه به عنوان یک کالای مصرفی روزمره و محافظتی به حساب می آید. همچنین عینک افتابی به عنوان یک اکسسوری می تواند در زیبایی ظاهر تاثیر گذار باشد. به همین خاطر خرید یک عینک افتابی به عنوان کادوی تولد می تواند هم کاربردی و هم شیک و خاص باشد.

هدیه ارزان قیمت برای دختر

7-لوازم آشپزخانه
اکثر مادر های ایرانی خانه دار هستند و ساعات زیادی را در اشپزخانه سپری می کنند . به همین خاطر خرید وسایلی برای اشپزخانه می توانند کادویی مناسب باشد.

بسته به بودجه تان می توانید از وسایل برقی همچون سرخ کن ، مخلوط کن ، جارو شارژی ، تستر و … استفاده نمایید. همچنین می توانید از ست های قابلمه یا لوازم اشپزی به عنوان کادو برای تولد مادر استفاده نمایید.

وسایل کیک پزی ، کتاب اشپزی ، ست چاقو ، ست بشقاب ، ست قاشق و چنگال و لیوان و … می تواند گزینه هایی با هزینه کمتر باشد.

  • ۹۹/۱۲/۲۷
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی