خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

افسرده می شوید

غر می زنید و زمین و هوا را بد و متوهم می خوانید
شما تقلب یا دزدی می کنید

شما منتظر هستید تا شخصی پول مورد نظر شما را به شما بدهد
مطمئناً هیچ یک از این راه ها به شما در کسب درآمد بیشتر کمک نمی کند.
اگرچه این یک راه حل موثر است.

 

“من مشکلات مالی را با پول زیادی پاسخ می دهم ، نه با نگرانی یا ناراحتی یا امید کاذب.”

ال. رن هوبارد

با کار و کسب درآمد می توانید مشکلات مالی خود را برطرف کنید. هیچ راه دیگری نمی تواند راه حل خوبی باشد. پول کافی می تواند مشکل شما را حل کند.

 

 

توصیه ها

میزان پول مورد نیاز خود را مشخص کنید. مقدار بالای پول را در بالای صفحه بنویسید. “من باید ماهیانه ۱۰ هزار دلار درآمد کسب کنم.”

تمام دارایی ها و راه های کسب درآمد از املاک و مستغلات و جواهرات گرفته تا توانایی ها ، مهارت ها ، دانش و روابطی را که در اختیار دارید لیست کنید. لیست خود را تا آنجا که ممکن است پر کنید.

مثال: شما یک وانت ، دوربین ، تخت خالی و ۱۱،۲۲۵ دلار دارید. آیا در سازماندهی ، گوش دادن یا صحبت مهارت دارید؟ آیا می توانید به مخاطبان خود اهمیت دهید؟ آیا در مورد اسب ، لوازم خانگی و ساخت دکور ، اماکن تاریخی ، فروش آنلاین و اطلاعات و مهارت دارید ؟؟ شما جنیفر رابرت ، تیم ، رات ، استیو و … را می شناسید و علاقه زیادی به کمک به دیگران دارید. آیا می توانید یک ماکت درست کنید؟ حل مشکلات پیچیده؟ چیزهای جدید و خیلی چیزهای دیگر یاد می گیرید؟

از هر فرصتی برای درآمدزایی استفاده کنید. شما لیستی از همه آنها دارید. روش های سنتی و مدرن لیست کنید که چگونه می توانید خودتان این کار را انجام دهید تا ببینید با استفاده از ترکیبی از مهارت ها و دانش و دارایی خود چه کاری می توانید انجام دهید.

مثال: در اتاق می توانید با رایانه خود کار کنید ، می توانید بدون نیاز به مکان خاصی برای کسب درآمد ، نقاشی ، نوشتن ، ترجمه کنید. بیاموزید که چگونه سرمایه خود را پس بگیرید. به شرکت خود کمک کنید تا در بازاریابی پیشرفت کند.

روشی را انتخاب کنید که سودآور باشد. آیا آنها از این طریق درآمد دیگری کسب می کنند؟

اگر چنین است ، پس یک نامزد خوب برای شغل بعدی خود هستید.

https://mizbanmovie.ir/چگونه-مشکلات-مالی-خودمان-را-حل-کنیم؟/

  • ۹۹/۱۲/۲۳
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی