خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

خبر ساز

بروزترین خبر های ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

علت افتادگی ابرو چیست؟
قیمت لیفت ابرو بدون جراحی ابروها نقش مهمی در زیبایی فرد دارند و هرگونه تغییر در وضعیت او محسوس خواهد بود. عوامل مختلفی می توانند باعث ریزش ابرو شوند و چهره فرد را گیج و ناراحت نشان دهند. برخی از این عوامل عبارتند از:

ژنتیک
برخی از افراد ریزش ابرو را به ارث برده اند و این مشکل ناشی از عوامل محیطی نیست. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، می توانید با استفاده از روش های مختلف لیفت ابرو، ظاهر بالای صورت خود را بهبود ببخشید.

ژنتیک
اخم کردن
اخم کردن بیش از حد
بسیاری از مردم عادت دارند همیشه اخم کنند - حتی زمانی که ناراحت یا عصبانی نیستند! این افراد زودتر دچار افتادگی ابرو می شوند زیرا فشار روی ابروهایشان بیشتر از دیگران است.

تأثیر عوامل محیطی مانند نور خورشید
اگر به خوبی از چشمان خود در زیر نور خورشید مراقبت نکنید، باید هر بار که خورشید می تابد چشمان خود را ببندید. در نتیجه شما بیشتر از دیگران در معرض ریزش ابرو هستید.

سایر عوامل محیطی که می تواند بر وضعیت ابروها تأثیر بگذارد، جاذبه است. پایین آمدن عضلات و پوست صورت بر اثر جاذبه زمین نیز یکی از دلایل افتادگی ابروها و از بین رفتن حالت طبیعی آنهاست.

تاثیر نور خورشید بر چشم
سالخورده
افزایش سن
حال به مهم ترین دلیل افتادگی ابروها می رسیم که همان تاثیر پیری است. با بالا رفتن سن، پوست و ماهیچه های صورت قدرت خود را از دست می دهند و دچار افتادگی می شوند. اما این یک پدیده طبیعی در روند پیری است و همه آن را تجربه می کنند.

روش های بالا بردن ابرو
امروزه با توجه به پیشرفت علم پزشکی به خصوص در زمینه عمل های زیبایی روش های مختلفی برای درمان افتادگی و بالا بردن ابرو وجود دارد که فرد با توجه به شرایط خود می تواند از بین این روش ها یا این انتخاب را یکی یکی انتخاب کند. به عنوان یک جراح پلاستیک

همانطور که گفتیم راه های مختلفی برای بهبود وضعیت ابروها وجود دارد که از جمله آنها می توان به روش های جراحی و غیر جراحی برای بالا بردن ابرو اشاره کرد. در زیر یک طبقه بندی جامع برای هر یک از این روش ها ارائه شده است. علاوه بر این، با مطالعه بخش های بعدی این مقاله، می توانید مزایا و معایب هر روش را به صورت جداگانه بررسی کنید.

لیست زیر را برای توضیح روش ترجیحی خود دنبال کنید:

عمل لیفت ابرو کلاسیک
جراحی لیفت ابرو آندوسکوپی
لیفت ابرو با اندوتلیوم
لیفت ابرو با بوتاکس
پیشانی و ابروهای خود را با نخ بلند کنید
روش های دیگر
عمل لیفت ابرو
در روش های زیبایی، روش های جراحی همیشه بادوام تر و سالم تر هستند. بنابراین اکثر افراد به جای شرکت داوطلبانه در روش های لیفت ابرو غیر جراحی، ترجیح می دهند روش های موثرتر و بادوام تری مانند جراحی لیفت ابرو را امتحان کنند.

  • ۰۰/۰۸/۱۷
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی